Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Dinamica economica, sociala si culturala a oraselor din Romania
Last Updated: Apr 04 2018 06:17, Started by
cristi7
, May 23 2015 02:18
·
0
#7003
Posted 23 March 2017 - 09:02
cristi7, on 22 martie 2017 - 21:08, said:
http://infooradea.ro...nerambursabile/ Oradea – singurul oraș din România care a implementat un proiect de reinjectare a apei geotermale uzate, prin fonduri nerambursabile http://totb.ro/energ...#prettyPhoto/4/ Din pacate la momentul actual numai Oradea si Beius, tot in judetul Bihor, au facut ceva in acest domeniu. http://adevarul.ro/l...5243/index.html Edited by Wotan, 23 March 2017 - 09:04. |
#7004
Posted 23 March 2017 - 09:38
Unicitatea proiectului consta in faptul ca se si reinjecteaza apa. Fara reinjectie se poate duce zacamantul daca este exploatat peste un anumit procent.
|
#7005
Posted 23 March 2017 - 11:34
cristi7, on 22 martie 2017 - 19:11, said: Adică e fezabilă se ne imaginăm că s-ar putea întâmpla ceva și Dacia să plece, dar nu e fezabil să ne imaginăm totuși că în acel moment cineva ar putea prelua uzinele să construiască altceva în ele? ) On: Salonul inventica Cluj Napoca - O echipa de cercetatori de la un institut din Bucuresti a inventat "Tunul Spatial cu Lumină Concentrată" pentru a topi asteroizi sau meteoriti este o inventie românească brevetată. - Un sistem de sterilizare a banilor, bancnote si monede util bancilor pentru casieriile firmelor. Inventie premiata la Bruxelles si Geneva cu medalii de aur. |
#7006
Posted 23 March 2017 - 18:05
morenno, on 22 martie 2017 - 16:17, said:
Toate aeroporturile importante din Romania au crescut spectaculos la inceputul asta de an (ian 2017, ca pe februarie inca n-am date la toate): Timisoara +48.000 pasageri (+74.3%) Iasi +35.000 (+83.7%) Sibiu +13.000 (+69.5%) Cluj +66.000 (+62.7%) Bucuresti +163.000 (+23.8%) |
#7007
Posted 23 March 2017 - 18:36
Și Oradea are +6000 de pasageri aproximativ (adică cam peste 100% creștere față de anul trecut) deși practic e vorba doar de cursa Oradea - București în acest interval.
Dacă s-ar menține acest ritm de creștere (practic e dat de intrarea BlueAir care dublează cursa Tarom și atrage și călătorii CFR), atunci ar fi vorba de aproape 100.000 de pasageri transportați doar pe această rută (100.000 față de puțin peste 40 de mii de anul trecut). Iar dacă RyanAir estimează bine, atunci am putea vorbi de 300.000 de pasageri la final de 2018 pentru aeroportul orădean (100.000 OMR-OTP, 185.000 cele 5 curse RyanAir și mai rămâne de la BlueAir cursa spre Torino, Constanța + chartere). http://www.zf.ro/com...oradea-16203452 Ryanair, cea mai mare companie aeriană din Europa, vrea să atragă 185.000 de clienţi cu cinci noi rute din Oradea Quote Ryanair, cea mai mare companie aeriană din Europa, a extins programul de iarnă 2017 de pe aeroportul din Oradea, cu o nouă rută către Memmingen (Germania). Aceasta se adaugă rutelor către Barcelona Girona, Eindhoven, Milano Bergamo şi Londra Stansted, care vor aduce 185.000 de clienţi companiei, conform estimărilor Ryanair. Compania aeriană a avut anul trecut peste 1,5 milioane de pasageri pe plan local, dintre care 1,4 milioane pe aeroportul din Bucureşti. Pentru anul acesta, Ryanair estimează 1,8 milioane de pasageri pe aeroportul din Bucureşti şi peste două milioane de pasageri pe toate aeroporturile locale. Ryanair mai operează zboruri şi pe aeroporturile din Craiova şi Timişoara. Mi s-ar părea o performanță remarcabilă pentru un aeroport care în timpul renovării era pus la zid că irosește bani de dezvoltare degeaba și că nu va atrage niciodată curse externe pt că e mare concurența cu Clujul și cu Debrecen-ul. Cifra de mai sus ar face să fie depășit Debrecenul practic din al doilea an de operare în adevăratul sens al cuvântului. Dar să vedem în ce măsura cifra de mai sus va fi confirmată anul viitor. Edited by cristi7, 23 March 2017 - 18:37. |
#7009
Posted 23 March 2017 - 21:13
Debrecen a avut 284.000 anul trecut si in ianuarie a crescut cu 9%, deci poate trece si el de 300.000. Dar pe ansamblu e un aeroport slab, nu e imposibil de depasit anul asta de către Oradea. Insa Wizzair nu cred ca se vor lasa usor depasiti de Ryan.
|
#7010
Posted 23 March 2017 - 21:51
Ryanair a învins companii de renume pe multe rute.
Wizz air nu se poate lupta cu Ryanair. |
#7011
Posted 24 March 2017 - 00:55
utopium, on 23 martie 2017 - 21:13, said:
Debrecen a avut 284.000 anul trecut si in ianuarie a crescut cu 9%, deci poate trece si el de 300.000. Dar pe ansamblu e un aeroport slab, nu e imposibil de depasit anul asta de către Oradea. Insa Wizzair nu cred ca se vor lasa usor depasiti de Ryan. Debrecen nu are cum să crească din moment ce RyanAir a introdus 80% din cursele lor (ca și volum de pasageri) de la Oradea. Din moment ce bihoreanul nu mai are motiv să plece spre Debrecen decât din rațiuni de preț (ceea ce e cam exclus având în vedere prețurile sub care operează RyanAir când vor să își saboteze concurența), cel puțin câteva zeci de mii de pasageri ar trebui să figureze la ei în minus pe cursele existente (mai ales pe Londra). Rămâne de văzut dacă vor veni însă și Wizz pe acolo cu niște curse noi. Bine, aeroportul Oradea eu zic că își va repatria anul acesta si o parte dintre cei care zboară de pe Cluj (Londra în special, dar și Memmingen, Eindhoven, Bergamo și chiar și ruta spre București pt că erau unii care veneau puțin cu trenul și apoi luau avionul din Cluj până să existe low cost la Oradea). Doar că la Cluj nu se vor simți câteva zeci de mii de pasageri pierduți la fel cum se va simți același număr la Debrecen. |
#7012
Posted 24 March 2017 - 06:58
iliemirea, on 23 martie 2017 - 21:51, said:
Ryanair a învins companii de renume pe multe rute. Wizz air nu se poate lupta cu Ryanair. cristi7, on 24 martie 2017 - 00:55, said:
Doar că la Cluj nu se vor simți cateva zeci de mii de pasageri pierduți la fel cum se va simți același număr la Debrecen. Desi in locul Wizz as concura Ryan direct pe Oradea, înainte sa apuce sa ia clientii. Edited by utopium, 24 March 2017 - 07:03. |
|
#7013
Posted 24 March 2017 - 13:16
utopium, on 24 martie 2017 - 06:58, said: Desi in locul Wizz as concura Ryan direct pe Oradea, înainte sa apuce sa ia clientii. Wizz a ars-o nationalist pt a ajuta aeroportul Deb sa aiba si tranzitul bihorenilor si sa castige astfel lupta cu OMR. Pt ca ei nu au scos nicio cursa de la Oradea desi au mers pe aeroporturi mai mici. In plus, cand s-au purtat niste negocieri cu CJ au plecat cu datele obtinute si au introdus curse de la Deb pe baza lor. Nu stiu de ce au gandit-o asa pt ca mi se pare o strategie proasta pe termen lung. Ca nu aveau cum sa tina sabotat OMR atata timp. In plus, dupa ce a anuntat Ryan curse au inceput cu publicitate agresiva prin Oradea si asta nu cred ca a picat bine irlandezilor. Asa ca sunt premizele unui mic razboi comercial in regiune. utopium, on 24 martie 2017 - 06:58, said:
In zona asta a Europei Ryanair e mic fata de Wizzair. Si aici e invers, Ryan nu poate lupta cu Wizz, abia daca au 10% Fii serios. Ryan Air abia s a extins in Romania si Ucraina. In plus au o flota de 450 de avioane cu care Wizz nu are cum sa faca fata. Nu vad ce relevanta are ca nu au traficul celor de la Wizz aici momentan. La tariful pe care il practica, wizz nu are nicio sansa pe termen lung. |
#7014
Posted 24 March 2017 - 14:27
Wizz sunt tari pe Romania, Polonia, Ungaria, eu am îndoieli ca Ryan poate sa se bata cu ei pe pietele astea. Si tarifele nu sunt mai bune la Ryan pe ansamblu. In plus Ryan mi s-a părut cea mai proasta companie cu care am mers pana acum. Vom vedea
|
#7016
Posted 24 March 2017 - 17:23
Eu lucrez în domeniu, știu despre ce vorbesc.
Cum a bagat Ryanair București-Berlin, Air Berlin a și fugit de pe rută. Wizz nu are forță sa se ia la trântă cu Ryanair. Ryanair își propune să acapareze piață din România cu zboruri interne și externe. |
#7017
Posted 24 March 2017 - 17:53
Ala e marketing ... asa si eu imi iau gratis la Wizz Contează pretul mediu, si ala e cam tot acolo. In anumite zile e mai ieftin Ryan, in altele Wizz (am facut 2 simulari Timisoara - Londra, 15-18 mai si 1-4 iulie cu un bagaj de cala de 20kg, pe prima e mai ieftin Wizz cu vreo 160 de lei (pt mine care am Wizz Discount inclus, pentru altii e mai ieftin cu mai putin - vreo 50 de lei), pe a doua e mai ieftin Ryan cu vreo 100 de lei). Sigur ca depinde de zi, destinatie si ce beneficii are fiecare, mie imi iese Wizz mai avantajos decât oricare, de departe (stiu si cum sa obtin puncte bonus foarte usor si merg mai mult gratis cu ei, dar asta e o alta discutie). Greseala Ryan a fost ca au ezitat sa intre in Romania si au pierdut momentul optim, acum nu pot decât sa lupte cu bilete la 5 euro si sa mai "cucerească" ce a mai ramas necucerit (gen Oradea, cate ceva la Timisoara). La Cluj sau Iasi deja le-ar fi foarte greu sa miste ceva, la Bucuresti spera sa prindă si ei ceva cota decenta (insa Wizzair are de 3 ori mai multe aeronave). Se zicea ca vor aduce un avion si la Cluj, dar deja e martie si nu au anuntat nimic ceea ce înseamnă ca vara e pierduta la Cluj pt ei, iar Wizz are 6 aeronave aici deja deci oricum cu o aeronava n-ar face mare lucru. Pe Iasi Blueair si Wizzair sunt puternic pe pozitii, greu sa miste Ryan ceva ...
Plus ca au mai făcut "teste" pe Romania cu intrări si iesiri fără motiv pe Constanta, Tg Mures, etc, comportamentul lor e cam neserios. iliemirea, on 24 martie 2017 - 17:23, said:
Ryanair își propune să acapareze piață din România cu zboruri interne și externe. |
|
#7018
Posted 24 March 2017 - 18:38
cristi7, on 24 martie 2017 - 15:46, said:
Cate bilete cu 5 Euro sunt la Wizz? [ https://scontent-frt3-1.xx.fbcdn.net/v/t31.0-8/s720x720/17192081_1243995165677900_6973560228172006092_o.jpg?oh=7551a1c3bc3d592d5ad38b234481b0cb&oe=596DB6F9 - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
#7019
Posted 24 March 2017 - 18:56
@toniq, ca tot ziceai tu ca Florestiul trage Clujul in jos "Potrivit unui studiu realizat de sociologi şi urbanişti clujeni, Floreștiul este localitatea cu cei mai mulți masteranzi și doctoranzi ca procent din populație din România."
Pentru mine era o chestie destul de evidenta datorita profilului populatiei, foarte multa populatie tanara, stabilita in zona dupa ce au absolvit facultatea. S-a vazut si la vot, cel mai mare procent pentru USR din tara. |
#7020
Posted 24 March 2017 - 20:44
http://www.digi24.ro...din-2018-694480
În 2018 va fi deschis aeroportul Băneasa, dar va fi prea scump pentru low-costuri, cică. Va fi interesant cum vor evolua zborurile odată cu redeschiderea. Oare Tarom o să aterizeze pe el pe rutele interne? |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users