![]() |
Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Corporatiile ataca din nou
Last Updated: Apr 25 2015 16:59, Started by
Xenon2006
, Apr 24 2015 13:50
·
0

#1
Posted 24 April 2015 - 13:50

Quote
What GM, and even tractor companies like John Deere, argues is that you, as an owner, don’t actually own your car. Rather, you’re sort of just borrowing it for an extended amount of time and paying for the rights to use the technology. If it sounds ridiculous— it is. But it gets even more ludicrous. According to the Electronic Frontier Foundation, John Deere argued that “letting people modify car computer systems will result in them pirating music through the on-board entertainment system.” That’s right— pirating music. Through a tractor. sursa |
#2
Posted 24 April 2015 - 14:14

Nu prea inteleg problema...
Daca cumperi un computer cu Windows, nu implica ca detii si poti sa revinzi mai departe copii de Windows, ci ai cumparat un drept de folosinta a unui software. Problema este ca din ce in ce mai multi producatori te fac prizonierul lor, pt ca nu dau posibilitatea altor dezvoltatori (adesea mult mai ieftini) sa aiba acces la sistemul lor. Cel mi recent caz esrte conzola de pe centrul masinii. Inainte era universala si bagai acolo orice unitate, acum GPS si LCD de 8 inch cu 3000 EUR, cand la banii astia iti cumperi ultimul GPS si un LCD de 200 cm... |
#4
Posted 24 April 2015 - 14:15

Nu cred ca va trece de senat in veci propunerea corporatistilor.
|
#5
Posted 24 April 2015 - 14:16

Pe langa faptul ca am piratat muzica am descarcat si filme pe tractor! Fain asa,meri pe camp,ari,mai te uiti la fim.
|
#6
Posted 24 April 2015 - 14:17

Dar nici roata nu ai voie sa o schimbi ?
![]() ![]() |
#7
Posted 24 April 2015 - 14:23

Nu prea inteleg problema... Daca cumperi un computer cu Windows, nu implica ca detii si poti sa revinzi mai departe copii de Windows, ci ai cumparat un drept de folosinta a unui software. Problema este ca din ce in ce mai multi producatori te fac prizonierul lor, pt ca nu dau posibilitatea altor dezvoltatori (adesea mult mai ieftini) sa aiba acces la sistemul lor. Cel mi recent caz esrte conzola de pe centrul masinii. Inainte era universala si bagai acolo orice unitate, acum GPS si LCD de 8 inch cu 3000 EUR, cand la banii astia iti cumperi ultimul GPS si un LCD de 200 cm... Da, sunt dezvoltatori mai ieftini. In general chinezi copiatori care nu au dezvoltat, ci doar au adaptat. In plus, observ un trend prin care lumea calculeaza strict pretul hardwareului uitand de software/firmware, dezvoltare, implementare etc. Astea doar se fac singure. Dar si articolul original, nu cel de pe yahoo, e de toata rusinea... Edited by dexterash, 24 April 2015 - 14:24. |
#8
Posted 24 April 2015 - 14:30

La fel se intampla si cu telefoanele mobile pe care operatorii le fac se functioneze doar in reteaua loc, desi le vand in rate (mascate sub forma unor abonamente umflate).
|
#9
Posted 24 April 2015 - 14:53

Stai ca apar acusi meseriasii sa explice ca nu e treaba ta sa umbli la masina proprie, sau de ce iti trebuie tie altceva decat celorlalti, te crezi superior?
On topic, nu cred ca asa ceva va trece - DMCA-ul oricum e o aberatie care poate fi exploatata in moduri absurde - de exemplu una dintre implicatiile posibile facea markerele ilegale. |
#10
Posted 24 April 2015 - 15:13

Mda, s-a apucat John Deere sa lupte impotriva pirateriei cand mai toata planeta a renuntat la lucrul asta dandu-si seama ca e o lupta contra morilor de vant, ba mai mult au ajuns la concluzia ca si morile de vant pot fi profitabile intr-un fel (adica pirateria).
|
#11
Posted 24 April 2015 - 16:24

Se dezinformeaza grav cu stirea asta ... pentru ca nu e vorba de softul instalat ci de codul sursa al acelui soft. E ca si cum cu sistemul de operare ar trebui sa primim si codul sursa al acelui sistem de operare.
|
|
#12
Posted 24 April 2015 - 16:25

Pirateria poate fi combatuta altfel, unele metode fiind chiar eficiente.. Asta insa este o aberatie clasica, una dintre multele produse de americani.
|
#13
Posted 24 April 2015 - 17:21

Se dezinformeaza grav cu stirea asta ... pentru ca nu e vorba de softul instalat ci de codul sursa al acelui soft. E ca si cum cu sistemul de operare ar trebui sa primim si codul sursa al acelui sistem de operare. Exact. Nu stiam ca yahoo preia orice articol de cacat de pe site-uri de cacat, pardon de expresie. |
#14
Posted 24 April 2015 - 17:32

Se dezinformeaza grav cu stirea asta ... pentru ca nu e vorba de softul instalat ci de codul sursa al acelui soft. E ca si cum cu sistemul de operare ar trebui sa primim si codul sursa al acelui sistem de operare. de unde ai dedus asta? uite documentul oficial trimis de Deere http://copyright.gov...1_1201_2014.pdf |
#15
Posted 24 April 2015 - 18:24

Vor doar sa-si protejeze proprietatea intelectuala asociata softwareului[firmwareului] din dispozitivele[ECUurile] folosite si, probabil, sa incrimineze evitarea masurilor de siguranta. Altfel spus, vor doar sa-si protejeze munca de proiectare/cercetare. Nu inteleg care este problema...
In rest, cine vrea sa-si repare mecanica o poate face linistit in continuare. Edited by dexterash, 24 April 2015 - 18:24. |
#16
Posted 24 April 2015 - 19:04

Pt orice componenta a tractorului, modificabila cu un ciocan, s-a depus la un mom dat o munca de cercetare si proiectare.
Daca pe aia o poti modifica dupa bunul plac cu ciocanul, de ce nu ai modifica si softul cu laptopul? Difera doar unealta cu care iti personalizezi utilajul. Bag de seama ca toate povestea asta cu informatia digitala si antipirateria incepe sa cam puta a inchizitie medievala. Maine, poimaine nu o sa-ti mai poti vinde masina pt ca nu o sa fie tranferabila licenta pt softul din ECU sau alte aberatii de genul asta. Edited by underb, 24 April 2015 - 19:08. |
|
#17
Posted 24 April 2015 - 19:09

Pentru ca softwareul, spre deosebire de hardware, nu iti apartine. Softwareul este licentiat pentru utilizare si ai dreptul sa il folosesti sau sa te folosesti de rezultatul lui. Ba mai mult, daca se specifica clar, in contractul de achizitie, ca nu ai voie sa modifici softwareului - te supui contractului pe care l-ai semnat sau l-ai luat la cunostinta. Acest lucru se intampla in cazul oricarei achizitii ce contine software (licentierea).
In plus, modificarea softwareului ar insemna sa treci peste masurile de protectie (adica sa faci "hack", sa spargi lacatul) implementate de catre producator. Totul tine de "proprietate intelectuala"...
Bag de seama ca toate povestea asta cu informatia digitala si antipirateria incepe sa cam puta a inchizitie medievala. Nu inteleg de ce a trebuit sa introduci "antipirateria" in discutie.
Maine, poimaine nu o sa-ti mai poti vinde masina pt ca nu o sa fie tranferabila licenta pt softul din ECU sau alte aberatii de genul asta. Edited by dexterash, 24 April 2015 - 19:08. |
#18
Posted 24 April 2015 - 19:22

La ce nivel?
Nu ai voie sa ca tu, firma X sa folosesti pe masina ta softul de la masina Y? Mi se pare normal. Nu ai voie, ca proprietar al masinii sa modifici niste parametri de functionare ai motorului? Sa ajustezi niste informatii citite de un senzor? |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users