Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Presbiopia - la 43 ani ?

Termen transcriere autovehicul

Cazare Timisoara pe 4-5 zile

Primele zile ale internetului per...
 Ditra 25

Casti USB-C ptr A-54

Aplicatie medicala / asistent med...

De ce vor atația politicieni...
 ERR_ADDRESS_UNREACHABLE

Legea 18/1968 Se mai aplica?

Digi conectare 2 routere prin fir

Succesiune notar versus instanta ...
 Montaj aer conditionat in balcon ...

Cont curent mulți valuta far...

Sugestii plan casa

Experiente cu firme care cumpara ...
 

Motoare Honda GX160, GX200 și clonele lor. Întreținere și exploatare.

* * * * - 1 votes
  • Please log in to reply
185 replies to this topic

#19
costinium6

costinium6

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 490
  • Înscris: 22.01.2012
Am nevoie de imagini, din vorbe scrise nu pot face diagnoze. Cel mai probabil la tractorul cel. Problema e la manete.

#20
ddaannii

ddaannii

    Haiduc

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,804
  • Înscris: 26.04.2011
Eu personal cred ca o fi un senzor ceva,altfel nu stiu cum se opreste instant cand se incalzeste.
Din poze nu vad cum descoperi tu ce se intampla de se opreste.Dar bag.
Eu cred ca trebuie sa o iau la rand si pe direct,adica romaneste,improvizat.

#21
costinium6

costinium6

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 490
  • Înscris: 22.01.2012
Daca as avea un astfel de echipament ar fi curat. Nu contest, si eu mai i-mi bat joc de unele dar nici asa. ia spala-l, pune-i ulei cum trebuie, verifica toata cablaraia.
Este apsolut superb. Eu personal puneam femeia in garaj si tractoru in pat.
II scimbam uleiul zilnic, sa nu prinda uzura si il segmentam duminical.

#22
ddaannii

ddaannii

    Haiduc

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,804
  • Înscris: 26.04.2011
Costine,nu da cu pietre breee,ca si eu sunt pasionat,asa arata cand am cumparat jucaria.
Acum este demontat partial cu scop bine stabilit,resuscitare,cosmetizare,innoire etc.Posted Image
Sa nu vaza soata ce scriu eu p/aici ca si eu l/as aduce in pat.

#23
techmaster35

techmaster35

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 644
  • Înscris: 02.02.2014
Bună colegi.As dori sa achizitionez un motocultor Loncin cu motor Loncin de 196cm3.Cred ca este copie dupa Honda Gx 200.Am mai citit si multi zic ca sunt reusite.Acum intreb di eu ati avut probleme cu ele,se defecteaza si ce anume la ele.Ca daca cade axa cu came sau chiuloasa,si costa cat 60-70% atunci se mai merita?

Bună colegi.As dori sa achizitionez un motocultor Loncin cu motor Loncin de 196cm3.Cred ca este copie dupa Honda Gx 200.Am mai citit si multi zic ca sunt reusite.Acum intreb di eu ati avut probleme cu ele,se defecteaza si ce anume la ele.Ca daca cade axa cu came sau chiuloasa,si costa cat 60-70% atunci se mai merita?

#24
costinium6

costinium6

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 490
  • Înscris: 22.01.2012
Se merita pentru ca piesele sunt foarte ieftine daca stii de unde sa le iei. Eu am schimbat un bloc motor la o clona de 200 pe la 150 lei, cel original este pe la 900.

#25
kuassi

kuassi

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 1
  • Înscris: 16.07.2015
ddaannii@ ,desi raspunsul e tarziu(sigur ai rezolvat problema) de cele mai multe ori am intalnit aceasta simptoma cand bobina e dusa.
succes!

#26
escher

escher

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 579
  • Înscris: 17.05.2014
    costinium6.
Sunt vecin de judet( Tulcea).Am mai postat in legatura cu motorul meu ,177 F,clona lui honda GX270, care de cand l-am cumparat tuseste , da rateuri in toba si nu am reusit sa rezolv problema desi am facut urmatoarele:
-am curatat carburatorul cu spray si sarma subtire de mai multe ori.
-am desfacut carterul si am observat ca decompresorul lucreaza lin ,fara poticniri iar camele sunt in limite normale, 31,75mm ,(sutimea este aproximativa) iar in manualul de service, limita de serviciu este de 31 mm
- am inspectat regulatorul de turatie si am vazut ca sistemul centrifugal functioneaza usor ,nu se blocheaza  .
-talpile tijelor culbutorilor ,culiseaza usor in lacasurile lor.
-am montat totul la loc si motorul functioneaza la fel  ca inainte, adica mers neregulat cu rateuri ca care se suprapun peste mersul normal.
-am reglat jocul supapelor in doua etape : admisie -0,1mm, evacuare -0.15mm, apoi 0,15 - 0,20 fara nici un rezultat; in ambele situatii motorul merge la fel.
-am verificat aprinderea scotand bujia ,fixand-o la sasiu si rotind axul motor cu bormasina pe turatie mica, am privit cum apare scanteia la bujie dar nu sunt convins ca la fiecare trecere a magnetului prin dreptul bobinei a dat o scanteie.
-am desfacut chiulasa sa vad cum inchid supapele, verificand cu benzina pusa in camera de ardere sa vad daca sunt scurgeri - supapele inchid bine ,nu au uzura dar supapa de admisie (cea mai mare ca diametru era mai plina de reziduri decat cea de evacuare.
    Acum am o nedumerire .....trebuie sa schimb garnitura de chiulasa ,sau pot sa o pun tot pe cea veche? Pe ea este un desen de etansare ce pare din silicon care s-a cam desprins pe alocuri.Deja m-am uitat pe net sa vad unde gasesc asa ceva.Ce ar mai trebui sa verific sau sa reverific?

#27
gcom61

gcom61

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,824
  • Înscris: 21.01.2007
@escher...,incearca si da relantiul mai mare.Si eu am patit la fel cu un vm900 ,care tusea...Am citit pe forum si am ajuns la concluzia ca nu se poate si cu decompresor automat si cu relanti mic.Am ales sa cresc turatia motorului,pt ca altfel trebuia sa leg moto de gard ca sa o pot porni...
Decompresorul automat ajuta foarte mult la pornirea usoara;de altfel cred ca pt asta a si fost conceput.

Le: schimba garnitura de chiulasa.

Edited by gcom61, 10 March 2016 - 08:32.


#28
costinium6

costinium6

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 490
  • Înscris: 22.01.2012
Schimba bujia. Bobina de inductie poate da astfel de simptome. Uneori se reteaza pana de la volanta si magnetul de pe ea ajunge la bobina mai devreme sau mai tarziu decat trebuie.
Daca rateurile sunt cand si cand atunci e bujia strapunsa, daca sunt la aceeasi fracventa este de la pana volantei ori pinionul de distributie nu este la punct.
Decompresorul se dezactiveaza de la 3-400 rpm.

#29
escher

escher

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 579
  • Înscris: 17.05.2014
Am cumparat bujie noua, am verificat chiar cu o bujie de Matiz fara nici un rezultat,  dar este posibil  ca bobina sa intrerupa din cand in cand. Pe alta parte, este clar ca atunci cand deccelerez, rateurile sunt mai dese si asta ma duce cu gandul tot la decompresor. La un moment dat ma gandeam sa-i slabesc  putin arcul.

#30
costinium6

costinium6

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 490
  • Înscris: 22.01.2012
Decupleaza senzorul de ulei, la clone e putin mai rudimentar si e posibil sa mai fure din scantei, verifica si firul de la bobina la intrerupator sa nu dea la masa pe undeva. Eu ma gandesc totusi la volanta.

#31
escher

escher

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 579
  • Înscris: 17.05.2014
Am decuplat senzorul si firul de stop asa ca nu-mi ramane decat sa gasesc o alta bobina de aprindere de proba  si sa verific daca volanta joaca pe  ax .Totodata trebuie sa spun ca de nou a dat rateuri, iar cei care mi-au adus-o ,chiar daca le-am spus ca motorul nu merge rotund ,m-au convins ca-i  din cauza benzinei care este in cantitate mica in rezervor. Am acceptat-o, apoi  m-am gandit ca o sa rezolv singur problema invatand .Cat despre marirea turatiei cred ca nu-i bine pentru motor pe termen lung, rateuri  se produc si la turatii mari. Ralantiul l-am reglat la 1400- 1500 dar din cauza rateurilor mersul este neregulat.

#32
mettre

mettre

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,452
  • Înscris: 12.08.2014
Eu cred ca e mic relantiul asta....la lc90-ul meu relantiul e la 1700-1800 cand e rece si dupa nitica forja ramane in 2100-2200

#33
escher

escher

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 579
  • Înscris: 17.05.2014
In carte scrie 1440  +/-144 rot./min.

#34
costinium6

costinium6

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 490
  • Înscris: 22.01.2012
Pune poze cu bobina si distanta intre mijlocul gaurilor de prindere.

#35
mettre

mettre

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,452
  • Înscris: 12.08.2014

View Postescher, on 12 martie 2016 - 18:47, said:

In carte scrie 1440  +/-144 rot./min.
Pai da! Dar asta e valabil la mamica lor honda nu la clone.....

#36
escher

escher

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 579
  • Înscris: 17.05.2014
Posted Image
Imi pare rau de calitatea imaginii dar se vede ca pistonul este la PMI iar magnetul in partea superioara a bobinei .Am verificat  volanta , este solidara cu axul si pana ....incercand sa o scot  mi-am dat seama ca nu pot fara un extractor.

Edited by escher, 13 March 2016 - 20:19.


Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate