![]() |
Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Tablete LG G PAD (7.0, 8.0, 8.3, 10.1)
Last Updated: Sep 17 2017 16:32, Started by
DeuxEx
, Apr 11 2015 20:59
·
0

#19
Posted 19 August 2015 - 22:49

Cât timp utilizarea nu e identică, nu puteţi să faceţi astfel de comparaţii. Faţă de tableta de 10 inci TF300TG pe care am avut-o, mă duce mai mult bateria la V500. Eu stau cu luminozitatea la 40% mai tot timpul, însă modul cum foloseşti tableta, aplicaţiile pe care le foloseşti dictează durata de viaţă a bateriei. Nici la telefoane identice cu soft identic nu aţi putea obţine acelaşi SOT vreunul din voi.
|
#21
Posted 29 August 2015 - 09:25

Dacă e foarte descărcată, da. Pune-o la încărcat și las-o mult timp, vreo oră măcar, înainte de a încerca să o deschizi.
|
#22
Posted 29 August 2015 - 09:29

#23
Posted 29 August 2015 - 09:53

Asta se întâmplă la oricare dispozitiv. Las-o cât mai mult la încărcat acum.
|
#24
Posted 29 August 2015 - 12:41

Din pacate nici un raspuns. Nici macar nu imi apare pictograma cum ca se incarca macar. Cuplat incarcatorul la celular arata ca incarca deci nu ar fi vina incarcatorului. Alte solutii ... ?
|
#25
Posted 29 August 2015 - 15:08

Pictograma apare dacă apeși o dată pe butonul de Power. Scoate-o de la încărcat, las-o așa vreo 5 minute și pune-o la încărcat din nou. Dacă nu merge, e cam nasol. Poate mai ai garanție să o poți trimite în service.
|
#26
Posted 29 August 2015 - 16:37

Am "bifat" si operatiunea asta fara succes. Se pare ca a ramas varianta reparatiei in garantie. Problema ar putea fi ca a fost achizitionata de la DOMO la pachet oferta cu un televizor LG si acum astia sunt pe "duca". Astept pana luni si dau telefon la nr. de pe certificatul de garantie.
|
#27
Posted 29 August 2015 - 18:38

Caută service-ul autorizat, vezi cum trimiți tableta în service, nu contează de unde ai cumpărat-o. Ai nevoie doar de factura ca să faci dovada cumpărării.
|
#28
Posted 29 August 2015 - 18:40

Prin service autorizat sa inteleaga reprezentanta LG in Romania sau tebuie trimisa prin Europa?
|
|
#29
Posted 29 August 2015 - 18:42

Păi cred că service-ul autorizat LG. Trebuie să existe măcar unul în România.
|
#30
Posted 10 September 2015 - 09:49

31.08.2015 Am trimis tableta la reparat prin DOMO la ESD-ROM Bucuresti.
08.09.2015 Am fost anuntat de DOMO sa ridic tableta. 09.09.2015 Am ridicat tableta de la DOMO. A pornit, deci problema pt care am trimis-o la reparat a fost remediata. Dupaamiaza am verificat functionalitatea camerei foto. Nu comuta posibilitatea de a face poze si nici de a filma intre camere (principala-frontala). Deja ma enervez ... o fi de vina profesionalismul celor care au reparat-o sau LG nu mai e firma care ar trebui sa fie ... . Interventia lor, comform procesului-verbal, a constat in inlocuirea placii de baza, fara alte explicatii sau recomandari. Oi fi facut eu ceva gresit sau e de vina "marfa" ? Cert e ca telefonul de la ALLVIEW (V1 VIPER ) cumparat cu jumatate de an inaintea tabletei si folosit pe partea de "smart" cam de 3-4 ori mai intens decat tableta, de celelalte functii nici nu mai vorbesc, inca functioneaza, nu da semne de oboseala si nu a rebuit sa-l trimit in service pana acum. 10.09.2015 Plec la DOMO s-o retrimit in service. |
#31
Posted 10 September 2015 - 13:46

Liviu, un software reset ai încercat? Pentru că asta îți vor sugera ei. Poate sună stupid, dar probleme de genul ăsta se rezolvă și așa. Dacă nu, service până merge așa cum trebuie. Să știi că după 3 prezentări în service le poți cere un dispozitiv nou, banii înapoi sau un alt produs de valoarea banilor (parcă 3 prezentări era numărul). Nu le poți cere banii înapoi pentru că nu ai dat bani pe ea.
|
#32
Posted 10 September 2015 - 13:57

Liviu, un software reset ai încercat? Pentru că asta îți vor sugera ei. Poate sună stupid, dar probleme de genul ăsta se rezolvă și așa. Dacă nu, service până merge așa cum trebuie. Să știi că după 3 prezentări în service le poți cere un dispozitiv nou, banii înapoi sau un alt produs de valoarea banilor (parcă 3 prezentări era numărul). Nu le poți cere banii înapoi pentru că nu ai dat bani pe ea. "Conform noilor reglementari legislative numarul de interventii, in perioada de garantie, efectuate asupra produsului nu mai constituie motiv de inlocuire." http://service.domo.ro/DeStiut.htm#L3 Ce sa mai spun ... . |
#34
Posted 26 September 2015 - 13:23

Am dus si eu tableta copilului un V490 pentru downgrade la kitkat la service-ul esd si m-au informat ca dupa downgrade nu mai porneste in consecinta ii schimba placa de baza sau daca nu au placa pe stoc imi dau alta noua..Tableta am dus-o functionala si au reusit sa o puna pe butuci.
Edited by TheOne06, 26 September 2015 - 13:24. |
#35
Posted 26 September 2015 - 14:27

Sper că aveai backup la chestile personale. Să îţi dea una nouă, dacă tot au buşit-o pe a ta. Dacă nu au buşit bootloaderul sau vreo ceva hardware, se mai poate repara. Dacă nu porneşte deloc, au oameni slabi.
|
#36
Posted 26 September 2015 - 15:18

Pentru cei interesați varianta de 8.3 are super preț în Carrefour:
![]() |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users