Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Motoare Honda GX160, GX200 și clonele lor. Întreținere și exploatare.
Last Updated: Feb 20 2024 21:48, Started by
costinium6
, May 21 2015 22:26
·
5
#37
Posted 13 March 2016 - 21:13
Nu trebuie scoasa daca pana e la locul ei, volanta se desprinde prin impuls.
Pune poze cu bobina sa o identificam si iti dau una. |
#38
Posted 17 March 2016 - 21:40
20160317_112715.jpg 238.84K
51 downloads60317_112715.jpg]
Aprinderea este de 188F dupa cum se vede. Attached FilesEdited by escher, 17 March 2016 - 21:47. |
#40
Posted 03 November 2016 - 22:16
@costinium6, unde gasesc si eu un filtru de aer asamblat (deci, cu tot cu carcasa) pentru o clona de GX200?
Motorul actual (care e montat pe un generator de curent) are un filtru de aer mai ciudat (montat vertical, de la carburator in jos) pentru ca producatorul a montat rezervorul (mare si plat) deasupra motorului. Am relocat rezervorul si acum este loc pentru filtrul de aer original (care se monteaza de la carburator in sus). Multumesc! |
#44
Posted 29 March 2017 - 08:24
costinium6, on 28 mai 2015 - 17:01, said:
merita pentru ca piesele sunt foarte ieftine daca stii de unde sa le iei. Eu am schimbat un bloc motor la o clona de 200 pe la 150 lei, cel original este pe la 900. Recomanda-mi si mie te rog, de unde sa cumpar doua carburatoare, unul cu robinet si unul fara, multumesc. |
#45
Posted 29 March 2017 - 21:59
Pe net vezi generalmotor.....iar daca vrei ieftin vezi in doraly sai dragon....in doraly am vazut cu 40 lei
|
#47
Posted 31 March 2017 - 18:28
costinium6, on 21 mai 2015 - 22:26, said:
Motorul care echipeaza frezele impreuna cu transmisia, este unul original sau o clona. La aceste motoare doar honda are clone (bune), celelalte se respecta prin preturi prohibitive, cel putin la piese. Pentru Honda si clone pot asigura sfaturi. Am in constructie un tractoras si as vrea sa-l echipez cu o astfel de clona de 7 cp datorita pretului mic pe care il are. Puterea declarata de chinez este reala? intretinut corect, isi face treaba? In caz ca se defecteaza, se potrivesc piese mai de calitate (de ex piese originale de honda)? Multumesc. Stima, |
#48
Posted 02 April 2017 - 00:40
nu e reala puterea dar de mers merg.............ia si tu unul de marca nu chiar no name........adica un chinez mai de soi.........loncin, kipor........dai un pic in plus dar merita
|
#49
Posted 08 April 2017 - 09:13
Chestia cu puterea e ca honda da puterea maxima la 3600 rpm iar clonele la 4000. Puterea este, doar ca raspunsul la preluarea de sarcina nu este la fel de rapid ca la original,
Nu tin cu chinezii dar e mai avantajos sa cumperi trei clone decat un original. PS. Se potrivesc piesele originale pe clone, ca de aia le zice clone, dar nu merita pentru ca un carburator original costa aproape cat doua motoare clonate. Edited by costinium6, 08 April 2017 - 09:17. |
#50
Posted 29 April 2017 - 12:29
deci se da un motor einhel de 160 cc .s a oprit din senin pe drum ,a mai pornit si a mai mers 5 min apoi iar s a oprit si nu a mai pornit neam.nici cu benzina bagata cu seringa in galeria de admisie.l-am desfacut si am vazut ca -segmenti sant buni ,pus la punct este ,chiuloasa este buna,carburatorul curat.montat i ar la loc ,invartit cu bormasina si a pornit ,parea ca merge bine.
montat iar pe utilaj...a pornit cu greu la mana dar cum trebuia sa intre in sarcina murea. dat iar jos de pe utilaj si incercat sa il pornesc la bormasina --nu porneste ,ce am observat ciudat --da fum pe admisie cand invart sa porneasca. si indiferent de cate ori trageam sa porneasca daca scoteam bujia nu era uda ,semn ca nu vine benzina ! deci daca imi mai da cineva idei ce sa fac dau o bere virtuala. pur si simplu m a tampit motorul asta... ce dracu sa mai verific si sa ii mai fac.????? ca ideie m a gandesc ca este o amestecatura intre timpii motorului,banui ca atunci cand pistonul se duce in jos si trebuie sa traga benzina supapa de admisie este inchisa si nu trage .. apoi cand se ridica pistonul sa faca explozia si vine scanteia nu are ce aprinde .. dar de ce da fum pe admisie?? dar de ce sa se faca aceasta amestecatura a timpilor motorului ,ca supapele sant reglate corect,si el este pus la punct???!!!!! |
#51
Posted 30 April 2017 - 10:16
Ai la punct distributia dar mai are punctul de scanteie, trebuie verificata si pana de la volanta.
Daca bujia este uscata problema este in carburator, desfa surubul de la paharul carburatorului si baga o sarma de la o perie prin jiglor, verifica si daca curge benzina prin lasarea plutitorului in jos. |
|
#52
Posted 30 April 2017 - 12:10
Azi dimineața la 4 am desfăcut motorul bucăti..deci bucăti.
Am gasit. Rulment cu joc măricel spre volanta. segmentele al doilea uzat cam tare. Primul si el uzat dar nu mult. Îi bag la loc segmentii ei originali că au uzură mai mică.dar de unde aflu eu care era primu si care al doilea ? Si care era fata care stătea spre chiuloasă ?? Are ceva dacă nu îi pun cu fata corectă spre chiloasă ?? A si izolatia la fisă ce duce la buzie era ruptă dar sârma nu. |
#53
Posted 30 April 2017 - 23:39
Vezi ca cablul la bujie fără izolație pe el descarca fals.....
Pune unul în ordine. |
#54
Posted 01 May 2017 - 03:25
Gata l am aranj aranjat..l am pornit s a turat de era să zboare s a desfacut piulita la volantă a iesit volanta ,a rupt palele la ventilator si pana a rupt si din arbore o bucată ...
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users