Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Servicii INFECTE din prima zi
Last Updated: Jun 29 2017 16:08, Started by
marijuan
, Apr 07 2015 18:30
·
0
#1
Posted 07 April 2015 - 18:30
Am facut contract cu UPC Timisoara agentia de pe Calea Aradului Nr. 32, pentru furnizarea serviciilor TV: un card CI pentru receptionarea programelor HD si doua receivere, pentru alte doua aparate TV.
Au venit sa cableze si sa aduca dispozitivele comandate, operatie facturata la un tarif necunoscut. Intai, aflu ca vechiul cablaj absolut functional, montat tot de UPC, trebuie inlocuit contra cost, pentru ca “ei instaleaza doar cu cablurile noi”. Am vorbit la telefon si cu seful celui care monta cablurile, nu se poate altfel. Deci conditionarea furnizarii de servicii. Cablurile vechi erau foarte bune, si tot de la UPC! Toate bune, se termina cablajul, verific aparatele TV si totul e in regula. Dupa ce pleaca omul de la UPC, foarte grabit pentru ca ne anunta mereu ca a intarziat, constat ca nu se poate inchide o usa de la una din camere, datorita cablului inlocuit de el. Scriu e-mail catre UPC, nu raspunde nimeni. Sun ... si aflu ca “o echipa se poate deplasa dar contracost”. Pai tocmai fusesera! Chiar daca, grabit de omul care era mereu in intarziere, nu am verificat inchiderea usilor, am presupus ca aceasta era sarcina si meseria sa. Chiar semnat procesul verbal , se putea usor constata ca este o defectiune cauzata de ei si, cu minim bun simt, se putea repara fara cost suplimentar, dar cu scuze. Nu stiu care este costul noii operatii, ma deranjeaza principiul. Iar acum nu pot inchide usa la una din incaperi. Acelasi lucru il aflu si de la sediul de pe Calea Aradului, unde mi se spune ca ei nu gauresc usi, pereti, ci pun doar cablu aparent. Probabil pentru televizorul din holul apartamentului, daca nu pot gauri pereti sau usi, dar atunci de ce au dat jos cablul care era tras frumos, prin perete, avea cate o priza in fiecare camera, trebuiau doar conectate aparatele. Posibilitatile de a contacta UPC sunt: email, la care nu exista posibilitatea trimiterii aceluiasi mesaj pe propria adresa, pentru verificare, respectiv telefon, la care cu greu poti comunica datorita galagiei infernale din jurul operatorului (“suntem multi in aceeasi sala”, s-a justificat acesta). Nu recomand aceasta firma, puteti pati ca mine. |
#4
Posted 07 April 2015 - 18:44
Asta - chiar de oaie este ! Ce le era asa de greu sa traga macar pe sub pragul usii , de obicei este ceva loc de la spuma , daca este schimbata usa . Dar si daca nu , ceva loc se gaseste pentru un cablu !Recunosc , si Telekomul face cam la fel ,sunt grabiti , dar au bagat pe sub prag , au mufat , si eu mi l-am pozat singur , dar am fost de acord !
|
#5
Posted 07 April 2015 - 18:48
... am mai "comentat" eu la un mesaj referitor la montajul de mobila ca nu au venit la ora fixata si altele ... mi-am luat-o atunci dar nu ma astampar . Daca in contractul semnat scria ca se plateste si cablarea si toate alea atunci ei au avut dreptate . "Au venit sa cableze si sa aduca dispozitivele comandate" asa ai scris deci trebuia sa cableze . Evident ei nu pot din proprie initiativa sa gaureasca pereti ,usi sau alte chestii ale casei ca nu sunt ale lor si daca produc pagube trebuie sa le plateasca nefiind domeniul lor de activitate si sa le inlocuiasca ...
In contract ar trebui sa fie scris si ceva detalii ... deci vezi clar ce ai semnat si apoi reclami . Ca nu se inchide usa se putea vedea si la montaj , ca a plecat repede il inteleg poate astepta altul sa fie la ora fixata ca asa vrea tot romanul ... Am crezut ca nu merge ceva nu ca a cablat si nu se inchide usa ... deci varza servicii!!! M-am saturat si acum dau peste de mofturi si reclamatii la tot pasul ... cand o sa fie de reclamat ceva nu o sa ne mai creada nimeni Succes in rezolvarea situatiei ! |
#6
Posted 07 April 2015 - 18:48
Par chestii usor remediabile, nu cred ca e cazul sa pornim uraganul Katrina pentru gaura de cablu.
Si e "din cauza " cand e de rau, "datorita" cand e de bine. |
#7
Posted 07 April 2015 - 18:57
Parerea mea e ca trebuie sa faca usa aia sa se poata circula pe ea . Daca era o pensionara , sau un bolnav , sau un atehnic care isi prinde urechile in patent ce faceau ? Ca sunt si din astia pe lume . Nu-i deloc normal , sa plece ca din tun , probabil asteptau ceva fosnitor la chimir .Si nu "s-a dat" . Trebuie sa inteleaga toti astia de pe la furnizori ca nu chiar toti se pricep . Eu rad si acum , in prima casatorie aveam un chirurg pe scara , super tare in bisturiu , dar atehnic la orice . Ma astepta ca pe peronul garii uneori nevasta-sa la usa cand veneam de pe undeva .Vecine , te roaga din suflet dom .doctor . schimba putin becul asta de la baie , uite il luai de la magazin acum , stii , matale te pricepi , dom doctor nu se baga la curent , de cand l-o curentat la camin cand era student !
|
#8
Posted 07 April 2015 - 19:03
Da.... trebuiau sa faca si o ciorba, sa dea cu aspiratorul, sau sa intinda rufele la uscat.
Edited by ericmario, 07 April 2015 - 19:13. |
#9
Posted 07 April 2015 - 19:05
gingisKHAN2015, on 07 aprilie 2015 - 18:57, said:
Parerea mea e ca trebuie sa faca usa aia sa se poata circula pe ea . Daca era o pensionara , sau un bolnav , sau un atehnic care isi prinde urechile in patent ce faceau ? Ca sunt si din astia pe lume . Nu-i deloc normal , sa plece ca din tun , probabil asteptau ceva fosnitor la chimir .Si nu "s-a dat" . Trebuie sa inteleaga toti astia de pe la furnizori ca nu chiar toti se pricep . Eu rad si acum , in prima casatorie aveam un chirurg pe scara , super tare in bisturiu , dar atehnic la orice . Ma astepta ca pe peronul garii uneori nevasta-sa la usa cand veneam de pe undeva .Vecine , te roaga din suflet dom .doctor . schimba putin becul asta de la baie , uite il luai de la magazin acum , stii , matale te pricepi , dom doctor nu se baga la curent , de cand l-o curentat la camin cand era student ! ...sunt total de acord cu faptul ca trebuie sa iti faci treaba si ceva in plus .Sa fie clientul multumit si fericit , cu sau fara "fosnaitor" .Dar pe de alta parte sunt plictisit de reclamatii . Tot omul este angajat si furnizor de ceva , are clienti si cere intelegere din partea acestora dar cand ajunge el client nu mai intelege ... Orice se poate rezolva doar sa existe bunavointa din ambele parti . |
#10
Posted 07 April 2015 - 19:06
UPC, uite asa isi ia feed/back negativ de la clientii sai!
Edited by xmanyacs77, 07 April 2015 - 19:13. |
|
#12
Posted 07 April 2015 - 19:17
marijuan, on 07 aprilie 2015 - 18:30, said:
...........mi se spune ca ei nu gauresc usi, pereti, ci pun doar cablu aparent................. ........... Puteam vedea si noi ce insemna " nu se inchide usa " ?! |
#13
Posted 07 April 2015 - 19:21
Si la altii sunt asemenea situatii.
Teoretic firma de servicii fixe trebuie sa contracteze cu altii asemenea instalari, altii care sa se priceapa si sa realizeze totul ca la carte cu rabdare, evident, oamenii sa fie constienti de durata unei instalari. Nu trebuie sa se faca-n graba treaba. Cineva de la firma de instalari sa faca o vizita la locul de instalare sa discute cu proprietarul care sunt variantele si costurile si apoi sa inceapa sa faca treaba frumos si serios cu jgeab pentru fire (pat de cablu) sau plinte aparente ori cum s-or mai numi. Evident, instalarea ar fi atunci mai scumpa si astfel, daca iti fac instalarea gratuita sa stai la ei 12 sau 24 de luni. Asta pentru a nu-l lasa pe om sa faca apoi el traseele prin casa. Ori, contractual firma de servicii fixe sa-ti traga pana la usa, pe interior, firele si sa ti le lase acolo. Sa-ti arate ca merge totul acolo si sa ti le lase in primire, fara a avea pretentii de perioade minime contractuale. Astfel ramanand la latitudinea utilizatorului: - daca e priceput sa isi faca reteaua cum doreste; - daca nu se pricepe sa cheme o firma care face asemenea instalari. Asa mi s-ar parea normal mie. Eu unul, locuiesc in apartament la bloc, am la intrare o doza pentru TV, telefonie si internet, iar de acolo, prin pereti, prin tubulatura este trasa toata reteaua. Nu mi-ar conveni sa-mi vina sa-mi traga fire noi pe motivul ca ei umbla numai cu firele lor, sa-mi masoare firele existente si daca ei au dovezi ca-s proaste sa ma lase sa mi le schimb nu vreau sa mi se faca gauri prin tocuri de usi sau prin pereti pentru noile fire. Edited by Ciubex, 07 April 2015 - 19:24. |
#14
Posted 07 April 2015 - 19:23
Sa vezi când ajuns la mine nu au avut mașină de găurit pt ca un coleg o luase acasă și nu venise la servici
|
#16
Posted 07 April 2015 - 19:28
#17
Posted 07 April 2015 - 19:33
marijuan, on 07 aprilie 2015 - 18:30, said:
Dupa ce pleaca omul de la UPC, foarte grabit pentru ca ne anunta mereu ca a intarziat, constat ca nu se poate inchide o usa de la una din camere, datorita cablului inlocuit de el. gingisKHAN2015, on 07 aprilie 2015 - 18:57, said: Parerea mea e ca trebuie sa faca usa aia sa se poata circula pe ea . Daca era o pensionara , sau un bolnav , sau un atehnic care isi prinde urechile in patent ce faceau ? Ca sunt si din astia pe lume . Observăm că inițiatorul nu se plânge de faptul că angajații UPC i-au bătut ușa în cuie și e nevoit să folosească patentul. Din contră... oamenii (și aerul) pot circula nestingheriți. Edited by internetmax, 07 April 2015 - 19:35. |
#18
Posted 07 April 2015 - 19:37
Mi se pare improprie concluzia primei postari.
Recomandarea unui operator de servicii nu ar trebui sa se faca pe acest criteriu, al instalarii, ci pe calitatea serviciilor ori preturile acestea comparativ cu ceea ce ofera. Daca o echipa de instalatori fac prapad in apartament e si vina utilizatorului, acesta ce face, nu-i supravegheaza? Teoretic o instalare se face o data la cativa ani, nu se poate lua o zi libera pentru a se face o instalare cu calm si cu atentie? Il inteleg pe initiator si eu spre exemplu, daca as vedea cum sta treaba cu instalatorii i-as trimite la plimbare, intr-un mod cat se poate de civilizat si fara bruscari. M-as asigura ca serviciile sunt functionale in punctul in care ei intra in casa si atat. As apela la cineva care are cunostinte de instalare sa imi faca treaba corect si bine, eventual daca nu cunosc pe nimeni as apela la compania de servicii fixe pentru recomandare, acestia cu siguranta au constinta pentru asemenea situatii. Da, stiu costa, dar macar dupa aia am garantia ca ceea ce-i facut e bine facut. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users