Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Desulfator acumulatori auto ( Problema )
Last Updated: Nov 11 2022 13:03, Started by
iulian90
, Feb 22 2015 18:34
·
0
#19
Posted 13 January 2016 - 22:36
Jucaria nu este un medicamant pentru sulfatare, ci un "supliment alimentar". Nici nu strica, nici nu ajuta. Desulfatarea se poate obtine numai prin incarcarea sin descarcarea cu curent mic, de foarte multe ori, si cu electrolit foarte diluat. Practic, electrolitul se inlocuieste cu apa distilata care trage ceva acid din placi. Desulfatarea se constata prin cresterea densitatii electrolitului (sulfatul in exces se transforma in plumb si acid). Daca densitatea electrolitului creste repede, se arunca si se pune din nou apa distilata.
La o baterie veche nu merita, deoarece prin imbatranire apar si alte necazuri, de exemplu corodarea plumbului placilor. |
#20
Posted 14 January 2016 - 04:26
1947, on 13 ianuarie 2016 - 22:36, said:
Jucaria nu este un medicamant pentru sulfatare, ci un "supliment alimentar". Nici nu strica, nici nu ajuta. Desulfatarea se poate obtine numai prin incarcarea sin descarcarea cu curent mic, de foarte multe ori, si cu electrolit foarte diluat. Practic, electrolitul se inlocuieste cu apa distilata care trage ceva acid din placi. Desulfatarea se constata prin cresterea densitatii electrolitului (sulfatul in exces se transforma in plumb si acid). Daca densitatea electrolitului creste repede, se arunca si se pune din nou apa distilata. La o baterie veche nu merita, deoarece prin imbatranire apar si alte necazuri, de exemplu corodarea plumbului placilor. Am o baterie cu gel de 12v 18Ah pe care am lasat-o o iarna pe motor (motocicleta Simson) fara sa o incarc. In primavara curent zero. Am pus-o la redresor, curent zero, oricat as creste tensiunea la redresor. Bateria era noua si acostat 180lei. Mai are rost sa fac dispozitivul? Multumesc!! |
#21
Posted 14 January 2016 - 14:32
Am avut un mic cimitir de baterii cu gel (UPS, etc.). Nu e nimic de facut, din pacate. Parerea mea!
|
#22
Posted 09 April 2017 - 17:15
Ce ziceti de generatorul lui Bedini. In teorie am aflat ca are rol de regenerare a bateriilor uzate. Eu am incercat si tind sa-l cred pe ""iulian90".
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/6wtB9-GWp_0?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Edited by whlenoi, 09 April 2017 - 17:16. |
#23
Posted 06 June 2022 - 08:53
Am luat un desulfator
Înainte am măsurat 12,7 ah Acum după 2 zile de desulatare masor 9,75ah Ce nu este in regula |
#24
Posted 06 June 2022 - 09:56
Desulfatoarele sunt de doua tipuri. Desulfator pasiv, cum cred ca e cel pe care l-ai pus doua zile pe baterie si desulfatorul activ. Cel pasiv, consuma energie din acumulator transformand-o in oscilatii amortizate cu amplitudine mare (volti multi si amperi putini), alicate bateriei. Ce ai masurat initial si dupa doua zile, cred ca este tensiunea la borne si nu capacitatea bateriei exprimata in Ah. Nu ai precizat nici ce baterie este. Desulfatorul activ, are o sursa de energie proprie (alimentator, sau redresor cu desulfator incorporat) si face si o incarcare pe langa desulfatare. Dupa o zi sau doua, cu unul de asta activ, ai un "tratament" complet. Cred ca cele pasive, de genul celui care se face referire in topic, nu prea fac mare branza sau chiar poti strica o baterie descarcand-o mult prea mult.
Nu vreau sa se considere reclama, doar un sfat sau ceva din experienta proprie. O baterie auto, trebuie verificata periodic si mentinuta starea ei de incarcare, Un incarcator face mult mai mult ca un simplu desulfator. In anul 9 al unei baterii varta silver 77Ah, am luat un astfel de incarcator : https://www.magazinu...tal-12v-24v-30a Acum bateria este in anul 12, inca invarte bine un diesel de 2 litri. Redresorul are incorporat un procesor, face o testare a bateriei la inceputul incarcarii si incarca in impulsuri. Se pot auzi chiar in placile bateriei, apropiind urechea de baterie atunci cand a ajuns in mentinere... Edited by digioptic, 06 June 2022 - 10:07. |
#25
Posted 06 June 2022 - 14:30
Este pasiv la 10 khz
Bateria este 66 ah varta de 3 ani Scoasă din mașină pt că am luat alta electrica Măsurătorile sânt in ah Tensiunea 12,9 la 12,0 volt descărcare Am un sistem fotovoltaic cu acumulatori gel dar pina nu fac probă cu asta micu nu am curajul sa pun pe aia de 120ahx4 buc As lua pe fiecare separat Dar la această concluzie mi se pare că mai mult stric decât repar |
#26
Posted 06 June 2022 - 14:41
Daca e asa cum zici, bateria aia e de dus la remat. Incearca intai sa o incarci pe un redresor si dupa, o pui pe "jucaria" de 10khz.
|
#27
Posted 06 June 2022 - 15:08
https://photos.app.g...N1dxGuTPQ7LjRY6
E apăratul cu care citesc ce trebuie https://photos.app.g...cCsQ28fhuPkNud7 https://photos.app.g...RmvHE85dMaaLTr9 https://photos.app.g...RmvHE85dMaaLTr9 De aia mica mă cam doare la basca Dar aia mari au un an La 240 ah sa scoată 20 ah cam mare diferență Edited by tibi225, 06 June 2022 - 14:48. |
#28
Posted 06 June 2022 - 15:36
Daca un an, nu au fost niciodata incarcate si dupa o descarcare controlata nu mai jos de 10,5-11 Volti la borne, plus iarasi incarcate si tinute in mentinere (13.5-13,8 Volti). Si eu am avut baterie folosita rar, dar am avut grija ca macar odata la 3-4 luni sa folosesc un banal voltmetru, plus ce ziceam mai sus. Nu prea e de facut nimic cu jucarioara aia. Poate, zic poate, cu un incarcator capabil gen Victron, pe programul "repair" si dupa descarcare controlata si iarasi incarcare, sa mai iasa ceva. E de umblat cu grija, fiind baterii cu gel, nu prea merge de pus pe orice redresor marlanesc cu un monstru de traf chior si o punte redresoare. De astea se mai gasesc inca, de evitat mai ales cand nu e timp de stat langa ele. Foarte usor se pot distruge.
Pe forumurile de afara, sunt pasionati de astfel de sisteme, asa zise out of greed, care isi construiesc inclusiv sarcini de descarcare racite cu lichid si cu prag de decuplare automata. Intregul proces de incarcare-descarcare si iarasi incarcare se face automat. Altfel, bateria se descarca incet, sub un prag al tensiunii pe element apar cristalele de sulfat si nu prea mai e ceva de facut. Poate o incercare la bateriile umede, la cele cu gel...mai greu sau chiar imposibil. |
|
#29
Posted 06 June 2022 - 16:10
Acumulatorii gel au fost pe invertor solar
Off gird hibrid care upleaza pe rețea cînd nu are curent de pe Pv Tensiunile sint 14,6 încărcare Float 13,8 Decuplare 12 Cuplare 13,1 Nu știu sânt reglaje corecte sau bateriile fac de cap Sau altceva prostie fac eu Bateriile mă țin că pina la ora 22 La ora 12 intra in float Toate tensiunile sânt duble sistem pe 24v Numai ah e cca 20 ah https://photos.app.g...CqS4UwevZCBEzX8 |
#30
Posted 06 June 2022 - 16:14
Desulfatarea presupune mentinerea in float timp indelungat chiar si 60 zile, impulsurile ajuta dar nu scurteaza semnificativ timpul, pe sistemul solar pe timpul iernii se sulfateaza oricm si cu impulsuri si fara.
Mai mutli useri care am pus LTO in paralel cu plmbul la inceuturi, am constatat ca asta e o metoda practica de desulfatare, timpul necesar fiind acelasi, o luna doua. |
#31
Posted 08 June 2022 - 10:35
Văd că la omul sarac nici căruță nu i merge
Pentru aparate profesionale pentru o casa de vacanta și hobi nu merită Daca sunt soluții mai la îndemână cu plăcere m ar interesa |
#32
Posted 08 June 2022 - 15:46
Vezi, de asta nu mi-am luat eu scula de testare cu SOH si SOC, sau stiu eu ce estimare de incarcare plus speranta de viata, iti arata chinezaria aia. Mi-am luat un tester clasic, cu o rezistenta ce suge aproximativ 100 de amperi pret de cateva secunde si cu un voltmetru extimezi ca bateria este buna, slaba sau de dus la reciclat. Te-ai gandit ca acea chinezarie, care face niste estimari dupa nu stiu ce etaloane inventate de vreun chinez sa dee bine pe display, nu indica ce trebuie ? Sunt sute, poate chiar mi de tipuri de testere pe net, toate fabricate in china si este stiut si para stiut ca nu sunt ce trebuie si de ne-luat in seama cu indicatiile lor.
Eu am investit in incarcatoare, sau cum le zice pe la noi, redresoare. Sunt modele care chiar merita sa fie la casa omului. Cu testarea automata a bateriei, pasi de incarcare si desulfatare, mentinere in floating, unele cu program de refacere a capacitatii, acolo unde se mai poate. Acumulatorii cu plumb si nu numai cei cu plumb sunt obiecte consumabile. Viata lor mai scurta sau mai lunga tine foarte mult de conditiile de exploatare si intretinere periodica. Si la capitolul asta sunt sute sau chiar mi de tipuri pe net si lesne poti lua unul prost care face mai mult rau bateriei. Dar mergand catre nume consacrate, nu exista pericolul asta. |
#33
Posted 04 July 2022 - 15:44
După o lună
Înainte măsurat ccca105a la bateria de65ah După desulatare tot ccca105a Am găurit dopurile 10ml apa destinata in fiecare Acum 400-450a ccca Tester bt380 Normal batery Aut of vehicul Ccca 100 |
|
#34
Posted 11 November 2022 - 13:03
digioptic, on 06 iunie 2022 - 15:36, said:
Daca un an, nu au fost niciodata incarcate si dupa o descarcare controlata nu mai jos de 10,5-11 Volti la borne, plus iarasi incarcate si tinute in mentinere (13.5-13,8 Volti). Si eu am avut baterie folosita rar, dar am avut grija ca macar odata la 3-4 luni sa folosesc un banal voltmetru, plus ce ziceam mai sus. Nu prea e de facut nimic cu jucarioara aia. Poate, zic poate, cu un incarcator capabil gen Victron, pe programul "repair" si dupa descarcare controlata si iarasi incarcare, sa mai iasa ceva. E de umblat cu grija, fiind baterii cu gel, nu prea merge de pus pe orice redresor marlanesc cu un monstru de traf chior si o punte redresoare. De astea se mai gasesc inca, de evitat mai ales cand nu e timp de stat langa ele. Foarte usor se pot distruge. Pe forumurile de afara, sunt pasionati de astfel de sisteme, asa zise out of greed, care isi construiesc inclusiv sarcini de descarcare racite cu lichid si cu prag de decuplare automata. Intregul proces de incarcare-descarcare si iarasi incarcare se face automat. Altfel, bateria se descarca incet, sub un prag al tensiunii pe element apar cristalele de sulfat si nu prea mai e ceva de facut. Poate o incercare la bateriile umede, la cele cu gel...mai greu sau chiar imposibil. "ai" cate vrei : https://www.autodoc2...plier[1]=100775 |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users