Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Fost OKTAL , actual CEL
Last Updated: Feb 12 2017 22:46, Started by
lupull
, Mar 12 2015 16:49
·
0
#1
Posted 12 March 2015 - 16:49
Salut , am deschis acest thread cu rugamintea personala si nu numai personala ci si a celor care au cumparat diferite produse de la fostul magazin on-line OKTAL care acum se pare ca este in insolventa si actualul magazin on-line CEL
Mai precis va rog sa imi raspundeti si mie care este situatia actuala cu GARANTIA UNUI PRODUS cumparat de la fostul magazin on-line OKTAL , fiindca actualul magazin CEL neasumandu-si in nici un fel garantia acestor produse In presa/mass-media se poate citi altceva - http://www.zf.ro/zf-...cel-ro-13786418 - citez : - Oferta de produse cel.ro - publicată pe oktal.ro. Care este acordul din spate - Elka Oktal a dat Corsar Online drept de găzduire pe site-ul lor a ofertei de produse de pe cel.ro pentru ca în schimb Corsar să onoreze garanțiile pentru produsele vândute de Elka O situatie asemanatoare daca nu ma insel a fost si in cazul preluari magazinului on-line SIGMANET de catre actualul proprietar de la vechiul proprietar In schimb in situatia SIGMANET-ului noul proprietar isi onora garantia data de producator , nu si aceea pe viata data la anumite produse de catre vechiul cumparator - In cazul OKTAL - CEL , opc-ul ar aveea vreun cuvant de spus ? - Ce sanse ar mai fi de a beneficia de garantiile produselor cumparate de la vechiul OKTAL ? Poate daca citeste cineva acest thread si fiind in domeniu legislativ ar putea gasi o solutie de viitor in astfel de situatii , adica vreun proiect de lege sau o lege care ar proteja cumparatorii in astfel de situatii Fiindca sunt sigur ca si ei daca ar fi cumparat vreun produs de sute/mii de lei ca apoi sa afle ca numai beneficiaza de garantia produsului in speta din cauza unei situatii descrise mai sus nu i-ar conveni deloc PS: Scuze daca nu am postat unde trebuie si rog un admin sa mute acest thread unde ar trebui |
#2
Posted 12 March 2015 - 16:59
De aia ii zice garantie de producator, te duci cu produsul defect la service-ul producatorului. punct.
|
#3
Posted 12 March 2015 - 20:03
Si care este acest service al producatorului Asrock in Romania ?
Ce usor este sa dai un raspuns inainte sa te interesezi De exemplu ETA2U cu toate ca ''figureaza'' ca service al marci Asrock - http://cautaservice....uri-asrock.html - uite ce raspuns mi-a trimis vis-a-vis de aceasta situatie : - Din pacate compania ETA2U nu va poate ajuta cu remedierea unui eventual defect aparut la placa de baza detinuta de dvs. Procedura de RMA implica de foarte multe ori returnarea contravalorii produsului insa acest produs nefiind achizitionat prin importatorul ETA2U nu putem dpdv legal sa va returnam contravaloarea. Deci in caz de...... tot eu trebuie sa fac pe ''politistul'' si sa ma interesez cine era ''importatorul'' pt. Asrock de la Oktal , frumos nu am ce zice |
#4
Posted 12 March 2015 - 21:02
Te anunt ca orice produs care are garantie de producator vine cu o lista a service-urilor autorizate valabile in tara respectiva. Daca nu o ai, atunci nu ai garantie de producator.
|
#5
Posted 12 March 2015 - 21:41
Pe bune !!!!
La cate electronice/componente de calculator am cumparat pana acum nu stiu daca 10 dintre ele au ce ai scris tu Insa doar in doua cazuri am patit chestia cu preluarea lui ''x'' de catre ''y'' Când a fost preluat Sigmanet-ul aveeam ''garantie pe viata'' de la vechiul proprietar al Sigmanet-ului la o placa de baza cumparata , iar noul proprietar mi-a acordat doar garantia de producator de 2 ani Deci uite ca se poate rezolva astfel de situatii si fara a prejudicia clientul Mai degraba ideea lui Trotineta Stricata e mai valabila decat ceea ce ai scris tu ( Badlink ) Apropo Badlink tu ai cumva curiozitatea sau ai avut sa vezi cati cumparatori primesc astfel de liste cu service-urile in cauza de care mi-ai scris ? Oricum deja am facut reclamatie si la OPC si astept sa vad ce raspuns primesc Din pacate traim in RO - Tara tuturor posibilitatilor ilogice si anormale Edited by lupull, 12 March 2015 - 22:11. |
#6
Posted 12 February 2017 - 22:46
Vorbiti din presupuneri, chiar daca garantia e realizata de producator, ea trebuie realizata de magazinul de unde ai cumparat produsul, logic ar trebui trimis produsul inapoi la CEL si CEL sa-l trimita la producator, ca doar nu scrie pe garantie ROG, MSI si mai stiu eu ce, plus transportul se face pe cheltuiala magazinului, acum daca ei zic ca nu e asa si fac pe prostii dai frumos telefon la opc.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users