Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Free streaming SkyShowtime

Skoda Fabia 1.0 TSI (110 CP)- 19 ...

Mezina familiei, Merida BigNine

The Tattooist of Auschwitz (2024)
 Se poate recupera numar de telefo...

Upgrade de la MacBook Pro M1 cu 8...

Ce tip de monitor am nevoie pt of...

Resoftare camera supraveghere
 Laptop Gaming

Cu ce va aparati de cainii agresi...

Nu imi platiti coletul cu cardul ...

Exista vreun plan de terorizare p...
 Schimbare adresa DNS IPv4 pe rout...

Recomandare Barebone

Monede JO 2024

Suprasolicitare sistem electric
 

Chitara acustica vs electrica + amplificator

- - - - -
  • Please log in to reply
6 replies to this topic

#1
Razvan03Andrei

Razvan03Andrei

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 697
  • Înscris: 20.09.2011
Buna seara! Sunt in cautarea unei chitari acustice sau electrice. Vreau sa ma apuc de ceva nou (deci sunt incepator) si nu stiu care dintre cele doua ar fi mai pe placul meu.. :)

Am inteles ca ar trebui sa incep cu o chitara acustica fiind incepator. Mi se pare mult mai melodioasa oricum si mai "practica" sa zic asa (din moment ce nu-ti mai trebuie un amplificator la indemana). Pe de alta parte, o chitara electrica mi-ar place mai mult. Design-ul e mai frumos (dar bine ca nu asta ne intereseaza, dar e doar o opinie) si imi place mai mult ideea de chitara electrica intr-un fel. Bugetul meu se limiteaza la 1000 lei si nu vreau o chitara de incepatori care sa nu fie buna de nimic..vreau ceva ok, dar nici prea scump. Sunt nou in domeniu si nu cunosc nimic. Imi puteti da cateva sfaturi? :D

Multumesc!

#2
Abbiex

Abbiex

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,307
  • Înscris: 08.01.2014
Da,e mai bine să-ncepi cu acustica.Apoi dacă-ţi place şi vrei să te ţii de treabă,îţi iei electrică.

#3
potae

potae

    Sorosist frumos si liber

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,429
  • Înscris: 20.08.2013