Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Compatibilitate hardware Windows 10
Last Updated: Apr 04 2021 17:25, Started by
Valmont43
, Jun 02 2015 20:58
·
0
#200
Posted 09 October 2016 - 19:57
Am lasat inca 1/2 de ora cartusul color in alcool (1mm), am suflat si tras prin servetele groase spre/din duze, am continuat cu printarea (din Linux, nu stiu daca a contat sau nu) a catorva poze, am efectuat teste de curatare si dupa cateva zeci de foi acum merge ok mai putin partea de scanare care da eroare la final (vede pagina de scanat, scaneaza dar nu salveaza), din cauza lipsei driverului pentru scanner. O voi folosi asa, fara scanner, poate apare ceva pana la urma. Am aliniat si cartusele, este ok dar fara scanner.
|
#201
Posted 10 October 2016 - 07:29
Apa fierbinte (sau aburii) ar ajuta mai mult la desfundarea duzelor, dar nu exista garantia rezolvarii problemei. Ca sa nu se mai infunde trebuie sa utilizezi des cartusul. Astfel de imprimante nu sunt pentru cei care le utilizeaza doar ocazional. De aceea ti-am recomandat o imprimanta laser. In fine, discutia nu face obiectul acestui topic/ arii...
Daca vede pagina de scanare si scaneaza, atunci inseamna ca driverul este functional. Faptul ca nu salveaza s-ar putea sa fie din cauza lipsei permisiunilor de scriere, Ai incercat sa setezi alt folder pentru salvare? |
#202
Posted 10 October 2016 - 08:38
Asta nu am încercat dar o voi face astãzi.
Deocamdatã merge ok însã la driverul scannerului nu exista informatii, nu stiu de ce merge pana la un punct. Neavând aplicatia HP Solution Center am apelat la aplicatia Scanner din Magazin, orice format de salvare încercat a esuat. Totusi la suport pe siteul HP spune ca e compatibila cu W10 (si e adevãrat pana la un punct) însã acel soft nu se instaleazã desi am executat intocmai. Edited by danghetau, 10 October 2016 - 08:45. |
#203
Posted 10 October 2016 - 12:23
Dane, dezarhiveaza executabilul ala de pe site-ul HP intr-un folder separat (poti s-o faci cu 7zip) si ruleaza setupul cu drepturi de admin. O s-o ia pin' la urma. Am patit-o si eu c-un Photosmart D5360.
Daca nu si nu vezi ca gasesti si installer separat pentru Solution Center. Poate-o "pacalesti" asa. Succes! Edited by doktoru, 10 October 2016 - 12:28. |
#204
Posted 10 October 2016 - 14:08
Revin, chiar sunt curios.
Ce-i nasol e ca driverul si softul par vechi, din 2014 (14.8.0 219.0 MB Aug 20, 2014). Oare era W10 atunci? Edited by danghetau, 10 October 2016 - 14:22. |
#205
Posted 10 October 2016 - 15:32
Din pacate nu merge insa am imprimanta perfect functionala (inclusiv scannerul) dar nu am HP Solution Center, ma descurc si fara.
|
#206
Posted 11 October 2016 - 07:35
Revin cu noutati, asta dupa ce am afirmat ca am o imprimanta functionala sub W10 (pentru cei care nu stiu speta am postat putin in urma)...
Ei bine, dupa ce am crezut ca merge am dat sa imprime diverse si imprima ca naiba, nu ies culorile cum trebuie... Ce zic, hai sa renunt la cartusul color si sa o folosesc doar cu ala negu dar desi am setat sa fie doar cartusul negru clipesc ledurile si apare E, clar trebuie sa fie si ala color chiar daca nu e plin. Ma pun si scot toata cerneala din cartus apoi incerc sa printez teste de pagina in Ubuntu, ies perfect. De aici trag concluzia ca poate suportul pentru aceasta imprimanta nu a bun si ca W10 imi ofera limitari la greu. Sub W7 a mers ok. Chiar ma gandeam sa iau un cartus nou color insa vad ca sub Linux merge brici... E posibil sa nu fie acest HP compatibil cu W10 si sa am aceste probleme din cauza driverelor proaste/incompatibile??? |
#207
Posted 14 October 2016 - 19:35
Am instalat HP Support Assistant dar nu-mi gaseste imprimanta, am incercat sa trimit un mesaj catre HP dar pur si simplu nu am reusit, te duc din pagina in pagina si cam asta e. Copierea merge perfect, scanarea da insa printarea unei imagini salvate in PC nu e tocmai ok (dpdv al culorilor).
hp.jpg 111.97K 22 downloads hp 2.jpg 86.51K 23 downloads |
#208
Posted 16 October 2016 - 10:46
Poate e defecta.
Incearca reinstalarea sau reinstalarea din safe mode. |
|
#209
Posted 16 October 2016 - 13:35
Nu mai exista suport pentru modelele mai vechi de 10 ani. Din pacate nu mai am softul care-mi spunea care e nivelul de cerneala dar probabil vor clipi si pictogramele de pe dislpay.
In rest e ok, nu printeaza corect color de exemplu pozele de pe HDD, in rest merge ok. In Linux pinteaza totul perfect de unde concluzia ca W10 nu ofera driverul corect (ceea ce am aflat de pe siteul oficial). Voi suna maine la HP sa imi spuna daca e asa sau nu. End of my story. |
#210
Posted 04 November 2016 - 00:15
Salut!
Daca ma poate ajuta cineva cu sfaturi pentru o problema in W10, posibil de hardware. Folosesc pe un Dell Precision T5500 cu W10 o placa video mai veche Quadro FX4800 pe 2 monitoare. In ultimele 5-6 luni (probabil de 2-3 ori) placa video nu a mai transmis semnal la monitoare pentru 3-4 secunde, insa situatia se remedia imediat si aparea o casuta ca Win a semnalat o eroare (nu am facut print screen) De cca. 1 saptamana situatia asta s-a inrautatit brusc, se repeta si de 4-5 ori pe zi, doar la navigare cand folosesc functia scroll. Similar, monitoarele se sting pt. 3-4 secunde, dar nu mai apare casuta de eroare. Am reinstalat ultima versiune de drivere (vers. /27.oct 2016), nici o schimbare. S-a intalnit cineva cu situatii similare? PS: Pentru ca nu vreau sa cheltui sume exorbitante pe Quadro P5000 sau P6000, am comandat o placa video noua-nouta (dar model mai vechi - Quadro 5000). Credeti ca o sa scap de problema indicata ? Aveti alte idei pentru problema prezentata? Multumesc. |
#211
Posted 04 November 2016 - 01:22
In principiu da, se rezolva.
Eroarea aia pe care o primeai nu cumva era ceva de genul "nvidia display driver has crashed and recovered"? |
#212
Posted 04 November 2016 - 09:26
Da, cred ca aceea era eroarea.
Despre ce este vorba ? Acum nu imi mai apare, doar se inchid monitoarele pentru cateva secunde. Multumesc! |
#213
Posted 04 November 2016 - 09:50
Fie un driver cu probleme care trebuie schimbat, fie placa video care va suferi de deces in curand.
Pune alt driver, fie mai vechi, fie mai nou. Daca mai face asa si cu alt driver e clar. |
|
#214
Posted 19 January 2017 - 02:22
ca sa nu fac alt topic
am o problema. @ si # nu se fac cu shift + 2 - shift + 3 @ se face cu shift + tasta cu ghilimele si virgula # se face cu shift + tasta cu sleș si linia verticala nu e de la tastatura. pe cea din windows e la fel |
#215
Posted 04 March 2017 - 10:35
Un laptop cu configuratia de mai jos, suporta si ruleaza foarte bine sistemul de operare Windows 10?Multumesc frumos.
Edited by max_01, 04 March 2017 - 10:35. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users