Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Motoare Honda GX160, GX200 și clonele lor. Întreținere și exploatare.
Last Updated: Feb 20 2024 21:48, Started by
costinium6
, May 21 2015 22:26
·
5
#1
Posted 21 May 2015 - 22:26
Motorul care echipeaza frezele impreuna cu transmisia, este unul original sau o clona.
La aceste motoare doar honda are clone (bune), celelalte se respecta prin preturi prohibitive, cel putin la piese. Pentru Honda si clone pot asigura sfaturi. |
#2
Posted 21 May 2015 - 22:42
Te voi ruga să vii cu ceva detalii, explici clar despre ce tip de motor produs ori copiat de la Honda dorești a discuta.
Modificăm apoi și titlul. Altminteri, cam sună ca și nuca-n perete... |
#3
Posted 21 May 2015 - 23:21
Da ai dreptate, este vorba de gx160 si gx200, cam astea sunt cele mai uzuale clone, s-a mers pana la v-twin .
Voi incerca sa explic utilizatorilor de astfel de motoare, cum se utilizeaza si cum se mentin in parametri, daca se poate. |
#4
Posted 21 May 2015 - 23:32
#5
Posted 22 May 2015 - 08:50
O clona de GX160 (Loncin) cu ore putine de functionare, merge cu intreruperi fara sarcina, carburatorul curatat, bujie noua, benzina buna, joc supape ca la carte. In sarcina merge perfect, culoare bujiei este buna. Ce-i lipseste de nu merge rotund?
|
#6
Posted 22 May 2015 - 22:02
Daca merge patrat inseamna ca este de la senzorul de ulei. Daca are senzor de ulei trebuie spalat, se da uleiul afara, se pune benzina la acelasi nivel si se balanseaza. Dupa jumatate de ora se scoate benzina si se pune ulei curat, se porneste motorul si dupa 10 minute se schimba uleiul iar.
Daca persista problema trebuie schimbat arborul cu came, pe el se afla un decompresor centrifugal, el are rolul de a usura tragerea de sfoara. Se intampla des la clone, acel decompresor ramane blocat si la turatii mici deschide supapa de evacuare. Edited by costinium6, 22 May 2015 - 22:12. |
#7
Posted 23 May 2015 - 07:35
Senzorul este decuplat, iar intreruperile apar la orice turatie si numai in gol. In sarcina merge perfect.
|
#8
Posted 23 May 2015 - 08:43
Desfa paharul carburatorului si scoate diuzele, sa nu fie depuneri sau particule captive.
Attached Files |
#9
Posted 23 May 2015 - 08:55
Am si eu honda GX160, da rateuri rar si neregulat la relanti, chiar si in sarcina.
Carburator curatat. |
#10
Posted 23 May 2015 - 09:15
#11
Posted 23 May 2015 - 09:33
Sunt multe cauze, in functie de numarul de ore, de revizii, benzina..
1. bujia (2-3 dintr-o suta de bujii sunt defecte de noi) exista si oameni cu bafta care le nimeresc. 2. sita de la robinetul de benzina, sita din rezervor (la asta nu se uita mai nimeni, este greu accesibila si multi nu stiu de existenta ei). 3. filtrul de aer, multi baieti dotati cu compresor le sufla de praf in mod gresit, un filtru de aer se sufla din interior nu pe exterior ca se colmateaza mai tare. In principiu la acest tip de motor filtrul de aer se schimba nu se curata. 4. axa cu came, cand se schimba uleiul si se vede suspensie metalica este fix de la axa came. Aceasta uzura nu este vizibila decat comparata cu un ax nou. Camele se micesc si supapele nu se mai deschid pentru o admisie si evacuare optima, motorul se sufoca si apar rateuri, poti regla tachetii (culbutorii) ca la fabrica, daca tijele nu mai au cursa completa. Mai sunt si alti factori care dau astfel de simptome, ce am spus mai sus a fost in ideea de a nu desface motorul pentru ca acolo sunt necesare cateva notiuni, etansare, punere la punct si altele cum ar fi curatarea completa. |
#12
Posted 23 May 2015 - 09:58
Bujia curatata,urmeaza sa o schimb.
Sita e curata caci am desfacut rezervorul si curatat tot. Filtrul de aer,curatat si ala dar o sa caut nou. La culbutori nu am umblat inca caci porneste usor,am sa verific. Mersi. |
#13
Posted 23 May 2015 - 10:03
costinium6, on 23 mai 2015 - 09:33, said:
Sunt multe cauze, in functie de numarul de ore, de revizii, benzina.. ... Motorul are sub 100h de functionare, ~ 20h. 1.Am incercat diverse bujii, NGK, Champion, Brisk, BB, etc; 2.Sita din rezervor este curatata; 3.Filtrul nu se poate sufla cu aer, este burete imbibat cu ulei si a fost spalat; 4.Nu am gasit pilitura in ulei; Desfacut motorului, curatarea, etansarea si punerea la punct nu imi sant straine, am experienta. |
#14
Posted 23 May 2015 - 10:30
Cum se anuleaza senzorul ala?
Edited by ddaannii, 23 May 2015 - 10:34. |
#15
Posted 23 May 2015 - 10:44
ddaannii desfa capacul de la chiulasa, apasa pe un culbutor la supapa si scoate tija impingatoare, in zona ghidajului va fi vizibila o uzura in etape. Daca uzura este mai accentuata in zona de sus atunci e vorba de axa cu came. pune poze.
pufarin, daca axa cu came este din plastic nu vei gasi pilitura. Trebuie verificat cu mare atentie sistemul de decompresare de pe pinionul de distributie, daca ai umar sanatos poti renunta la el, scoti toate piesulicile de pe el si tragi ca de un diesel. |
|
#16
Posted 23 May 2015 - 11:42
Daca ar fi defect decompresorul intreruperile ar trebui sa apara si in sarcina si in gol si ar trebui sa fie mai pronuntate la turatii mici.
|
#17
Posted 23 May 2015 - 11:47
Cand ai vine timpul sa umblu la el, o sa bag si poze.
Inca o intrebare,la un Honda 2213 merge totul perfect la rece,cand se incalzeste se opreste. Dupa ce e rece porneste din nou,unde sa imi bag dejtele? Edited by ddaannii, 23 May 2015 - 12:00. |
#18
Posted 23 May 2015 - 12:03
Senzorul se anuleaza prin demufarea lui. cupla de iesire a firelor se afla pe carter in zona diametral opusa pistonului. este un plutitor magnetic cilindric in iteriorul caruia se afla o pastila de releu reed cu rolul de scurcircuitare a bobinei de inductie.
Pufarin, nu neaparat, am vazut motoare la care decompresorul era foarte uzat, semn ca a mers agatat, asta este o problema grava pentru ca la un moment dat se va desprinde o piesa de acolo si in 10 minute motorul va fi irecuperabil. Nu am momentan nici unul desfacut sa fac poze dar pe luni sper sa ma ajute mintea sa nu uit. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users