Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Info Coronavirus/Vaccinare vs Fake News

Modem-stick care nu mai merge

cat costa renovarea unui apartame...

Cutie automata Hyundai 7DCT - cu ...
 Memorie plina file Documents

Stie cineva utiliza foarte bine s...

Optiuni Suzuki Grand Vitara

Transport container
 deducerea impozit de 15% pentru t...

Problema restore iTunes!

Predominanta IPhone vs Android pe...

81 de ani de la unul dintre cele ...
 Sfat achizitie aparat foto - obie...

La cat timp se comunica motivarea...

Spor de noapte pt bugetari

40% impozit? jocuri noroc.
 

Grupe de muschi la flotari

- - - - -
  • Please log in to reply
24 replies to this topic

#1
Dima1994

Dima1994

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 318
  • Înscris: 29.03.2015
Buna. Luminati-ma va rog ce grupa de muschi se dezvolta cind faci flotari pe o suprafata dreapta . Parca imi dau seama ( triceps , pectorali ) , dar vreau sa stiu sigur .

#2
Adm

Adm

    Property Caretaker

  • Grup: Administrators
  • Posts: 20,951
  • Înscris: 22.05.2003
Triceps, pectoral - grupe pcincipale
Biceps, abdomen - grupe secundare

#3
dualis

dualis

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,873
  • Înscris: 19.03.2009
Contează și distanța dintre palme.
Iar flotările sunt bune pentru menținere.
Pentru dezvoltare e mai bun un exercițiu axat cât mai mult pe o singură grupă de mușchi.

#4
yan27

yan27

    Active Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 1,747
  • Înscris: 07.03.2011

 Adm, on 29 martie 2015 - 17:57, said:

Triceps, pectoral - grupe pcincipale
Biceps, abdomen - grupe secundare
Biceps???
Cred ca nu.Mai bine spus, piept, triceps, putin umerii...eu am mai simtit si spatele.

#5
I2O

I2O

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 26,782
  • Înscris: 01.02.2014

 Adm, on 29 martie 2015 - 17:57, said:

Triceps, pectoral - grupe pcincipale
Biceps, abdomen - grupe secundare
Bicepsu nu are treaba cu flotarile.
Singurele grupe care intra la flotari sunt in ordinea urmatoare:piept,triceps,umeri si putin abdomen.

Edited by I2O, 29 March 2015 - 18:16.


#6
yan27

yan27

    Active Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 1,747
  • Înscris: 07.03.2011

 I2O, on 29 martie 2015 - 18:16, said:

Bicepsu nu are treaba cu flotarile.
Singurele grupe care intra la flotari sunt in ordinea urmatoare:piept,triceps,umeri si putin abdomen.
Sa stii ca eu am simtit si spatele..poate le-am facut gresit, dar mna.

#7
Sef-chenko

Sef-chenko

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,276
  • Înscris: 17.04.2006
Partea de jos a spatelui?

#8
Dima1994

Dima1994

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 318
  • Înscris: 29.03.2015
Multumesc pentru raspunsuri  .

#9
overseas

overseas

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 34,674
  • Înscris: 09.01.2007
Foarte multi nu reusesc sa recruteze pieptul la flotari, de aia le intra tricepsul si umerii.
E si in functie de distanta dintre palme, cu cat mai apropiat cu atat mai mult intra tricepsii.

#10
FeDani

FeDani

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,920
  • Înscris: 26.03.2012
O sa simti lombarii doar din cauza pozitiei pe care o adopti!

#11
antinVidia

antinVidia

    - I'm deranged -

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,302
  • Înscris: 14.02.2007
Din cate am inteles flotarile nu sunt un exercitiu prea eficient, mai ales pentru piept. Trebuie sa faci foarte multe repetari ca sa faci pectoralii sa arda si cresteri prea spectaculoase la piept nu o sa obtii. Deci mult efort si timp, pentru rezultate slabe. Flotarile sunt bune pentru a te mentine in forma sau pentru definire, dar pentru crestere in masa nu prea.
Tricepsul si pectoralii lucreaza cel mai mult la flotari.

Edited by antinVidia, 30 August 2015 - 11:29.


#12
overseas

overseas

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 34,674
  • Înscris: 09.01.2007

 antinVidia, on 30 august 2015 - 11:27, said:

Din cate am inteles flotarile nu sunt un exercitiu prea eficient, mai ales pentru piept.

ai incercat sa pui greutate pe tine ?!

#13
JokerVL

JokerVL

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 338
  • Înscris: 09.11.2014
Eu nu mai merg la sala de 1 an jumatate(oricum nu am fost o perioada indelungata) si de aprox. 7-8 luni fac flotari 1 data la 3 zile. Mie mi se pare ca am crescut in masa musculara. Parerea mea e ca te ajuta sa cresti pana la un anumit nivel....eu nu mai pot sa depasesc "nivelul" din poza.

Attached Files



#14
sandu222

sandu222

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,777
  • Înscris: 06.10.2008
Arati f. bine JokerVL! dar cred ca masa aia musculara se datoreaza exercitiilor din vremea cand mergeai   la sala nu flotarilor pe care le faci acum acasa. Din moment ce la sala faceai impins cu o anumita greutate(sau gantere) iar acum la flotari stimulul asupra muschilor nu mai are cum sa fie la fel de mare(decat daca adaugi greutate) cred ca doar ti se pare ca ai mai crescut de la flotari, sau e posibil sa iti fi revenit cat de cat la o forma la care oricum ai mai fost in trecut.

#15
JokerVL

JokerVL

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 338
  • Înscris: 09.11.2014
Intradevar m-a ajutat si memoria musculara dar am si crescut de la flotari. Cand mergeam la sala aveam 35 cm in brat la rece, acum am 37,5 si umerii parca au inceput sa prinda forma, inainte nu aveam deloc pt. ca nu imi placea sa ii lucrez.
Am adaugat ca greutate un rucsac umplut cu nisip, are cam 18 kg dar totusi simt ca nu e suficient.

Edited by JokerVL, 05 May 2016 - 11:57.


#16
s-brody

s-brody

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 472
  • Înscris: 03.09.2013
Pentru a avansa cu flotarile: suprafata inclinata (picioarele pe o banca sau ceva) si flotari cu o singura mana.

#17
JokerVL

JokerVL

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 338
  • Înscris: 09.11.2014

 s-brody, on 18 iunie 2016 - 15:57, said:

Pentru a avansa cu flotarile: suprafata inclinata (picioarele pe o banca sau ceva) si flotari cu o singura mana.
Flotarile pe plan inclinat le fac foarte usor, nu sunt o provocare. Deja sunt satul de flotari, am incercat mai multe tipuri gen spartane, hindu, cu bataie close/wide grip dar nu e suficient. Nu cred ca e o idee buna sa fac foarte multe odata pt crestere in masa musculara (pot face 90-100 max in prima serie) Alte idei de exercitii mai aveti? Recent m-am apucat de tractiuni.

#18
overseas

overseas

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 34,674
  • Înscris: 09.01.2007
Flotari cu greutate pe tine.

 JokerVL, on 05 mai 2016 - 11:53, said:


Am adaugat ca greutate un rucsac umplut cu nisip, are cam 18 kg dar totusi simt ca nu e suficient.

Cu 18 kg pe tine faci 100 de buc/ serie ?

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate