Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Kanal D va difuza serialul “...

Upgrade xiaomi mi11

securitate - acum se dau drept - ...

Farmacia Dr Max - Pareri / Sugest...
 De unde cumparati suspensii / gar...

[UNDE] Reconditionare obiecte lemn

Infiltratii casa noua

sugestie usa interior
 ANAF si plata la selfpay

Imprimanta ciss rezista perioade ...

Garmin fēnix 7 / PRO / Saphi...

Care sunt cele mai mari regrete a...
 Alfa Romeo Stelvio 2.2 jtd

Intrebari srl nou

La multi ani @AndReW99!

Alegere masina £15000 uk
 

Roșia pe roți - Kia Rio FL 2015

- - - - -
  • Please log in to reply
511 replies to this topic

#271
fotbal5

fotbal5

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,119
  • Înscris: 04.12.2015
Urata treaba, dar asta e ....

#272
alexcrist

alexcrist

    Watchdog

  • Grup: Moderators
  • Posts: 9,301
  • Înscris: 02.02.2006
ODO: 49.000 km

Ne apropiem repejor de ”treimea” garanției, raportat la limita de km (150k). Și ca timp (~2,5 ani) sunt tot pe-acolo, deci încă-s în grafic. Posted Image

Câteva poze și întâmplări din ultimele 3 săptămâni:
[ https://www.zonerama.com/photos/107536215_600x800_16.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ][ https://www.zonerama.com/photos/108554725_800x600_16.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ][ https://www.zonerama.com/photos/108554806_800x600_16.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

O dubă ”verde” întâlnită pe șosele (proabil așa ajungeam și eu dacă nu curățam pământul din aripi Posted Image )
[ https://www.zonerama.com/photos/108732689_1198x674_16.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Și trecerea pe lângă panoul cu Centrul României. Din păcate, nu știam de el și nici nu l-am observat pe loc, am aflat abia seara și l-am recuperat de pe cameră, atât cât se mai vede:
[ https://www.zonerama.com/photos/108554450_1080x608_16.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Și o tentativă de depășire cu ceva emoții în stil rusesc (atenție, volum ridicat!):
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/eRUGyxm60-4?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
Îmi place maxim că și-a revenit broasca, că într-o perioadă se blocase cumva. Acum se mișcă iar veselă în funcție de accelerații. Posted Image

În general toate bune și frumoase, exceptând 2 mici probleme (de fapt, o problemă și-o dilemă) apărute recent.

Dilema, într-o zi, când am vrut să folosesc comenzile vocale, m-am trezit cu asta:
[ https://www.zonerama.com/photos/108731612_1198x674_16.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
Din fericire, și-a revenit la următoarea pornire de motor.

Iar mica problemă e că plafoniera mea din față schimbată anul trecut pe garanție a început să facă aceleași ghidușii. Posted Image În special când stă mai mult în soare, becul din dreapta nu se mai aprinde la deschiderea ușilor. Dacă îl aprind manual, n-are probleme. În plus, uneori (mai rar), nu se aprinde cel din stânga. Posted Image Să nu se aprindă niciunul încă n-am pățit, dar până acum problema a apărut doar după ce s-a copt câteva ore în soare, și și-a revenit după ce s-a răcorit. Ceea ce mă face să cred că plafoniera e ok (și a fost ok și cea originală), dar pe undeva se întâmplă altceva. Dar efectiv nu-mi imaginez ce, pentru că mi-e greu să cred că cele 2 becuri sunt controlate individual, din altă parte, la deschiderea ușilor, și mai logic e să vină o singură comandă de aprindere în plafonieră. Dar cine știe ce inginerie o fi în spate... Nah, la următoarea ocazie, anunț la service. Posted Image

#273
alexcrist

alexcrist

    Watchdog

  • Grup: Moderators
  • Posts: 9,301
  • Înscris: 02.02.2006
ODO: 50.000 km

[ https://www.zonerama.com/photos/110884181_800x600_16.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Și-am ajuns la frumoasa ”vârstă”. Posted Image

Să vedem cum se prezintă, ca uzură interioară. Ca să recapitulăm, mașină folosită preponderent extraurban la drumuri lungi.

[ https://www.zonerama.com/photos/110883925_800x600_16.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ][ https://www.zonerama.com/photos/110883944_800x600_16.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
[ https://www.zonerama.com/photos/110883957_800x600_16.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ][ https://www.zonerama.com/photos/110884062_800x600_16.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
[ https://www.zonerama.com/photos/110883967_800x600_16.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ][ https://www.zonerama.com/photos/110884046_800x600_16.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
[ https://www.zonerama.com/photos/110884020_800x600_16.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ][ https://www.zonerama.com/photos/110884030_800x600_16.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Partea 2:

[ https://www.zonerama.com/photos/110884201_800x600_16.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ][ https://www.zonerama.com/photos/110884219_800x600_16.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
[ https://www.zonerama.com/photos/110884143_800x600_16.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ][ https://www.zonerama.com/photos/110884162_800x600_16.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
[ https://www.zonerama.com/photos/110883981_800x600_16.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ][ https://www.zonerama.com/photos/110884076_800x600_16.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
[ https://www.zonerama.com/photos/110884005_800x600_16.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
[ https://www.zonerama.com/photos/110884093_800x600_16.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
[ https://www.zonerama.com/photos/110884109_800x600_16.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ][ https://www.zonerama.com/photos/110884128_800x600_16.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Pielea de pe uși, volan, schimbător și cotieră e în perfectă stare. Pe volan sunt mici ciupituri făcute din neatenție, în special de fermoarele buzunarelor unor pantaloni (în special cei de schi). Însă sunt ciupituri superficiale, unele vechi de 2 ani, și nu dă semne că ar ceda ceva suplimentar în zona lor.

Similar, scaunele nu dau semne de oboseală, nici în mijloc, nici pe laterale, nici pe șezut, nici pe spătar, nici în față, nici în spate. Scaunul șoferului prezintă ușoare urme de scămoșare, dar cam atât. În poze par puțin pătate, dar erau doar umede, că uitasem o cârpă umedă pe-acolo cu puțin timp înainte. :)

Deși nu am făcut poze, bordul este absolut intact, fără umflături sau alte probleme. Zic asta pentru că sunt destui care critică Kia pentru asemenea probleme.

Nici la pedale nu e uzură vizibilă. Însă în cam toată zona picioarelor șoferului, pe plasticele negre din jur (bord, scaun, ușă), sunt zgârieturi mai mult sau mai puțin superficiale.

Cele mai evidente urme de uzură în interior sunt pe plasticul din spatele cotierei, zgârieturi cauzate de ghidonul bicicletei, atunci când am avut-o în mașină. Zgârieturi similare sunt și-n portbagaj.

Cât privește zgomote/greier/scârțâieli sau altceva, pot spune că nu există. Da, mai apare câte un greieraș ici-colo, dar dispare la fel de brusc precum apare, și la scurt timp după apariție. Nu există nimic persistent. Cotiera are ceva tendințe de a scârțâi dacă trag în lateral de ea, probabil de la sistemul de glisare față/spate. Când mi-oi aduce aminte, o verific să văd dacă are nevoie de ceva ungere, deși ultima oară când m-am uitat avea suficientă vaselină din fabrică.


În compartimentul motor nu există urme de nimic pe nicăieri, doar praf/mizerie adunată natural de pe drumurile noastre toate. :)

Singura ”uzură” de la motor e o izolație parțial ruptă de habar n-am ce. E mai demult așa, nu a avansat. Mi-e greu să cred că s-a rupt de la sine, probabil o fi intrat pe-acolo cine știe ce bâzdâganie și-a considerat-o comestibilă.

Și să fiu și puțin rău, cu dedicație pentru susținătorii frazei ”orice motor consumă ulei, nu există altfel”, am făcut și-o poză la jojă. :P Mașină condusă temperat, în limite legale de viteză, dar în general fără dormit la demaraje și cu schimburi de viteză în general pe la 3000-3500, uneori (măcar odată la 1-2 ieșiri, dacă nu mai des) și dus mai sus, chiar până în limitare. În momentul de față uleiul pe jojă este la maxim (chiar marginal peste), cam la jumătate de oră de la oprirea motorului (cald), la 6500 km parcurși de la ultima revizie (deci cam jumătate din intervalul de service).

La exterior, ce să zic. Vopseaua nu are probleme ”naturale”, semne de rugină zero. Însă sunt multe urme lăsate de pietricele, în special pe bara față și capotă, dar nu numai. Vreo 2-3 lovituri, tot de pietricele, cu vopseaua sărită complet, până la tablă (repet, zero rugină, unele lovituri având aproape 2 ani).

Pe alocuri mai am ceva zgârieturi superficiale, de lac. Mă gândesc dacă să fac ceva în privința tuturor, măcar în punctele mai grave.

Per total, la 50.000 km, părerea mea e că se prezintă foarte bine, uzură minimă, confort ca în prima zi, foarte departe de tot ce îmi spuneau toți haterii despre Kia la început. :)

===

În alte știri, problema cu plafoniera din față la deschiderea ușilor se agravează pe zi ce trece. Acum se întâmplă destul de des să nu se aprindă niciun bec, dar uneori merge bine, alteori merge doar un bec (alternativ, stânga sau dreapta). Încă nu e o foarte mare problemă, că e vară și ziua lungă. Poate mâine dau o tură pe la Kia Iași, să vedem ce spun, s-o rezolv până în toamnă. :D

#274
fotbal5

fotbal5

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,119
  • Înscris: 04.12.2015
Principalul sa fii tu multumit, nu cei din jur.
Cum o folosesti asa o ai.
Dupa cum am mai spus, la masini nu se mai simte ata de mult diferenta la masini cu preturi apropiate (toti au facut reduceri cu criza, toti vor sa castige cat mai mult) !

#275
alexcrist

alexcrist

    Watchdog

  • Grup: Moderators
  • Posts: 9,301
  • Înscris: 02.02.2006
Am fost azi la service, Kia Iași. Când am plecat de la muncă, plafoniera nu funcționa. Când am ajuns acolo, cum era de așteptat și puteam să-mi pariez toți moștenitorii că așa o să se întâmple, mergea plafoniera ca scoasă din cutie. Posted Image Cred că am stat vreo 15-20 de minute în parcare la ei, tot butonând-o și încercând s-o fac să nu se mai aprindă, dar nimic. Am plecat cum m-am dus, și aștept să apară iarăși problema. Oricum tipul de la garanții e în concediu încă o săptămână, deci nu e grabă.

Edited by alexcrist, 03 August 2017 - 14:52.


#276
fotbal5

fotbal5

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,119
  • Înscris: 04.12.2015
Ce face frica de mecanic din masina :).

#277
Dany_Darke

Dany_Darke

    ✠ Fear of the dark ツ

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 21,821
  • Înscris: 07.06.2014
nu iti e mai usor sa filmezi si sa-i arati direct cum se manifesta offline?

#278
alexcrist

alexcrist

    Watchdog

  • Grup: Moderators
  • Posts: 9,301
  • Înscris: 02.02.2006
Nu prea. El mă crede și pe cuvânt, nu-i bai. Dar când e problemă de garanție, trebuie făcute poze, făcut formular, trimis la București, blabla... În plus, scopul meu nu e să schimb plafoniera odată pe an (vorba lui lula_canci, un schimb de ulei și-o plafonieră, vă rog :D). Poate e vreun contact imperfect nedescoperit prima oară, și care poate fi rezolvat pe loc. Dar nu poți face asta fără să reproduci problema în service.

#279
alexcrist

alexcrist

    Watchdog

  • Grup: Moderators
  • Posts: 9,301
  • Înscris: 02.02.2006
Azi am mai trecut odată pe la Kia Iași. Din fericire, am nimerit și plafoniera în momente în care nu mergea (deși când am plecat spre service, și de când am plecat de-acolo, a mers perfect :D ), și a admirat-o puțin tipul de-acolo. Cu greu se abținea să nu râdă la așa comportament, că ba se stingea, ba se aprindea câte un bec. :lol:

Din păcate, tipul de la garanții tot nu era (pe unde o umbla omu ăsta?), așa că mi-a făcut o programare la service, să o desfacă, s-o măsoare, s-o testeze, s-o descânte, s-o deoache... Atât doar că săptămâna asta nu mai aveau loc disponibil, și de săptămâna viitoare o perioadă nu mai pot eu... așa că am ajuns cu programarea pe 18 septembrie. :D

#280
fotbal5

fotbal5

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,119
  • Înscris: 04.12.2015
Macar ai reusit sa le-o arati cu problema, pana la urma sper ca se va rezolva.

#281
alexcrist

alexcrist

    Watchdog

  • Grup: Moderators
  • Posts: 9,301
  • Înscris: 02.02.2006
ODO: 51.700 km

Am rămas puțin în urmă cu actualizările. Să vedem:

1) Acum 5 săptămâni am plecat în concediu și-am lăsat mașina la un atelier tinichigerie și vopsitorie, anume Pipoș SRL, în Brașov. I-am vopsit ambele praguri, pentru că erau destul de ciuruite de pietricele. Încă nu erau probleme urgente, doar vopseaua sărită până la grund, însă am zis s-o rezolv înainte să apară probleme de rugină, și am avut și ocazia să rezolv la cineva de încredere.

[ https://www.zonerama.com/photos/117480907_966x543_16.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Am mai rezolvat cu un retuș local un mic punct de pe aripa spate-stânga, probabil tot de la o piatră, unde vopseaua sărise până la tablă. Fiind acolo deja de 2 ani, deși nu erau încă probleme de rugină, am zis s-o rezolv înainte să se agraveze.
Per total, m-a costat 520 de lei și sunt foarte mulțumit de rezultat.

Cum am zis deja, sunt multe alte puncte în special pe capotă și bara față (dar nu numai) făcute de pietricele, dar sunt doar probleme de lac, și deocamdată nu merita o revopsire integrală.

Nu am apelat la CASCO, în primul rând (dar nu numai) pentru că decizia de vopsire am luat-o cu 1 zi înainte de a pleca în concediu, și oricum nu mai era timp de făcut dosare. Dar pentru vopsit 2 elemente + 1 retuș local, prețul mi se pare foarte ok.

2) Pe 18 septembrie am avut programare la Trado Total (Kia Iași) pentru problema cu plafoniera. În sfârșit au reușit s-o bage în service și să-i pozeze/filmeze comportamentul. Eu n-am vorbit direct cu nimeni din service, și nici n-am fost de față. Doar am vorbit cu cel de la recepție și am completat o fișă cu ”defectele reclamate”, unde noroc că am explicat destul de clar cum se reproduce problema plafonierei, altfel probabil ar fi zis că merge. Posted Image

Pe lângă plafonieră le-am mai reclamat mici exfolieri de vopsea pe jante (toate 4). Au fost făcute poze și aici. Totul s-a trimis la București pentru aprobare și aștept să fiu sunat. La precedenta plafonieră a durat 3 săptămâni, incluzând Crăciunul și Anul Nou, deci acum mă aștept să dureze mai puțin.

Și aici e o mare diferență între Trado Kia Iași și Rodav Kia Vaslui. La Rodav, de câte ori am avut o întrebare de garanție/service/orice tehnic, eram direcționat către inginerul șef și stăteam direct de vorbă cu el, îi arătam, îi explicam etc... La Iași, nema. Am lăsat mașina, am completat foaia, am așteptat să fiu sunat să mă duc s-o iau. Deocamdată pare că s-au descurcat, dar cumva mai multă încredere am atunci când vorbesc eu direct cu cineva din service, mai ales la probleme care poate nu sunt evidente și-s greu de explicat în scris.

3) Astăzi am mai dat un strat de ceară solidă pe caroserie. 2 ore de frecat, după 1 oră de bowling. N-a fost cea mai inspirată decizie. Posted Image

4) Astăzi, după ce-am terminat cu ceara, și-am vrut să plec acasă... mai pleacă dacă poți. N-a mai pornit trocariciu'  Posted Image

Fiind prima oară când mi se întâmplă, și rămăsesem și singur (îl avusesem pe lulacanci companie la dat cu ceară, dar plecase cu puțin timp mai devreme), sincer m-am cam panicat puțin. Nu mult, că vorba aia, eram în oraș, nu-n creierul munților izolat de civilizație, puteam pleca acasă pe jos. Și eram și-n parcare la muncă, puteam lăsa mașina în siguranță acolo fără probleme. Dar... totuși. Posted Image

[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/TfAINLEUhhY?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
(mă aflu în parcare subterană, cu ușa deschisă, și sunetul răsună de afară. Muzica e tot din parcare)

După ceva telefoane, s-a întors lulacanci și m-a lămurit rapid că e vorba de baterie.

(aici am legat și testerul de baterie, se vede sus pe capotă - de-asta e și filmat portret, altfel nu se vedea)
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/IJenaJfgiQ0?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Pus cabluri de la el la mine, stat ceva minute să încărcăm puțin bateria mea, am am scos cablurile și am dat cheie.
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/yG4rvRoevdo?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

În final am oprit tot, închis ușile, scos bateria, și acum e pusă la redresor. Vedem mâine poimâine cum se prezintă.

Nu prea găsim explicație pentru treaba asta. E drept că mașina cam stă degeaba, oprită, cam 5 zile pe săptămână (uneori și 2 săptămâni), și-n general ies la drum lung (3-500 km) în weekend. Iar în ultimele 2 săptămâni am circulat doar în oraș, aproape zilnic, drumuri nu foarte scurte, dar nici lungi. Nu știu cum afectează bateria stilul ăsta de utilizare, dar tot mi se pare ciudat să fi cedat în 2 săptămâni de oraș. Să vedem cum evoluează.

Din păcate, garanția la baterie a fost de 2 ani, deci în caz de ceva, o să mă coste. Posted Image Dar poate n-o să fie cazul.

Edited by alexcrist, 23 September 2017 - 22:01.


#282
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015
Si mie mi se pare ciudat sa-ti "moara" dintr-o data o baterie de 2 ani. Ai verificat daca e ok incarcarea? Vezi ca vine iarna... Sper sa nu vorbesc prostii, recunosc, n-am citit nicaieri dar mi-a zis dealerul cind am ridicat masina ca are un fel de protectie antiinghet pina la -25*C. Ce si cum, nu stiu, nu m-am interesat deocamdata. Cred ca si la tine e la fel... Cuget ca acea protectie se activeaza si consuma curent cind scade temperatura  sub o anumita temperatura. Asta iarna, in showroom la Skoda, tot vedeam ca pe Superbul expus era pus un redresor. Atunci mi-a zis ceva de faza asta cu  protectia si ca masina trebuie sa ruleze sa-si faca reincarcarea. Cum aia tot statea si n-o pornea nimeni, angajatii ii faceau "intretinerea" manual.
La tine, cind stai la semafor, vara, startstop activ, masina oprita, radio+clima pornite, in cit timp porneste singura?
Inca o chestie: cind ai "ajutat" bateria sa porneaca, ai pus + la + si - la - sau ai  pus + la + si - de la "ajutatoare" la masa masinii tale?

Cind eram in Austria aveam un fel de "ajutator" pentru pornire (avea si functie de lanterna + compresor) care se incarca seara acasa la priza iar dimineata, puneai la bornele masinii si-ti fura cheia din mina (Passat 2005 diesel). Nu mai stiu cum se numea... era o chestie galbena. Aici se gaseste asa ceva (nu m-am interesat in magazinele de profil)?

#283
alexcrist

alexcrist

    Watchdog

  • Grup: Moderators
  • Posts: 9,301
  • Înscris: 02.02.2006
Pe testerul meu (simplist, de altfel, tot de la LIDL), încărcarea e ok, se vede și-n ultima filmare. La service nu am fost, voi vedea ce se mai întâmplă.

Nu știu despre ce protecții vorbești tu. Dar ăia în reprezentanță sigur nu tremură la -25 de grade. Mașinile din showroom, ca și cele expuse prin Carrefour&co, se pun periodic la redresor pentru că nu le pornește nimeni și se descarcă când le mai butonează clienții. Nu-i nicio filosofie aici.

-25 de grade la pornire la rece nu mai știu dacă am prins, dar vreo -21 -22 am avut sigur iarna trecută în Iași, și a pornit la prima cheie fără niciun sughiț. Și mi-e foarte greu să cred că o baterie mică de 12V și 45Ah poate să ducă singură orice fel de sistem anti-îngheț până la -25 de grade chiar și o singură noapte, care ar trebui să presupună ceva rezistență electrică. Nu știu ce ți-au spus ei, eu nu am auzit de așa ceva și nici în carte nu scrie.

Eu nu am StartStop.

Când am încărcat bateria am pus + la + și - la -. Nu am pornit mașina cu cablurile puse, ci am încărcat întâi bateria câteva minute, apoi am scos cablurile și am pornit mașina normal.
Luni mi-am cumpărat și eu un redresor din LIDL, 75 de lei. Pare fain, dar încă nu l-am folosit.

”Ajutătoarele” alea se numesc Jump Starter portabil, și există și la noi, parcă inclusiv la emag. Zilele trecute mi-am comandat și eu unul din China, aștept să vină.

Și dacă tot suntem la capitolul ”achiziții”, și pe principiul ”să ne facem iarna car”, brusc m-am hotărât să-mi schimb anvelopele de vară, anume Hankook Kinergy Eco.
Săptămâna asta, prin oraș, atât pe uscat cât și pe puțin umed (așa cum e după ce mai trec mașinile care spală străzile), am observat că aderența anvelopelor este foarte slabă. Chiar și la plecarea de pe loc, pe plat și uscat, o plecare nu ca la liniuțe, ci cu demaraj controlat și liniar până pe la 3000 de ture, tindeam să patinez. Ulterior am făcut un test pe ud (luat 4 bidoane de 5L cu apă, aruncate pe o bandă de asfalt pe plat, și făcut ceva demaraje), iar demarajul era groaznic. Practic acceleram până la 20 km/h până dădeam de apă, apoi se tura până-n 6000 de ture și nimic, mergeam ca pe patinoar. Efectiv am rămas șocat și eu, și lula_canci cu care eram în mașină, și m-am hotărât instant să scap de ele, că cu așa ceva nu mă joc. Păcat că nu am filmarea din mașină, dar poate o postez mâine.
Ca o comparație, în aceleași condiții am testat și i20-ul lui lula_canci, aceiași 85CP, anvelope de vară Michelin Energy Saver, și pe ud a avut doar mici tendințe de patinare, cum aveau ale mele pe uscat. La el pe uscat n-au avut nicio ezitare, deși am făcut demaraje mai brutale, și deși sunt tot anvelope ”eco”.


Totuși chiar nu înțeleg cum au ajuns așa, nefiind vizibil tocite (estimativ mai au cam 4-5mm, după, să zic, 30k km), nu au crăpături și nu sunt ”întărite”. Și să zicem că acum 2 ani eram începător și plecam foarte lent, dar totuși am ajuns de multe ori să circul și pe ploaie, inclusiv intensă, și prin curbe uneori subevaluate și-am intrat mai tare decât ar fi trebuit în ele, și absolut niciodată în 2 veri nu mi-au dat senzația de instabilitate, ci din contră. Dar vara asta de multe ori am avut astfel se senzații dubioase, mai ales la frânări mai energice, culminând cu testul menționat, cât și cu virajul cu emoții din iunie, descris aici. Oare să fi avut cumva de suferit peste iarnă, la hotelul unde le-am avut stocate? Sau chiar să fi fost eu cu pluta timp de 2 ani și să nu fi observat că-s nesigure? Deși teoretic au calificativ B la frânare pe ud, deci n-ar trebui să fie chiar așa proaste.

În fine... e clar că trebuie să scap de ele cât mai repede. Am dat deja comandă de un set de Continental PremiumContact 5, la aproximativ 209 lei bucata. Imediat ce sunt livrate (teoretic până pe 4 octombrie) le voi monta, pentru că încă e prea cald pentru anvelope de iarnă, și eu cu actualele nu mai stau. Posted Image

Edited by alexcrist, 28 September 2017 - 21:03.


#284
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015
Uite, am citit in manual. Cred ca la asta se refera, cu toate ca nu zice nimic de temperatura...

Da, multumesc, dupa ce am postat ieri, am cautat si eu "babeste" si descoperisem singur :D ca ii zice jump starter. Chiar ma gindeam daca dau comanda de asta: https://www.autolux....ne-bit2-177707/ E identic cu ce aveam eu in Austria doar ca ala era galben.

#285
alexcrist

alexcrist

    Watchdog

  • Grup: Moderators
  • Posts: 9,301
  • Înscris: 02.02.2006
Nu zice nimic nici de ”protecție anti-îngheț”. Poate s-o referi la sisteme gen webasto, care pot încălzi mașina/lichidul de răcire fără să fie pornit motorul. Dar alea pornesc la cererea utilizatorului, sau or veni ele și cu protecții suplimentare. Oricum, și bateria ar trebui să fie mai potentă pentru așa ceva, nu minusculă ca a mea. :) Tu de cât ai bateria?

Starterul din linkul tău mi se pare uriaș. E drept că vine și cu compresor, dar nici forma generală nu pare cea mai fericită. Au pus accent pe aspect bulbucat, cu mânere și alte prostii, în loc să fie cât mai compact. Pe mine m-ar încurca, că-l iau să fie permanent în mașină, nu să-l țin acasă unde nu m-ajută. :) Tu dacă știi că e bun și dacă n-ai probleme cu spațiul, atunci ia-l. ;)

#286
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015
Nu, nu e vorba de webasto, Fabia nu are asa ceva. Oricum, daca aflu exact despre ce e vorba, te tin la curent. Bateria este de 59Ah.
Referitor la starterul ala, am mai vorbit azi la scoala cu colegii si toti au zis ca e mare pretul si nu prea e folosit acum, cit e bateria noua.

#287
alexcrist

alexcrist

    Watchdog

  • Grup: Moderators
  • Posts: 9,301
  • Înscris: 02.02.2006
Da, e mai mare bateria ta. Se explică, că ai StartStop. :)

Uite că așa ziceam și eu. Baterie nouă, alea-alea, nu-mi fac griji. Până rămâi undeva... :D

#288
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015
Alex, nu vreau sa-ti poluez topicul... insa, daca nu folosesti masina 2 saptamini, de ce nu scoti borna de -?
In alta ordine de idei, dupa ce am citit la tine, am mers frumusel in atelier (detin un mic atelier mecanic) si am cautat cablurile de pornire. Acum ramine de vazut unde le ascund in masina. Nici nu stii cind ai nevoie de ele... Posted Image  
Revenind la tinichelele vietii... Recunosc, n-am fost atent... la celelalte masini, intram repede, repede iesem, "dam pedala"/ opream si... plecam. La Fabia am observat aseara ca, atunci cind deschid portiera si intru-n masina, se aude un sunet ca de motoras / rotite, un fel de dddzzzait. Eu am dezactivat luminile cind portierele sunt deschise... Intimplarea a fost ca aseara, cind am intrat in masina sa iau telefonul uitat, sa fie o liniste de mormint si am auzit alea... Azi de dimi, inainte sa plec la scoala, am fost atent si am auzit iara sunetul ala. De curiozitate, am inchis usa si am deschis, pe rind, celelalte usi. La fel, se auzea acel sunet...  Dupa ce inchizi usa, acel sunet dispare. De la ce sa fie? La tine se aude? Oricum, cind am timp voi da o fuga la Skoda sa vedem ce e cu ala...

Edited by _R_A_D_U, 29 September 2017 - 17:06.


Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate