Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
orange cablu f.o. - internet fara...

Robinet care comuta traseul

A fost lansata Fedora 40

Samsung S24 plus
 Imi iau un Dell? (Vostro vs others)

Abonati Qobuz?

transport -tren

Platforma electronica de eviden&#...
 Cot cu talpa montat stramb in per...

Sfat achizitie sistem audio pentr...

tavan fals rigips

Ce preferați: produse mai scumpe ...
 Demagnetizare (minimala) ori ba?

Cum pot sa vad pe un proiector pr...

Joc Drone

Dropshipping
 

Compatibilitate hardware Windows 10

- - - - -
  • Please log in to reply
253 replies to this topic

Poll: IMPORTANT: Cititi primul post de la topic! Acesta va fi actualizat permanent cu informatii utile. (57 member(s) have cast votes)

Citirea primului post va va scuti de la adresarea unor intrebari inutile.

  1. Am citit primul post. (41 votes [71.93%] - View)

    Percentage of vote: 71.93%

  2. Nu am citit primul post. (16 votes [28.07%] - View)

    Percentage of vote: 28.07%

Vote Guests cannot vote

#199
_-_

_-_

    - Magister Ludi -

  • Grup: Moderators
  • Posts: 22,901
  • Înscris: 21.03.2013
Eu as cumpara un multifunctional laser (HP).

#200
danghetau

danghetau

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,683
  • Înscris: 21.08.2008
Am lasat inca 1/2 de ora cartusul color in alcool (1mm), am suflat si tras prin servetele groase spre/din duze, am continuat cu printarea (din Linux, nu stiu daca a contat sau nu) a catorva poze, am efectuat teste de curatare si dupa cateva zeci de foi acum merge ok mai putin partea de scanare care da eroare la final (vede pagina de scanat, scaneaza dar nu salveaza), din cauza lipsei driverului pentru scanner. O voi folosi asa, fara scanner, poate apare ceva pana la urma. Am aliniat si cartusele, este ok dar fara scanner.

#201
_-_

_-_

    - Magister Ludi -

  • Grup: Moderators
  • Posts: 22,901
  • Înscris: 21.03.2013
Apa fierbinte (sau aburii) ar ajuta mai mult la desfundarea duzelor, dar nu exista garantia rezolvarii problemei. Ca sa nu se mai infunde trebuie sa utilizezi des cartusul. Astfel de imprimante nu sunt pentru cei care le utilizeaza doar ocazional. De aceea ti-am recomandat o imprimanta laser. In fine, discutia nu face obiectul acestui topic/ arii...
Daca vede pagina de scanare si scaneaza, atunci inseamna ca driverul este functional. Faptul ca nu salveaza s-ar putea sa fie din cauza lipsei permisiunilor de scriere, Ai incercat sa setezi alt folder pentru salvare?

#202
danghetau

danghetau

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,683
  • Înscris: 21.08.2008
Asta nu am încercat dar o voi face astăzi.
Deocamdată merge ok însă la driverul scannerului nu exista informatii, nu stiu de ce merge pana la un punct.

Neavând aplicatia HP Solution Center am apelat la aplicatia Scanner din Magazin, orice format de salvare încercat a esuat. Totusi la suport pe siteul HP spune ca e compatibila cu W10 (si e adevărat pana la un punct) însă acel soft nu se instalează desi am executat intocmai.

Edited by danghetau, 10 October 2016 - 08:45.


#203
doktoru

doktoru

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,403
  • Înscris: 30.12.2005
Dane, dezarhiveaza executabilul ala de pe site-ul HP intr-un folder separat (poti s-o faci cu 7zip) si ruleaza setupul cu drepturi de admin. O s-o ia pin' la urma. Am patit-o si eu c-un Photosmart D5360.
Daca nu si nu vezi ca gasesti si installer separat pentru Solution Center. Poate-o "pacalesti" asa.
Succes!

Edited by doktoru, 10 October 2016 - 12:28.


#204
danghetau

danghetau

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,683
  • Înscris: 21.08.2008
Revin, chiar sunt curios.

Ce-i nasol e ca driverul si softul par vechi, din 2014  (14.8.0 219.0 MB Aug 20, 2014). Oare era W10 atunci?

Edited by danghetau, 10 October 2016 - 14:22.


#205
danghetau

danghetau

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,683
  • Înscris: 21.08.2008
Din pacate nu merge insa am imprimanta perfect functionala (inclusiv scannerul) dar nu am HP Solution Center, ma descurc si fara.

#206
danghetau

danghetau

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,683
  • Înscris: 21.08.2008
Revin cu noutati, asta dupa ce am afirmat ca am o imprimanta functionala sub W10 (pentru cei care nu stiu speta am postat putin in urma)...
Ei bine, dupa ce am crezut ca merge am dat sa imprime diverse si imprima ca naiba, nu ies culorile cum trebuie... Ce zic, hai sa renunt la cartusul color si sa o folosesc doar cu ala negu dar desi am setat sa fie doar cartusul negru clipesc ledurile si apare E, clar trebuie sa fie si ala color chiar daca nu e plin. Ma pun si scot toata cerneala din cartus apoi incerc sa printez teste de pagina in Ubuntu, ies perfect. De aici trag concluzia ca poate suportul pentru aceasta imprimanta nu a bun si ca W10 imi ofera limitari la greu. Sub W7 a mers ok.
Chiar ma gandeam sa iau un cartus nou color insa vad ca sub Linux merge brici...
E posibil sa nu fie acest HP compatibil cu W10 si sa am aceste probleme din cauza driverelor proaste/incompatibile???

#207
danghetau

danghetau

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,683
  • Înscris: 21.08.2008
Am instalat HP Support Assistant dar nu-mi gaseste imprimanta, am incercat sa trimit un mesaj catre HP dar pur si simplu nu am reusit, te duc din pagina in pagina si cam asta e. Copierea merge perfect, scanarea da insa printarea unei imagini salvate in PC nu e tocmai ok (dpdv al culorilor).
Attached File  hp.jpg   111.97K   22 downloadsAttached File  hp 2.jpg   86.51K   23 downloads

#208
wifi_hunter000

wifi_hunter000

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 297
  • Înscris: 11.08.2016
Poate e defecta.

Incearca reinstalarea sau reinstalarea din safe mode.

#209
danghetau

danghetau

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,683
  • Înscris: 21.08.2008
Nu mai exista suport pentru modelele mai vechi de 10 ani. Din pacate nu mai am softul care-mi spunea care e nivelul de cerneala dar probabil vor clipi si pictogramele de pe dislpay.
In rest e ok, nu printeaza corect color de exemplu pozele de pe HDD, in rest merge ok. In Linux pinteaza totul perfect de unde concluzia ca W10 nu ofera driverul corect (ceea ce am aflat de pe siteul oficial). Voi suna maine la HP sa imi spuna daca e asa sau nu. End of my story.

#210
miki74

miki74

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,046
  • Înscris: 20.11.2007
Salut!
Daca ma poate ajuta cineva cu sfaturi pentru o problema in W10, posibil de hardware.
Folosesc pe un Dell Precision T5500 cu W10 o placa video mai veche Quadro FX4800 pe 2 monitoare.
In ultimele  5-6 luni (probabil de 2-3 ori) placa video nu a mai transmis semnal la monitoare pentru 3-4 secunde, insa situatia se remedia imediat si aparea o casuta ca Win a semnalat o eroare (nu am facut print screen)
De cca. 1 saptamana situatia asta s-a inrautatit brusc, se repeta si de 4-5 ori pe zi, doar la navigare cand folosesc functia scroll. Similar, monitoarele se sting pt. 3-4 secunde, dar nu mai apare casuta de eroare.
Am reinstalat ultima versiune de drivere (vers. /27.oct 2016), nici o schimbare.
S-a intalnit cineva cu situatii similare?

PS: Pentru ca nu vreau sa cheltui sume exorbitante pe Quadro P5000 sau P6000, am comandat o placa video noua-nouta (dar model mai vechi - Quadro 5000).
Credeti ca o sa scap de problema indicata ?
Aveti alte idei pentru problema prezentata?
Multumesc.

#211
jeffy86able

jeffy86able

    True Evil

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,513
  • Înscris: 06.01.2012
In principiu da, se rezolva.
Eroarea aia pe care o primeai nu cumva era ceva de genul "nvidia display driver has crashed and recovered"?

#212
miki74

miki74

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,046
  • Înscris: 20.11.2007
Da, cred ca aceea era eroarea.
Despre ce este vorba ?
Acum nu imi mai apare, doar se inchid monitoarele pentru cateva secunde.
Multumesc!

#213
jeffy86able

jeffy86able

    True Evil

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,513
  • Înscris: 06.01.2012
Fie un driver cu probleme care trebuie schimbat, fie placa video care va suferi de deces in curand.
Pune alt driver, fie mai vechi, fie mai nou.
Daca mai face asa si cu alt driver e clar.

#214
SangeDePorc

SangeDePorc

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 69
  • Înscris: 30.12.2016
ca sa nu fac alt topic

am o problema.
@ si # nu se fac cu shift + 2 - shift + 3
@ se face cu shift + tasta cu ghilimele si virgula
# se face cu shift + tasta cu sleș si linia verticala

nu e de la tastatura.
pe cea din windows e la fel

#215
max_01

max_01

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,403
  • Înscris: 07.02.2017
Un laptop cu  configuratia de mai jos, suporta si ruleaza foarte bine sistemul de operare Windows 10?Multumesc frumos.
  • 2nd generation Intel® Core™ i3-2350M Processor
  • 39,6cm (15,6") , Afişaj TFT HD TruBrite® Toshiba cu luminozitate ridicată şi aspect de afişare de 16: 9 şi retroiluminare cu LED-uri
  • Hard disk 500 GB
  • 4.096 (1x) MB, RAM DDR3 (1.333 MHz)
  • NVIDIA® GeForce® 315M

Edited by max_01, 04 March 2017 - 10:35.


#216
xeleron

xeleron

    Suflet de campion...

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 23,709
  • Înscris: 01.01.2008
Da,nu sunt probleme.

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate