Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Despre storno
Last Updated: Jul 21 2015 10:40, Started by
Nnicu
, Jun 04 2015 16:23
·
0
#1
Posted 04 June 2015 - 16:23
Buna ziua,
va rog sa ma ajutati cu niste raspunsuri despre ceva numit "stornare", factura storno, ceva de genu... Iata contextul: Am achizitionat un produs cu garantie 2 ani, l-am folosit un an si i s-a stricat softul din senin, l-am trimis la service, a expirat perioada maxima de 15 zile alocata rezolvarii, nu m-au anuntat nimic, i-am contactat si mi-au spus ca nu se poate rezolva si ca s-a "stornat" si am doua posibilitati, sa cumpar altceva cu mentiunea ca am o factura storno(dar ei nu mi-au trimis nici o factura storno sa vad si eu ca au emis asa ceva) sau sa-mi dea banii inapoi. M-am hotarat ca vreau banii inapoi. Acum intrebarile, pt. ca angajatii lor sunt "scumpi la vorba": 1. Se restituie suma facturata initial integrala sau partiala? 2. Se restituie si TVAul? 3. Se poate furniza un alt cont diferit unde sa transfere banii sau trebuie ca acel cont sa fie pe numele detinatorului facturii initiale (adica pe numele meu)? 4. In cat timp sunt obligati de lege sa faca acest transfer? 5. Poate fi metoda asta o manevra de pacaleala, ce probleme pot sa apara? Multumesc mult anticipat! |
#2
Posted 04 June 2015 - 16:34
Factura storno este factura de retur. Identica cu factura initiala, dar cantitati negative. Se restituie integral, inclusiv TVA.
Termenul este de obicei de 30 zile, nu este nicio pacaleala. |
#3
Posted 04 June 2015 - 17:08
Exact cum a spus TLGsoft,factura de storno este una de retur.Se restituie intreaga valoare initiala platita.
Ceea ce e ciudat in cazul e ca spui ca ai utilizat produsul 1 an si din cei 2 cat aveai garantie.In acest caz de cele mai multe ori ,garantia prevede ca in caz de defectiune daca produsul nu poate fi reparat ,sa fie inlocuit si doar in caz contrar sa se restituie banii.Nu se specifica nimic despre inlocuirea cu alt tip de produs. Ai putea da mai multe detalii ca sa putem vorbi la subiect? Factura se storneaza doar pe numele celui pe care a fost facuta initial. Edited by light_flame, 04 June 2015 - 17:06. |
#4
Posted 04 June 2015 - 17:27
In ziua de astazi, progresul tehnologic face ca un anumit produs sa aiba stocuri zero in scurt timp de la data incetarii fabricatiei . si nu scrie nicaieri ca un anumit produs trebuie sa fie in fabricatie 14 ani . De multe ori sunt produse cu viata f., f. scurta ., care totusi au termen de garantie 2 ani .
|
#5
Posted 04 June 2015 - 17:28
light_flame, on 04 iunie 2015 - 17:08, said:
...garantia prevede ca in caz de defectiune daca produsul nu poate fi reparat ,sa fie inlocuit si doar in caz contrar sa se restituie banii.Nu se specifica nimic despre inlocuirea cu alt tip de produs. Ai putea da mai multe detalii ca sa putem vorbi la subiect? |
#6
Posted 04 June 2015 - 17:30
Au garantie 2 ani pentru ca asta prevede legislatia romaneasca. Oricum ai avut noroc ca au acceptat asa usor storno. De cele mai multe ori te duc cu zaharelul mult peste 15 zile daca nu esti tare-n cojones sa suni la anpc. Eu de exemplu am primit storno la un telefon de 3300lei cumparat de 4luni de zile abia la a7a intrare in service cand pur si simplu numai suportam sa ma tot plimb saptamanal... Dupa 7 interventii numai era nimic din telefonul cumparat de mine (pana si capacul din spate il schimbasera) si dupa ce m-am rastit la ei au acceptat storno.
|
#7
Posted 04 June 2015 - 17:54
#8
Posted 04 June 2015 - 19:15
Anul trecut am trecut printr-o experienta similara cu a ta, cu un PC.
Intr-adevar service-ul a durat 15 zile. Mi-au trimis si fisa tehnica a serviceului efectuat la PC, cu toate detaliile. Mi-au comunicat pe mail, ca PC-ul nu mai poate fi reparat si ca-mi vor storna suma, sa le dau un nr. de cont bancar unde sa vireze banii, insa am ales un alt PC in limitele sumei vechiului PC, mai performant, avand in vedere ca au trecut aproape 2 ani de la achizitionarea primului PC. Nu au fost scumpi la vorba. Au fost amabili cei de la e-m...., de la care am achizitionat PC-ul. Noul PC, pana-n prezent merge brici, inclusiv cu softul de editare foto-video Pinnacle S 17. pe care-l folosesc. |
#9
Posted 04 June 2015 - 21:06
#10
Posted 04 June 2015 - 21:50
dan210, on 04 iunie 2015 - 21:06, said:
s-o crezi matale, de exemplu in uk garantia este in general un an si astia tot din ue fac parte |
|
#11
Posted 21 July 2015 - 10:40
Daca vreau sa returnez un telefon mobil, cumparat online, folosit cateva zile, e normal sa imi deduca taxe pt ca a fost desigilat si folosit?Prezinta doar semne normale de uzura, de genul zgarieturi pe folie.
La ce suma/procent se pot ridica aceste taxe, in termeni legali? |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users