![]() |
Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Inmatriculare masina din RO in DE
Last Updated: Mar 11 2017 14:49, Started by
fezo
, Jun 12 2015 17:09
·
0

#19
Posted 13 June 2015 - 19:03

Si in Germania te descurci fara masina, dar acolo apartamentele in orase costa de 4-5 ori cat in RO, deci esti cam fortat sa alegi o localitate mai mica daca vrei sa fii proprietar, nu ca n-ai putea sta in chirie o buna parte din viata. Avand autostrazi cam peste tot faci repede o naveta de 40-50km.La noi doar baștanii astia de carton stau la viloace inafara orasului, si mananca paine cu parizer. Mentalitate de roman, daca n-ai loc de parcare unde vrea muschiu tau, lasi masina pe banda de mers si esti revoltat ca nu sunt parcari. Si salariile sunt de 4-5 ori cat in Ro deci pica treaba cu scumpetea.In ziua de azi cam oriunde fara masina cam greu. |
#20
Posted 13 June 2015 - 21:07

Tu ai impresia ca masina e un drept ?
Foarte multi se descurca fara masina, CIRCULA CU TAXI, nu isi caute motive sa incalce legea si sa-i incurce pe ceilalti din trafic. Si salariile nu sunt intotdeauna de 4-5 ori mai mari, romanii nu prea iau mai mult de 1000-1200 euro Edited by OmulLLORT, 13 June 2015 - 21:13. |
#21
Posted 13 June 2015 - 21:19

Tu ai impresia ca masina e un drept ? Foarte multi se descurca fara masina, CIRCULA CU TAXI, nu isi caute motive sa incalce legea si sa-i incurce pe ceilalti din trafic. Si salariile nu sunt intotdeauna de 4-5 ori mai mari, romanii nu prea iau mai mult de 1000-1200 euro Masina e o necesitate in orice tara cu apa calda! Restul sunt aberatii comuniste.Fa tu neveta cu taxi zilnic sa vezi unde ajungi. Salariile sunt de 10 ori mai mari,lasa tu vrajeala ca sunt plecat din tara de 13 ani,aici in Irlanda cu €1200 esti ultimul boschetar.Pe tine te incurca altii in trafic doar pentru ca au numere straine? Nu cumva te incurca cei pe care i-ai votat si nu sunt in stare de 25 de ani sa faca niste drumuri? |
#22
Posted 15 June 2015 - 09:49

Masina e o necesitate in orice tara cu apa calda! Bineinteles, doar ca nu trebuie sa o detii tu personal. E bine sa ai acces la lapte si brinza dar nu inseamna ca e intotdeauna preferabil sa cresti vaci si oi. Incearca sa detii o masina in Londra (cind ai serviciul si locuinta in Londra) si vezi cum te descurci daca nu "valorezi" macar 7 cifre. Si nu lei, nici macar RON. Congestion charge 10.50 pounds/zi (varianta cea mai ieftina), parcarea mai scumpa decit rata la o vila spalata in Romania (si iti trebuie si acasa si la servici, unde daca nu esti de la manager senior senior/VP in sus n-o sa ai loc in garaj). Si bonus faci si dublu ca timp fata de transportul in comun. Pina si in US unde traditional mai toti tinerii care nu traiau in ultima mizerie isi luau permisul imediat ce implineau virsta procentul celor care isi iau permise scade dramatic: http://www.ncbi.nlm....pubmed/22817547 Asta intr-o tara in care traditional daca n-ai masina nu poti sa faci nimic. Ei bine, daca inainte nu puteai sa cumperi/iei de la biblioteca o carte sau sa mergi la un film fara masina acum poti sa o faci foarte bine si de pe internet. La fel cu socializarea pe facebook&shit. |
#23
Posted 15 June 2015 - 10:39

Bineinteles, doar ca nu trebuie sa o detii tu personal. E bine sa ai acces la lapte si brinza dar nu inseamna ca e intotdeauna preferabil sa cresti vaci si oi. Incearca sa detii o masina in Londra (cind ai serviciul si locuinta in Londra) si vezi cum te descurci daca nu "valorezi" macar 7 cifre. Si nu lei, nici macar RON. Congestion charge 10.50 pounds/zi (varianta cea mai ieftina), parcarea mai scumpa decit rata la o vila spalata in Romania (si iti trebuie si acasa si la servici, unde daca nu esti de la manager senior senior/VP in sus n-o sa ai loc in garaj). Si bonus faci si dublu ca timp fata de transportul in comun. Pina si in US unde traditional mai toti tinerii care nu traiau in ultima mizerie isi luau permisul imediat ce implineau virsta procentul celor care isi iau permise scade dramatic: http://www.ncbi.nlm....pubmed/22817547 Asta intr-o tara in care traditional daca n-ai masina nu poti sa faci nimic. Ei bine, daca inainte nu puteai sa cumperi/iei de la biblioteca o carte sau sa mergi la un film fara masina acum poti sa o faci foarte bine si de pe internet. La fel cu socializarea pe facebook&shit. Spre deosebire de tine care habar nu ai ce vorbesti,am avut masina in Londra.Ia vezi cat e de mare sau mica zona de congestion charge raportat la Londra si dupa aia incearca sa mai emiti pareri.Iar parcarea era gratis pe strada(cu conditia sa ai road tax platit),insa aveam curte.Baliverne de astea din auzite ar fi bine sa le spui in alta parte. |
#24
Posted 15 June 2015 - 10:46

Da sigur, am si eu niste prieteni care stau "in Londra" - de fapt stau intr-un sir de case pe linga niste cimpuri si boscheti la 40 minute de mers cu trenul pina oriunde.
|
#25
Posted 15 June 2015 - 10:48

Da sigur, am si eu niste prieteni care stau "in Londra" - de fapt stau intr-un sir de case pe linga niste cimpuri si boscheti la 40 minute de mers cu trenul pina oriunde. Ai prieteni sau tu esti ala? Ca masina sigur nu ai avut,vorbesti din auzite,adica prostii.Macar sa le tii pentru tine... |
#26
Posted 15 June 2015 - 19:15

Eu am avut masina din RO adusa si inmatriculata in UK. Costul inmatricularii a fost 55 lire + 160 taxa anuala + 500 lire casco anual. Parcarea ma costa 500 lire pe an in subteranul complexului unde locuiesc (acton zona 2 west) si 4 lire pe zi la servici in subteran (w12). Nu am platit niciodata congestion charge ca nu am umblat prin zona aia, dar tot am renuntat la masina ca nu o foloseam. Pentru situatii cand am nevoie de masina acum folosesc zipcar.co.uk.
|
#27
Posted 04 July 2015 - 20:27

Daca doriti sa va reparati singuri masina cautati "kfz selbsthilfe". Eu astazi am schimbat un rulment de roata. Cu piesa comandata pe net (40 euro cu tot cu transport), am facut programare la un astfel de service, unde pentru 16 euro am primit carucior de scule, elevator si tot ce a fost necesar pentru efectuarea operatiei.
|
#28
Posted 06 July 2015 - 20:24

Taxele aberante din RO sunt puse tot de smecheri care conduc Romania. Schimbarea e in oameni, insa acasa nimeni nu doreste o schimbare adevarata. Romanii sunt conduci de oamenii pe care-i merita. Pina la urma fiecare face cum vrea, nu mai polemizez pe subiect, intentia mea a fost sa ajut pe cei care vor sa-si inmatriculeze masina in Germania. Subscriu total. Topicul deschis de tine va fi util la multe persoane interesate de acest subiect.Felicitari pentru atitudinea ta pozitiva. Edited by fredy2007, 06 July 2015 - 20:26. |
|
#29
Posted 07 July 2015 - 20:01

Incearca sa detii o masina in Londra (cind ai serviciul si locuinta in Londra) si vezi cum te descurci daca nu "valorezi" macar 7 cifre. Si nu lei, nici macar RON. Congestion charge 10.50 pounds/zi (varianta cea mai ieftina), parcarea mai scumpa decit rata la o vila spalata in Romania (si iti trebuie si acasa si la servici, unde daca nu esti de la manager senior senior/VP in sus n-o sa ai loc in garaj). Si bonus faci si dublu ca timp fata de transportul in comun. daca-i vedea tu ce masini au romanasii de la Londra, n-ai mai scrie, chiar daca stau la gramada dar la masini bune nu fac rabat in alta ordine de idei nu-i chiar asa scump, la o masina modesta pana-n 10 - 12 ani, 1300cmc, asigurarea incepe cu 650/an, taxa de drum incepe cu130/an, parcare poti sa nu platesti daca stai pe anumite strazi fara taxa sau ai parcare la casa unde locuiesti, etc |
#30
Posted 07 July 2015 - 20:44

Ca poti sa te descurci ... daca nu stai prea central, daca nu muncesti prea central ... desigur, nimic de obiectat.
Dar asta nu inseamna ca masnia e o necesitate si nu poti sa stai fara, nu automat mai ales in Londra. Ca daca stai unde trebuie, daca muncesti unde trebuie POTI sa ai o masina fara mari chestii e foarte ok. Dar de aici pina la a discuta cu masina de parca e echivalenta cu a avea curent sau WC in casa e mare distanta. Zeci de procente din populatie (in unele locuri peste 50%) se descurca foarte bine fara. In lumea civilizata. |
#31
Posted 08 July 2015 - 19:02

Zeci de procente din populatie (in unele locuri peste 50%) se descurca foarte bine fara. In lumea civilizata. |
#32
Posted 08 July 2015 - 19:42

Este exact ceea ce spun si eu: in anumite cazuri ai nevoie de masina, in anumite cazuri nu ai nevoie si mai mult poate sa fie o cheltuiala prosteasca si chiar imposibila.
Nu ca e automat necesara si ca cine spune altfel e comunist, asta nu e adevarat (si oarecum ipocrit venind din partea cuiva care daca luam in considerare doar faptul ca vorbeste romana e mai probabil sa aibe WC-ul in curte decit in casa). |
#33
Posted 09 July 2015 - 14:01

in momentul de fata cu masina fac 25-30 min pana la lucru, cu mijloace de transport in comun 1:30 ore, daca totul merge bine. 1 ora vs 3 ore pe drum pentru mine e o alegere simpla, desi firma-mi plateste transportul public si masina nu.
merge si fara dar 2 ore pe zi mie unuia mi-s prea valoroase. alegere individuala. cand stai langa statia de metrou si ai 3 statii si 5 minute pe jos pana la lucru, iara e un no brainer. |
|
#34
Posted 14 July 2015 - 11:19

Thread acum pe slashdot: Ask Slashdot: If Public Transport Was Free, Would You Leave Your Car At Home?
Sint multe chestii interesante (si multe prostii). Tineti cont ca slashdot e international dar totusi in mare masura american. Primul raspuns cu score 5: "If public transport would be free in all of Germany, I would not use this car thing again." Desigur exista mai multe de genul: "The closest public transportation is about 35 miles from my house. So no." "Public transport in the USA is almost uniformly low-ball, by which I mean to wave my hands at uncomfortable seating, sparse scheduling, sparse pickup and drop-off locations, smelly" |
#35
Posted 14 July 2015 - 12:36

pentru mine pretty much e free. doar tre' sa impozitez abonamentul.
|
#36
Posted 04 August 2015 - 20:17

in momentul de fata cu masina fac 25-30 min pana la lucru, cu mijloace de transport in comun 1:30 ore, daca totul merge bine. 1 ora vs 3 ore pe drum pentru mine e o alegere simpla, desi firma-mi plateste transportul public si masina nu. merge si fara dar 2 ore pe zi mie unuia mi-s prea valoroase. alegere individuala. cand stai langa statia de metrou si ai 3 statii si 5 minute pe jos pana la lucru, iara e un no brainer. în momentul de față fac 35min pe ceas de când închid ușa până când intru în firmă, cu transportul în comun (Bus - U-Bahn - S-Bahn). cu mașina aș face cam 1h30. nu cred că am fost de mai mult de 2X cu mașina la muncă. oricum n-am unde parca, iar traficul matinal e crunt. durează o viață să traversezi Münchenul la 8-9 dimineața. azi doar ce mi-am făcut revizia anuală la mașină. am mers doar 7300km de anul trecut de la ultima revizie. sunt șofer de weekend (sau de seară, în funcție de necesități), iar mașina mai mult stă în garaj... păcat că nu stau mai aproape de centru, că doar cu bicla aș merge. așa pe-aici prin cartier merg cu ea pana la a 2-a stație de metrou, să fac și eu un pic de mișcare ![]() Edited by mannes, 04 August 2015 - 20:19. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users