Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Amenintat cu moartea de un numar ...

La multi ani @AndReW99!

Alegere masina £15000 uk

TVR vrea sa lanseze o platforma d...
 Strategie investie pe termen lung...

Modulator FM ptr auto alimentat p...

orange cablu f.o. - internet fara...

Robinet care comuta traseul
 A fost lansata Fedora 40

Samsung S24 plus

Imi iau un Dell? (Vostro vs others)

Abonati Qobuz?
 transport -tren

Platforma electronica de eviden&#...

Cot cu talpa montat stramb in per...

Sfat achizitie sistem audio pentr...
 

Motocultor Appolo 750 nu porneste

- - - - -
  • Please log in to reply
27 replies to this topic

#1
patriotul_roman

patriotul_roman

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 647
  • Înscris: 09.04.2014
Salutare. Detin modelul sus mentionat, achizitionat in 2014. In total, are 10 ore de functionare, si nu a mai fost pornit din octombrie 2014. Ieri, am vrut sa-l pornesc, am pus carburant nou si nu a vrut. A dat sa porneasca de doua ori, si atat. Am observat ca se umezeste bujia. Care poate sa fie cauza problemei? Va multumesc pentru raspunsuri!

Edited by patriotul_roman, 09 April 2015 - 07:33.


#2
ammazon

ammazon

    Active Member from Bucharest

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,551
  • Înscris: 08.10.2007
Probabil s-a oxidat bujia pentru că nu a mai funcționat de multă vreme și din această cauză nu a pornit din prima. Încearcă să o scoți și să o cureți puțin, mai ales că acum s-a și umezit. Ar trebui să pornească după această operațiune.

Edited by ammazon, 09 April 2015 - 07:55.


#3
patriotul_roman

patriotul_roman

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 647
  • Înscris: 09.04.2014
Am curatat-o si la fel face. Ma gandesc sa cumpar una noua.

A pornit, a mers un minut, si s-a oprit. In acest timp, nu a vrut sa se accelereze si a dat si niste rateuri.

#4
gcom61

gcom61

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,824
  • Înscris: 21.01.2007
Dar Appolo 750 nu se poate defecta....!...ca-i Apolo...

...scuze; verifica alimentarea cu benzina si carburatorul sa nu fie ceva blocat .Altefel nu se explica de ce porneste si apoi se opreste...

Edited by gcom61, 09 April 2015 - 08:26.


#5
pcv

pcv

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 105
  • Înscris: 05.11.2014
Schimba bujia,cumpara una de calitate(aceasta problema este destul de comuna la Apollo si O-mac 750),si dc tot ai 10 ore de functionare schimba uleiul,ca si ala original este de slaba calitate.Eu l-am schimbat imediat dupa ce l-am cumparat.

#6
patriotul_roman

patriotul_roman

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 647
  • Înscris: 09.04.2014
Am inteles, asta o sa fac si o sa va anunt ce si cum. De fapt, mai bine ma duc cu el la reprezentanta, doar este in garantie ....Acum va cer un sfat: cum se conserva motocultorul daca nu o sa fie folosit o perioada mai indelungata (gen iarna)? Stiam de la masini ca se pune un pic de ulei in capul pistonului. La fel se procedeaza si la motocultor?

Edited by patriotul_roman, 09 April 2015 - 08:52.


#7
gcom61

gcom61

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,824
  • Înscris: 21.01.2007
Eu am inchis robinetul de benzina si socul; in primavara a facut fite,am suflat pe furtunasul de preaplin benzina si  a pornit .

#8
sezibland

sezibland

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 449
  • Înscris: 27.03.2015
deci a pornit si s-a poprit imediat . Este de verificat returul la combustibil. Alimentarea zici ca e buna caci ai bujia inecata , altfel ti-as fi zis sa verifici si alimentarea. Mai verifica daca ai obturat alimentarea cu aer, filtrul .

View Postgcom61, on 09 aprilie 2015 - 08:59, said:

Eu am inchis robinetul de benzina si socul; in primavara a facut fite,am suflat pe furtunasul de preaplin benzina si  a pornit .
Ecxact, daca ai furtunul asta infundat, in rezervor se formeaza vacum si alimentarea motorului este ingreunata din cauza diferentei de presiune . Incearca sa-l pornesti de proba cu busonul de la rezervor desfacut ca sa nu mai ai diferenta de presiune.

Edited by sezibland, 09 April 2015 - 09:39.


#9
pcv

pcv

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 105
  • Înscris: 05.11.2014
Iarna se inchide robinetul de benzina si se goleste carburatorul de benzina(in principiu il lasi sa mearga pana se consuma benzina din carburator),nu  pune ulei in capul pistonului,altceva nu prea ai ce sa-i faci.

#10
patriotul_roman

patriotul_roman

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 647
  • Înscris: 09.04.2014
Va multumesc pentru raspunsuri, dar nu am reusit sa-l fac sa mearga. Am vorbit la oleomac si ma duc cu el la service.

#11
grifonul_alb

grifonul_alb

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 976
  • Înscris: 27.07.2007
Daca a avut ceva carburant in rezervor peste iarna , scoate TOT carburantul din el si apoi pune altul. Peste iarna benzina si-a pierdut din proprietati dayorita evaporarii.
Cred ca in carte scrie ca se "conserva" peste iarna fara carburant in el.

#12
patriotul_roman

patriotul_roman

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 647
  • Înscris: 09.04.2014
Da, asa au zis si cei de la service ca s-a intamplat, dar au zis sa nu umblu la carburator si sa vin cu motocultorul la ei. Acum a plecat tata cu el la service. O sa postez daca s-a rezolvat si cum.

#13
til

til

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,705
  • Înscris: 30.07.2003
Pana acum am avut noroc. Luat motosapa in prima saptamana din an, postat in grajdul in care cam ploua, lasat utilajul si in solar cateva zile. In solar dimineata pica stropi de sus de pe folie.
Doamne ajuta pe mai departe.

De ce e recomandat sa golesti carburatorul? Eu credeam ca e mai bine sa nu ai cavitati cu aer, ca oxideaza. Si daca sunt pline cu apa, ar trebui sa fie mai ok decat goale. Cand sunt goale au contact si cu aer si cu vapori din aer - conditii numa bune de oxidare.

#14
alexbjorg

alexbjorg

    Who cares?!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,143
  • Înscris: 10.10.2007
Odata,benzina isi pierde proprietatile prin evaporare.
In carburator daca lasi benzina,in timp se depun sedimente care pot bloca "diuzele/lapsus)" in sensul infundarii si apare functionarea defectuoasa/rateuri in carburator sau se pot topi anumite garnituri de cauciuc/in caz de material prost.Se poate bloca ciuiul poantou din camera de de nivel constant/paharul in care exista tot timpul acelasi nivel de benzuna din carburator ori se va goli ducind la oprirea motosapei ori va fi supraplin si iti va curge cit timp ai benzen in rezervor si ajunge in ulei,subtiindu-l si ducind la gripare,bujie uda carenu mai da scanteie deci nu mai merge motorul.
In linii mari,cam asa s-ar intimpla.
Daca exista defecte de rationament,rog colegii sa corecteze.

#15
sezibland

sezibland

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 449
  • Înscris: 27.03.2015
Impresia mea supa cele discutate : Utilajul nu este defect, are doar nevoie de o curatare de la A la Z.

#16
masni

masni

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 765
  • Înscris: 25.10.2010
Ia vezi la capacul de la rezervor.trebuie sa ai un orificiu prin care trage aer ca se alimenteaza prin cadere.

#17
patriotul_roman

patriotul_roman

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 647
  • Înscris: 09.04.2014
Motocultorul a revenit de la service Oleomac Pitesti, problema a fost de la bujie (aşa cum s-a spus anterior, cele din fabrică sunt de slaba calitate, lucru afirmat şi de băieţii de acolo). Cost bujie: 10 lei. Referitor la punerea de ulei în capul pistonului pentru conservare pe timpul nefolosinţei îndelungate, este contraindicat (eu credeam că este bine, dar nu este aşa). Vă mulţumesc pentru răspunsuri!

Edited by patriotul_roman, 09 April 2015 - 16:30.


#18
alexbjorg

alexbjorg

    Who cares?!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,143
  • Înscris: 10.10.2007
Se pune un pic de ulei in capul pistonului si cu ajutorul sforii se misca acel piston in scopul crearii unei pelicule pe intreaga suprafata interna a acestuia,pentru a ramane "luciu" si contra ruginirii accidentale/apa in benzen,etc.
Cit despre bujie,sa ai rezerve non-stop la tine ca nu se stie :D

Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate