Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Mi-au disparut amigdalitele ?

Exista vreun plan de terorizare p...

Schimbare adresa DNS IPv4 pe rout...

Recomandare Barebone
 Monede JO 2024

Suprasolicitare sistem electric

CIV auto import

Mutare in MOZAMBIC - pareri, expe...
 Scoatere antifurt airtag de pe ha...

Magnet in loc de clește pent...

Cumparat/Locuit in apartament si ...

Pot folosi sistemul PC pe post de...
 Sokol cu distorsiuni de cross-over

Filtru apa potabila cu osmoza inv...

Kanal D va difuza serialul “...

Upgrade xiaomi mi11
 

Motoare Honda GX160, GX200 și clonele lor. Întreținere și exploatare.

* * * * - 1 votes
  • Please log in to reply
185 replies to this topic

#163
sandel1

sandel1

    Avat de 4 kg/75 cm. Ultimul, balastierele usl au distrus râul.

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,073
  • Înscris: 24.02.2011
Din ce am studiat seriile GSV și GCV de la Honda au ungere mai bună și rezistă la 35 grade înclinare în orice direcție.
Mai există și varianta unui motor în 2 timpi, care nu are problem cu ungerea.

#164
Ion_Bumbu

Ion_Bumbu

    User asocial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,587
  • Înscris: 31.01.2010
O clona de 500 lei si gata.
Se termina, altul.
Ungere sub presiune doar Dieselel alea racite pe aer au insa ...nu-s la 500lei.
La fel alea cu 2 cilindri in V de la Honda insa costa cit o masina, GX690.

Edited by Ion_Bumbu, 23 January 2023 - 21:14.


#165
Ion_Bumbu

Ion_Bumbu

    User asocial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,587
  • Înscris: 31.01.2010
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/vtUtORbNLsA?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
Interesant!

#166
Qipper

Qipper

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 268
  • Înscris: 04.07.2017
Salutare,

Se da urmatorul specimen, un generator electric AGT3501HSB cu motor Honda GP 200, productie 2018. Nu mai vrea sa porneasca nici in ruptul capului.
M-am saturat sa mai dau la șpargă. I-am facut revizia, ulei la nivel, exclus problema nivelului. Am dat jos carburatorul, l-am verificat, curatat, benzina are din belsug. Are bujie noua dar tot degeaba, o dau jos, e uda dupa ce dau la " automat". Banuiesc ca bobina de inductie face scheme si m-am gandit sa incerc cu o alta bobina de pe un motor asemanator, sa vad care-i faza. Am impresia ca bujia nu poate aprinde benzina din cauza ca scanteia e cam anemica inclusiv cu bujia noua.

Ce sa-i mai fac? E relativ nou, nu are nici 100 ore de functionare.

#167
Ion_Bumbu

Ion_Bumbu

    User asocial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,587
  • Înscris: 31.01.2010
Are pe laterala un senor de nivel ulei de infipt in baie, un cablu galben sau verde la el, decupalti-l, scoateti bujia si vedeti daca aveti scinteie.
Aprinderea nu prea face probleme la astea, bujia da, n-ati fi primul care lasa taomna un motor functional si primavara bujia e moarta.

#168
mariusyale

mariusyale

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 629
  • Înscris: 19.12.2011
Atentie si la benzina veche.Se poate verifica scanteia fara bujie cu un surub M5 in pipa.
Aerisit de surplus de benzina, Citeodata ajuta bujia incalzita la flacara.

#169
sandel1

sandel1

    Avat de 4 kg/75 cm. Ultimul, balastierele usl au distrus râul.

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,073
  • Înscris: 24.02.2011

View PostIon_Bumbu, on 29 octombrie 2022 - 09:38, said:

0,1-0,15 mm la rece din ce tin eu minte.
Am deschis capacul de la supape și era totul în regulă acolo. Chinezul a fost de treabă și a pus un pic de vopsea pe piulițele care reglează supapele...Distanța este cam de 0.15 mm la ambele. Legat de mirosul mai puternic de gaze, cred că-i din cauză că am găsit o spărtură în motor aproape de locul unde se prinde toba.

#170
klimm01

klimm01

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 93
  • Înscris: 02.10.2010
De la bobina de inducție( probabil) vine un cablu bine izolat la comutatorul de oprire. Am măsurat 2.2R între acesta și masă. Ce rezistență ar trebui să văd la o bobină de inducție sănătoasă?
Nu m-am hazardat să desfac demarorul și capacul ventlatorului să caut bobina.
Motorul este unul de uz general de 15CP 4T OHV (clonă Honda)  găsisem unul pe emag asemănător; wolfson GTX1500 dar nu pot pune link-ul

#171
klimm01

klimm01

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 93
  • Înscris: 02.10.2010
Asta ar fi bobina cu cablurile. Din ce văd,  între capetele bobinei și masă nu ar trebui să pot măsura o rezistență așa mică, probabil de asta era scânteia așa anemică...

Attached Files



#172
Ion_Bumbu

Ion_Bumbu

    User asocial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,587
  • Înscris: 31.01.2010
https://media.rotek...._00_RT_A_en.pdf
Pagina 16.

#173
klimm01

klimm01

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 93
  • Înscris: 02.10.2010
Mulțumesc Grig,

Am găsit locul bobinei la pag 16. Al meu are demaror la sfoară dar presupun că-i tot acolo.

#174
Ion_Bumbu

Ion_Bumbu

    User asocial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,587
  • Înscris: 31.01.2010
Este la fel motorul, se adauga drmarorul electric in rest este la fel, asta daca n-are chinezul ideea sa-l scoata pe cel manual dar aprinderea este tot acolo.
Scinteia este mai anemica de felul ei la astea insa merg fara probleme.

#175
klimm01

klimm01

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 93
  • Înscris: 02.10.2010
Scânteia era mai anemică decât permite poliția. Aseară nu mai era de loc.
Între masă și punctul M măsor 2.2R dar între pipa bujiei și punctul M (schema pag 17 versiunea manuală) este întrerupt. Cum scosesem pipa  mi-a rămas pe bujie piesa de alamă. Speram că-i de acolo că nu mai obțineam contact.  Am înțepat cablul și am măsurat așa. S-o fi întrerupt din manipulările mele...
Am comandat o bobină nouă. Văd după ce vine ce mai este.

#176
klimm01

klimm01

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 93
  • Înscris: 02.10.2010
A trecut ceva timp. Nu bobina era de vină. Aparent am rupt eu ceva la pipa bujiei din manipulări.
Am dus-o la un mecanic, mi-a luat 300 și mi-a dat înapoi un culbutor rupt care zicea că-i vinovatul. A mers vreo 4-6 ore în reprize de 15-30 de minute(așa-l exploatez) și mi-a dat iar chix. Am deschis capacul culbutorilor și cel  de evacuare este rupt din nou în zona găurii prin care trece șurubul.Mecanicul îmi spusese că motorul are un joc de rotire la ax. M-am uitat la ceva video de depanare și jocul poate proveni de la uzura roților dințate de pe arborele cotit și cea de plastic de pe axul cu came.
Ar putea fi acel joc responsabil de ruperea repetată a culbutorului? Ce ar fi de făcut?

Attached Files


Edited by klimm01, 10 August 2023 - 16:37.


#177
andrei_221

andrei_221

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,773
  • Înscris: 22.12.2006
ori reglajul jocului a fost incorect, ori supapa e partial gripata si impinge greu in ea culbutorul.

Daca are joc de rotire cum zice mecanicul, nunai putea sa reglezi jocul corect la culbutoe

#178
klimm01

klimm01

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 93
  • Înscris: 02.10.2010
Mulțumesc Andrei,
mă gândeam și eu  că la utilizare(încălzire) supapa se gripează dar cum nu mă pricep la motoare era doar o speculație.

Habar nu am ce-i mai deștept, să mai dau bani pe încă o reparație nereușită sau să-mi cumpăr alt motor și eventual pe ăsta să-mi fac ceva practică de reparare :)

#179
klimm01

klimm01

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 93
  • Înscris: 02.10.2010
În vederea cumpărării altui motor am demontat chiulasa să mă conving că are cilindru  de 90/66(420cc) nu mă așteptam la inscripție pe cap fiind o clonă dar măsurat cu șublerul mi-a dat 88/64(deci este 389cc)  Posted image   După cîteva descrieri de la diverse magazine motorul meu este de 13CP (88/64)
Îmbucurător este faptul că la cilindru nu am simțit buză de uzură cu degetul deci m-am decis să încerc repararea pe cont propriu.
Am demontat supapele și surpriză! vedeți în poză lagărele supapelor;  Admisia  are semering dar nu are căpăcel la bază, Evacuarea are căpăcel dar nu are semering  Posted image  Să fie din fabrică? mă îndoiesc dar nu pot nici acuza specialistul care l-a reparat la Ruris Cluj care cel mai probabil a schimbat doar culbutorul defect Posted image

Ce consecințe poate avea  funcționarea fără semering pe evacuare și ce ar trebui să măsor, schimb?

#180
klimm01

klimm01

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 93
  • Înscris: 02.10.2010
În vederea cumpărării altui motor am demontat chiulasa să mă conving că are cilindru  de 90/66(420cc) nu mă așteptam la inscripție pe cap fiind o clonă dar măsurat cu șublerul mi-a dat 88/64(deci este 389cc)  Posted image   După cîteva descrieri de la diverse magazine motorul meu este de 13CP (88/64)
Îmbucurător este faptul că la cilindru nu am simțit buză de uzură cu degetul deci m-am decis să încerc repararea pe cont propriu.
Am demontat supapele și surpriză! vedeți în poză lagărele supapelor;  Admisia  are semering dar nu are căpăcel la bază, Evacuarea are căpăcel dar nu are semering  Posted image  Să fie din fabrică? mă îndoiesc dar nu pot nici acuza specialistul care l-a reparat la Ruris Cluj care cel mai probabil a schimbat doar culbutorul defect Posted image

Ce consecințe poate avea  funcționarea fără semering pe evacuare și ce ar trebui să măsor, schimb?

Attached Files



Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate