Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Sokol cu distorsiuni de cross-over

Filtru apa potabila cu osmoza inv...

Kanal D va difuza serialul “...

Upgrade xiaomi mi11
 securitate - acum se dau drept - ...

Farmacia Dr Max - Pareri / Sugest...

De unde cumparati suspensii / gar...

[UNDE] Reconditionare obiecte lemn
 Infiltratii casa noua

sugestie usa interior

ANAF si plata la selfpay

Imprimanta ciss rezista perioade ...
 Garmin fēnix 7 / PRO / Saphi...

Care sunt cele mai mari regrete a...

Alfa Romeo Stelvio 2.2 jtd

Intrebari srl nou
 

doctorat și loc de muncă

- - - - -
  • Please log in to reply
56 replies to this topic

#55
tsunnami

tsunnami

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,223
  • Înscris: 17.02.2009

View PostOmule, on 19 mai 2015 - 11:59, said:

Eu văd că nu s-a înțeles nici după 3 pagini întrebarea și fiecare a interpretat după gândurile sale. Niciodată nu am zis că vreau să lucrez ca doctor în X. Nu mă interesează asta. Mi-e ok să lucrez la nivelul la care sunt acum și la care foarte probabil voi avansa fiind foarte competent în ceea ce fac la locul actual de muncă. Pur și simplu aș face respectivul doctorat deoarece ar fi o ocupație ce îmi place foarte mult și am anumite posibilități ce nu le-aș avea pe cont propriu. Problema mea era ca nu cumva, din cauză că am doctorat, să mă respingă un posibil viitor angajat de la Resurse Umane pe motiv că aș fi supracalificat. Atât. Nu mă interesează mai mulți bani sau bucata aia de hârtie. Și nu am înțeles de ce atât de mulți oameni mi-au sărit în cap din simplul motiv că întrebam dacă doctoratul îmi poate sta în calea unui post de muncă cum este cel actual în care lucrez (inginer).