Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Motocultor Appolo 750 nu porneste
Last Updated: Mar 11 2017 14:34, Started by
patriotul_roman
, Apr 09 2015 07:31
·
0
#1
Posted 09 April 2015 - 07:31
Salutare. Detin modelul sus mentionat, achizitionat in 2014. In total, are 10 ore de functionare, si nu a mai fost pornit din octombrie 2014. Ieri, am vrut sa-l pornesc, am pus carburant nou si nu a vrut. A dat sa porneasca de doua ori, si atat. Am observat ca se umezeste bujia. Care poate sa fie cauza problemei? Va multumesc pentru raspunsuri!
Edited by patriotul_roman, 09 April 2015 - 07:33. |
#2
Posted 09 April 2015 - 07:53
Probabil s-a oxidat bujia pentru că nu a mai funcționat de multă vreme și din această cauză nu a pornit din prima. Încearcă să o scoți și să o cureți puțin, mai ales că acum s-a și umezit. Ar trebui să pornească după această operațiune.
Edited by ammazon, 09 April 2015 - 07:55. |
#3
Posted 09 April 2015 - 08:11
Am curatat-o si la fel face. Ma gandesc sa cumpar una noua.
A pornit, a mers un minut, si s-a oprit. In acest timp, nu a vrut sa se accelereze si a dat si niste rateuri. |
#4
Posted 09 April 2015 - 08:24
Dar Appolo 750 nu se poate defecta....!...ca-i Apolo...
...scuze; verifica alimentarea cu benzina si carburatorul sa nu fie ceva blocat .Altefel nu se explica de ce porneste si apoi se opreste... Edited by gcom61, 09 April 2015 - 08:26. |
#5
Posted 09 April 2015 - 08:44
Schimba bujia,cumpara una de calitate(aceasta problema este destul de comuna la Apollo si O-mac 750),si dc tot ai 10 ore de functionare schimba uleiul,ca si ala original este de slaba calitate.Eu l-am schimbat imediat dupa ce l-am cumparat.
|
#6
Posted 09 April 2015 - 08:49
Am inteles, asta o sa fac si o sa va anunt ce si cum. De fapt, mai bine ma duc cu el la reprezentanta, doar este in garantie ....Acum va cer un sfat: cum se conserva motocultorul daca nu o sa fie folosit o perioada mai indelungata (gen iarna)? Stiam de la masini ca se pune un pic de ulei in capul pistonului. La fel se procedeaza si la motocultor?
Edited by patriotul_roman, 09 April 2015 - 08:52. |
#7
Posted 09 April 2015 - 08:59
Eu am inchis robinetul de benzina si socul; in primavara a facut fite,am suflat pe furtunasul de preaplin benzina si a pornit .
|
#8
Posted 09 April 2015 - 09:46
deci a pornit si s-a poprit imediat . Este de verificat returul la combustibil. Alimentarea zici ca e buna caci ai bujia inecata , altfel ti-as fi zis sa verifici si alimentarea. Mai verifica daca ai obturat alimentarea cu aer, filtrul .
gcom61, on 09 aprilie 2015 - 08:59, said:
Eu am inchis robinetul de benzina si socul; in primavara a facut fite,am suflat pe furtunasul de preaplin benzina si a pornit . Edited by sezibland, 09 April 2015 - 09:39. |
#9
Posted 09 April 2015 - 09:54
Iarna se inchide robinetul de benzina si se goleste carburatorul de benzina(in principiu il lasi sa mearga pana se consuma benzina din carburator),nu pune ulei in capul pistonului,altceva nu prea ai ce sa-i faci.
|
#10
Posted 09 April 2015 - 10:19
Va multumesc pentru raspunsuri, dar nu am reusit sa-l fac sa mearga. Am vorbit la oleomac si ma duc cu el la service.
|
|
#11
Posted 09 April 2015 - 10:40
Daca a avut ceva carburant in rezervor peste iarna , scoate TOT carburantul din el si apoi pune altul. Peste iarna benzina si-a pierdut din proprietati dayorita evaporarii.
Cred ca in carte scrie ca se "conserva" peste iarna fara carburant in el. |
#12
Posted 09 April 2015 - 10:44
Da, asa au zis si cei de la service ca s-a intamplat, dar au zis sa nu umblu la carburator si sa vin cu motocultorul la ei. Acum a plecat tata cu el la service. O sa postez daca s-a rezolvat si cum.
|
#13
Posted 09 April 2015 - 10:59
Pana acum am avut noroc. Luat motosapa in prima saptamana din an, postat in grajdul in care cam ploua, lasat utilajul si in solar cateva zile. In solar dimineata pica stropi de sus de pe folie.
Doamne ajuta pe mai departe. De ce e recomandat sa golesti carburatorul? Eu credeam ca e mai bine sa nu ai cavitati cu aer, ca oxideaza. Si daca sunt pline cu apa, ar trebui sa fie mai ok decat goale. Cand sunt goale au contact si cu aer si cu vapori din aer - conditii numa bune de oxidare. |
#14
Posted 09 April 2015 - 11:58
Odata,benzina isi pierde proprietatile prin evaporare.
In carburator daca lasi benzina,in timp se depun sedimente care pot bloca "diuzele/lapsus)" in sensul infundarii si apare functionarea defectuoasa/rateuri in carburator sau se pot topi anumite garnituri de cauciuc/in caz de material prost.Se poate bloca ciuiul poantou din camera de de nivel constant/paharul in care exista tot timpul acelasi nivel de benzuna din carburator ori se va goli ducind la oprirea motosapei ori va fi supraplin si iti va curge cit timp ai benzen in rezervor si ajunge in ulei,subtiindu-l si ducind la gripare,bujie uda carenu mai da scanteie deci nu mai merge motorul. In linii mari,cam asa s-ar intimpla. Daca exista defecte de rationament,rog colegii sa corecteze. |
#15
Posted 09 April 2015 - 12:12
Impresia mea supa cele discutate : Utilajul nu este defect, are doar nevoie de o curatare de la A la Z.
|
|
#16
Posted 09 April 2015 - 15:54
Ia vezi la capacul de la rezervor.trebuie sa ai un orificiu prin care trage aer ca se alimenteaza prin cadere.
|
#17
Posted 09 April 2015 - 16:29
Motocultorul a revenit de la service Oleomac Pitesti, problema a fost de la bujie (aşa cum s-a spus anterior, cele din fabrică sunt de slaba calitate, lucru afirmat şi de băieţii de acolo). Cost bujie: 10 lei. Referitor la punerea de ulei în capul pistonului pentru conservare pe timpul nefolosinţei îndelungate, este contraindicat (eu credeam că este bine, dar nu este aşa). Vă mulţumesc pentru răspunsuri!
Edited by patriotul_roman, 09 April 2015 - 16:30. |
#18
Posted 09 April 2015 - 18:10
Se pune un pic de ulei in capul pistonului si cu ajutorul sforii se misca acel piston in scopul crearii unei pelicule pe intreaga suprafata interna a acestuia,pentru a ramane "luciu" si contra ruginirii accidentale/apa in benzen,etc.
Cit despre bujie,sa ai rezerve non-stop la tine ca nu se stie |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users