Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Rename SQL column

Achiziționare tuner TV !

Din ce este facuta terasa asta?

Cum accesez site-ul CNAS ?
 Algoritm simplu de calculare al u...

Bitdefender Total Security ș...

casa verde 2024

Intrerupator cu N - doza doar cu ...
 Incalzire casa fara gaz/lemne

Incalzire in pardoseala etapizata

Suprataxa card energie?!

Cum era nivelul de trai cam din a...
 probleme cu ochelarii

Impozite pe proprietati de anul v...

teava rezistenta panou apa calda

Acces in Curte din Drum National
 

SEO url keyword Meta tag-uri

- - - - -
  • Please log in to reply
5 replies to this topic

#1
MariusSEO

MariusSEO

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 3
  • Înscris: 21.05.2015
Salut,
As dori sa va adresez cateva intrebari iar cine are experienta va rog frumos sa imi raspundeti sunt incepator in ceea ce inseamna SEO si vreau ca ceea ce fac sa fie cat mai bine.


Pe cate am inteles seo-url trebuie sa fie UNIC global intrebarea e urmatoarea daca numele cateogiriei mele e Samsung sau Telefoane atunci daca la SEO URL complectez cu numele Samsung / Telefoane una din doua e considerat global ? Daca nu atunci cum sa fac sa fie considerat global ? Pentru ca daca ii dau un nume de genu categorii-samsung atunci la urmatoarele categorii nu mai pot folosi cuvantu categorii ca nu e unic (poate ma lamureste cineva ca nu inteleg).

La fel daca puteti sa imi spuneti ce mai exact trebuie complectat la Meta tag title si la Keyword-uri ca sa fie cat mai bune din punct de vedere SEO.

Va multumesc !

#2
floyd69

floyd69

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 388
  • Înscris: 15.12.2010