Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Recomandare bicicleta e-bike 20&#...

Bing-Content removal tool

Nu pot accesa monitorulsv.ro de l...

Cum sa elimini urmele de acnee?
 Wc Geberit

Routere detinute in trecut si in ...

Teii din fața casei

E-Mail in serie prin Excel si Out...
 Modul alimentare rulou/jaluzea ex...

Recuperare fișiere dupa form...

Aplicatii stress test RAM

Asigurare auto hibrid
 Asus B550M - PC-ul nu porneste di...

Tzanca Uraganu - Inconjurat de Fe...

explicatie montaj breadboard

3 Doors Down - Kryptonite
 

Motoare Honda GX160, GX200 și clonele lor. Întreținere și exploatare.

* * * * - 1 votes
  • Please log in to reply
185 replies to this topic

#91
costinium6

costinium6

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 490
  • Înscris: 22.01.2012
chestia aia metalica nu este unitate de alerta, este un condensator care preia scanteia de la scurciutarea bobinei  de inductie pentru a nu apare (ea scanteia) , in spatele pistonului, prin contactul senzorului. merge si fara daca uleiul este la nivel. Se poate si fara el daca senzorul este conectat la firul care vine de la bobina inaintea butonului de oprire.

#92
dan_mesterel

dan_mesterel

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,652
  • Înscris: 06.02.2008
Ma gândeam eu ca este o Dioda sau un condensator. Comercial așa este numita, unitate de ... Citisem ca are rolul de a prelungi viața "senzorului" - adică sa nu cedeze contactul din cauza curentului mare generat de bobina.
Ca idee, ce valoare are acel condensator?
As mai avea o întrebare: in Ro se găsește ca piesa de schimb capacul de la chiuloasa? Am întrebat pe la vânzătorii de piese de schimb si "au cam dat-o de gard". Merci

#93
techmaster35

techmaster35

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 644
  • Înscris: 02.02.2014
Uita-te pe site-urile de piese drujbe.nu zic numele sa nu fie reclama.

#94
dan_mesterel

dan_mesterel

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,652
  • Înscris: 06.02.2008
Stiu ca se găsește piesa, ma interesa doar ce valoare are.

#95
costinium6

costinium6

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 490
  • Înscris: 22.01.2012
Nu are ce cauta o dioda acolo, este un condensator de doi lei care are rol de a atenua scanteia in carter. cand apare uzura la (segmeti) , in spatele pistonului ajunge benzina sub forma de gaz mult mai inflamabil decat benzina pulverizata. Atunci cand motorul este accelerat brutal apar rateuri la decelerare din cauza ca arborul a ridicat tot uleiul pe carter si senzorul da o scanteie in spatele pistonului.

#96
dan_mesterel

dan_mesterel

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,652
  • Înscris: 06.02.2008
Am înțeles, probabil are câțiva nF/1 sau 2 kv. M-am decis sa nu conectez senzorul de ulei.

#97
costinium6

costinium6

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 490
  • Înscris: 22.01.2012
47 sau 100 nano la 250vca, acolo nu este tensiunea de la bujie.

#98
dan_mesterel

dan_mesterel

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,652
  • Înscris: 06.02.2008
Bujiile pt auto se potrivesc la motoarele gx?

#99
costinium6

costinium6

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 490
  • Înscris: 22.01.2012
Da, alea cu filet lung. A trecut si subaru la bujie cu filet lung ca puneau romulanii bujii lungi si cand trageau de demaror cu toata puterea... era lovitura de piston peste gura bujiei .
Imaginaza o particula de ceramica intr-un cilindru in care pistonul urca si coboara de 3600 de ori pe minut.
GX functoneaza cu orice marca de bujie cu conditia sa fie schimbate mai des, sunt motoare racite cu aer si temperatura poate depasi 200 grade celsius. punct in care se depreciaza dioda din ea, Subaru are dioda in pipa.

#100
dan_mesterel

dan_mesterel

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,652
  • Înscris: 06.02.2008
Mulțumesc pentru informații.
Între timp am cumpărat bujie de la un magazin care vinde motosape. Am curățat motorul, carcasa filtrului de aer, rezervorul, i-am pus ulei. Data viitoare ii pun benzina si sper sa funcționeze.

Mai am o clona Honda care nu are eticheta si este incomplet. A fost gasit abandonat intr-un canal (toată motosapa).
După cum arată nu are multe ore de funcționare.
Seria GC02-3902903. Reiese vreo informație?
Pe site-urile de afara sunt kituri de adaptare a filtrelor sport. Prin Ro se găseasc?


#101
dan_mesterel

dan_mesterel

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,652
  • Înscris: 06.02.2008
Din viteza am pus seria la motorul Honda.
La chinez este: 168100060190. Pentru acesta m-ar interesa ceva informații. Mulțumesc

#102
Ion_Bumbu

Ion_Bumbu

    User asocial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,436
  • Înscris: 31.01.2010

View Postcostinium6, on 20 mai 2017 - 16:32, said:

punct in care se depreciaza dioda din ea, Subaru are dioda in pipa.

Poate rezistenta, nu dioda.

#103
dan_mesterel

dan_mesterel

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,652
  • Înscris: 06.02.2008
Salut,

Motor Honda gx160: pornește greu si se accelerează doar din pârghii care este deasupra la soclu. In momentul când aceasta pârghie este împinsă la minim motorul se oprește.
Care ar fi problema? Merci

Stima,

LE: doar din parghia care este deasupra la shoclu.

#104
danutz49

danutz49

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 154
  • Înscris: 02.02.2008
Zilele urmatoare vreau sa ma apuc sa construiesc un tractoras pentru a face treaba prin curte si carat diverse  cu remorcuta. Pe motor nu as vrea sa dau mai mult de 1000lei, as avea de ales un chinezarie ieftina de 13cp la 900 lei sau  loncin de 7 cp la 1000 lei. pe siteul loncin am vazut ca se recomanda schimbarea uleiului la 10 ore. Ce recomandati 7 cp loncin sau 13 no name??

#105
silesax

silesax

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 47,162
  • Înscris: 15.10.2009
loncin ca are si garantie.
dar as cauta un motor pe net de la motocultoarele de firma ,goldoni,lombardini ,etc.

#106
danutz49

danutz49

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 154
  • Înscris: 02.02.2008
schimbul de ulei se face la doar 10 ore la loncin?? am un motocultor ruris cu motor de 7 cp iar producatorul recomanda schimbarea uleiului  la 25 ore.

#107
silesax

silesax

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 47,162
  • Înscris: 15.10.2009
O dată sau de două ori pe an.cînd vezi că e negru tare.după primele 20 de ore îl schimbi prima dată.

#108
danutz49

danutz49

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 154
  • Înscris: 02.02.2008
am gasit pe net un motor lombardini pe benzina. proprietarul nu stie ce model este nici ce putere are. recunoaste cineva modelul sau macar puterea?

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate