![]() |
Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Botezul protestant nu are baze scripturale!

#19
Posted 28 February 2015 - 16:48

#20
Posted 28 February 2015 - 19:29

Se numeste ca-n Scripturi bah Altule:
...păstoriţi turma lui Dumnezeu care este sub paza voastră, nu de silă, ci de bunăvoie, după voia lui Dumnezeu; nu pentru un câştig mârşav, ci cu lepădare de sine. Nu ca şi cum aţi stăpâni peste cei ce v-au căzut la împărţire, ci făcându-vă pilde turmei. |
#21
Posted 28 February 2015 - 20:14

Sfantul Jakob, on 28 februarie 2015 - 19:29, said:
Se numeste ca-n Scripturi bah Altule: ...păstoriţi turma lui Dumnezeu care este sub paza voastră, nu de silă, ci de bunăvoie, după voia lui Dumnezeu; nu pentru un câştig mârşav, ci cu lepădare de sine. Nu ca şi cum aţi stăpâni peste cei ce v-au căzut la împărţire, ci făcându-vă pilde turmei. Ce lepadare de sine este cand veniti cu cosuletele sa cereti bani ? |
#22
Posted 02 March 2015 - 12:38

radurus, on 27 februarie 2015 - 19:55, said:
Nu am de gand sa intru in polemici dar... nu ma pot abtine cand vad ce aberatii scrii. Din ce Biblie ai scos-o pe aia cu talharul care s-a dus in iad intai? Dar tu din ce Biblie ai scos-o pe aia că tâlharul nu s-a dus în iad mai întâi? Hristos i-a spus ”chiar azi vei fi cu mine în Rai”. Dar ce înseamnă asta? Că l-a pus colet și l-a expediat în Rai, sau că l-a luat cu sine? Știi bine că asta înseamnă că l-a luat cu sine. Dar, dacă l-a luat cu sine, unde s-a dus Hristos mai întâi și mai înainte de a se înălța la cer? A fost să propăvăduiască duhurilor aflate în închisoare, în iad. Și bineînțeles că l-a luat și pe tâlhar cu el, că doar nu era să-l lase singur. Deci tâlharul mântuit a fost mai întâi în iad. Poate nu au îndrăznit diavolii să se dea la el, că era cu Hristos de mână, dar numai vederea lor și cred că i-a fost de ajuns. Deci, în ce Biblie scrie că tâlharul s-a dus în iad mai întâi? Într-a mea și a ta, acolo unde scrie că Hristos i-a zis tâlharului ”chiar azi vei fi cu mine în Rai”. radurus, on 27 februarie 2015 - 19:55, said: Din ce Biblie ai scos-o pe aia cu talharul care s-a dus in iad intai? Aaaa... conform traditiei si dogmei... credem ca oamenii merg in rai/iad cand mor. După cum vezi mai sus, potrivit Evangheliei știm că oamenii merg mai întâi în iad și apoi în Rai. Edited by tudorel666, 02 March 2015 - 12:36. |
#23
Posted 02 March 2015 - 12:44

tudorel666, on 02 martie 2015 - 12:38, said:
Dar tu din ce Biblie ai scos-o pe aia că tâlharul nu s-a dus în iad mai întâi? Hristos i-a spus ”chiar azi vei fi cu mine în Rai”. Dar ce înseamnă asta? Că l-a pus colet și l-a expediat în Rai, sau că l-a luat cu sine? Știi bine că asta înseamnă că l-a luat cu sine. Dar, dacă l-a luat cu sine, unde s-a dus Hristos mai întâi și mai înainte de a se înălța la cer? A fost să propăvăduiască duhurilor aflate în închisoare, în iad. Și bineînțeles că l-a luat și pe tâlhar cu el, că doar nu era să-l lase singur. Deci tâlharul mântuit a fost mai întâi în iad. Poate nu au îndrăznit diavolii să se dea la el, că era cu Hristos de mână, dar numai vederea lor și cred că i-a fost de ajuns. Deci, în ce Biblie scrie că tâlharul s-a dus în iad mai întâi? Într-a mea și a ta, acolo unde scrie că Hristos i-a zis tâlharului ”chiar azi vei fi cu mine în Rai”. După cum vezi mai sus, potrivit Evangheliei știm că oamenii merg mai întâi în iad și apoi în Rai. Oricum eu sunt convins de aceste învăţături că vin de la cel Rău , iar voi nu faceţi altceva decât să credeţi în minciuna lui . |
#24
Posted 02 March 2015 - 12:48

tudorel666, on 02 martie 2015 - 12:38, said: Dar, dacă l-a luat cu sine, unde s-a dus Hristos mai întâi și mai înainte de a se înălța la cer? tudorel666, on 02 martie 2015 - 12:38, said: Deci, în ce Biblie scrie că tâlharul s-a dus în iad mai întâi? Într-a mea și a ta tudorel666, on 02 martie 2015 - 12:38, said: acolo unde scrie că Hristos i-a zis tâlharului ”chiar azi vei fi cu mine în Rai”. |
#25
Posted 02 March 2015 - 13:05

Episodul cu talharul si pilda cu saracul Lazar sunt indiciile legate de rai/iad.
Insa exista multe alte texte si referinte care arata ca mortii dorm, nu stiu nimic, nu pleaca nicaieri pana nu vor fi inviati pentru judecata sau pentru a fi luati la cer, si ca cei mortii in Domnul nu merg in cer inaintea celor care vor fi ridicati la cer fara sa guste moartea atunci la a doua venire a lui Isus. Admiterea ideii ca Isus s-a dus in iad sa predice introduce dogma legata posibilitatea schimbarii destinului tau după ce ai murit (mijlocesc altii pentru tine, lumanari si alte traditii ce rezulta de aici). |
#26
Posted 02 March 2015 - 13:25

radurus, on 27 februarie 2015 - 19:55, said: Daca doresti, pot aduce mai multe argumente ca oamenii nu merg nicaieri cand mor. Ce rost ar mai avea Judecata? O fi doar de fatada... Ma indoiesc ca Dumnezeu ar proceda asa. Argumente clare ca oamenii ar merge in rai sau iad atunci cand mor nu gasesti in Biblie, poate doar texte care pot fi interpretate. Da, doresc, adu argumente! Ce rost are judecata? Sunt nouă fericiri. Ca să stabilești care din ele se cuvine fiecărui om, este nevoie de Judecată. Iar cei care au fost săraci cu duhul ajung astfel în cel mai de jos cer,destinat săracilor cu duhul. Vor fi fericiți, dar vor purta și veșnic stigmatul prostiei pe fruntea lor. (Atenție însă că există ”veșnic” și ”veșnicii”) |
#27
Posted 02 March 2015 - 13:29

Doctrina nemuririi sufletului este foarte periculoasa. Este una dintre primele minciuni ale diavolului (i-a spus Evei... Negresit nu veti muri...), deschide calea spre spiritism (noi credem ca vorbim cu mortii dar de fapt vorbim cu ingeri slujitori ai diavolului), lasa loc de intarziere a deciziei pentru cer (deoarece se poate face si dupa moarte) adaugand si salba de sfinti la care ne rugam (saracii ... ei sunt putreziti si dorm in pamant) in loc sa me rugam direct Lui Isus (exista un singur mijlocitor intre Dumnezeu si om - Omul Isus Hristos. 1Tim.2,5)
Din ce stiu eu din Biblie, sunt doar cativa oameni care sunt in cer: Enoh, Ilie si Moise. |
#28
Posted 02 March 2015 - 14:08

radurus, on 27 februarie 2015 - 19:55, said: Biserica spune ca "nu exista mantuire in afara ei. Oricine spune altceva sa fie anatema". Asta inseamna ca isi sustine veridicitatea si autenticitatea prin propriile ei spuse. Nu e conflict de interese? (Isi da singura dreptate) Asta pot s-o fac si eu. Autenticitatea se dovedeste prin altceva. Compara ceea ce spune Biblia (nu Traditia inventata) si ceea ce spune Biserica si vei gasi diferente enorme. Da, nu există mântuire în afara Bisericii pentru că este scris ”cine urăște pe fratele său, nu mă iubește nici pe mine”. Nu există nici o diferență între ce spune Biblia și ce spune Sfânta Tradiție. Există doar minți crude și îngâmfate care spun așa. Știu asta pentru că și eu am fost la fel! radurus, on 27 februarie 2015 - 19:55, said: Revenind la botezul cel adevarat, pot sustine ca are continuitate (daca mai conteaza). De-a lungul timpului Dumnezeu a avut mereu oameni care nu au facut compromisuri adoptand obiceiuri lumesti. Acesti oameni au asigurat continuitatea invataturilor apostolice nealterate (si inclusiv a botezului). Acesti oameni au fost vanati de biserica majoritara deoarece nu erau de acord cu invataturile ei, prin acest lucru subminandu-i autoritatea pe are o pretindea. (vezi Evul mediu, Cruciadele, etc) Reformatiunea nu a fost altceva decat inceputul descoperirii pas cu pas a adevarurilor denaturate de-a lungul timpului (vezi Luther, Calvin, Wycliffe, Waldo, Hus, Knox, Zwingly, etc.) Nu cred ca vei spune ca astia au fost niste tampiti sa faca opinie separata fata de majoritate. Ei au vazut ca majoritatea merge intr-o directie gresita si au luat atitudine. Da, au fost tâmpiți de diavolii din ei și de mințile lor stricate și stricăcioase. Și nu mi-ai arătat cum botezul are continuitate în afara Bisericii Ortodoxe sau Catolică. radurus, on 27 februarie 2015 - 19:55, said: Daca vrei sa te bati in piept cu pumnul si cu "continuitatea botezului adevarat" poti s-o faci, dar asta nu iti asigura mantuirea si te imbeti cu apa rece.. (te comporti ca televiziunile de stiri care sunt tare mandre ca ei au dat primii nustiuce informatie de ultima ora, faptul ca ei au fost primii face informatia adevarata?) Eu nu caut mântuirea mea! Că îmi era de ajuns Legea pentru asta și n-aveam nevoie de Isus Hristos, ba chiar nici de Lege nu aveam nevoie! radurus, on 27 februarie 2015 - 19:55, said: Trairea vietii de crestin nu consta in forme fara sens, superstitii si traditii ci in "fa ce a facut Isus". Citeste Biblia prietene cu ochii mintii tale larg deschisi nu prin ochelarii vreunei dogme/confesiuni/biserici/traditii. O sa descoperi lucruri foarte diferite de ceea ce crezi acum ca este adevarat. Problema este ca ne este frica de ceea ce vom descoperi daca facem acest lucru si ca trebuie sa facem ceva. Dumnezeu nu tine seama de vremurile de nestiinta. Dar daca stii ce trebuie sa faci si nu faci... asta e rau. Multe binecuvantari sa ai. Asta fac și eu, ce a făcut Hristos: a dat cu flit la orice lege și a oprit una singură: IUBEȘTE! radurus, on 27 februarie 2015 - 21:19, said: Nici nu trebuiau sa le puna alta intrebare. Noii convertiti erau dintre evrei. Singura schimbare pe care trebuiau sa o faca era sa Il accepte pe Isus ca Mesia (adica esti vinovat, ai contribuit la rastignirea Lui si beneficiezi de sacrificiul si iertarea Lui). Poruncile se presupune ca le respectau deja. Bineinteles ca atunci cand crezi.... faci ceva nu doar zici din gura. Citeste ce trebuiau sa faca noii convertiti dintre greci sau alte neamuri... (trebuiau sa renunte la practicile idolesti) Avea reguli comunitatea aceea minoritara de crestini? Desigur: cine a furat sa nu mai fure, cine a curvit sa nu mai curveasca, cine a inselat sa nu mai faca asta... Ei cum e cu regulile? Argumentul acesta cu "continuitatea botezului" este inventat pentru a a-si acorda exclusivitate insa nu are baza biblica. Pe Ioan Botezatorul cine l-a botezat? Botezul lui de unde venea? Daca imi spui si tu ca a fost botezat in iad/rai dupa ce a murit sau ca Ioan face exceptie ca el e initiatorul... inseamna ca nu ai citit ce am scris anterior. Cu alte cuvinte nu conteaza continuitatea botezului. Matei 15:9 "Degeaba Mă cinstesc ei, învăţând ca învăţături nişte porunci omeneşti" Cu bine. Regulile acelea nu erau necesare pentru mântuirea lor, că toți erau mântuiți doar prin credința în Isus Hristos. Regulile acelea erau necesare pentru a deveni și ei înșiși apostoli ai Domnului nostru Isus Hristos. tanoit, on 27 februarie 2015 - 21:56, said:
Nu toti erau evrei. Este incorect sa punem semnul egalitatii intre diferite aspecte de natura morala pe care si ateii le respecta in speta nu fura, nu curvi, nu ucide, cu stufoasele si ineficientele puncte de doctrina prin care omul modern este efectiv sufocat. "Continuitate botezului" este intr-adevar o alta prostie teologica, o speritoare folosita de bisericile traditionale in incercarea da a opri migrarea enoriasilor spre cultele protestante si neo protestante. Corect, nu am negat nici nu intentionez s-o fac. Din pacate botezul si "dogmele" biblice au devenit ineficiente (cica) si mult prea saracacioase, in consecinta au avut nevoie imperioasa de upgradare!(cica) Biblia te contrazice: are mare importanță continuitatea botezului, pentru că nu oricine poate boteza cu apă în numele lui Isus Hristos. radurus, on 27 februarie 2015 - 21:19, said: Argumentul acesta cu "continuitatea botezului" este inventat pentru a a-si acorda exclusivitate insa nu are baza biblica. Pe Ioan Botezatorul cine l-a botezat? Botezul lui de unde venea? Botezul lui Ioan nu valora nimic pentru mântuire. Tu nu știi că cei care au fost botezați cu botezul lui Ioan au mai fost botezați apoi, încă o dată, și cu botezul lui Hristos? De ce, dacă botezul lui Ioan era valabil, așa cum greșit înveți și crezi tu?! pacopaco1967, on 28 februarie 2015 - 16:32, said:
Dar se spune că a dispărut după vreo 30o ani de la înălţarea lui Isus Hristos . A mai răma doar o "turmă" mică care păzesc credinţa şi poruncile LUI . Hristos nu a chemat oamenii să-i facă oi. Deci tu nu căuta turmele mici, caută cetele de păstori. dark, on 28 februarie 2015 - 20:14, said: Ce lepadare de sine este cand veniti cu cosuletele sa cereti bani ? Nu fac decât să urmeze porunca lui Dumnezeu, căci este scris ”să nu te înfățișezi cu mâna goală înaintea Mea”: Exodul 34:20 Să răscumperi cu un miel pe întâiul născut al măgăriţei; iar dacă nu-l răscumperi, să-i frângi gâtul. Să răscumperi pe orice întâi născut al fiilor tăi; şi să nu te înfăţişezi cu mâinile goale înaintea Mea. pacopaco1967, on 02 martie 2015 - 12:44, said:
Deci spui că Isus s-a dus în iad . Eu credeam că după doctrina ortodoxă numai păcătoşii vor fi duşi acolo . Ce păcat avea Isus de a fost trimis în Iad ? Sau ce rost mai avea să propovăduiască celor care au ajuns în iad ? După parabola cu săracul Lazăr , se pare că nimeni nu poate trece din iad în rai , atunci cum putea tâlharul de pe cruce sau chiar Isus să părăsească iadul ? Oricum eu sunt convins de aceste învăţături că vin de la cel Rău , iar voi nu faceţi altceva decât să credeţi în minciuna lui . Orice om, când ia în primire pentru prima oară cheile unei case, se duce să verifice fiecare cameră în parte. De aceea s-a dus Hristos în iad, că tocmai primise cheile lui. Și vezi că săracul Lazăr era în sânul lui Avraam, dar nu în Rai. Avraam era în Rai. |
#29
Posted 02 March 2015 - 16:27

tudorel666, on 23 februarie 2015 - 18:29, said:
Este bine știut faptul că, după convertirea sa chiar de Domnul Isus Hristos, lui Pavel nu i s-a zis ”acum mergi și propăvăduiește și botează”, ci i s-a zis ”mergi la cutare membru al Bisericii și primește botezul”. Crestinul Anania l-a botezat atunci, in Damasc. tudorel666, on 23 februarie 2015 - 18:29, said: La fel și toți protestanții, vor fi cu adevărat botezați doar după ce vor ajunge mai întâi în iad. Amin! Aiureli... In plus, nu stiu cum sa caracterizez atitudinea asta a voastra, serios vorbesc. Ca sa explic de ce zic asta, hai sa comparam 2 botezuri: Botexul ortodox, care: - se primeste la varsta mica de tot - se face numai in locurile indicate de BOR, altfel: "Iar de se va găsi cineva care nu va ţinea cele hotărâte de noi, se menţionează în acest canon, dacă va fi cleric să se caterisească, iar de va fi laic, să se afurisească” (Canonul 59 Trullan);" - are naşi care se leapada de Satan pentru al mic, + alte obiceiuri complet nescripturistice - cica sterge pacatul originar. - cica ar conditiona salvarea Botezul "protestant" pe care o sa il definesc asa cum stiu: - se primeste de catre adulti - se face in numele Tatalui, al Fiului si al Duhului Sfant, oriunde se poate amenaja - nu sterge pacate - nu conditioneaza salvarea Care din cele doua e mai aproape de botezul descris in Scriptura? Pai ce scrie Biblia de botez: - Famenul etiopian a fost botezat de un evanghelist intr-o apa de pe marginea drumului. Deci un om care abia intrase in contact cu crestinismul a inteles botezul mai mult decat toata Biserica Ortodoxa, lucru dovedit de simpla lui intrebare: "„Uite apă; ce mă împiedică să fiu botezat?” Pai conform BOR, urmatoarele: nu avea naş , nu era intr-o biserica ortodoxa, apa nu era "sfintita" + altele. In plus, Filip si Anania erau preoti ?! Faptul ca botezul nu spala pacate se vede clar in textul din 1 Petru, care spune ca botezul "nu este o curăţare de întinăciunile trupeşti, ci mărturia unui cuget curat înaintea lui Dumnezeu, prin învierea lui Isus Hristos" . Deci tudorele, atitudinea de care ziceam mai sus e cand tu vii cu un botez plin de obiceiuri ridicole, facut din si pentru motive gresite ... ca sa critici un botez facut asa cum scrie in Scriptura (cel putin dpdv procedural). |
|
#30
Posted 02 March 2015 - 16:51

kruger, on 02 martie 2015 - 16:27, said:
Nu este deloc stiut, pentru ca nu e adevarat ce ai spus aici. Lui Pavel i s-a spus sa se ridice si sa primeasca atunci botezul, deci nu sa mearga undeva si caute pe cineva anume... Crestinul Anania l-a botezat atunci, in Damasc. De Botezat a fost botezat in Damasc de preotul trimis de Dumnezeu. kruger, on 02 martie 2015 - 16:27, said:
In plus, nu stiu cum sa caracterizez atitudinea asta a voastra, serios vorbesc. Ca sa explic de ce zic asta, hai sa comparam 2 botezuri: Botexul ortodox, care: - se primeste la varsta mica de tot - se face numai in locurile indicate de BOR, altfel: "Iar de se va găsi cineva care nu va ţinea cele hotărâte de noi, se menţionează în acest canon, dacă va fi cleric să se caterisească, iar de va fi laic, să se afurisească” (Canonul 59 Trullan);" - are naşi care se leapada de Satan pentru al mic, + alte obiceiuri complet nescripturistice - cica sterge pacatul originar. - cica ar conditiona salvarea Botezul "protestant" pe care o sa il definesc asa cum stiu: - se primeste de catre adulti - se face in numele Tatalui, al Fiului si al Duhului Sfant, oriunde se poate amenaja - nu sterge pacate - nu conditioneaza salvarea Care din cele doua e mai aproape de botezul descris in Scriptura? Pai ce scrie Biblia de botez: - Famenul etiopian a fost botezat de un evanghelist intr-o apa de pe marginea drumului. Deci un om care abia intrase in contact cu crestinismul a inteles botezul mai mult decat toata Biserica Ortodoxa, lucru dovedit de simpla lui intrebare: "„Uite apă; ce mă împiedică să fiu botezat?” Pai conform BOR, urmatoarele: nu avea naş , nu era intr-o biserica ortodoxa, apa nu era "sfintita" + altele. In plus, Filip si Anania erau preoti ?! Faptul ca botezul nu spala pacate se vede clar in textul din 1 Petru, care spune ca botezul "nu este o curăţare de întinăciunile trupeşti, ci mărturia unui cuget curat înaintea lui Dumnezeu, prin învierea lui Isus Hristos" . Deci tudorele, atitudinea de care ziceam mai sus e cand tu vii cu un botez plin de obiceiuri ridicole, facut din si pentru motive gresite ... ca sa critici un botez facut asa cum scrie in Scriptura (cel putin dpdv procedural). Pai daca Famenul a cerut sa fie botezat nu inseamna ca nu era de acord cu protestantii care zic ca se pot boteza singuri? Nu reiese ca doar preotii pot boteza? Altfel mergea acasa si zicea nevestei hai sa ne botezam ca protestantii, unul pe altul. Daca acolo scrie ca botezul nu inseamna spalare intr-o apa cum cred protestantii, nu inseamna atunci ca e o curatire de pacate? Daca o chestie nu e materiala nu inseama ca automat e spirituala? |
#31
Posted 02 March 2015 - 18:08

altul2, on 02 martie 2015 - 16:51, said:
Pai daca Famenul a cerut sa fie botezat nu inseamna ca nu era de acord cu protestantii care zic ca se pot boteza singuri? altul2, on 02 martie 2015 - 16:51, said:
Nu reiese ca doar preotii pot boteza? Altfel mergea acasa si zicea nevestei hai sa ne botezam ca protestantii, unul pe altul. Daca acolo scrie ca botezul nu inseamna spalare intr-o apa cum cred protestantii, nu inseamna atunci ca e o curatire de pacate? Daca o chestie nu e materiala nu inseama ca automat e spirituala? altul2, on 02 martie 2015 - 16:51, said:
Nu reiese ca doar preotii pot boteza? - nu, nu reiese ca doar preotii ar putea boteza, atata vreme cat Anania era un ucenic si nici nu se rosteste cuvantul "preot" acolo. altul2, on 02 martie 2015 - 16:51, said:
Altfel mergea acasa si zicea nevestei hai sa ne botezam ca protestantii, unul pe altul. altul2, on 02 martie 2015 - 16:51, said:
Daca acolo scrie ca botezul nu inseamna spalare intr-o apa cum cred protestantii, nu inseamna atunci ca e o curatire de pacate? altul2, on 02 martie 2015 - 16:51, said:
Daca o chestie nu e materiala nu inseama ca automat e spirituala? |
#32
Posted 02 March 2015 - 22:33

kruger, on 02 martie 2015 - 16:27, said: Aiureli... In plus, nu stiu cum sa caracterizez atitudinea asta a voastra, serios vorbesc. Ca sa explic de ce zic asta, hai sa comparam 2 botezuri: Botexul ortodox, care: - se primeste la varsta mica de tot - se face numai in locurile indicate de BOR, altfel: "Iar de se va găsi cineva care nu va ţinea cele hotărâte de noi, se menţionează în acest canon, dacă va fi cleric să se caterisească, iar de va fi laic, să se afurisească” (Canonul 59 Trullan);" - are naşi care se leapada de Satan pentru al mic, + alte obiceiuri complet nescripturistice - cica sterge pacatul originar. - cica ar conditiona salvarea Botezul "protestant" pe care o sa il definesc asa cum stiu: - se primeste de catre adulti - se face in numele Tatalui, al Fiului si al Duhului Sfant, oriunde se poate amenaja - nu sterge pacate - nu conditioneaza salvarea Care din cele doua e mai aproape de botezul descris in Scriptura? Pai ce scrie Biblia de botez: - Famenul etiopian a fost botezat de un evanghelist intr-o apa de pe marginea drumului. Deci un om care abia intrase in contact cu crestinismul a inteles botezul mai mult decat toata Biserica Ortodoxa, lucru dovedit de simpla lui intrebare: "„Uite apă; ce mă împiedică să fiu botezat?” Pai conform BOR, urmatoarele: nu avea naş , nu era intr-o biserica ortodoxa, apa nu era "sfintita" + altele. In plus, Filip si Anania erau preoti ?! Faptul ca botezul nu spala pacate se vede clar in textul din 1 Petru, care spune ca botezul "nu este o curăţare de întinăciunile trupeşti, ci mărturia unui cuget curat înaintea lui Dumnezeu, prin învierea lui Isus Hristos" . Deci tudorele, atitudinea de care ziceam mai sus e cand tu vii cu un botez plin de obiceiuri ridicole, facut din si pentru motive gresite ... ca sa critici un botez facut asa cum scrie in Scriptura (cel putin dpdv procedural). Tocmai aici este cea mai cumplită piatră de poticnire a protestanților, cea pe care tot cad și se zdrobesc: ei neagă botezul ortodox, dar fără de botezul ortodox, botezul primilor protestanți nu este valabil și, drept urmare, nu puteau boteza. Deci, nerecunoscând botezul cu care au fost botezați întemeietorii lor, de fapt își neagă propriul botez. |
#33
Posted 03 March 2015 - 04:52

tudorel666, on 02 martie 2015 - 22:33, said: Tocmai aici este cea mai cumplită piatră de poticnire a protestanților, cea pe care tot cad și se zdrobesc: ei neagă botezul ortodox, dar fără de botezul ortodox, botezul primilor protestanți nu este valabil și, drept urmare, nu puteau boteza. Deci, nerecunoscând botezul cu care au fost botezați întemeietorii lor, de fapt își neagă propriul botez. |
#34
Posted 03 March 2015 - 05:07

|
#35
Posted 03 March 2015 - 05:32

#36
Posted 03 March 2015 - 05:45

Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users