Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Asus ASUS Expertbook B5 Flip B530...

Sfat achizitie s20+ vs s21ultra

Telefoanele Motorola

teren periferic vs 2 apartamente ...
 Samsung A32 si casti Philips SHB2...

Investițiile imobiliare, suc...

Portare 100% online

Se vand imobilele dobandite prin ...
 Experienta mea cu olx

Probleme boxe Hyundai Tucson

Prima Comedy se lanseaza oficial ...

Reguli generale cablare rack home...
 Intrebare achizitie telefon

Upgrade Ipad 8th 32 GB Wifi to 25...

Inceput de drum si prima intrebar...

Receiver CAT CS-907
 

ABUZURILE Politiei Rutiere / Rurale din Braila

- - - - -
  • Please log in to reply
50 replies to this topic

#19
MaxXu1

MaxXu1

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 190
  • Înscris: 11.05.2015

View Postgigiipse, on 19 mai 2015 - 11:59, said:

Ideea e ca la process politia trebuie sa dovedeasca ca s-a savarsit contraventia, nu invers. Asta e tehnicalitatea pe care poate scapa.

Totusi avem un topic cu un titlu destul de grav si in care este terfelit un om care in cazul asta si-a facut treaba, nu stiu in rest. Parerea mea e ca un moderator ar trebui sa ia ceva atitudine. Si nu cea de mai sus Posted Image
Pai o sa dovedeasca, a zis ca are un martor politistul, probabil o sa se prezinte un consilier juridic si o sa fie citat martorul in caz de se ajunge la contestatie. Tu te bazezi pe cauza anghel contra romaniei , intr-adevar trebuie sa dovedeasca, dar cand ajungi in fata judecatorului si te intreaba ce contesti? cum dovedesti? Nu trebuie doar agentul sa dovedeasca, ci si tu trebuie sa dovedesti ca el nu are dreptate prin probe,dovezi,martor. Daca spui ca faci contestatie doar ca tu ai cuvantul tau si ca tu stii ca el nu a vazut nu se uita nici un judecator la ea. Tu , contestator trebuie sa dovedesti ca acel pv este nul din punct de vedere juridic si cuvantul nu iti este de ajuns.

Edited by MaxXu1, 19 May 2015 - 12:07.


#20
babalaul

babalaul

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,308
  • Înscris: 02.08.2012
Un polititst de la circulatie, mai ales daca sta cu masina in aceleasi zone, stie si semafoarele, si liniile continue cat tin. Hai, ca nu suntem o tara de prosti. Si nici de sfinti.

#21
rudolf_2010

rudolf_2010

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 408
  • Înscris: 30.07.2012
Mai in poza INCEPEREA DEPASIRII se vede clar ca incepe linia discontinua .
Linia din partea de jos a pozei respective fiind linia continua care incepe de la calea ferata .
Ca am calcat pe ultimul metru din acea linie continua ce incepea de la calea ferata si care sa terminat asa cum se vede in poza nu am nici eu cum sa vad ca nu stau cu capul pe geam sa vad unde calca roata masinii, cu atat mai mult A.R. care se afla la sute de metri de locul unde am executat eu manevra de depasire .
Nu zic ca traim intr-o tara cu prosti dar A.R. nu poate suspenda un permis de conducere in baza unei banuieli (ca el stie ca de colo pana colo este linie continua si de colo pana colo este discontinua) .
E ca si cum politist de pe masina de radar de la Rutiera a-ti ia permisul pentru depasirea vitezei pe baza vitezei de pe bordul masinii de politie (ochiometric) fara sa aibe aparatul radar de pe masina pornit .
Daca A.R. se afla in intersectia sau inaintea intersectiei dintre DN 2B si DJ 203N care este situata la 150m de la terminarea liniei continue ce incepe de la calea ferata si inaintea podului nu comentam nimic, dar el aflanduse dupa acel pod in masina (nici macar iesit in drum cu fata spre mine) nu pot sa stau impasibil la asfel ABUZURI a politiei rurale .
Si eu am martori in masina (doi chiar) .
Iar martorul trecut in  PV atasat :
Attached File  P.V. 15.05.2015.jpg   116.76K   45 downloads
este conducatorul autoutilitare Ford transit ce se afla in fata unei carute (caci asa a inceput depasirea) si nu cred ca un sofer care merge in acelasi sens de mers cu tine sta sa se uite in oglinda laterala stanga sa vada daca cel din spate incepe depasirea regulamentar sau nu .
Ca sa nu mai zic ca el nu a semnat ca martor pe PV, asa cum se poate vedea .

Edited by rudolf_2010, 19 May 2015 - 12:55.


#22
madycyprus

madycyprus

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 118
  • Înscris: 18.12.2013
Sectiunea ”Martor asistent” de pe PV nu este destinata martorilor oculari. Acolo se trece un martor doar in cazul in care refuzi sa iei la cunostinta de PV si sa primesti o copie a acestuia, sau daca PV este intocmit in lipsa ta! Ai luat la cunostinta de PV prin semnatura, nu a mai fost necesar sa treaca un martor acolo !
Te sfatuiesc sa nu conduci autovehiculele pe drumurile publice in perioada de suspendare, ca o sa mai ai parte si de alte ”surprize” din partea politistilor din mediul rural, in sensul ca ei pot constata si chiar cerceta !! infractiuni la regimul rutier Posted Image

#23
MaxXu1

MaxXu1

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 190
  • Înscris: 11.05.2015
Cred ca poti face contestatie, indica martorii,  si da-I bataie. Pana la urma daca ti-o respinge nu pierzi decat 20 de lei taxa de contestatie si un pic de timp. Nu stiu daca amenda in caz de iti resping contestatia o vei mai putea plati la jumatate  , eu am platit-o cum am primit-o prin posta initial refuzand sa semnez pv pe premiza ca fac contestatie cand vine si nu voiam sa iau la cunostinta ceva ce credeam ca nu am facut. Daca ai martori, si din cate ai spus el chiar nu are nu cred ca este imposibil sa iti admita contestatia. Nu am inteles insa unde ai terminat tu depasirea... Daca ai inceput-o pe linie discontinua si ai terminat-o pe linie continua se ia ca ai depasit pe linie continua, am prieteni care au patit asa ceva si e acelasi lucru.

Edited by MaxXu1, 19 May 2015 - 13:14.


#24
Hedonist

Hedonist

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,490
  • Înscris: 10.03.2014
Si plangere la Parchet impotriva agentului, si la MAI.

#25
rudolf_2010

rudolf_2010

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 408
  • Înscris: 30.07.2012
Amenda am platit-o si eu ca sa nu dau dupa aia un sac de bani .
Depasirea am terminat-o pe linie discontinua inainte sa inceapa linia continua dinaintea intersectiei dintre DN 2B si DJ 203N .
Dar oricum eu stiam ca daca incepi depasirea pe linie discontinua si o termini pe linie continua este regulamentar, invers insa nu este daca o incepi pe continua si o termini pe discontinua .
Cum sa conduc mai oameni buni in perioada de suspendare !!!!
Chiar ma credeti asa de tampit si sa pierd definitiv un permis de sofer profesionist B+E C+E D1+E cu care castig o paine pentru o luna de zile de suspendare, basca sa ma mai aleg si cu dosar penal .
Teama mea cea mai mare este ca daca fac contestatie si pierd sa nu inceapa suspendarea chiar in luna Iulie cand am programat concediu .
Fapt ce ma face sa stau in dubii daca sa fac sau sa nu fac contestatie .

Edited by rudolf_2010, 19 May 2015 - 13:25.


#26
babalaul

babalaul

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,308
  • Înscris: 02.08.2012

View PostHedonist, on 19 mai 2015 - 13:14, said:

Si plangere la Parchet impotriva agentului, si la MAI.
Nu vezi ca nici el nu e sigur ca a calcat sau nu linia continua ?

#27
MaxXu1

MaxXu1

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 190
  • Înscris: 11.05.2015
Cu atat mai mult ca esti sofer ar trebui sa faci contestatie, chiar nu ai mare lucru de pierdut daca iti este respinsa in afara de faptul suspendarii permisului plus ca pana la finalizarea procesului il ai.

Edited by MaxXu1, 19 May 2015 - 13:23.


#28
rudolf_2010

rudolf_2010

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 408
  • Înscris: 30.07.2012

View Postbabalaul, on 19 mai 2015 - 13:19, said:

Nu vezi ca nici el nu e sigur ca a calcat sau nu linia continua ?

Chiar daca am calcat acel metru / i de la sfarsitul liniei continue ce incepea de la calea ferata eu am inceput sa depasesc intai o caruta si abia dupa aia autoutilitara .
Ori din ce am citit in noul cod rutier este permis sa depasesti carute sau biciclisti chiar daca este linie continua (mai ales ca sa stie foarte clar ca atelajele CAL+CARUTA nu au voie sa circule pe DN-uri) ca doar nu o sa mergem cu 20Km/h in spatele unei carute .
Iar legat de cel cu autoutilitara (care CRED CA ESTE BARA-BARA cu A.R.-ul, ca dupa aia nu mai era pe drum pana la Braila, a disparut subit) mai degraba l-as incadra in Capitolul VII - Raspunderea Contraventionala la art. 99, al. 1, par. 1, din clasa I de amenzi a codul rutier .

Edited by rudolf_2010, 19 May 2015 - 14:15.


#29
myshyk

myshyk

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 21,812
  • Înscris: 26.11.2006
Vad ca esti doct in legislatie, care, unde trebuie sa stea ca sa vada ce se petrece, care ce drepturi are, etc., etc.,...
Daca erai la fel de doct si in conducere, te durea in cur de toti poltistii, indiferent de sex, culoare sau religie.
Ce va tot kkt pe voi dupa ce ati comis-o? Chiar trebuie sa si faceti dovada ca nu va ajuta mintea la a fi corect si civilizat?
LE Si ba da vei merge cu 20 la ora in spatele carutei daca prin depasirea acesteia incalci linia continua. Si in legislatie nu specifica de la cati metri de capatul liniei continue, incepe aplicarea legii. De al capat, pana la capat.

Edited by myshyk, 19 May 2015 - 14:19.


#30
LuvRaluK

LuvRaluK

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,421
  • Înscris: 27.09.2006

View Postrudolf_2010, on 19 mai 2015 - 14:07, said:

... Ori din ce am citit in noul cod rutier este permis sa depasesti carute sau biciclisti chiar daca este linie continua ...
Care este acel articol, ca sunt chiar curios?

#31
Bogdansv1

Bogdansv1

    Nauc

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,171
  • Înscris: 13.03.2015
Depasirea este interzisa:

4 . Pe pasaje denivelate , pe poduri , sub poduri si in tuneluri . Prin exceptie , pot fi depasite in aceste locuri vehiculele cu tractiune animala , motocicletele , ciclomotoarele si bicicletele daca lungimea segmentului de vizibilitate este mai mare de 20 m , iar latimea drumului de cel putin 7 m :

5. 9. Cand pentru efectuarea manevrei se trece efectiv peste marcajul continuu , simplu sau dublu , care desparte sensurile de mers , iar autovehiculele circula pe contra sens .

Exceptiile la care ai facut referire NU INCLUD  linia continua

#32
rudolf_2010

rudolf_2010

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 408
  • Înscris: 30.07.2012

View PostLuvRaluK, on 19 mai 2015 - 14:22, said:

Care este acel articol, ca sunt chiar curios?
UIte ce au raspuns unui coleg de pe acest forum cei de la BPR la intrebari legate de un caz similar cu al meu :
CITEZ :
Am adresat o solicitare scrisa catre BPR cu urmatorul continut:
Buna ziua,

Avand in vedere dezbateri aprinse in cadrul comunitatilor online va adresez rugamintea de a lamuri 2 situatii de trafic frecvente care poate duce la suspendarea dreptului de a conduce pentru 30 zile:

Situatia de trafic #1: pe un drum cu o singura banda pe sens despartite de linie continua stationeaza un autovehicul care nu poate fi depasit fara a calca linia continua.
Pe de o parte, conform regulamentului incalcarea liniei continue duce la suspendarea permisului pentru 30 zile,
Pe de alta parte, conform Art. 132. (Conducătorul vehiculului al cărui mers înainte este obturat de un obstacol sau de prezenţa altor participanţi la trafic, care impun trecerea pe sensul opus este obligat să reducă viteza şi, la nevoie, să oprească pentru a permite trecerea vehiculelor care circulă din sens opus), ocolirea unui obstacol nu este interzisa si este descrisa exact modalitatea in care se poate face aceasta ocolire.

Situatia de trafic #2: pe un drum cu o singura banda pe sens despartite de linie continua circula un vehicul cu tractiune animala care nu poate fi depasit fara a calca linia continua. Conform regulamentului nu poate fi depasit, insa in acest fel se creaza congestie de trafic. Caruta in miscare se poate considera obstacol in sensul Art. 132 sau nu?

In situatiile descrise care sunt obligatiile si posibilitatile celui care doreste sa faca manevra de ocolire a vehicolului stationat (sau carutei) pentru a efectua aceasta manevra legal, fara risc sa ramana fara permis. Pornim de la premisa ca manevra de ocolire se poate efectua in siguranta (vizibilitate suficienta, timp si spatiu suficient).

Va multumesc anticipat.

Cu stima,
Un platitor de taxe.


Raspunsul oficial (dealtfel foarte prompt)
La petiţia dumneavoastră adresată, prin e-mail, conducerii Brigăzii Rutiere şi înregistrată cu numărul de mai sus, vă comunicăm următoarele:
Referitor la prima situaţie expusă, art. 142, lit. h) din Regulamentul de aplicare a Ordonanţei de Urgenţă a Guvernului nr. 195/2002 republicat interzice oprirea voluntară a vehiculelor „în dreptul marcajului continuu, în cazul în care conducătorii celorlalte vehicule care circulă în acelaşi sens ar fi obligaţi, din această cauză, să treacă peste acest marcaj.”
Art. 132 din acelaşi act normativ vine în completare şi stabileşte modalitatea în care se poate efectua depăşirea în cazul unui obstacol sau a unui vehicul staţionat în partea carosabilă.  
Referitor la cea de-a doua situaţie expusă, şi anume în cazul în care întâlniţi un vehicul cu tracţiune animală, art. 120 din Regulamentul de aplicare a Ordonanţei de Urgenţă a Guvernului nr. 195/2002 republicat stabileşte singura excepţie în care un astfel de vehicul poate fi depăşit cu încălcarea marcajului continuu care desparte sensurile de circulaţie.
Astfel, conform prevederilor art. 120, lit. h), „pe pasaje denivelate, pe poduri şi în tuneluri, prin excepţie, pot fi depăşite [...] vehiculele cu tracţiune animală [...], dacă vizibilitatea asupra drumului este asigurată pe o distanţă mai mare de 20 m, iar lăţimea drumului este de cel puţin 7 m.”


Cazul meu este situatia de trafic 2 .
Numai ca in 2015 se incadreaza tot la acelasi Art. 120, doar ca este la Lit. d .
http://legeaz.net/re...i-de-circulatie
Dar totusi ceva este putred cu acest Art. 120, Lit. d

Edited by rudolf_2010, 19 May 2015 - 14:49.


#33
Bogdansv1

Bogdansv1

    Nauc

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,171
  • Înscris: 13.03.2015
rudolf_2010, trecerea de cale ferata NU ESTE nici pod, nici tunel, nici pasaj denivelat. Si nu poti considera caruta ca obstacol cata vreme intr-o alta situatie s-a facut referire in mod explicit la ea. (doar daca era oprita dar nu este cazul aici).
Interdictiile depasirii in aceasta situatie se justifica prin necesitatea observarii aparitiei trenului in timp util , pentru a putea opri in deplina siguranta.

Edited by Bogdansv1, 19 May 2015 - 14:50.


#34
LuvRaluK

LuvRaluK

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,421
  • Înscris: 27.09.2006
Eu zic ca e destul de clar, poti depasi carute calcand linia continua doar: "pe pasaje denivelate, pe poduri şi în tuneluri", daca drumul are o latime minima de 7 metri.

#35
rudolf_2010

rudolf_2010

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 408
  • Înscris: 30.07.2012
Bogdan eu nu am depasit nici inainte de trecerea la nivel cu calea ferata si nici pe trecerea la nivel cu calea ferata (nu sunt chiar atat de nebun) .
Am depasit la 50 / 100 m dupa ce am trecut de calea ferata in momentul in care sa treminat linia continua ce se traseaza de o parte si de alta a unei treceri la nivel cu aceasta .
Nu stiu cati metri are acea linie continua si de aia am scris 50 / 100 m.

View PostLuvRaluK, on 19 mai 2015 - 14:52, said:

Eu zic ca e destul de clar, poti depasi carute calcand linia continua doar: "pe pasaje denivelate, pe poduri şi în tuneluri", daca drumul are o latime minima de 7 metri.

Pai eu de ce am zis ca este putred acest Art 120, lit. H sau D sau care o mai fi acuma .
AI voie sa depasest caruta / moped / biciclist, pe pod, sub pod, in tunel cu conditia sa ai vizibilitate minim 50 m si un drum lat de cel putin 7 m dar pe un drum drept unde ai vizibilitate minim 150 m NU .
Adica daca mergem pe un DN si dam peste o caruta / moped / biciclist mergem dupa el km la rand pana se termina linia continua ca nu e pod sau tunel sau ce mama masii de sector de drum e scris in acest articol .
Hai mai oameni buni ca este aberant .

#36
Bogdansv1

Bogdansv1

    Nauc

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,171
  • Înscris: 13.03.2015
Linia continua este cu 50m inainte si dupa trecerea de cale ferata. Cele trei indicatoare (cu trei, doua si o linie) se monteaza din 50 in 50m si au rol de presemnalizare. Din dreptul ultimului indicator (cel marcat cu o linie) si pana la calea ferata, este linie continua. Depasirea DUPA trecerea de cale ferata dar in marja celor 50m ar bloca vizibilitatea asupra trenurilor celor care circula pe sensul opus. Faptul ca in momentul respectiv nu era nici o masina venind din acea directie, nu constituie o exceptie care permite depasirea, este cumva similar cu faptul ca trebuie sa stai la culoarea rosie a semaforului chiar daca nu circula nici o masina sau pieton pe sensurile care au verde.

Edited by Bogdansv1, 19 May 2015 - 15:08.


Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate