Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Motoare Honda GX160, GX200 și clonele lor. Întreținere și exploatare.
Last Updated: Feb 20 2024 21:48, Started by
costinium6
, May 21 2015 22:26
·
5
#163
Posted 23 January 2023 - 20:25
Din ce am studiat seriile GSV și GCV de la Honda au ungere mai bună și rezistă la 35 grade înclinare în orice direcție.
Mai există și varianta unui motor în 2 timpi, care nu are problem cu ungerea. |
#164
Posted 23 January 2023 - 21:02
O clona de 500 lei si gata.
Se termina, altul. Ungere sub presiune doar Dieselel alea racite pe aer au insa ...nu-s la 500lei. La fel alea cu 2 cilindri in V de la Honda insa costa cit o masina, GX690. Edited by Ion_Bumbu, 23 January 2023 - 21:14. |
#165
Posted 07 February 2023 - 23:28
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/vtUtORbNLsA?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
Interesant! |
#166
Posted 27 February 2023 - 20:06
Salutare,
Se da urmatorul specimen, un generator electric AGT3501HSB cu motor Honda GP 200, productie 2018. Nu mai vrea sa porneasca nici in ruptul capului. M-am saturat sa mai dau la șpargă. I-am facut revizia, ulei la nivel, exclus problema nivelului. Am dat jos carburatorul, l-am verificat, curatat, benzina are din belsug. Are bujie noua dar tot degeaba, o dau jos, e uda dupa ce dau la " automat". Banuiesc ca bobina de inductie face scheme si m-am gandit sa incerc cu o alta bobina de pe un motor asemanator, sa vad care-i faza. Am impresia ca bujia nu poate aprinde benzina din cauza ca scanteia e cam anemica inclusiv cu bujia noua. Ce sa-i mai fac? E relativ nou, nu are nici 100 ore de functionare. |
#167
Posted 27 February 2023 - 20:26
Are pe laterala un senor de nivel ulei de infipt in baie, un cablu galben sau verde la el, decupalti-l, scoateti bujia si vedeti daca aveti scinteie.
Aprinderea nu prea face probleme la astea, bujia da, n-ati fi primul care lasa taomna un motor functional si primavara bujia e moarta. |
#168
Posted 27 February 2023 - 20:39
Atentie si la benzina veche.Se poate verifica scanteia fara bujie cu un surub M5 in pipa.
Aerisit de surplus de benzina, Citeodata ajuta bujia incalzita la flacara. |
#169
Posted 14 March 2023 - 21:46
Ion_Bumbu, on 29 octombrie 2022 - 09:38, said:
0,1-0,15 mm la rece din ce tin eu minte. |
#170
Posted 28 June 2023 - 20:16
De la bobina de inducție( probabil) vine un cablu bine izolat la comutatorul de oprire. Am măsurat 2.2R între acesta și masă. Ce rezistență ar trebui să văd la o bobină de inducție sănătoasă?
Nu m-am hazardat să desfac demarorul și capacul ventlatorului să caut bobina. Motorul este unul de uz general de 15CP 4T OHV (clonă Honda) găsisem unul pe emag asemănător; wolfson GTX1500 dar nu pot pune link-ul |
#171
Posted 28 June 2023 - 20:38
Asta ar fi bobina cu cablurile. Din ce văd, între capetele bobinei și masă nu ar trebui să pot măsura o rezistență așa mică, probabil de asta era scânteia așa anemică...
Attached Files |
#173
Posted 28 June 2023 - 20:59
Mulțumesc Grig,
Am găsit locul bobinei la pag 16. Al meu are demaror la sfoară dar presupun că-i tot acolo. |
#174
Posted 28 June 2023 - 22:07
Este la fel motorul, se adauga drmarorul electric in rest este la fel, asta daca n-are chinezul ideea sa-l scoata pe cel manual dar aprinderea este tot acolo.
Scinteia este mai anemica de felul ei la astea insa merg fara probleme. |
#175
Posted 29 June 2023 - 17:34
Scânteia era mai anemică decât permite poliția. Aseară nu mai era de loc.
Între masă și punctul M măsor 2.2R dar între pipa bujiei și punctul M (schema pag 17 versiunea manuală) este întrerupt. Cum scosesem pipa mi-a rămas pe bujie piesa de alamă. Speram că-i de acolo că nu mai obțineam contact. Am înțepat cablul și am măsurat așa. S-o fi întrerupt din manipulările mele... Am comandat o bobină nouă. Văd după ce vine ce mai este. |
#176
Posted 10 August 2023 - 16:23
A trecut ceva timp. Nu bobina era de vină. Aparent am rupt eu ceva la pipa bujiei din manipulări.
Am dus-o la un mecanic, mi-a luat 300 și mi-a dat înapoi un culbutor rupt care zicea că-i vinovatul. A mers vreo 4-6 ore în reprize de 15-30 de minute(așa-l exploatez) și mi-a dat iar chix. Am deschis capacul culbutorilor și cel de evacuare este rupt din nou în zona găurii prin care trece șurubul.Mecanicul îmi spusese că motorul are un joc de rotire la ax. M-am uitat la ceva video de depanare și jocul poate proveni de la uzura roților dințate de pe arborele cotit și cea de plastic de pe axul cu came. Ar putea fi acel joc responsabil de ruperea repetată a culbutorului? Ce ar fi de făcut? Attached FilesEdited by klimm01, 10 August 2023 - 16:37. |
#177
Posted 10 August 2023 - 21:26
ori reglajul jocului a fost incorect, ori supapa e partial gripata si impinge greu in ea culbutorul.
Daca are joc de rotire cum zice mecanicul, nunai putea sa reglezi jocul corect la culbutoe |
|
#178
Posted 11 August 2023 - 10:14
Mulțumesc Andrei,
mă gândeam și eu că la utilizare(încălzire) supapa se gripează dar cum nu mă pricep la motoare era doar o speculație. Habar nu am ce-i mai deștept, să mai dau bani pe încă o reparație nereușită sau să-mi cumpăr alt motor și eventual pe ăsta să-mi fac ceva practică de reparare |
#179
Posted 16 August 2023 - 11:49
În vederea cumpărării altui motor am demontat chiulasa să mă conving că are cilindru de 90/66(420cc) nu mă așteptam la inscripție pe cap fiind o clonă dar măsurat cu șublerul mi-a dat 88/64(deci este 389cc) După cîteva descrieri de la diverse magazine motorul meu este de 13CP (88/64)
Îmbucurător este faptul că la cilindru nu am simțit buză de uzură cu degetul deci m-am decis să încerc repararea pe cont propriu. Am demontat supapele și surpriză! vedeți în poză lagărele supapelor; Admisia are semering dar nu are căpăcel la bază, Evacuarea are căpăcel dar nu are semering Să fie din fabrică? mă îndoiesc dar nu pot nici acuza specialistul care l-a reparat la Ruris Cluj care cel mai probabil a schimbat doar culbutorul defect Ce consecințe poate avea funcționarea fără semering pe evacuare și ce ar trebui să măsor, schimb? |
#180
Posted 16 August 2023 - 12:40
În vederea cumpărării altui motor am demontat chiulasa să mă conving că are cilindru de 90/66(420cc) nu mă așteptam la inscripție pe cap fiind o clonă dar măsurat cu șublerul mi-a dat 88/64(deci este 389cc) După cîteva descrieri de la diverse magazine motorul meu este de 13CP (88/64)
Îmbucurător este faptul că la cilindru nu am simțit buză de uzură cu degetul deci m-am decis să încerc repararea pe cont propriu. Am demontat supapele și surpriză! vedeți în poză lagărele supapelor; Admisia are semering dar nu are căpăcel la bază, Evacuarea are căpăcel dar nu are semering Să fie din fabrică? mă îndoiesc dar nu pot nici acuza specialistul care l-a reparat la Ruris Cluj care cel mai probabil a schimbat doar culbutorul defect Ce consecințe poate avea funcționarea fără semering pe evacuare și ce ar trebui să măsor, schimb? Attached Files |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users