Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Info Coronavirus/Vaccinare vs Fake News

avarie usoara

Rotoare, statoare și alte ge...

Achizitie logan nou (ce cutie, ce...
 La multi ani @micutu82!

Olivia Newton-John va ramane prin...

Refuz comanda rapida ?!

Certion - proiecte la mare ș...
 Pe Windows 10 am dat o scanare a ...

Nedumerire Bticino Living Now Sma...

personal cloud? Cum si ce?

Efect advers brahiterapie
 Recomandare laptop gaming

One plus 9 Pro sau Realme GT2 Pro

Cum scap de buruieni ?

Router HG8143A5 limiteaza viteza ...
 

No Service

- - - - -
  • This topic is locked This topic is locked
2 replies to this topic

#1
SP24

SP24

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 3
  • Înscris: 25.06.2015
Salut, am un iPhone 4S si astazi doar ce mi-am facut si eu un abonament la Digi, Digi Optim Nelimitat, am mers acolo, am facut abonamentu, toate bune si frumoase, fata de acolo imi spune ca in 10 minute cartela va fi activata.Ok, ma duc acasa, ajung, au trecut cam vreo 15 minute si zic sa pun cartela in telefon, scot cartela veche si o bag pe cea noua de Digi, tot vad ca imi da Searching, dar ma gandeam ca mai trebuie eu sa astept putin, astept, dar vad ca tot nu se intampla nimic, am dat restart la telefon, am scos cartela de cateva ori am bagat-o la loc si toate rahaturile.Acum dupa o ora si ceva, vad ca e tot la fel, ce ar trebui sa fac, e cumva problema de la mine sau ar trebui sa sun la Digi sa vad ce e ?

#2
Dany_Darke

Dany_Darke

    ✠ Fear of the dark ツ

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 21,355
  • Înscris: 07.06.2014
problema ta e cu digi, nu are treaba cu aria de dezbateri MAC.

suni la ei si verifici. dar in alt telefon ai semnal? ai verificat?

#3
December

December

    Liberate te ex inferis !

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 19,578
  • Înscris: 14.06.2006

View PostSP24, on 25 iunie 2015 - 14:39, said:

ar trebui sa sun la Digi


Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate