Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Ego și Fals Ego
#1
Posted 27 March 2015 - 11:58
bascaabundentei, on 25 martie 2015 - 23:46, said:
Ce este Ego-ul? Ce inseamna sa renunti la Ego? Eul fiind energia spirituală, adevărata natură a ființei - Sufletul nu se poate renunța la el. Dovezi conform cunoașterii transcendentale, înregistrate în literature vedică în Bṛhad-āraṇyaka Upanişad se spune: katama ātmeti yo 'yaṃ vijñānamayaḥ prāṇeṣu hṛdy antarjyotiḥ puruṣaḥ | sa samānaḥ sann ubhau lokāv anusaṃcarati dhyāyatīva lelāyatīva | sa hi svapno bhūtvemaṃ lokam atikrāmati add. mṛtyo rūpāṇi || BrhUp_4,3.7 || Ce este sufletul? - katama ātmeti Acesta, cel ce se desfată - yo 'yaṃ puruṣaḥ Este perceput când inima - vijñānamayaḥ hṛdy Este iluminată pe dinăuntru cu suflul vital - antarjyotiḥ prāṇeṣu Acesta (sufletul) se poate situa în egală măsură în două lumi - sa samānaḥ sann ubhau lokāv Urmând drumul pe care se duce mintea (meditaţia) - anusaṃcarati dhyāyatīva el (sufletul) se depleasează cu siguranţă – lelāyatīva sa hi în starea de vis - svapno bhūtvi în această lume - imaṃ lokam fiind acoperit cu o formă muritoare (de sura, asura, kinnara, kimpurușa, gandharva, daitya, manușya (om) animal, plantă...) - atikrāmati mṛtyo rūpāṇi Tot în Bṛhad-āraṇyaka Upanişad (1.4.10) se află și celebra mare afirmție adusă ca dovadă de impersonaliști: tradusă cu "eu sunt brahman" - de fapt versul spune Eu sunt brahma (energie spirituală): tad ātmānam evāvet aham brahmāsmīti astfel acel suflet cu siguranță sunt Eu, energie spirituală - iti tad ātmānam evāvet asmi aham brahma O lămurire mai detaliată a naturii sufletului o face Domnul Suprem Șri Cetanya în îndrumările sale către Sanatan Gosvami: jīvera 'svarūpa' haya — kṛṣṇera 'nitya-dāsa' kṛṣṇera 'taṭasthā-śakti' 'bhedābheda-prakāśa' sūryāḿśa-kiraṇa, yaiche agni-jvālā-caya svābhāvika kṛṣṇera tina-prakāra 'śakti' haya Natura intrinsecă a fiinţei vii -jīvera 'svarūpa' este de a fi un servitor etern al lui Krişna - haya kṛṣṇera 'nitya-dāsa' ea este energia marginală 'taṭasthā-śakti' a lui Krişna -kṛṣṇera taṭasthā-śakti fiind o manifestare -prakāśa' diferită - bheda şi nediferită abheda (de Acesta) (Fiinţa vie e ca) o particulă a energiei unui soare - aḿśa kiraṇa sūrya (care e Domnul Vişnu din a cărui energie marginală taṭasthā-śakti fiinţa vie e ca o particulă) (Fiinţa vie) e ca o scânteie din foc - agni-jvālā-caya dotată cu însăşi natura lui Krişna (care aici e comparat cu focul)- svābhāvika kṛṣṇera , iar Krişna posedă trei tipuri de energii - tina-prakāra 'śakti' haya. Aceste trei tipuri de energii sunt explicate în continuare (Caitanya Caritamrita Madhya 20.111): kṛṣṇera svābhāvika tina-śakti-pariṇati cic-chakti, jīva-śakti, āra māyā-śakti Natura intrinsecă a lui Krişna -kṛṣṇera svābhāvika Se transformă în trei tipuri de energii - tina-śakti-pariṇati Energia spirituală - cic-chakti, energia fiinţelor vii - jīva-śakti şi energia iluzorie (materială) - āra māyā-śakti Falsul Ego Falsul ego este mașina subtilă materială care identifică sufletul cu corpul material pe care-l primește drept costumație în diferitele piese de teatru pe care le joacă viață după viață, Egoul, adică sufletul, identificându-se cu personajele pe care le joacă, prin intermediul Falsului Ego. Natura materială a Falsului Ego bhūmir āpo 'nalo vāyuḥ / khaḿ mano buddhir eva ca ahańkāra itīyaḿ me / bhinnā prakṛtir aṣṭadhā Această energie materială - prakṛtir a Mea are opt diviziuni după cum urmează pământ (bhumir) apă (apa) foc (anala) aer (vayu) ether (kham) mana (minte) buddhi (inteligența) și desigur (ca eva) falsul ego (ahańkāra) Funcția Falsului Ego Este de a iluziona Eul - Sufeltul Domnul Suprem Șri Krișna afirmă în Bhagavad-ghita. 3.27 prakṛteḥ kriyamāṇāni / guṇaiḥ karmāṇi sarvaśaḥ ahańkāra-vimūḍhātmā / kartāham iti manyate Sufletul care este iluzionat de Falsul Ego - ahańkāra vimudha atma este convins în acest fel, “Eu sunt cel ce face" (în tot ceea ce se întâmplă)– manyate iti aham karta (dar) tot ceea ce se întâmplă – sarvaśaḥ karmāṇi este executat de calitățile naturii materiale - kriyamāṇāni guṇaiḥ prakṛteḥ Deci în starea condiționată de Falsul Ego, tot ceea ce gândește, simte, dorește, ia ca decizii, și acționează sunt fenomene ale elementelor naturii materiale ale corpului subtil (mintea, inteligența) și celui grosier. Edited by madhukar, 27 March 2015 - 12:01. |
#2
Posted 27 March 2015 - 12:19
Titlul parea incitant. Dar raman la titlu. Detaliile ale cu copy paste si terminologie/scriere in dracu' stie ce limba ma face sa renunt in a urmarii ideea. Pe scurt si fara sa te superi care e ideea?
|
#3
Posted 27 March 2015 - 12:29
fighterkyokushin, on 27 martie 2015 - 12:19, said:
Titlul parea incitant. Dar raman la titlu. Detaliile ale cu copy paste si terminologie/scriere in dracu' stie ce limba ma face sa renunt in a urmarii ideea. Pe scurt si fara sa te superi care e ideea? ideea este pentru oameni care vor să studieze problema, nu pentru neofiți ... interesați de artele lui Marte. PS Limibile folosite sunt sanscrita și bengali Edited by madhukar, 27 March 2015 - 12:40. |
#4
Posted 27 March 2015 - 12:39
Nu ma supar. am iesit, dar pentru neofiti ca mine ar fi ok sa adaugi asta in titlu. Chiar am fost incitat de titlul temei.
|
#5
Posted 27 March 2015 - 13:06
fighterkyokushin, on 27 martie 2015 - 12:39, said:
Nu ma supar. am iesit, dar pentru neofiti ca mine ar fi ok sa adaugi asta in titlu. Chiar am fost incitat de titlul temei. Light version Eul (Egoul) Eul fiind energia spirituală, adevărata natură a ființei - Sufletul nu se poate renunța la el. Dovezi conform cunoașterii transcendentale, înregistrate în literature vedică în Bṛhad-āraṇyaka Upanişad se spune: Ce este sufletul? Acesta, cel ce se desfată este perceput când inima Este iluminată pe dinăuntru cu suflul vital Acesta (sufletul) se poate situa în egală măsură în două lumi Urmând drumul pe care se duce mintea (meditaţia) el (sufletul) se depleasează cu siguranţă în starea de vis care este această lume fiind acoperit cu o formă muritoare (corpul grosier și subtil) Tot în Bṛhad-āraṇyaka Upanişad (1.4.10) se află și celebra mare afirmție adusă ca dovadă de impersonaliști: tradusă care spune Eu sunt brahma (energie spirituală): astfel acel suflet cu siguranță sunt Eu, energie spirituală O lămurire mai detaliată a naturii sufletului o face Domnul Suprem Șri Cetanya în îndrumările sale către Sanatan Gosvami: Natura intrinsecă a fiinţei vii -jīvera 'svarūpa' este de a fi un servitor etern al Domnului Suprem Krişna ea este energia marginală 'taṭasthā-śakti' a lui Krişna fiind o manifestare diferită - bheda şi nediferită abheda (de Acesta) (Fiinţa vie e ca) o particulă a energiei unui soare (care e Domnul Vişnu din a cărui energie marginală taṭasthā-śakti fiinţa vie e ca o particulă) (Fiinţa vie) e ca o scânteie din foc - dotată cu însăşi natura lui Krişna (care aici e comparat cu focul) iar Krişna posedă trei tipuri de energii Aceste trei tipuri de energii sunt explicate în continuare (Caitanya Caritamrita Madhya 20.111): Natura intrinsecă a lui Krişna -kṛṣṇera svābhāvika se transformă în trei tipuri de energii Energia spirituală - cic-chakti, energia fiinţelor vii - jīva-śakti şi energia iluzorie (materială) - māyā-śakti Falsul Ego Falsul ego este mașina subtilă materială care identifică sufletul cu corpul material pe care-l primește drept costumație în diferitele piese de teatru pe care le joacă viață după viață, Egoul, adică sufletul, identificându-se cu personajele pe care le joacă, prin intermediul Falsului Ego. Natura materială a Falsului Ego Această energie materială - prakṛtir a Mea are opt diviziuni după cum urmează pământ apa aer ether mana (minte) buddhi (inteligența) și desigur falsul ego (ahańkāra) Funcția Falsului Ego Este de a iluziona Eul - Sufeltul Domnul Suprem Șri Krișna afirmă în Bhagavad-ghita. 3.27 Sufletul care este iluzionat de Falsul Ego -este convins în acest fel, “Eu sunt cel ce face" (în tot ceea ce se întâmplă) (dar) tot ceea ce se întâmplă este executat de calitățile naturii materiale Deci în starea condiționată de Falsul Ego, tot ceea ce gândește, simte, dorește, ia ca decizii, și acționează sunt fenomene ale elementelor naturii materiale ale corpului subtil (mintea, inteligența) și celui grosier. PS Aceste informații presupun o cunoaștere despre modurile naturii materiale și despre lumea spiritual absolută. Edited by madhukar, 27 March 2015 - 13:14. |
#7
Posted 27 March 2015 - 23:55
#8
Posted 28 March 2015 - 09:32
Arayan, on 27 martie 2015 - 23:55, said:
-Eu vreau sa studiez problema,dar tu ma poti ajuta sau ma trimiti la un Guru cu taxa exploziva.?. Există falși guru, precum și falși discipoli, precum și un amestec de falsitate și adevăr. Marea majoritate dau vina pe guru, dacă nu au succes, și nu-și pun întrebarea dacă cel puțin o parte din vină nu le revine lor. Iată ce spune Domnul Suprem Șri Krișna în acest sens, în discuția sa cu Arjuna (Bhagavad-gita 4.34): tad viddhi pranipatena pariprasnena sevaya upadeksyanti te jnanam janainas tattva-darsinah Pentru a înțelege această (cunoaștere) (despre care se vorbește în versul anterior) - viddhi tad (trebuie) să pui întrebări într-o atitudine revențioasă și să faci servicii (nu pentru că ți se cer, un guru adevărat nu cere, ci din propria-ți voință) - pariprasnena pranipatena sevaya iar cel ce a văzut adevărul - tattva-darsinah îți va da instrucțiuni despre Cunoașterea Transcendentală - upadeksyanti te jnanam Acesta esta standardul unui guru și al unui discipol adevărat. Dar la fel de puternic este acel guru care vede Adevărul prin ochii celor ce deja l-au văzut și au dat indicații despre El, în ceea ce acum este cunoscut ca și Cunoaștere Transcendentală. În acest sens Șri Krișna Cetanya îi spune lui Ramananda Ray kibā vipra, kibā nyāsī, ¶ūdra kene naya yei kṛṣṇa-tattva-vettā, sei 'guru' haya De ce nu, fie că e brahman, sannyasi, sau șudra (un slujitor cu leafă) - kene naya kibā vipra kibā nyāsī ¶ūdra cel ce cunoaște adevărul transcendental despre Krișna - yei kṛṣṇa-tattva-vettā acela e maestru spiritual - sei haya guru |
#9
Posted 28 March 2015 - 21:03
madhukar, on 28 martie 2015 - 09:32, said:
...Te pot ajuta -EUL nu este energie spirituala ci un simplu corp astral .Singura energie de natura spirituala umana este marele Kundalyni .....(,,Eul (Egoul)Eul fiind energia spirituală, adevărata natură a ființei - Sufletul nu se poate renunța la el.'')..... -Deci in concluzie ;EUL e una,EGOUL ,e alta,Iar SUFLETUL alta.Daca le-ai amestecat intentionat ca sa ne testezi,e foarte bine,daca le-ai incurcat;mai studiaza,dar daca mai si crezi ca ce ai scris este real,atunci renunt la ajutorul tau-Sorry. Edited by Arayan, 28 March 2015 - 21:03. |
#10
Posted 29 March 2015 - 18:40
Arayan, on 28 martie 2015 - 21:03, said:
.. EU ,SUFLET si EGO... fiind dupa stiinta mea corpuri complect diferite... pentru a le analiza veridicitatatea? Începe cu dovezile care arată că 1.Eul, Egoul și Sufletul sunt corpuri 2. Eul, Egoul și Sufletul sunt diferite. Edited by madhukar, 29 March 2015 - 18:47. |
|
#11
Posted 30 March 2015 - 15:53
mario_bril, on 30 martie 2015 - 10:46, said:
Mai concret, diferența dintre personalitate, sine și ego, care este? 1. Personalitatea materială - a sufletelor condiționate de Falsul Ego, care este legată de corpul subtil (material)- minte, interligență și corpul grosier (material) cu care sufletul, sau sinele, sau Egoul se identifică, precum și alte persoane (famillie, prieteni, etc), locații (oraș, regiune, tară) și grupuri (asociații, partide, instituții) cu care în parte de asemenea se identifică. 2. Personalitatea spirituală - a sufletelor eliberate de Falsul Ego, care este atinsă numai de acele suflete a căror practică spirituală se bazează pe acceptarea unei relații de iubire (în servitudine, prietenie, parentalitate, sau erotica (extra-conjugală sau conjugală) cu una dintre nenumăratele forme ale Domnului Suprem (Domnul lumilor spirituale). Personalitatea spirituală implică meditația asupra propriului corp spiritual și a relației specific de iubire pe care practicantul și-o dorește cu o anumită formă a lui Krișna. Sinele sau Egoul se referă la ceea ce suntem cu adevărat în interiorul nostru, iar aceste este sufletul, a cărei natură este spirituală, nu materială, așa cum este înregistrat în Cunoașterea Transcendentală: tad ātmānam evāvet aham brahmāsmīti - Bṛhad-āraṇyaka Upanișad (1.4.10) astfel acel suflet cu siguranță sunt Eu, energie spirituală - iti tad ātmānam evāvet asmi aham brahma |
#12
Posted 30 March 2015 - 16:26
madhukar, on 30 martie 2015 - 15:53, said:
Personalitatea spirituală implică meditația asupra propriului corp spiritual și a relației specific de iubire pe care practicantul și-o dorește cu o anumită formă a lui Krișna. Practicantul alege tipul de relatie? Ea nu exista deja si i se reveleaza odata cu Sinele? Edited by Iztaccihuatl, 30 March 2015 - 16:39. |
#13
Posted 31 March 2015 - 02:41
madhukar, on 30 martie 2015 - 15:53, said:
Personalitatea este de două feluri. 1. Personalitatea materială - a sufletelor condiționate de Falsul Ego, care este legată de corpul subtil (material)- minte, interligență și corpul grosier (material) cu care sufletul, sau sinele, sau Egoul se identifică, precum și alte persoane (famillie, prieteni, etc), locații (oraș, regiune, tară) și grupuri (asociații, partide, instituții) cu care în parte de asemenea se identifică. 2. Personalitatea spirituală - a sufletelor eliberate de Falsul Ego, care este atinsă numai de acele suflete a căror practică spirituală se bazează pe acceptarea unei relații de iubire (în servitudine, prietenie, parentalitate, sau erotica (extra-conjugală sau conjugală) cu una dintre nenumăratele forme ale Domnului Suprem (Domnul lumilor spirituale). Personalitatea spirituală implică meditația asupra propriului corp spiritual și a relației specific de iubire pe care practicantul și-o dorește cu o anumită formă a lui Krișna. Sinele sau Egoul se referă la ceea ce suntem cu adevărat în interiorul nostru, iar aceste este sufletul, a cărei natură este spirituală, nu materială, așa cum este înregistrat în Cunoașterea Transcendentală: tad ātmānam evāvet aham brahmāsmīti - Bṛhad-āraṇyaka Upanişad (1.4.10) astfel acel suflet cu siguranță sunt Eu, energie spirituală - iti tad ātmānam evāvet asmi aham brahma Edited by mario_bril, 31 March 2015 - 02:41. |
#14
Posted 31 March 2015 - 10:04
Iztaccihuatl, on 30 martie 2015 - 16:26, said:
Practicantul alege tipul de relatie? Ea nu exista deja si i se reveleaza odata cu Sinele? Practicantul alege, numai că alegerea sa nu este liberă, ea urmează dorința lui Krișna; El a făcut jocul și regulile... în cele mai mici detalii... și fiecare alege conform programului jocului. Krișna însuși explică în Bhagavad-gita 4.11, că El însuși este obligat să răspundă conform tipului de iubire cu care este abordat: ye yathā māḿ prapadyante / tāḿs tathaiva bhajāmy aham mama vartmānuvartante / manuṣyāḥ pārtha sarva¶aḥ În felul în care se apropie de Mine (Personalitatea Suprema), la fel îi ador și Eu. Toți oamenii urmează căile Mele oh fiu al Parthei. De asemenea Personalitatea Supremă spune în Bhagavad-gita 8.6 yaḿ yaḿ vāpi smaran bhāvaḿ / tyajaty ante kalevaram taḿ tam evaiti kaunteya / sadā tad-bhāva-bhāvitaḥ Starea de existență pe care cineva și-o amintește în momentul părăsirii corpului, oh fiu al lui Kunti, chiar acea stare o va atinge cu siguranță (în viitoarea existență). Șrila Rupa Gosvami spune că ceea ce se execută cu ajutorul corpului material și are ca scop atingerea începutului iubirii divine, bhava, se numește sadhana-bhakti. kṛti sādhya bhavet sādhya / bhāvā sa sādhanābhidhā adică fructul pe care îl culege cel ce face cu adevărat sadhana-bhakti, este bhava-bhakti. Această bhava care este etern existentă în suflet, se manifestă, sau altfel spus este deșteptată în urma executării procesului de deșteptare a iubirii divine, numit sadhana bhakti. nitya siddhasya bhāvasya / prākatyam hṛdi sādhyatā |
#15
Posted 31 March 2015 - 10:55
mario_bril, on 31 martie 2015 - 02:41, said:
Mintea este materială? Produsul acesteia trebuind să fie tot material, nu? Ideile sunt materiale? Rațiunea? Visele? Nu înțeleg cum pot să iei de bune ideile astea decrepite ale hindușilor, fără să le treci prin filtrul propriu al gândirii, mai întâi. dar materialitatea unui astfel de câmp nu este grosieră, adică nu poate fi detectată de organele de simț grosiere, nu se poate lua în mână, nu se poate vedea, nu se poate gusta... de aceea natura sa este material subtilă. La fel sunt și ideile și visele, material subtile; ele nu sunt spiritual, absolute, ele ascultă de modurile naturii duale, materiale Edited by madhukar, 31 March 2015 - 11:00. |
|
#16
Posted 31 March 2015 - 11:06
madhukar, on 31 martie 2015 - 10:04, said:
Amândouă sunt adevărate Practicantul alege, numai că alegerea sa nu este liberă, ea urmează dorința lui Krișna; El a făcut jocul și regulile... în cele mai mici detalii... și fiecare alege conform programului jocului. Krișna însuși explică în Bhagavad-gita 4.11, că El însuși este obligat să răspundă conform tipului de iubire cu care este abordat: ye yathā māḿ prapadyante / tāḿs tathaiva bhajāmy aham mama vartmānuvartante / manuṣyāḥ pārtha sarvaśaḥ În felul în care se apropie de Mine (Personalitatea Suprema), la fel îi ador şi Eu. Toţi oamenii urmează căile Mele oh fiu al Parthei. De asemenea Personalitatea Supremă spune în Bhagavad-gita 8.6 yaḿ yaḿ vāpi smaran bhāvaḿ / tyajaty ante kalevaram taḿ tam evaiti kaunteya / sadā tad-bhāva-bhāvitaḥ Starea de existenţă pe care cineva şi-o aminteşte în momentul părăsirii corpului, oh fiu al lui Kunti, chiar acea stare o va atinge cu siguranţă (în viitoarea existență). Şrila Rupa Gosvami spune că ceea ce se execută cu ajutorul corpului material şi are ca scop atingerea începutului iubirii divine, bhava, se numeşte sadhana-bhakti. kṛti sādhya bhavet sādhya / bhāvā sa sādhanābhidhā adică fructul pe care îl culege cel ce face cu adevărat sadhana-bhakti, este bhava-bhakti. Această bhava care este etern existentă în suflet, se manifestă, sau altfel spus este deşteptată în urma executării procesului de deşteptare a iubirii divine, numit sadhana bhakti. nitya siddhasya bhāvasya / prākatyam hṛdi sādhyatā |
#17
Posted 31 March 2015 - 12:13
madhukar, on 31 martie 2015 - 10:55, said:
Mintea este asemenea unui câmp electromangnetic, care este material, dar materialitatea unui astfel de câmp nu este grosieră, adică nu poate fi detectată de organele de simț grosiere, nu se poate lua în mână, nu se poate vedea, nu se poate gusta... de aceea natura sa este material subtilă. La fel sunt și ideile și visele, material subtile; ele nu sunt spiritual, absolute, ele ascultă de modurile naturii duale, materiale |
#18
Posted 31 March 2015 - 13:23
Iztaccihuatl, on 31 martie 2015 - 11:06, said:
Mai concret, odata trezita iubirea divina in practicant, acesta va identifica tipul de relatie? tu alegi tipul de corp spiritual, care prefigurează un anumit tip de relație de iubire, pe care ți-o dorești. Un rol important îl joacă gurul pur, ce are viziunea de a-ți spune detalii despre corpul pe care ți-l dorești. Trebuie să nu uiți însă că cel care trage sforile este Krișna, iar noi suntem marionetele, iar alegerea noastră nu este liberă niciodată. Acest process are loc pentru cei ce urmează tipul de sadhana (practică) numită raganuga. Sri Rupa Gosvami prezintă baza pe care se sprijină Raganuga sadhna in trei şloka principale. Aici numai prima strofă. kṛṣṇaḿ smaran janaḿ cāsya preṣṭhaḿ nija-samīhitam tat-tat-kathā-rataś cāsau kuryād vāsaḿ vraje sadā (Bhakti-rasämrita-sindhu 1.2.294) “Adu-ţi aminte de Krishna kṛṣṇaḿ smaran cu ca ai Săi foarte dragi asociaţi asya preṣṭhaḿ janaḿ pe care-I alegi tu (ca exemplu de urmat) - nija-samīhitam. Şi în acest fel fiind ataşat - cāsau rataś de un anumit tip de jocuri (ale iubirii) - tat-tat-kathā tot timpul sadā să locuieşti in Vrindavan - kuryād vāsaḿ vraje. Înţelesul versului lui Sri Rupa este confirmat de către Srila Kaviraja Gosvamii în Śrī Caitanya Caritāmṛta 2.22.159: nijābhīṣṭa kṛṣṇa-preṣṭha pācheta' lāgiyā nirantara sevā kare antarmanā hañā Practicantul raganuga trebuie continuu să execute “intern” manasi-seva (serviciu devoţional în minte) către Krishna urmând asociaţilor dragi ai Acestuia din Braja. care au nija-abhīṣṭa (acelaşi fel de dorință de relaţie de iubire pe care practicantul (sadhak) doreşte să o stabilească cu Sri Krishna). În urma practicii spirituale, iubirea se revelează. Această definiţie a iubrii este dată de către Rupa Gosvami, în cartea sa Oceanul de nectar al relaţiilor iubirii divine - Bhakti Rasa-amrita Sindhu (1.3.1/1.4.1): śuddha-sattva-viśeṣātmā / prema-suryāḿśu-sāmyabhāk rucibhiś citta-māsṛṇya kṛd asau bhāva ucyate Începutul iubirii divine - BHAVA apare atunci când în "inimă" (citta) se revelează bunatatea pură, şuddha-sattva, împreună cu vişeş atma (o forma specifică de atracţie divină), şi atunci razele soarelui iubirii divine îşi fac apariţia la orizontul inimii, şi inima este topită de un potpuriu de gusturi. Aceste gusturi ale iubirii sunt legate de adevăratul Obiect al Iubirii, Cel Atoate Atrăgător, care în sanscrită înseamna Krişna. samyaṇ masṛṇita-svānto / mamatvatiśayaṇkitaḥ bhāvaḥ sa eva sāndrātmā / budhaiḥ premā nigadyate "Bhava, care topeşte şi mai mult inima, decât in stadiul initial, şi care măreşte fără de măsura sentimentul extazului transcendental, şi care transmite un puternic sentiment de posesiune (mamata) pentru Cel Atoate Atrăgător (Şri Krişna) este numită PREMA, iubire divină , de cei ce au puterea de discernământ." Edited by madhukar, 31 March 2015 - 13:46. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users