Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Opel Astra K, primele imagini și informații oficiale cu noua generație de Astra
Last Updated: Oct 04 2021 18:49, Started by
fredy2007
, Jun 01 2015 20:12
·
0
#20
Posted 04 June 2015 - 03:16
johnsmith07, on 01 iunie 2015 - 20:25, said: Din spate seamana cu ceva[ http://agnellimotorpark.ie/wp-content/gallery/alfa-romeo-giulietta/alfa-romeo-giulietta-00.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] ....dar e altceva dar parca nici fata nu e prea noua, pare totusi mai sportiva decat varianta veche (j)[ http://www.opel-infos.de/images/modelle/astra_j/astra_j5t_01.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Oricum arata bine si sincer sunt curios cum arata in realitate Chiar azi mi-am lasat opelul la service, pt reparatii in urma unei tamponari, si am primit la schimb un Logan. Cel mai mare minus sunt scaunele in masina aia. Cred ca am fost si cu autobuze mai comfortabile. Ma bucur si ma mira cat de mult a progresat Opel. Cat despre faca cu dimensiunile mai scazute, he he ma bucur ca va incapea in garaj , aleea dintre poarta din strada pana la garaj avand doar 2,1m intre zidul casei si gard. Oare va aparea si functia self parking? Te dai jos din masina, se pliaza oglinzile si masina intra incet frumusel singura in garaj, intr-un spatiu ingust in care nu se pot deschide usile? Ce misto ar fi. Sa vedem ce scoruri va avea. johnsmith07, on 01 iunie 2015 - 20:31, said: cu siguranta ca pretul va fi cam la fel cu cel al modelului pe care il inlocuieste, ca deja preturile si noua generatie la fiecare 4-5 ani au devenit traditie pentru marii producatori auto! Motoarele noi sunt euro 6 probabil. Sunt curios ce consumuri vor scoate. lacoste, on 01 iunie 2015 - 21:48, said: Arata bine, desi cum spun si altii, cam seamana intre ele deja odata cu noile schimbari de design actualizate la aceasta perioada, se merge pe anumite tendinte si atunci e greu sa faci ceva complet diferit. De exemplu, daca passatul ramanea la forma borcanoasa din 2006, acum la noul model diferentele ar fi parut uriase. Dar faceliftul din 2012 a "prevenit" ochiul asupra tendintei designului. Si asa nici noul Passat nu mai pare cine stie ce ozn. La fel si Mercedes cand a introdus CLA, a testat reactia publicului la noile trasaturi de design. E chestie de gusturi. Daca cimparam astra K cu G , diferentele sunt enorme. bobalex18, on 01 iunie 2015 - 23:15, said: sunt curios cât de eficiente sunt noile motoare și dacă greutatea mai mică se traduce într-o economie de combustibil. Mai multe airbaguri, climatizare mai complexa, zeci de metri de cablaje suplimentare pentru gadgeturile noi instalate. Sa speram ca electronica din ce in ce mai multa nu va aduce probleme suplimentare. Si sper ca linia audio va fi de calitate, ceva macar semi hi-fi. |
#21
Posted 04 June 2015 - 09:56
#23
Posted 07 June 2015 - 09:02
#24
Posted 07 June 2015 - 12:29
#25
Posted 07 June 2015 - 16:57
îmi place, dar vreau sa vad break-ul !
Ce cutii de viteza vor pune pe ea ? Ma refer la automate ! |
#27
Posted 08 June 2015 - 17:04
Cand aud de scaderea greutatii cu 200 de kg ma apuca tremuratul....Sa scazi atat de mult inseamna ca au umblat mult la materiale, au schimbat elementele metalice cu plastic, mai o tija lipsa, mai un surub inlocuit cu ceva mai putin durabil etc. Totusi este o masina din clasa compacta, nu folosesc materiale hi-tech (fibra de carbon sau duraluminiu) si nu ai de unde sa scazi atat de mult. Legat de linia de design aleasa, e tipica Opel (linie prefigurata de noua Corsa si de teaser-ele cu Insignia) cu linii curbe si design efeminat (mie personal nu imi place, eu sunt fanul liniilor masculine, simple). Sistemele infotainement sunt actualizate, vad ca si ei sunt in trend-ul clasei: mai putina masina si mai multe briz-briz-uri.
|
#28
Posted 09 June 2015 - 12:45
Pai parca scrie ca motorul este complet din aluminiu. Deja 40-50kg economisite. Daca au facut si caroseria din aluminiu, e clar. Sunt multe locuri unde se pot reduce din kg. Nu e Opel prima marca ce vine cu asemenea schimbari majore.
Edited by tfmercedez, 09 June 2015 - 12:47. |
|
#29
Posted 09 June 2015 - 13:00
la greutatea pe care o are Opel astra (1500-1600 kg) cred că puteau să scadă și 400 de kg.
Greutatea actuală cauzează și un consum prea mare pentru clasa ei. Are un design foarte bun, o ținută de drum corespunzătoare (se apropie de mașina bună la toate), doar că trebuie să fie mai ușoară și mai eficientă din punctul de vedere al consumului. |
#32
Posted 11 June 2015 - 13:38
tfmercedez, on 11 iunie 2015 - 13:32, said:
A mea are 1260kg. Cand au ingrasat-o in halul ala? Date tehnice Opel Astra J: - Dimensiuni L x l x h: 4419 x 1814 x 1510 mm - Ampatament: 2685 mm - Ecartament (faţă/spate): 1544/1558 mm - Masa proprie incl. şofer (conform 92/21/EEC şi 95/48/EC): 1373-1590 - Capacitate portbagaj: 370-1235 litri - Capacitate rezervor (litri): 70 |
#33
Posted 11 June 2015 - 13:45
Pai aici in topicul de astra k, s-a scris ca au taiat 200kg, si este ceva mai mica. Deci se poate. Cat despre consum se pare ca mai degraba il sacrifica pentru comfortul dat de dotarile care trag la cantar.
|
|
#34
Posted 11 June 2015 - 13:55
cred că greutate nu este dată de dotări ci mai degrabă de utilizarea anumitor materiale „mai grele” decât altele (fac referire la metale)
|
#36
Posted 11 June 2015 - 14:21
tfmercedez, on 11 iunie 2015 - 14:15, said:
Daca ar scoate un astra chelit cu dotari ca la Logan, sigur ar fi mai usor si consumul ar scadea spre 3L/100km. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users