Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Mazda CX-5
Last Updated: May 24 2019 09:03, Started by
connectorxp
, Apr 14 2015 22:07
·
0
#1
Posted 14 April 2015 - 22:07
Topic dedicat de discutii pentru SUV-ul compact nipon.
Dupa ce am facut praf singurul jurnal de bord pentru CX-5, am deschis acest topic generalist, pentru intrebari, sfaturi, tips & tricks, loc de dat cu capul, loc de injurat Mazda & Co. 07-specs-prices-cx5-lhd-hero-v4.jpg 232.04K 72 downloads Pentru luna Aprilie, CX-5 se comercializeaza in Romania cu un pret de pornire de 22.590 pentru echiparea Emotion 2.0 benzina manual, cel mai scump CX-5 avand sa coste 37.290 Euro pentru nivelul Revolution Top Trapa, 2.2 CD AT 4x4. Edited by connectorxp, 14 April 2015 - 22:11. |
#2
Posted 14 April 2015 - 22:28
Frumoasã, nu înjurãm
Edited by crisstonne, 14 April 2015 - 22:29. |
#3
Posted 14 April 2015 - 22:32
Stiu, arata bine si fata de concurenta europeana vine si cu un pret decent. Daca o privim ca atare pare scumpa, dar daca o punem langa un Tiguan sau Yeti sau X1 ajungem la concluzia ca avem un raport calitate pret bun.
Partea proasta la Mazda... nu exista optiuni, doar nivele de configurare predefinite, singura optiune fiind vopseaua metalizata. |
#4
Posted 14 April 2015 - 22:58
Yeti 2.0 170CP DSG cu piele, navigatie + CD Changer + sistem audio cu 12 difuzoare, trapa panoramica, Parking Assistant, camera, scaune electrice etc e sub 36k. Si o poti configura cum vrei.
Tiguan e mai scump intr-adevar. |
#5
Posted 15 April 2015 - 00:18
Corect, daca in Yeti am stat si am si condus, la CX-5 am stat putin in el, dar pare mai mare la interior la prima vedere.
|
#6
Posted 15 April 2015 - 00:58
Yeti nu se compară ca design
Unora le place/caută ŞI estetica exterioară. |
#7
Posted 17 April 2015 - 21:07
Am scris destul de multe despre CX-5, sunt deja aproape 2 ani de cand umblu cu asa ceva, 2 masini diferite.
Observ ca pretul in Ro este mult mai mare, cel putin pentru varianta de top care la mine a costat sub 30.000 Euro (echivalent) dar e vorba mai mult de TVA ul enorm. Ala face aproape cat un Logan nou... Atentie ca masina nu e 4x4 curat ci AWD. Ai tractiune spate ocazional, poate mai putin de 5% din timp pe drumuri normale, doar la nevoie. De acolo si iese un consum mai rezonabil. |
#8
Posted 18 April 2015 - 15:39
Nu am/avut asa ceva dar eu o vad cam asa.
Fata de Yeti ca tot s-a vb aici, e clar mai mare CX5ul, iar ca estetica....dupa mine greu sa gasesti ceva mai urat ca Yeti. Tiguanul e cam efeminat iar X1 e subcompacta. La nivelul de compacta, ca design, eu o pozitionez (in ordine), dupa CRV, Rav4 si Outlander (asta l-am condus in modelul anterior si era tare instabil in 2WD, nu stiu daca au remediat la modelul nou). Europene compacte care sa-mi placa nu prea sunt, cu exceptia premiumurilor, care sunt pe alt tabel . |
#9
Posted 25 April 2015 - 16:11
#10
Posted 25 April 2015 - 16:48
connectorxp, on 14 aprilie 2015 - 22:32, said: Partea proasta la Mazda... nu exista optiuni, doar nivele de configurare predefinite, singura optiune fiind vopseaua metalizata. Mie exact acest aspect mi-a plăcut mai mult. La Opel sau la BMW stai 3 zile să faci o configurare: vrei piele bej, nu se poate decât cu pachetul 755268638, vrei suport lombar, vine numai sau în plus cu pachetul 45278625. După 3 ani de folosință singurul regret este reprezentanța care îmi pare total lipsită de experiență. Singura problemă pe care am avut-o în acești 3 ani a fost cu radiatorul de climă colmatat și a cărei rezolvare a durat excesiv de mult. La facelift au remediat și o bună parte din gafele de design interior și au îmbunătățit și mai mult un design exterior peste medie, după mine. În rest, un consum foarte decent de 9,3 l/100 iarna, AC on, drumuri de regulă foarte scurte și aglomerate. La drum lung e confortabilă, nu e din gama zmeu, dar se poate depăși în condiții lejere, în portbagaj încap 2 geamantane mari 2 medii 2 genții de cosmeticale Dezavantaj: nu are roată de rezervă (bat în lemn) |
|
#11
Posted 25 April 2015 - 20:18
Nu merge pusa roata de rezerva? La modul se scoate cofrajul de la kit-ul de reparat pana si se comanda altul cu spatiu pentru roata? La Prius-ul cu JBL este aceasi situatie, ai roata de rezerva la cele cu sistem audio standard, iar la cele cu JBL ai solutie de reparat pana... in locul rotii de rezerva fiind subwoofer-ul, la seriile 2012 au eliminat acel subwoofer si au reproiectat si sistemul si de atunci a disparut aceasta anomalie.
|
#12
Posted 25 April 2015 - 20:59
Am înțeles că e posibil, dar îți fură din înălțimea portbagajului.
|
#13
Posted 25 April 2015 - 21:05
Aia sa fie singura problema.
Ramane luni sa vad ce fac cu drive-test-ul de la Mazda6 si daca pot sa iau si un CX-5 ca o comparatie. Dpdv stilistic as lua 6 oricand, modelul combi, dar ca si practicalitate si nevoi de moment ma uit si la CX-5 din cauza garzii la sol, 4x4 existand si pe 6 combi. |
#14
Posted 25 April 2015 - 22:10
Ca o observație: azi am schimbat roțile de iarnă, 17", cu cele de vară de 19"
Destul de sesizabilă diferența de feeling. Pe 17 mașina e mai moale, pe 19 se simte mai rigidă, mai sigură, cumva, nu prea găsesc cuvintele potrivite. Tot vis a vis de acest aspect, pura întâmplare a făcut ca ieri într-o parcare să nimeresc fix lângă o "soră". Ieri încă aveam roțile de 17 vecinul de 19 și am remarcat imediat diferența de înălțime între ele. Asta pentru că ai menționat garda la sol. |
#15
Posted 25 April 2015 - 22:22
Se pot decupla complet tractiunea 4WD si ESPul?
Ar merge si o roata mica in situatia asta. Pt distante scurte cel putin, sa nu uzezi inutil dif puntii pe care montezi roata. N-ar trebui sa existe diferenta de garda de la jantele diferite, nu mai mult de jumatate de cm. Jaqmta mai mare e compensata de un cuciuc cu talon mai mic, diametrul total al rotii pastrandu-se. Cred ca ti s-a parut. |
|
#16
Posted 25 April 2015 - 22:26
Tot ce se poate, dar mașinile erau la vreo 40 cm una de alta și a lui (gri metal) părea mai înaltă cu vreo 3 degete față de a mea (albă). Să mă fi înșelat datorită culorii?
|
#17
Posted 25 April 2015 - 22:38
underb, on 25 aprilie 2015 - 22:22, said:
Se pot decupla complet tractiunea 4WD si ESPul? Referitor la pachetele de dotari predefinite, asta e o caracteristica generala a japonezelor. In general ofera echipari mai generoase la preturi mai bune fata de concurenta. Pentru unii poate fi un inconvenient, mie unul nivelul Attraction mi-a s-a potrivit ca o manusa. Edited by ovidiupatronu, 25 April 2015 - 22:43. |
#18
Posted 25 April 2015 - 22:48
Attraction este excelent echipat si paleta de motorizari este suficienta, in afara de Bose si keyless are tot ce vreau, ramane sa fac un test audio intre Bose si sistemul stock sa vad daca merita saltul de bani.
La DSC sau cum ii spune Mazda, nu se poate anula apasand lung pe butonul de control tractiune?, la Toyota la o apasare scurta scoate controlul tractiunii si la apasare lunga, se aude un beep si scoate si VSC-ul. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users