Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Problema factura vama
Last Updated: Apr 01 2015 13:45, Started by
GiGonT3
, Mar 31 2015 18:06
·
0
#1
Posted 31 March 2015 - 18:06
Buna ziua.
Foarte pe scurt problema mea la care nu stiu daca exista o rezolvare. Exemplu: Cumpar din China 10 telefoane, 5 tablete si 2 smartwatch pe societate. Acestea ajung in vama (dhl) si incepe procesul de vamuire conform facturii de pe colet. Factura imi vine insa gresita din punct de vedere al descrierii (acest lucru se descopera ulterior la verficarea coletului) Cu alte cuvinte, pe factura scrie 10 telefoane, 5 tablete si 2 telefoane (in loc de smarwatch cum ar fi trebuit de fapt). Vama spune ca din moment ce s-a intocmit DVI-ul iar factura este cu descrierea gresita, produsul respectiv va fi confiscat (deci cele doua smartwatch pentru ca au la descriere "telefoane" in loc de descrierea lor adevarata). Prin urmare se aplica o amenda destinatarului (mie) si mi se cere o noua factura de la producator in care mi se cere elimiarea celor doua smartwatch pentru ca descrierea le-a fost gresita. Intrebarea mea: Chiar nu se poate modifica DVI-ul? Adica sa cer de la producator factura cu descrierea corecta si sa se faca din nou aceasta declaratie vamala? Mentionez ca plata (taxe vamale si tva au fost deja achitate cand s-a facut DVI-ul pe factura cu descrierea gresita la unul din produse). Sper ca am reusit sa imi exprim cat mai bine problema. Edited by GiGonT3, 31 March 2015 - 18:08. |
#3
Posted 31 March 2015 - 18:14
#4
Posted 31 March 2015 - 18:25
Din cate stiu eu, odata constatate neregulile/neconcordanta de catre agentul vamal, DVI-ul nu se mai poate rectifica.
Decat daca dai in judecata Vama , lol. detalii si legislatie la http://www.customs.ro/ro.aspx |
#5
Posted 31 March 2015 - 18:31
Byblos4, on 31 martie 2015 - 18:25, said:
Din cate stiu eu, odata constatate neregulile/neconcordanta de catre agentul vamal, DVI-ul nu se mai poate rectifica. detalii si legislatie la http://www.customs.ro/ro.aspx Asa mi s-a spus si am inteles insa ma gandeam ca daca producatorul (care e om si el) a gresit fara intentie, chiar sa nu se poata face nimic? Codul produsului este corect, suma la fel, cantitatea este cea reala numai ca s-a gresit la descriere. Pe langa, imi iau eu amenda de 3.000 lei? De ce? Eu am cumparat electronice. Daca ei puneau cartofi? Nu stiu, e peste logica mea. Cum contest acest lucru? A mai patit cineva asta? |
#7
Posted 31 March 2015 - 20:08
De ce vamesii nostri isi bat joc de cetatenii de rand, dar inchid ochii cand este vorba de traficul de tigari?
Da-i in judecata pentru comportament abuziv! Edited by xmanyacs77, 31 March 2015 - 20:10. |
#8
Posted 01 April 2015 - 03:50
Ceri factura corespunzatoare de la exportator, mergi la vama si faci o declaratie explicativa priviind eroarea produsa si faptul ca s-au platit taxele conform erorii. Faci o cerere de indreptare a erorii si cere sa nu platesti amenda ca nu tu ai facut eroarea.
Bafta! |
#9
Posted 01 April 2015 - 13:45
înaintea începerii procedurii de vămurire, comisionarul vamal solicită importatorului factura bunurilor, sau confirmarea acestuia că cea care a venit cu coletul este cea corectă, precum și traducerea acesteia. Deci importatorul este responsabil pentru restul neconcordanțelor.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users