Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
CrossClimate, anvelopa de vara, omologata si pentru iarna
Last Updated: Mar 11 2022 22:37, Started by
chester_619
, Mar 02 2015 23:24
·
0
#344
Posted 25 April 2017 - 20:17
Barboso, on 23 aprilie 2017 - 18:55, said:
Daca zici tu... asa o fi. Pt tine. Da' nici pt mine nu-i stres. Pun rotile-n masina, ma vad la service cu un prieten, mai radem la un pahar de vorba si-o cafea, cat ne schimba baietii rotile... eventual de-acolo plecam la o pizza / bila... Daca ma duc singur, am tableta cu mine, mai un forum, mai un sudoku, mai un poker, mai un ePub... Inca ceva; am vazut ce relaxare e, atunci cand vine sezonul inlocuirii anvelopelor, la vulcanizari. Se simte in aer, relaxarea. |
#345
Posted 25 April 2017 - 21:00
Vezi ca blocurile au o "camaruta" cu multe butoane. Intri in ea, apesi pe-un buton si te trezesti ca esti sus sau jos, dupa caz.
Ca sa nu mai vorbim ca orice service roti care se respecta are si hotel de anvelope / roti. Dar da, ajunge diferenta de pret la vreo doo'j de lei pe luna... Iar rotile se spala la demontare, inaintea depozitarii, apoi se pun in saci noi. Bine, nu la vulcanizarea lui Nea Caisa, in coltul strazii. |
#346
Posted 30 June 2017 - 13:46
In ipoteza ca o anvelopa noua are inaltimea profilului de 7 mm ( asa am citit si eu pe Internet....am uitat sa masor profilul la roata de rezerva....lene mare... ) dupa 13 luni si 11.000 km parcursi cu Michelin Crossclimate, acum am mediu 6 mm inaltimea profilului.
Sper sa le mai folosesc inca 25.000 km fara probleme si uzura excesiva.... Voi ce experiente aveti cu Michelin CC ? Multumesc mult ! |
#347
Posted 02 July 2017 - 11:34
La 1 an ai 11k km si 1 mm uzura - limita medie este 4mm , pana la mediu mai ai 22k km daca pastrezi acelasi stil de condus iar pana la uzura maxima ce este de 2,1mm mai ai 44k km .
Folosesc acelasi tip de cauciuc , prea noi la mine sa spun ceva , acum sunt extrem de multumit . Am avut Conti 3 , acestea sunt mult mai silentioase iar comportamentu doar in bine s-a schimbat . Vad ca multi discuta de ele dar nu intra pe site-ul Michelin unde daca esti afon la cauciuc ai posibilitatea de a introduce date despre modelul masinii si automat te descurca ei . E, acolo vei gasi cateva intrebari, una din ele suna asa "circulati iarna : niciodata/ocazional/des" daca bifezi DES nu le recomanda ATUNCI nu inteleg care e motivul comparari cu un cauciuc dedicat de iarna ? Firma recomanda acest cauciuc pentru soferi casnici , pentru sub 10k pe an , pentru mers normal, pentru drum acoperit accidental cu zapada (efectiv te prinde ninsoarea in drum spre casa desi ai plecat pe soare) si nu in ultimul rand ei recomanda pentru soferi adevarati care nu se sperie ca i-a prins zapada si ei au gume de vara , stiu sa conduca excelent si cu acelea , mai ales cei care vin de pe 1300 aceste cauciucuri sunt nava cosmica ( 4 gume de 4 feluri dintre care 2 pe spate ca oglinda si cu 2-3 sarme pe afara pentru aderenta) |
#348
Posted 03 July 2017 - 20:52
Adrexx, on 30 iunie 2017 - 13:46, said:
In ipoteza ca o anvelopa noua are inaltimea profilului de 7 mm ( asa am citit si eu pe Internet....am uitat sa masor profilul la roata de rezerva....lene mare... ) dupa 13 luni si 11.000 km parcursi cu Michelin Crossclimate, acum am mediu 6 mm inaltimea profilului. Sper sa le mai folosesc inca 25.000 km fara probleme si uzura excesiva.... Voi ce experiente aveti cu Michelin CC ? Multumesc mult ! |
#349
Posted 04 July 2017 - 11:26
Daca ma tin fara probleme 30.000 km ar fi in regula. Adica cam 3 ani.
In conditiile unei folosiri normale , fara demaraje in tromba, derapaje controlate, frane violente. Nici nu prea pot sa fac multe cu Loganul, nu imi permite masina. Dar se simte calitatea Michelin. Isi merita fiecare banut. |
#350
Posted 04 July 2017 - 15:19
Doar sa nu uitati sa ma treceti si pe la vulcanizare, pentru o echilibrare din cand in cand ca na totusi ....
|
#351
Posted 04 July 2017 - 18:26
#353
Posted 04 July 2017 - 21:49
#354
Posted 09 July 2017 - 20:14
'' Cumparate in toamna 2015. Schimbate in mai 2017. Motiv, deformate, ovalizate. Nu recomand. Bani aruncati. Performante mediocre pe timp de iarna, nesigure. ''
In speta anvelope 185 65 R 15 , opinie de pe www.emag.ro Este prima opinie radical negativa....Oare de ce ? |
#355
Posted 10 July 2017 - 12:06
or mai exista si defecte? Nu exista produs defect-free.
Ale mele fac 2 ani in vreo 3 luni. Pana acum nici o problema, ramane sa vad aderenta in noua iarna. |
#356
Posted 10 July 2017 - 12:35
Vrajeala.
La Michelin cam greu gasesti defecte, sa nimeresti dou sau mai multe trebuie sa fii ghinionistul planetei. In ce priveste performantele pe timp de iarna, pai chiar nu performeaza, o spune chiar si Michelin, este o anvelopa de vara, buna si iarna in conditii de iarna usoara, nu este o anvelopa de iarna. |
#357
Posted 10 July 2017 - 14:22
Adrexx, on 09 iulie 2017 - 20:14, said:
'' Cumparate in toamna 2015. Schimbate in mai 2017. Motiv, deformate, ovalizate. Nu recomand. Bani aruncati. Performante mediocre pe timp de iarna, nesigure. '' In speta anvelope 185 65 R 15 , opinie de pe www.emag.ro Este prima opinie radical negativa....Oare de ce ? |
|
#358
Posted 10 July 2017 - 14:52
Cum, un taximetrist sa urce bordurile cu a 4 -a, sau sa supraincarce masina , de necrezut.....acesti asi si haiduci ai soselelor s-au nascut cu volanul in mana.Mai ales cei de la Pelicanul.
In fine, azi am rotit rotile , fata cu spate si simt masina ca are o aderenta mai buna si este mai stabila.... De ce oare ? Asta dupa 11.300 km. |
#360
Posted 10 July 2017 - 17:51
Pai se recomanda sa le echilibrezi la 10.000km sau mai devreme daca este nevoie. Eu am tinut 30.000km anvelopele pe spate(mixte) fara sa le echilibrez si s-au uzat inegal, una a capatat o usoara "bataie".
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users