![]() |
Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Soferi amatori si profesionisti,fără experiență,începători
Last Updated: May 13 2021 17:04, Started by
pitbululrosu
, Mar 19 2015 19:53
·
0

#19
Posted 19 March 2015 - 21:30

Topp, on 19 martie 2015 - 21:18, said:
Ok..sa vedem: - Cati km faci pe an la volan ? - Stii cati km face anual un sofer pe TIr ?! Sa-i dam Cezarului ce-i al Cezarului. Si eu am permis cam de cand ai tu. Conduc anual cca 12,000 km. Ma pot compara eu TIR-istul ?! Nu. Ala care a condus masina ,,Scoala'' nu e profesionist. inca. Are categoria respectiva, insa devine profesionist atunci cand din asta-si castiga existenta. Si atunci cand ajunge s-o faca, e precum marinarul de cursa lunga. Eu zic ca una este sa conduci de placere si sa o faci indiferent de distanta si anotimp si alta este sa te sui intr-un camion si sa incepi sa sudui ca mama lui de patron ce al dracu' e... P.S. Am lucrat fo' 3 ani taximetrist. Stii cum este sa parcurgi in 12 ore 250-300 de km in Bucuresti?? Chiar crezi ca ma pot considera amator?!?! P.S2. Fara incidente. |
#20
Posted 19 March 2015 - 21:41

Nu cred ca suduie, nu-s birjari, carutasi.
Ba chiar uneori am observat ca-ti semnalizeaza atunci cand mergi in urma lor si nu-i poti sau ii poti depasi. De placere conducem noi sau pentru ca avem treaba la cuscri, socri. Profesionistii au un salariu pentru ceea ce fac. Uite un alt criteriu prin care ne deosebim de ei. |
#21
Posted 19 March 2015 - 22:42

Un sofer de TIR poate face 30-40.000 km/luna ! Cam asta e media/luna in conditiile in care, conform reglementarilor in vigoare, nu poate conduce mai mult de 9h/zi, cu exceptie 10h dar nu mai mult de 2 ori/sapt, e obligat sa respecte orele de repaus zilnic si de repaus saptamanal.Trebuie sa respecte limitele de viteza atat pe autostrada cat si in localitati sau in afara acestora.Totul se inregistreaza pe tahograf, nu poti face nicio smecherie.Orice abatere este sanctionata si se poate ajunge pana la suspendarea permisului
Regulile sunt valabile si ptr cei cu categ D. Edited by primuministru, 19 March 2015 - 22:43. |
#22
Posted 20 March 2015 - 08:25

@primuministru aberezi mai ceva ca Ponta
Mai mult de 15500 km lunar nu ai cum face singur legal.Si nici in echipaj nu treci de 25.0000.Ca mai sunt nebuni care fac singuri chiar si 28.000 astea sunt exceptii. Smecherii sa pot face si inca se fac. Abaterile e posibil sa fie sanctionate dace esti oprit la control altfel poti conduce nonstop,sa te pisi in sticla din mers... Suspendarea dreptului de a conduce e la fel ca pentru orice alt posesor de permis. Km parcuri nu reprezinta nimic,pe autostrda cu transmisie automata poate conduce oricine.Cel mai importante sunt caracterul,atentia,spiritul de anticipatie si orientarea in teren. Toti au fost incepatori,foarte multi s-au urcat direct pe tractor+semiremorca in trafic international,multi nici nu cunosc drumurile din Ro. Pentru curiosi,e plin de soferi incepatori prin toate colturile Europei care conduc ansamble de peste 100.000 Euro si transporta si marfuri care ajung sau depasesc milionul. Edited by bolo, 20 March 2015 - 08:37. |
#23
Posted 20 March 2015 - 09:00

bolo, on 20 martie 2015 - 08:25, said:
@primuministru aberezi mai ceva ca Ponta Mai mult de 15500 km lunar nu ai cum face singur legal.Si nici in echipaj nu treci de 25.0000.Ca mai sunt nebuni care fac singuri chiar si 28.000 astea sunt exceptii. Smecherii sa pot face si inca se fac. Pe cuvantu' tau ?? Numai daca mergi regulamentar cu 110km/h pe autostrada, respectand programul (8h condus, pauza 45min, condus etc) parcurgi cel putin 900-1000 km/zi !! Si daca inmultesti cu 20 de zile/luna de exemplu, rezulta minim 18.000 de km/luna ! Dar cum spuneai si tu, in conditiile in care, "Smecherii se pot face si inca se fac", poti conduce zilnic, non-stop daca te tin balamalele si uite-asa poti parcurge 28-30.000km/luna.Si astea nu-s exceptii. PS : As aprecia daca pe viitor, cand vrei sa mi te adresezi, ai lasa deoparte aroganta si ironia ieftina si ai fi mai politicos ! Multumesc |
#24
Posted 20 March 2015 - 09:03

Aloooo !!Noi vorbim despre Europa!110km/h pe autostrda ??Cu ce camion ?
|
#25
Posted 20 March 2015 - 09:10

Spune-mi ca m-ai facut curios ! Poate intre timp s-au mai facut modificari la codul rutier si n-am aflat eu.
|
#26
Posted 20 March 2015 - 09:40

Atotcunoscatorule,In Europa camioanele sunt limitate la 90 km/h iar autocarele la 100 km/h.
Despre ce vorbim aici? |
#27
Posted 20 March 2015 - 09:44

Am cam înțeles din discuțiile dvs. stimati colegi de forum că cu greu se găsește de muncă pe tir ca sofer începător si fără experiența,dar în cazul în care s-ar găsi în echipaj,șoferul începător s-ar descurca cu 1000 de euro sa plătească șoferul principal cu experiență să-l invete toate cele necesare să poată să se descurce de unul singur,mă refer la timpii de conducere si odihnă,setări tahograf si diagrame,GPS-ul,etc. pentru salar se înțelege că este foarte mic de la început,????
|
#28
Posted 20 March 2015 - 10:06

|
#29
Posted 20 March 2015 - 10:10

De obicei se angajeaza incepatori doar pe baza de recomandare din partea unui sofer bun care lucreaza de ceva timp in firma respectiva.El pune cuvant pentru tine,te ia cu el si te invata.
Mai sunt firme gen Hartl unde daca ai noroc poti fi angajat chiar daca nu cunosti le nimeni. Tu ca incepator nu trebuie sa platesti pe nimeni cu nimic.Sunt firme care au curse pentru echipaje si vei castiga mai putin decat soferul principal,sunt altele care nu au nevoie de echipaj si te vor plati simbolic sau deloc. Daca nu esti angajat nu risca nimeni sa-ti dea pe mana camion pentru ca va fi necesar sa falsifice un formular de atestare activitati precedente iar la un eventual control amenzile vor fi foarte mari.In caz de accidente asigurarile vor incerca sa nu despagubeasca. primuministru, on 20 martie 2015 - 10:06, said: Despre cati km ar putea parcurge un sofer de TIR intr-o luna, care face "smecherii" ? |
#30
Posted 20 March 2015 - 10:17

#31
Posted 20 March 2015 - 12:06

Fara experienta greu gasesti, doar daca te poti intelege cu patronu sa lucrezi 1,2 luni gratis pentru experienta...
|
#32
Posted 20 March 2015 - 12:20

As lucra si trei luni gratis,cu condiția să mă angajeze după perioada asa zisă de învățare, si as plăti si șoferul principal pentru asta,nu-mi trebuie mi-e să se complice cu mine degeaba!
|
#33
Posted 20 March 2015 - 13:15

Din ce zona a tarii esti ?
Daca il platesti si tu nu esti capabil ce faci ? Am avut si eu o cursa cu unul care abia mergea cu fata,am acceptat doar pt ca trebuia sa plec acasa sa-mi iau banii si sa-mi dau demisia.M-a intrebat seful daca se descurca,i-am zis ca un pic mai greu la manevre dar ca are un pic de minte in cap si o sa invete si dus am fost. Am avut si coleg cu 20 ani de soferie pe autobuz care habar nu avea care-i nordul pe harta sau sa dea cu spatele cu semiremorca.Si mai avea si impresii ca eu eram abia venit in firma si el imi era profesor...Pana i-am spus dispecerului ca eu nu am venit sa merg in echipaj si sa-l invat pe tont sa dea cu spatele.A fost chemat acasa si pus apoi pe liber. Nu as putea acepta sa iau bani de la un coleg iar el sa lucreze gratis,nu am acceptat nici sa iau bani mai multi de la firma si sa invat pe altii. Cauta prin cercul de prieteni un cunoscut sa puna o vorba buna,altfel putine sanse. Edited by bolo, 20 March 2015 - 13:19. |
|
#34
Posted 20 March 2015 - 13:23

Din zona Moldovei,ce-a mai sarca zonă a tarii bănuiesc eu
|
#35
Posted 20 March 2015 - 13:59

Cu exceptia judetului Suceava,in restul e mai dificil cu transporturile si implicit cu angajatul incepatorilor...
|
#36
Posted 20 March 2015 - 14:06

bolo, on 20 martie 2015 - 13:59, said:
Cu exceptia judetului Suceava,in restul e mai dificil cu transporturile si implicit cu angajatul incepatorilor... Posibil,am citit anunturi pe tocmai în care se caută soferi,se accepta si începători bineînțeles profesioniști,acum nu înțeleg dacă este vreo diferență între începător si fără experiență? |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users