Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Info Coronavirus/Vaccinare vs Fake News

Spalarea hainelor care nu au fost...

Recomandarea vacanta in Romania

Comarnic-bombardament cu pietre
 Cat de lung sa fie biroul meu?

Scutire impozit angajati industri...

Citire schema instant apa calda

Tv vs Consola
 dobandire licenta de taxi

Solutii incarcare telefon ce vine...

Intrebare op anaf

Redirectionare apeluri... de iesi...
 palmier areca

M-am culcat cu instructorul de la...

smartwatch LTE

Recomandare boxa portabila dintre...
 

Opel Astra K, primele imagini și informații oficiale cu noua generație de Astra

- - - - -
  • Please log in to reply
263 replies to this topic

#19
underb

underb

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,691
  • Înscris: 08.03.2015
Nu :)

#20
tfmercedez

tfmercedez

    BUFU

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 65,499
  • Înscris: 15.06.2007

View Postjohnsmith07, on 01 iunie 2015 - 20:25, said:

Din spate seamana cu ceva[ http://agnellimotorpark.ie/wp-content/gallery/alfa-romeo-giulietta/alfa-romeo-giulietta-00.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
....dar e altceva
dar parca nici fata nu e prea noua, pare totusi mai sportiva decat varianta veche (j)[ http://www.opel-infos.de/images/modelle/astra_j/astra_j5t_01.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Oricum arata bine si sincer sunt curios cum arata in realitate
Hai va diferenta dintre astra j si k este mai mare decat intre golf 6 si 7.

Chiar azi mi-am lasat opelul la service, pt reparatii in urma unei tamponari, si am primit la schimb un Logan. Cel mai mare minus sunt scaunele in masina aia. Cred ca am fost si cu autobuze mai comfortabile.
Ma bucur si ma mira cat de mult a progresat Opel. Cat despre faca cu dimensiunile mai scazute, he he ma bucur ca va incapea in garaj , aleea dintre poarta din strada pana la garaj avand doar 2,1m intre zidul casei si gard.
Oare va aparea si functia self parking? Te dai jos din masina, se pliaza oglinzile si masina intra incet frumusel singura in garaj, intr-un spatiu ingust in care nu se pot deschide usile? Ce misto ar fi.
Sa vedem ce scoruri va avea.

View Postjohnsmith07, on 01 iunie 2015 - 20:31, said:

cu siguranta ca pretul va fi cam la fel cu cel al modelului pe care il inlocuieste, ca deja preturile si noua generatie la fiecare 4-5 ani au devenit traditie pentru marii producatori auto!
In traducere, poate ca va costa cat astra J cand s-a lansat, iar actualul Astra J va deveni classic 4, si vor veni versiuni chelite la preturi de 11-12000 de euro.  
Motoarele noi sunt euro 6 probabil. Sunt curios ce consumuri vor scoate.

View Postlacoste, on 01 iunie 2015 - 21:48, said:

Arata bine, desi cum spun si altii, cam seamana intre ele deja odata cu noile schimbari de design actualizate la aceasta perioada, se merge pe anumite tendinte si atunci e greu sa faci ceva complet diferit.
Se observa trasatura de caracter dezvaluita in faceliftul insigniei.
De exemplu, daca passatul ramanea la forma borcanoasa din 2006, acum la noul model diferentele ar fi parut uriase. Dar faceliftul din 2012 a "prevenit" ochiul asupra tendintei designului. Si asa nici noul Passat nu mai pare cine stie ce ozn.
La fel si Mercedes cand a introdus CLA, a testat reactia publicului la noile trasaturi de design. E chestie de gusturi.
Daca cimparam astra K cu G , diferentele sunt enorme.

View Postbobalex18, on 01 iunie 2015 - 23:15, said:

sunt curios cât de eficiente sunt noile motoare și dacă greutatea mai mică se traduce într-o economie de combustibil.
Motoarele sunt mai mici si mai usoare. Diferenta de greutate a facut loc altor dotari, care pana acum nu existau.
Mai multe airbaguri, climatizare mai complexa, zeci de metri de cablaje suplimentare pentru gadgeturile noi instalate.
Sa speram ca electronica din ce in ce mai multa nu va aduce probleme suplimentare.
Si sper ca linia audio va fi de calitate, ceva macar semi hi-fi.


#21
fredy2007

fredy2007

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,644
  • Înscris: 09.09.2007

View Posttfmercedez, on 04 iunie 2015 - 03:16, said:


Motoarele noi sunt euro 6 probabil. Sunt curios ce consumuri vor scoate.
Nu probabil.Cu siguranta sunt euro 6.

#22
djxhouse

djxhouse

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,887
  • Înscris: 21.10.2006
exista motor 1.6cdti - 200cp?

#23
fredy2007

fredy2007

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,644
  • Înscris: 09.09.2007

View Postdjxhouse, on 05 iunie 2015 - 19:10, said:

exista motor 1.6cdti - 200cp?

Inca nu.Din ce stiu eu motorizarea de 1.6cdti are acum maxim 136 cp.Renault are un motor de 1.6, diesel care dezvolta circa 160 c.p.Nu cred ca este motor diesel de 1.6 care in prezent sa dezvolte 200 c.p.

#24
tfmercedez

tfmercedez

    BUFU

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 65,499
  • Înscris: 15.06.2007

View Postdjxhouse, on 05 iunie 2015 - 19:10, said:

exista motor 1.6cdti - 200cp?
Inca nu. Peste multi ani , cine stie. Abea scoate BMW 200cp din 2L, si tu crezi ca vine Opel cu 1,6-200cp?

#25
kodiak

kodiak

    Senior Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 6,307
  • Înscris: 15.01.2007
îmi place, dar vreau sa vad break-ul !

Ce cutii de viteza vor pune pe ea ? Ma refer la automate !

#26
mufasa

mufasa

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,978
  • Înscris: 02.12.2014
Imi place si exterior si interior si se vede cu okiu liber ca-i model nou nu face lift.
M-as bucura sa contrazica "fiabilitatea" Opel din ultimul deceniu.

#27
edi10000

edi10000

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,883
  • Înscris: 06.09.2008
Cand aud de scaderea greutatii cu 200 de kg ma apuca tremuratul....Sa scazi atat de mult inseamna ca au umblat mult la materiale, au schimbat elementele metalice cu plastic, mai o tija lipsa, mai un surub inlocuit cu ceva mai putin durabil etc. Totusi este o masina din clasa compacta, nu folosesc materiale hi-tech (fibra de carbon sau duraluminiu) si nu ai de unde sa scazi atat de mult. Legat de linia de design aleasa, e tipica Opel (linie prefigurata de noua Corsa si de teaser-ele cu Insignia) cu linii curbe si design efeminat (mie personal nu imi place, eu sunt fanul liniilor masculine, simple). Sistemele infotainement sunt actualizate, vad ca si ei sunt in trend-ul clasei: mai putina masina si mai multe briz-briz-uri.

#28
tfmercedez

tfmercedez

    BUFU

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 65,499
  • Înscris: 15.06.2007
Pai parca scrie ca motorul este complet din aluminiu. Deja 40-50kg economisite. Daca au facut si caroseria din aluminiu, e clar. Sunt multe locuri unde se pot reduce din kg. Nu e Opel prima marca ce vine cu asemenea schimbari majore.

Edited by tfmercedez, 09 June 2015 - 12:47.


#29
bobalex18

bobalex18

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,888
  • Înscris: 18.06.2007
la greutatea pe care o are Opel astra (1500-1600 kg) cred că puteau să scadă și 400 de kg.
Greutatea actuală cauzează și un consum prea mare pentru clasa ei.
Are un design foarte bun, o ținută de drum corespunzătoare (se apropie de mașina bună la toate), doar că trebuie să fie mai ușoară și mai eficientă din punctul de vedere al consumului.

#30
tfmercedez

tfmercedez

    BUFU

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 65,499
  • Înscris: 15.06.2007
A mea are 1260kg. Cand au ingrasat-o in halul ala?

#31
overseas

overseas

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 34,672
  • Înscris: 09.01.2007
Opel a inventat Scirocco.

#32
bobalex18

bobalex18

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,888
  • Înscris: 18.06.2007

View Posttfmercedez, on 11 iunie 2015 - 13:32, said:

A mea are 1260kg. Cand au ingrasat-o in halul ala?


Date tehnice Opel Astra J:
- Dimensiuni L x l x h: 4419 x 1814 x 1510 mm
- Ampatament: 2685 mm
- Ecartament (faţă/spate): 1544/1558 mm
- Masa proprie incl. şofer (conform 92/21/EEC şi 95/48/EC): 1373-1590
- Capacitate portbagaj: 370-1235 litri
- Capacitate rezervor (litri): 70

#33
tfmercedez

tfmercedez

    BUFU

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 65,499
  • Înscris: 15.06.2007
Pai aici in topicul de astra k, s-a scris ca au taiat 200kg, si este ceva mai mica. Deci se poate. Cat despre consum se pare ca mai degraba il sacrifica pentru comfortul dat de dotarile care trag la cantar.

#34
bobalex18

bobalex18

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,888
  • Înscris: 18.06.2007
cred că greutate nu este dată de dotări ci mai degrabă de utilizarea anumitor materiale „mai grele” decât altele (fac referire la metale)

#35
tfmercedez

tfmercedez

    BUFU

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 65,499
  • Înscris: 15.06.2007
Daca ar scoate un astra chelit cu dotari ca la Logan, sigur ar fi mai usor si consumul ar scadea spre 3L/100km.

#36
bobalex18

bobalex18

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,888
  • Înscris: 18.06.2007

View Posttfmercedez, on 11 iunie 2015 - 14:15, said:

Daca ar scoate un astra chelit cu dotari ca la Logan, sigur ar fi mai usor si consumul ar scadea spre 3L/100km.
nu critic. apreciez foarte mult mașina. dar dacă ar putea reduce și mai mult greutatea, 100% ar lua fața golf-ului la vânzări

Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate