Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Intrerupator cu N - doza doar cu ...

Incalzire casa fara gaz/lemne

Incalzire in pardoseala etapizata

Suprataxa card energie?!
 Cum era nivelul de trai cam din a...

probleme cu ochelarii

Impozite pe proprietati de anul v...

teava rezistenta panou apa calda
 Acces in Curte din Drum National

Sub mobila de bucatarie si sub fr...

Rezultat RMN

Numar circuite IPAT si prindere t...
 Pareri brgimportchina.ro - teapa ...

Lucruri inaintea vremurilor lor

Discuții despre TVR Sport HD.

Cost abonament clinica privata
 

Volkswagen Caddy Maxi Life

- - - - -
  • Please log in to reply
210 replies to this topic

#1
Silent_Runner

Silent_Runner

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,631
  • Înscris: 29.05.2004
Motorizare Diesel 1.6 TDI (Euro 5), 105 cai, produsa in 2011 sau 2012.
Nu ma intereseaza condusul sportiv (vezi randul urmator).
7 locuri, masina de familie in care sa incapa si bagajele (asta face diferenta fata de Touran cu 7 locuri).

Pareri, in special de la cei care detin asa ceva?
Fiind ruda apropiata cu autoutilitarele, ma astept la mai multa robustete decat de la un Touran sau Sharan.
Consum pe autostrada? (fara excese, sa zicem 100 km/h).

Edited by Razvan_N, 08 April 2015 - 10:31.


#2
DDuras

DDuras

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,528
  • Înscris: 23.11.2006
Nimeni? Si eu sunt interesat exact de asa ceva.
PS: sunt mai multe diferente in plus fata de Touran.

#3
rocaddy

rocaddy

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 621
  • Înscris: 11.03.2007

 DDuras, on 14 aprilie 2015 - 15:33, said:

Nimeni? Si eu sunt interesat exact de asa ceva.
PS: sunt mai multe diferente in plus fata de Touran.
Si ce va intereseaza , sint la al doilea Caddy , primul 2004-2011 (105 CP), al doilea 2011-prezent (140 CP) .
Masina e robusta , 750-800 kg , duse fara probleme , consumul in accord cu dimensiunile masinii , pe DN cam 6% , pe autostrada la 130-140 - 8 % .

PS. Caddy obisnuit , nu Maxi ..

#4
Silent_Runner

Silent_Runner

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,631
  • Înscris: 29.05.2004
Salut, Rocaddy!
Am luat masina din prima postare. Maxi Life (7 locuri).
Spatiu indestulator pentru o familie!
I-am facut consumul, am facut plinul la Cluj inainte de intrarea pe autostrada si apoi la Predeal.
18.22 litri la 321.2 km, ceea ce inseamna 5.6 litri la 100 km.
Nu-i rau, avand in vedere ca am mers cu 130 pe autostrada si am traversat toate orasele mari intalnite
(inclusiv Targu Mures, am ratat intrarea pe varianta Ungheni-Acatari).

Ai idee unde as putea gasi ceva piese marunte pentru ea? De exemplu zavoarele de la geamurile culisante ...de pe usile culisante.
N-am vazut pe la dezmembrari Maxi Life - de fapt nici pe sosele n-am vazut prea multe...

#5
rocaddy

rocaddy

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 621
  • Înscris: 11.03.2007
Razvan_ N , felicitari pentru alegere ! Sa o stapanesti sanatos multi ani si km fara probleme !
Fiind posesor de Caddy din 2004 , asa cum am spus , o sa laud masina la maxim Posted Image .
Pentru piese marunte poti merge linistit la reprezentanta , preturile nu sint asa mari cum ai putea sa crezi . De ex. am cumparat plasicele de protectie pentru prinderea banchetelor in podea cu doar 70 de lei ..( am una sparta de un stivuitorist grabit Posted Image ) .
Masinile cumparate din RO nu au geamuri in usile culisante , doar ca extraoptiune , am preferat volan in piele mai bine decat geamurille culisante ..

#6
DDuras

DDuras

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,528
  • Înscris: 23.11.2006

 Razvan_N, on 14 aprilie 2015 - 20:56, said:

Am luat masina din prima postare. Maxi Life (7 locuri).

Felicitari! Sa o folosesti sanatos! Da' ai fost hotarat vad! :)

Nu mi-am dat seama din postare daca ai luat-o noua sau sh. Pret,kilometri, se poate? Poate pui si ceva poze exterior/interior. Ar fi super.
Pentru alte impresii astept sa mai treaca ceva timp. :)

 rocaddy, on 14 aprilie 2015 - 17:01, said:

Si ce va intereseaza , sint la al doilea Caddy , primul 2004-2011 (105 CP), al doilea 2011-prezent (140 CP) .
Masina e robusta , 750-800 kg , duse fara probleme , consumul in accord cu dimensiunile masinii , pe DN cam 6% , pe autostrada la 130-140 - 8 % .

PS. Caddy obisnuit , nu Maxi ..

Caddy de care? Furgon,Kombi,Life ?
Inteleg ca primul Caddy era 105 benzina. M-ar fi interesat cum se comporta dieselul de 102 CP vs cel de 110. Caci la 140 e diferenta destul de mare...

Ca si garda la sol cum se comporta pe drum cu denivelari,gropi,forestier eventual? (daca ai intrat si pe astfel de drumuri) - dat fiind ampatamentul mare.

Fiabilitate,probleme? - la cel nou

 rocaddy, on 15 aprilie 2015 - 14:50, said:

Fiind posesor de Caddy din 2004 , asa cum am spus , o sa laud masina la maxim Posted Image .


Pai atunci poti face o lista cu plusuri (dar calca-ti pe inima si fa una si cu minusuri :)   )

#7
Silent_Runner

Silent_Runner

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,631
  • Înscris: 29.05.2004

 DDuras, on 15 aprilie 2015 - 18:59, said:


Felicitari! Sa o folosesti sanatos! Da' ai fost hotarat vad! Posted Image

Nu mi-am dat seama din postare daca ai luat-o noua sau sh. Pret,kilometri, se poate? Poate pui si ceva poze exterior/interior. Ar fi super.
Pentru alte impresii astept sa mai treaca ceva timp. Posted Image

Ca si garda la sol cum se comporta pe drum cu denivelari,gropi,forestier eventual? (daca ai intrat si pe astfel de drumuri) - dat fiind ampatamentul mare.

Multumesc pentru felicitari, astept sa ti le intorc!
Este SH, pretul a fost negociat la 8k, masina arata impecabil cu exceptia unor zgarieturi minore.
Motor 1.6 TDI, Euro 5, cod CAYD, 105 CP. Km sunt cam multi, cel putin pentru gusturile romanesti, de aceea prefer sa nu ma "laud" cu asta,
dar am apreciat faptul ca proprietarul nu a schimbat kilometrajul (verificat in reteaua VW, corespunde cu ce scrie pe stickere).
Km au fost facuti in Franta, in zona Parisului. Motorul toarce impecabil, cutia de viteze merge ceas. Masina a fost testata de un prieten foarte experimentat,
care aduce si el masini si deci stie toate trucurile meseriei.

Am bagat-o putin pe Valea Azugii, dar nu mult ca inca e noroi. Se comporta foarte bine pe drum accidentat.
Imi place foarte mult cum se comporta in curbe, nu-si arata marimea. As vrea sa fac un drum pe Timis (spre Brasov) cu ESP, si unul fara ESP
ca sa vad daca se simte diferenta.
In seara asta am avut placuta surpriza sa vad ca in portbagaj au incaput perfect cumparaturile din doua cosuri de Selgros aproape pline... fara sa scot
bancheta cu locurile 6 si 7!

In parcare la Lidl am gasit in spate parcat un Touran (pana saptamana trecuta era si el pe lista). Acum ma gandeam, "ce m-as fi facut daca luam o masina
asa mica?!"

#8
rocaddy

rocaddy

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 621
  • Înscris: 11.03.2007

 DDuras, on 15 aprilie 2015 - 18:59, said:

Caddy de care? Furgon,Kombi,Life ?
Inteleg ca primul Caddy era 105 benzina. M-ar fi interesat cum se comporta dieselul de 102 CP vs cel de 110. Caci la 140 e diferenta destul de mare...

Ca si garda la sol cum se comporta pe drum cu denivelari,gropi,forestier eventual? (daca ai intrat si pe astfel de drumuri) - dat fiind ampatamentul mare.

Fiabilitate,probleme? - la cel nou



Pai atunci poti face o lista cu plusuri (dar calca-ti pe inima si fa una si cu minusuri Posted Image   )
Am Caddy ''obisnuit'', nu Maxi .
1. 2004-2011 , Kombi, 105 CP , 1.9 tdi ,PD ,0-130.000 km (acum are 160-170 .000 km) . Probleme : un capat de planetara + burduf spre roata cam la 50.000 km ; bieleta antiruliu pe spate pe la 90-100.000 km , un senzor imi da o avertizare in bord , dupa doar un an , ceva protectie la schimbarea vitezei , daca nu ridici piciorul de pe acceleratie , masina mergea perfect ( schimbat pe garantie in D , eram in concediu ,in RO mi-au zis ca garantia a expirat Posted Image ) , senzor temperatura motorina schimbat dupa 5-6 ani , am observat cresterea consumului instant de la 0.4 la 0.9 litri/h + un fir facea masa la alternator si nu mai aveam ASR  ( nu ABS ) , reparat de un mechanic de incredere .Ambreiaj schimbat la 125.000 km , un mic zgomot de la volanta dubla , nu patina , schimbat mai mult pentru ca urma vandut catre un prieten .
2.Caddy Trendline , 2.0 tdi , CR , 2011....present , 140 CP : 0-65.000km , pina acum 2 luni , la iesirea din garantie 0 probleme . Acum trebuie sa schimb un capat de planetara spre cutia de viteze ( +un radiator de AC , deja schimbat , deh , la cite pietre sint pe drum in RO, il consider consumabil. ) . Nu putea si capatul ala sa bata acum 3 luni..
PLUS : spatiu interior imens , usile culisante laterale ajuta enorm in aglomeratie , ''polita'' de deasupra locurilor din fata , de nepretuit , locuri de depozitare o gramada ( sub scaunul soferului + in podea in rindul doi de scaune ) , tinuta de drum excelenta ( 200 km/h , in D , 196 pe GPS..) , frine bune , scaune OK , fac  drumuri de 5-600 km in RO , 7-8 ore doar de condus ..Servodirectia cu asistare variabila excelenta . Oglinzile imense ajuta mult la manevre cand esti incarcat pina sus .
MINUS : suspensia spate pe foaie de arc , relativ inconfortabila , mai bine sa fii incarcat ,topaie la gol peste limitatoare, te obisnuiesti in timp , bancheta spate cam prea verticala , plastice dure la interior , service destul de scump in garantie si cam atit .
Pe drumuri foarte proaste nu am mers , doar 2-3 km pe drum pietruit la ''tara'' ..

Edited by rocaddy, 16 April 2015 - 17:34.


#9
DDuras

DDuras

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,528
  • Înscris: 23.11.2006
@rocaddy - multam de info (acum abia m-am prins de unde iti vine nickname-ul Posted Image  )

La prima masina surprinzator de multe probleme ai avut, si ma mir caci intelesesem ca e fiabil caddy. Ai avut ghinion cu ea sau ai birjarit-o cumva? Vad ca si la a a doua ai probleme cu capul de planetara. Oare sa fie de la stilul de condus? (no offence,e treaba ta cum iti conduci masina,eu doar ma gandesc care ar putea fi cauzele...; eu de ex.am un golf4 de 14 ani si n-am umblat pana acum la planetare desi a vazut constant drumuri proaste). Ambreiaj la 125000 ? Naspa...

A doua am inteles ca e Trendline(asta e modelul), dar m-ar interesa tipul - daca e tot kombi sau e life. Pt. ca stiu ca life are modificata suspensia pe spate,si ma gandeam ca nu mai topaie la denivelari.

A propos, @Razvan, cum ai simtit al tau Caddy Life la denivelari?

@rocaddy - ai avut parte de vreo pana de cauciuc cu cele 2? Din cate stiu rezerva e prinsa pe undeva pe sub masina. Cum se da jos? Si mai ales cum se pune la loc?

 Razvan_N, on 15 aprilie 2015 - 23:19, said:

Multumesc pentru felicitari, astept sa ti le intorc!
Sincer sa fiu si eu astept. Posted Image Doar ca se pare ca voi mai avea ceva de asteptat...

 Razvan_N, on 15 aprilie 2015 - 23:19, said:

Km sunt cam multi, cel putin pentru gusturile romanesti, de aceea prefer sa nu ma "laud" cu asta,
Tu te iei dupa gusturile unora si altora? Important e ca masina sa fie ok.

 Razvan_N, on 15 aprilie 2015 - 23:19, said:

Am bagat-o putin pe Valea Azugii, dar nu mult ca inca e noroi. Se comporta foarte bine pe drum accidentat.

Asta-i bine. Cum ti se pare garda la sol, asa, la ochi?(daca la condus nu esti edificat). In hartii zice ca ar fi 16 la varianta fara 4motion. Pt mine e important aspectul asta,si am nitel inima stransa,caci desi garda e bunicica, dat fiind ampatamentul mare sa nu atinga pragurile la denivelari mai serioase sau cand cobori borduri...

 Razvan_N, on 15 aprilie 2015 - 23:19, said:

In seara asta am avut placuta surpriza sa vad ca in portbagaj au incaput perfect cumparaturile din doua cosuri de Selgros aproape pline... fara sa scot
bancheta cu locurile 6 si 7!
Asta e unul din aspectele cu care m-a cucerit si pe mine: 7 locuri + portbagaj (si nu o gluma de portbagaj)

 Razvan_N, on 15 aprilie 2015 - 23:19, said:

In parcare la Lidl am gasit in spate parcat un Touran (pana saptamana trecuta era si el pe lista). Acum ma gandeam, "ce m-as fi facut daca luam o masina
asa mica?!"

Posted Image corect.
Stiu despre ce vorbesti, am trecut si eu prin curtea Touran. Dupa ce am descoperit caddy,touranul mi s-a parut o gluma; din muuulte puncte de vedere.

Cum te-ai acomodat cu caddy maxi la parcari? E totusi cam lunga masina. Consideri absolut necesari senzorii de parcare/camera ?

Cat de greoi/incomod e accesul pe scaunele 6-7? Si cum sta un adult pe ele?

Are isofix pe locurie 3-7?

Si (cu asta tb. sa incep): cum ti se par cei 102 CP raportat la masina asta? Ai mers si cu ea incarcata?
Am citit tot felul de pareri,de la "e ok pt.un mers normal" pana la"e submotorizata serios" ...

Aceleasi pareri impartite si cu privire la cutia in 5 trepte. S-ar fi simtit nevoia vitezei a-6-a la viteze superioare?

PS: ce echipare e a ta? Trendline,Comfortline?

Edited by DDuras, 16 April 2015 - 22:35.


#10
Silent_Runner

Silent_Runner

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,631
  • Înscris: 29.05.2004
Garda la sol mi se pare suficienta, acum ma bucur ca nu e BlueMotion pentru ca are garda coborata. Accesul la locurile 6-7 e asa si asa, insa un adult sta lejer acolo, nu ca genunchii la gura ca la Touran sau C4 Picasso. Nu m-am uitat de isofix la 6-7, dar am vazut fermoarele specifice la locurile 3 si 5 (marginile banchetei centrale).
N-am mers cu ea incarcata, dar motorul mi se pare foarte bun. Probabil si cutia e dimensionata special pentru gabaritul masinii (si eventual remorca). Despre treapta 6, nu stiu ce sa zic. Trebuie sa merg mai mult pe autostrada ca sa vad asta.
Habar n-am ce echipare este. Cu ce difera cele doua mentionate?

#11
rocaddy

rocaddy

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 621
  • Înscris: 11.03.2007
Caddy LIFE , e denumirea generica in RO , pentru varianta de persoane. VW  Germania nu mai foloseste aceasta denumire din 2010 , odata cu schimbarea de model( se numeste simplu CADDY, KOMBI a ramas varianta spartana doar cu locuri spate, fara capitonaj, disponibila la VW Comerciale) , VW Romania a pastrat-o in configurator .Startline ,Trendline, Comfortline, Highline sint variante de echipare . In RO au fost disponibile TRENDLINE si COMFORTLINE . Diferenta : + pentru Comfort : bare in culoarea caroseriei, AC, geamuri fumurii spate . Din cauza geamurilor eu am ales TRENDLINE , vreau lumina multa naturala Posted Image .

#12
Silent_Runner

Silent_Runner

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,631
  • Înscris: 29.05.2004
Inseamna ca eu am Comfort.
Highline ce are in plus?

Edited by Razvan_N, 17 April 2015 - 11:19.


#13
rocaddy

rocaddy

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 621
  • Înscris: 11.03.2007

 DDuras, on 16 aprilie 2015 - 22:31, said:

@rocaddy - multam de info (acum abia m-am prins de unde iti vine nickname-ul Posted Image  )Posted Image

La prima masina surprinzator de multe probleme ai avut, si ma mir caci intelesesem ca e fiabil caddy. Daca vrei ''folclor'', exceptind capatul de planetara , puteam sa merg linistit fara sa repar nimic , in 7 ani nu cred ca au fost probleme importante , senzorii nu dadeau nici un bec aprins in bord  . Sint maniac si repar imediat tot ce nu e in regula cu masina .
Ai avut ghinion cu ea sau ai birjarit-o cumva. Depinde cum definesti . Daca tii cont ca 1/2 din timp si km masina a fost incarcata full , drum lung in RO 4-5-600 km pe zi , am folosit masina la capacitate , la urma urmei de asta am cumparat-o , nu sa imi fie frica sa schimb viteza si sa o urc in 4.000 de ture sa depasesc un TIR pe Valea Oltului , in siguranta. Eu am fost foarte multumit de ea !
Vad ca si la a a doua ai probleme cu capul de planetara.
Aici e o chestie ciudata , vorbim de capatul de planetara spre cutia de viteze NU spre roata . Cred ca un defect de fabricatie , am fost la reprezentanta si astept un raspuns , a ramas sa trimita un mail la producator.. Am circa 400.000 km condusi , am avut citeva masini , normal , niciodata nu am avut probleme cu capatul de planetara spre cutie . Oare sa fie de la stilul de condus? (no offence,e treaba ta cum iti conduci masina,eu doar ma gandesc care ar putea fi cauzele...; eu de ex.am un golf4 de 14 ani si n-am umblat pana acum la planetare desi a vazut constant drumuri proaste). Ambreiaj la 125000 ? Naspa...La diesel motoarele noi au ambreiaj cu masa dubla, mai scump , mai complicat , mai putin fiabil. Nu patina, doar un pic de zgomot , nedectabil daca nu stii masina . L-am schimbat pentru ca urma sa vand masina unui prieten , nu puteam sa fiu neam prost . 125.000 mie mi se par OK !

A doua am inteles ca e Trendline(asta e modelul), dar m-ar interesa tipul - daca e tot kombi sau e life. Pt. ca stiu ca life are modificata suspensia pe spate,si ma gandeam ca nu mai topaie la denivelari. CADDY de persoane , ''LIFE'' in RO. Suspensia e la fel , arc pe foaie .Fata de modelul 2004 , are suplimentar o foaie mica , nu am simtit o imbunatatire sesizabila .


@rocaddy - ai avut parte de vreo pana de cauciuc cu cele 2? Din cate stiu rezerva e prinsa pe undeva pe sub masina. Cum se da jos? Si mai ales cum se pune la loc?

Roata de rezerva este sub masina , sub portbagaj , e sustinuta de un cadru metalic , trebuie sa desfaci un surub cu ''cheia'' de desfacut suruburile rotilor , impingi cadrul usor in ''spate'', spre fata masinii si cadrul o sa cada , ai grija sa nu desfaci surubul la maxim , slabeste-l si misca ansamblul cu grija . Cheia o gasesti in spatiul de depozitare de la bancheta spate ( in podea) .
Din fericire am avut doar o pana din 2004 pina acum si am facut praf un cauciuc de iarna DUNLOP pe autostrada . Partea proasta e ca masina fiind inalta simti destul de tare vantul , pana a fost pe spate , vantul batea tare asa ca nu m-am prins pina la prima oprire pe autostrada .


Posted Image corect.
Stiu despre ce vorbesti, am trecut si eu prin curtea Touran. Dupa ce am descoperit caddy,touranul mi s-a parut o gluma; din muuulte puncte de vedere.

Vreau o bere de la voi pentru drepturi de autor , in 2004 am testat un TOURAN , scos scaunele, in reprezentanta , incarcat cu cutii goale, am fost la un click sa-l cumpar , am mai avut rabdare 2 luni si a aparut CADDY, nu am cel mai mic regret !

 Razvan_N, on 17 aprilie 2015 - 11:15, said:

Inseamna ca eu am Comfort.
Highline ce are in plus?
Verifica in carnetul de service , acolo gasesti toate detaliile . Ai grija la km , la 210.000 trebuie schimbata distributia . Preventiv e bine sa schimbi ulei+filtru ulei , filtru aer si polen. Nu costa o avere .

#14
Silent_Runner

Silent_Runner

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,631
  • Înscris: 29.05.2004
Nu am carnetul de service, dar distributia trebuie s-o schimb peste vreo 5000 km conform stickerului de pe motor.
Highline vine cu Climatronic si mai ce?

#15
rocaddy

rocaddy

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 621
  • Înscris: 11.03.2007

 Razvan_N, on 17 aprilie 2015 - 12:00, said:

Nu am carnetul de service, dar distributia trebuie s-o schimb peste vreo 5000 km conform stickerului de pe motor.
Highline vine cu Climatronic si mai ce?
In principiu cu detalii , gen BC si alte chestii neesentiale .
Din punctual meu de vedere , dupa 4 ani , Ciimatronic vs AC ,  scor 0=0 , iarna Climatronicul e Ok , regleaza temperature/fluxul de aer mai Ok . Vara , practic nu il folosesc , merg pe manual , daca reglezi temperatura auto sufla de te scoate din masina pina ajunge la setare . Eu merg pe temperatura la Max Low si viteza la minim .
Am verificat in carte , distributia schimbata la 1.6 / 2.0 tdi la 210.000 km : filtrul de particule verificat la 160.000 si apoi din 40in 40.000 km. Norma ulei VW 507.00.

#16
Silent_Runner

Silent_Runner

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,631
  • Înscris: 29.05.2004
Oare ce distributie era cea originala? Continental, cumva?
Mi-ar placea sa pun una care sa ma tina tot 210.000 km :-D

Eu am A/C din acela cu butoane rotative "digitale", in locul acelor busoane clasice.
Am inteles ca se numeste Climatic, dar nu prea vad diferenta fata de A/C manual.

Edited by Razvan_N, 17 April 2015 - 13:49.


#17
rocaddy

rocaddy

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 621
  • Înscris: 11.03.2007

 Razvan_N, on 17 aprilie 2015 - 13:46, said:

Oare ce distributie era cea originala? Continental, cumva?
Mi-ar placea sa pun una care sa ma tina tot 210.000 km :-D

Eu am A/C din acela cu butoane rotative "digitale", in locul acelor busoane clasice.
Am inteles ca se numeste Climatic, dar nu prea vad diferenta fata de A/C manual.
Nu ai Climatronic , am vazut poze pe alt forum Posted Image Se numeste Climatic , preseteaza aproape la fel temperatura , e un AC classic ( la fel am avut pe cel vechi) . Climatronic are in esenta mai multe trepte de turatie pentru ventilator si posibilatatea reglarii separate stinga/dreapta + alt look , fara alte povesti de genul ''Eu am Climatronic nu AC ...fraiere..) . Un moft de genul ''full options ''..Eu l-am ales pentru ca ''sefa'' suporta greu AC si eu vroiam mai rece la mine..

 Razvan_N, on 17 aprilie 2015 - 13:46, said:

Oare ce distributie era cea originala? Continental, cumva?
Mi-ar placea sa pun una care sa ma tina tot 210.000 km :-D

La cel de acum nu am schimbat inca ..Schimba si pompa de apa , nu te uita la citiva lei in plus daca tot ai ajuns la distributie .

#18
Silent_Runner

Silent_Runner

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,631
  • Înscris: 29.05.2004
Pai... n-am zis ca am Climatronic si nici n-am intrebat ce face.
Ma interesa diferenta dintre Climaticul meu si A/C complet manual.
As vrea sa fac rost de un desfasurator al lucrarilor facute de proprietarul francez, poate a schimbat si pompa de apa la ultima curea (acum 90.000 km).
Pot sa obtin asta de la un reprezentant Volkswagen? Cat costa?
Ma refer la varianta oficiala, nu cu spaguta la un nene care sa-mi trimita cateva capturi de ecran incomplete.

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate