Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Mazda CX-5
Last Updated: May 24 2019 09:03, Started by
connectorxp
, Apr 14 2015 22:07
·
0
#55
Posted 12 May 2015 - 03:11
connectorxp, on 11 mai 2015 - 22:32, said:
@Rosebud09: ce inseamna ordinara la voi? La noi inseamna 95. Dar bun consumul pentru un 2.5. |
#56
Posted 12 May 2015 - 23:27
Da, 91 US este echivalent cu 95 de la noi, deci acelasi drac este, acum depinde si de reglajele motorului, dar nu poate fi o diferenta asa de mare. Cel putin la un Prius USDM am avut surpriza sa consume cu ~1 L mai mult decat o surata facuta pentru EU, cu toate astea Prius-ul american era mai bine executat si insonozirat. La voi tot subtire e tabla de pe portiere si aripi? Mi se pare "paper thin"fata de ce am vazut pe ala alte marci, sau de cand cu politica SkiActiv au dezvoltat si un nou aliaj de otel mai usor si mai subtire decat cel clasic dar la fel de rezistent?
Edited by connectorxp, 12 May 2015 - 23:30. |
#57
Posted 15 May 2015 - 04:06
Japonezii intotdeauna au fost mai "subtiri" cu tabla.
Cand folosesti tabla subtire, ai de ales intre trei variante: sa folosesti mai multe ranforsari sau nervuri interioare, sa ai tabla mai rezistenta sau si una si alta. Mazda a inceput sa foloseasca tabla mai rezistenta, se zice ca e cea mai rezistenta tabla folosita pana acum la automobile si in acest fel reduc din complexitatea matritei, a nervurilor (= sudurilor) interioare, se reduce greutatea. Se pare ca smecheria e mai adanca, am citit ceva si-mi pare rau ca n-am retinuut pe Favorites, s-ar putea sa fie tabla laminata la mare presiune daca nu chiar "laminata" de-adevaratelea adica straturi separate si presate impreuna. Metodele astea dau intr-adevar rezistenta mai mare dar probabil ca si costa in plus. Un dezavantaj ala tablelor mai subtiri este ca elementele din tabla aia au in general frecventa proprie mai ridicata, de unde amplificarea zgomotelor de frecventa mai inalta (de ex cele generate de asfaltul rugos si curentul de aer). Inca nu am vazut Mazde-chiar mai vechi- cu caroseria botita de vreme si utilizare, am vazut ruginite in anumite locuri (Mazda aia mica, Protege care nu se mai face de prin 2005). Garantia la perforare este parca de 7 ani. Problema cu tabla este destul de falsa, daca o lovesti trebuie inlocuita oricum (cel putin pe aici indreptatul tablelor e ceva destul de rar intalnit si numai ptr lucruri minore, lovituri "moi"). In genereal acum lumea nu tine o masina noua mai mult de 5-6 ani, o schimba cu alta, cat mai noua. Cei care cumpara SH sa se distreze cu tablele. L.E. Eu cand am cumparat masinile am fost sfatuit sa le fac "antifonarea", ca nu vin din fabrica asa, de fapt asta e obisnuit aici. Cam scump si fara cine stie ce efect am spus eu la prima masina, dar anul urmator, la a doua am cerut expres sa-i faca tratamentul. Daca-l faci la inceput, cand pe dedesubt e inca foarte curat, tine mult mai multa vreme. Efectul asupra zgomotului de rulare este unul evident, pozitiv. In plus ajuta putin si impotriva coroziunii. Edited by Rosebud09, 15 May 2015 - 04:08. |
#58
Posted 15 May 2015 - 13:51
Odata cu tehnologia Skyactiv au inceput sa foloseasca si aliaje noi. Tabla e mai subtire intr-adevar fata de modelele din urma cu mai multi ani, insa e mai rezistenta, mai sigura in caz de impact, iar masina e mai usoara. La noile Mazda 3 si 6 tabla e chiar mai subtire fata de CX5. De antifonare nu ma pot plange, e multumitoare pentru gustul meu.
|
#59
Posted 19 May 2015 - 00:18
Astazi vorbeam cu un amic ce a facut "greseala" sa-si comande Focus 3 FL 1.0 100CP Trend prin oferta curenta, cca. 13.000 fara discount.
Cand i-am zis de Mazda3 a bagat placa clasica ca e un Ford restilizat, dar dupa ce i-am explicat treaba cu platforma SkyActiv si motoarele "naturale" de 2.0 L si consumul lor si de oamenii ce zambesc in spatele volanului si faptul ca masina chiar arata bine fata de Focus ii pare rau ca nu s-a documentat si pe orizonatala. Am revenit din tura cu Rav4 si am scos un consum decent, chiar putin surprinzator pentru un motor clasic cu tehnologie Valvematic, cutie automata CVT si 4x4 on demand. Am consumat benzina de 420 lei, ~72 L in fix 1037km ceea ce inseamna un consum mediu de ~6.94%. Stilul de condus a fost economic cu viteze de 130-140 pe autostrazi si putin peste limita in rest cu cateva depasiri energice. La returi s-a venit cu 140 fix pe autostrazi si cu un tempo ridicat pe restul drumurilor fata de tur. Pe toata durata deplasirii masina a stat "setata" pe modul Eco, modul Sport fiind folosit in depasiri lungi si la urcarea dealurilor din zona Arges-Valcea. Masina testata a fost un Luxury AT, nivel maxim de echipare pentru Romania. Highlights dotari: Motor 2.0 Valvematic 150 CP si 210 Nm la 4000 RPM Cutie automata CVT Sistem 4x4 cu mod blocare 4x4 Sistem navigatie complet Romania cu sistem handsfree, port USB, CD Player si 6 difuzoare Faruri Xenon cu auto-leveling si spalator Scaune fata incalzite Sistem Keyless si hayon actionat electric Scaun sofer actionat electric, tapiserie piele si bord imbracat cu acelasi material Trapa electrica cu doua moduri de functionare Cruise control Roata normala de rezerva Gata cu consumurile si dotarile, sa trecem la pareri rapide: Tinuta de drum axata pe confort, dar suficient de ferma pentru un ruliu redus, directie ferma si precisa, cursa scurta a volanului. Pozitie buna la volan, similar cu CX-5, pedalier asezat convenabil, ceasurile perfect vizibile, taste volan usor de actionat si reperat. Interior spatios cu insonorizare decenta, tinand cont ca masina este echipata cu anvelope Yokohama Geolander de care nu m-am aratat incantat, cam dure si zgomotoase pe suprafata rugoasa, confirmat si cu geamul coborat si de masina ce ne insotea. Jante de 17" pentru benzina, parca s-au gandit la rinichii nostrii si la gropile de aici. Supfarata vitrata este similara cu a lui CX-5, iar oglinzile sunt perfecte, ambele masini avand plusuri fata de concurenta la acest capitol. Portabagaj incapator, dotat cu fileu retinere bagaje fragile si de dimensiuni mici, fara "compartiment ascuns", bancheta rabatabila 40:60 cu cotiera, fara trapa pentru bagaje lungi. Sistemul audio desi avea doar 6 difuzoare nu suna rau, avand bas placut si inalte curate, as putea spune ca avea cam 80% din performantele sistemului BOSE, ceea ce nu e rau tinand cont ca e stock. Farurile xenon ofera vizibilate buna, la fel si farurile de ceata si faza lunga, fiind testate corespunzator printr-o ceata deasa pe Dealul Feleacului Ce vroiam in plus, sau am gasit la CX-5: Cutia CVT este comoda, dar nu exploateaza corespunzator motorul fata de una clasica, gen SkyDrive AT6, dar cu toate asta, masina se simte nervoasa si are rezerve pentru depasiri normale. Farurile xenon au doar faza scurta, cea lunga este cu becuri cu halogen, dar nu e nevoie prea des de ea, de asemenea sistemele gen AFLS lipsesc. Sistemul de navigatie este modest ca si viteza de reactie, fiind undeva intre vechiul sistem TomTom de la Mazda si actualul MZD Connect Lipsa sistemelor active precum SCBS, LDWS, RVM si MRCC, culmea, masina le are trecute in manualul de utilizare dar lipsesc pentru piata romaneasca* Trapa transport bagaje lungi sau bancheta rabatabila stil Karakuri. Bare plafon in locul "ancorelor". Personal inclin spre CX-5, dar odata cu sosirea lui RAV4 2016, Toyota vor avea imbunatatiri tehnice aduse plus introducerea unei versiuni hibride, solutie similara cu cea de la Lexus NX300h, va fi o lupta stransa, dictata de consum si confort, amandoua fiind masini de weekend si nu mers cu ele prin cariere si exploatari miniere. *reprezinta politica Toyota Romania de a nu introduce aceste sisteme din cauza infrastructurii rutiere deficitare, nicio Toyota sau Lexus nu vin echipate cu acele sisteme, lipsa lor fiind vizibila in pretul final de vanzare. DSC01631.JPG 278.14K 42 downloads Edited by connectorxp, 19 May 2015 - 00:25. |
#61
Posted 19 May 2015 - 22:12
Nu e versus ci mai degraba o comparatie cu CX-5, ambele masini fiind incadrate in aceeasi nisa de pret si marime, diferentele fiind de abordare a conceptului de SUV compact.
|
#62
Posted 25 June 2017 - 22:01
Buna seara!
Ma puteti ajuta cu informatii pentru urmatoarele doua intrebari: 1. De unde as putea achizitiona o roata de rezerva sau un kit de reparatie in caz de pana? 2. Mi se aprinde un martor albastru pe bord ( sub forma unui termometru) la prima pornire, indiferent de temp de afara. In acelasi timp se supratureaza. Am intrebat la service si mi-au comunicat ca este absolut normal - regleaza temperatura motorului. Ce-i drept dispare dupa cateva minute. I s-a mai intamplat cuiva? Multumesc! |
#63
Posted 26 June 2017 - 10:06
deea2cool, on 25 iunie 2017 - 22:01, said:
Buna seara! Ma puteti ajuta cu informatii pentru urmatoarele doua intrebari: 1. De unde as putea achizitiona o roata de rezerva sau un kit de reparatie in caz de pana? 2. Mi se aprinde un martor albastru pe bord ( sub forma unui termometru) la prima pornire, indiferent de temp de afara. In acelasi timp se supratureaza. Am intrebat la service si mi-au comunicat ca este absolut normal - regleaza temperatura motorului. Ce-i drept dispare dupa cateva minute. I s-a mai intamplat cuiva? Multumesc! 2. Toate masinile de pe planeta pamant fac asta Daca pana si la service ti-au explicat, crezi ca noi pe froum suntem mai destepti? |
#64
Posted 24 May 2019 - 09:03
deea2cool, on 25 iunie 2017 - 22:01, said:
2. Mi se aprinde un martor albastru pe bord ( sub forma unui termometru) la prima pornire, indiferent de temp de afara. In acelasi timp se supratureaza. Am intrebat la service si mi-au comunicat ca este absolut normal - regleaza temperatura motorului. Ce-i drept dispare dupa cateva minute. I s-a mai intamplat cuiva? Multumesc! |
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users