Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Abonati Qobuz?

transport -tren

Platforma electronica de eviden&#...

Cot cu talpa montat stramb in per...
 Sfat achizitie sistem audio pentr...

tavan fals rigips

Ce preferați: produse mai scumpe ...

Demagnetizare (minimala) ori ba?
 Cum pot sa vad pe un proiector pr...

Joc Drone

Dropshipping

Sfat achizitie AC Gree Fairy vs P...
 MONITOR LG fara sonor !

Batalia pentru Bucuresti - ND, Fi...

Identificare font

problema ping in jocuri online
 

Motoare Honda GX160, GX200 și clonele lor. Întreținere și exploatare.

* * * * - 1 votes
  • Please log in to reply
185 replies to this topic

#37
costinium6

costinium6

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 490
  • Înscris: 22.01.2012
Nu trebuie scoasa daca pana e la locul ei, volanta se desprinde prin impuls.
Pune poze cu bobina sa o identificam si iti dau una.

#38
escher

escher

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 579
  • Înscris: 17.05.2014
Attached File  20160317_112715.jpg   238.84K   51 downloads60317_112715.jpg]

Aprinderea este de 188F dupa cum se vede.

Attached Files


Edited by escher, 17 March 2016 - 21:47.


#39
costinium6

costinium6

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 490
  • Înscris: 22.01.2012
Era bine o ruleta intre suruburi.

#40
unGuru

unGuru

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,000
  • Înscris: 06.06.2004
@costinium6, unde gasesc si eu un filtru de aer asamblat (deci, cu tot cu carcasa) pentru o clona de GX200?

Motorul actual (care e montat pe un generator de curent) are un filtru de aer mai ciudat (montat vertical, de la carburator in jos) pentru ca producatorul a montat rezervorul (mare si plat) deasupra motorului.

Am relocat rezervorul si acum este loc pentru filtrul de aer original (care se monteaza de la carburator in sus). Multumesc!

#41
mettre

mettre

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,452
  • Înscris: 12.08.2014
Aliexpress

#42
unGuru

unGuru

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,000
  • Înscris: 06.06.2004
M-apuca primavara cu chinezii..

#43
mettre

mettre

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,452
  • Înscris: 12.08.2014
2 sapt

#44
pufarin

pufarin

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,597
  • Înscris: 21.02.2006

View Postcostinium6, on 28 mai 2015 - 17:01, said:

merita pentru ca piesele sunt foarte ieftine daca stii de unde sa le iei. Eu am schimbat un bloc motor la o clona de 200 pe la 150 lei, cel original este pe la 900.

Recomanda-mi si mie te rog, de unde sa cumpar doua carburatoare, unul cu robinet si unul fara, multumesc.

#45
mettre

mettre

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,452
  • Înscris: 12.08.2014
Pe net vezi generalmotor.....iar daca vrei ieftin vezi in doraly sai dragon....in doraly am vazut cu 40 lei

#46
pufarin

pufarin

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,597
  • Înscris: 21.02.2006
Evident ca stiam de ei, dar vreau o sursa sigura, cu piese de calitate.

L.E. De exemplu pe asta scrie calitatea a doua, la ce sa ma astept?

Edited by pufarin, 29 March 2017 - 22:18.


#47
dan_mesterel

dan_mesterel

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,652
  • Înscris: 06.02.2008

View Postcostinium6, on 21 mai 2015 - 22:26, said:

Motorul care echipeaza frezele impreuna cu transmisia, este unul original sau o clona.
La aceste motoare doar honda are clone (bune),  celelalte se respecta prin preturi prohibitive, cel putin la piese.
Pentru Honda si clone pot asigura sfaturi.
Salut,

Am in constructie un tractoras si as vrea sa-l echipez cu o astfel de clona de 7 cp datorita pretului mic pe care il are.
Puterea declarata de chinez este reala? intretinut corect, isi face treaba?
In caz ca se defecteaza, se potrivesc piese mai de calitate (de ex piese originale de honda)?
Multumesc.

   Stima,

#48
mettre

mettre

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,452
  • Înscris: 12.08.2014
nu e reala puterea dar de mers merg.............ia si tu unul de marca nu chiar no name........adica un chinez mai de soi.........loncin, kipor........dai un pic in plus dar merita

#49
costinium6

costinium6

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 490
  • Înscris: 22.01.2012
Chestia cu puterea e ca honda da puterea maxima la 3600 rpm iar clonele la 4000. Puterea este, doar ca raspunsul la preluarea de sarcina nu este la fel de rapid ca la original,
Nu tin cu chinezii dar e mai avantajos sa cumperi trei clone decat un original.

PS.
Se potrivesc piesele originale pe clone, ca de aia le zice clone, dar nu merita pentru ca un carburator original costa aproape cat doua motoare clonate.

Edited by costinium6, 08 April 2017 - 09:17.


#50
silesax

silesax

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 47,162
  • Înscris: 15.10.2009
deci se da un motor einhel de 160 cc .s a oprit din senin pe drum ,a mai pornit si a mai mers 5 min apoi iar s a oprit si nu a mai pornit neam.nici cu benzina bagata cu seringa in galeria de admisie.l-am desfacut si am vazut ca -segmenti sant buni ,pus la punct este ,chiuloasa este buna,carburatorul curat.montat i ar la loc ,invartit cu bormasina si a pornit ,parea ca merge bine.
montat iar pe utilaj...a pornit cu greu la mana dar cum trebuia sa intre in sarcina murea.
dat iar jos de pe utilaj si incercat sa il pornesc la bormasina --nu porneste ,ce am observat ciudat --da fum pe admisie cand invart sa porneasca.
si indiferent de cate ori trageam sa porneasca daca scoteam bujia nu era uda ,semn ca nu vine benzina !
deci daca imi mai da cineva idei ce sa fac dau o bere virtuala.
pur si simplu m a tampit motorul asta...
ce dracu sa mai verific si sa ii mai fac.?????

ca ideie m a gandesc ca este o amestecatura intre timpii motorului,banui ca atunci cand pistonul se duce in jos si trebuie sa traga benzina supapa de admisie este inchisa si nu trage ..
apoi cand se ridica pistonul sa faca explozia si vine scanteia nu are ce aprinde ..
dar de ce da fum pe admisie??
dar de ce sa se faca aceasta amestecatura a timpilor motorului ,ca supapele sant reglate corect,si el este pus la punct???!!!!!

#51
costinium6

costinium6

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 490
  • Înscris: 22.01.2012
Ai la punct distributia dar mai are punctul de scanteie, trebuie verificata si pana de la volanta.
Daca bujia este uscata problema este in carburator, desfa surubul de la paharul carburatorului si baga o sarma de la o perie prin jiglor, verifica si daca curge benzina prin lasarea plutitorului in jos.

#52
silesax

silesax

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 47,162
  • Înscris: 15.10.2009
Azi dimineața la 4 am desfăcut motorul bucăti..deci bucăti.
Am gasit.
Rulment cu joc măricel spre volanta.
segmentele al doilea uzat cam tare.
Primul si el uzat dar nu mult.
Îi bag la loc segmentii ei originali că au uzură mai mică.dar de unde aflu eu care era primu si care al doilea ? Si care era fata care stătea spre chiuloasă ??
Are ceva dacă nu îi pun cu fata corectă spre chiloasă ??

A si izolatia la fisă ce duce la buzie era ruptă dar sârma nu.

#53
ddaannii

ddaannii

    Haiduc

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,804
  • Înscris: 26.04.2011
Vezi ca cablul la bujie fără izolație pe el descarca fals.....
Pune unul în ordine.

#54
silesax

silesax

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 47,162
  • Înscris: 15.10.2009
Gata l am aranj aranjat..l am pornit s a turat de era să zboare s a desfacut piulita la volantă a iesit volanta ,a rupt palele la ventilator si pana a rupt si din arbore o bucată ...

Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate