Motoare Honda GX160, GX200 și clonele lor. Întreținere și exploatare.
Last Updated: Feb 20 2024 21:48, Started by
costinium6
, May 21 2015 22:26
·
5
#91
Posted 18 May 2017 - 20:25
chestia aia metalica nu este unitate de alerta, este un condensator care preia scanteia de la scurciutarea bobinei de inductie pentru a nu apare (ea scanteia) , in spatele pistonului, prin contactul senzorului. merge si fara daca uleiul este la nivel. Se poate si fara el daca senzorul este conectat la firul care vine de la bobina inaintea butonului de oprire.
|
#92
Posted 18 May 2017 - 21:17
Ma gândeam eu ca este o Dioda sau un condensator. Comercial așa este numita, unitate de ... Citisem ca are rolul de a prelungi viața "senzorului" - adică sa nu cedeze contactul din cauza curentului mare generat de bobina.
Ca idee, ce valoare are acel condensator? As mai avea o întrebare: in Ro se găsește ca piesa de schimb capacul de la chiuloasa? Am întrebat pe la vânzătorii de piese de schimb si "au cam dat-o de gard". Merci |
#93
Posted 19 May 2017 - 11:56
Uita-te pe site-urile de piese drujbe.nu zic numele sa nu fie reclama.
|
#94
Posted 19 May 2017 - 17:16
Stiu ca se găsește piesa, ma interesa doar ce valoare are.
|
#95
Posted 19 May 2017 - 20:20
Nu are ce cauta o dioda acolo, este un condensator de doi lei care are rol de a atenua scanteia in carter. cand apare uzura la (segmeti) , in spatele pistonului ajunge benzina sub forma de gaz mult mai inflamabil decat benzina pulverizata. Atunci cand motorul este accelerat brutal apar rateuri la decelerare din cauza ca arborul a ridicat tot uleiul pe carter si senzorul da o scanteie in spatele pistonului.
|
#96
Posted 19 May 2017 - 20:26
Am înțeles, probabil are câțiva nF/1 sau 2 kv. M-am decis sa nu conectez senzorul de ulei.
|
#97
Posted 19 May 2017 - 20:36
47 sau 100 nano la 250vca, acolo nu este tensiunea de la bujie.
|
#99
Posted 20 May 2017 - 16:32
Da, alea cu filet lung. A trecut si subaru la bujie cu filet lung ca puneau romulanii bujii lungi si cand trageau de demaror cu toata puterea... era lovitura de piston peste gura bujiei .
Imaginaza o particula de ceramica intr-un cilindru in care pistonul urca si coboara de 3600 de ori pe minut. GX functoneaza cu orice marca de bujie cu conditia sa fie schimbate mai des, sunt motoare racite cu aer si temperatura poate depasi 200 grade celsius. punct in care se depreciaza dioda din ea, Subaru are dioda in pipa. |
#100
Posted 20 May 2017 - 20:13
Mulțumesc pentru informații.
Între timp am cumpărat bujie de la un magazin care vinde motosape. Am curățat motorul, carcasa filtrului de aer, rezervorul, i-am pus ulei. Data viitoare ii pun benzina si sper sa funcționeze. Mai am o clona Honda care nu are eticheta si este incomplet. A fost gasit abandonat intr-un canal (toată motosapa). După cum arată nu are multe ore de funcționare. Seria GC02-3902903. Reiese vreo informație? Pe site-urile de afara sunt kituri de adaptare a filtrelor sport. Prin Ro se găseasc? |
|
#101
Posted 20 May 2017 - 22:40
Din viteza am pus seria la motorul Honda.
La chinez este: 168100060190. Pentru acesta m-ar interesa ceva informații. Mulțumesc |
#102
Posted 22 May 2017 - 08:09
#103
Posted 17 June 2017 - 21:35
Salut,
Motor Honda gx160: pornește greu si se accelerează doar din pârghii care este deasupra la soclu. In momentul când aceasta pârghie este împinsă la minim motorul se oprește. Care ar fi problema? Merci Stima, LE: doar din parghia care este deasupra la shoclu. |
#104
Posted 12 October 2017 - 19:47
Zilele urmatoare vreau sa ma apuc sa construiesc un tractoras pentru a face treaba prin curte si carat diverse cu remorcuta. Pe motor nu as vrea sa dau mai mult de 1000lei, as avea de ales un chinezarie ieftina de 13cp la 900 lei sau loncin de 7 cp la 1000 lei. pe siteul loncin am vazut ca se recomanda schimbarea uleiului la 10 ore. Ce recomandati 7 cp loncin sau 13 no name??
|
#105
Posted 12 October 2017 - 19:51
loncin ca are si garantie.
dar as cauta un motor pe net de la motocultoarele de firma ,goldoni,lombardini ,etc. |
|
#106
Posted 12 October 2017 - 19:54
schimbul de ulei se face la doar 10 ore la loncin?? am un motocultor ruris cu motor de 7 cp iar producatorul recomanda schimbarea uleiului la 25 ore.
|
#107
Posted 12 October 2017 - 21:40
O dată sau de două ori pe an.cînd vezi că e negru tare.după primele 20 de ore îl schimbi prima dată.
|
#108
Posted 14 October 2017 - 14:13
am gasit pe net un motor lombardini pe benzina. proprietarul nu stie ce model este nici ce putere are. recunoaste cineva modelul sau macar puterea?
Attached Files |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users