Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Ford Tourneo Courier 1.6TDCi 95CP
Last Updated: Nov 01 2017 20:20, Started by
petman
, Feb 21 2015 15:57
·
0
#19
Posted 10 March 2015 - 00:34
casco e ok mai ales ca groupama e firma serioasa.
- referitor la degrivarea automata si a lunetei si oglinzilor, mondeo meu face asta automat la temperaturi mai mici de nu stiu cate grade (si NU arde ledul de la butonul de degrivare luneta), doar parbrizul trebuie sa ii dau comanda manuala pt ca e consumator mai mare... poate asta e cauza si aici... - hmm, anvelope, s-ar putea sa fie nevoie sa se mai "aseze", sunt destul de noi... in general Pirelli face anvelope bune. - covorase vrei originale? eu mi-am luat de cauciuc de la o firma din TM, vin turnate, nu miros, au fost relativ OK ca si pret, mi-au facut ceva reducere ca am luat si tava portbagaj |
#20
Posted 10 March 2015 - 05:57
Daca pornesc degivrarea parbrizului se degivreaza si luneta si oglinzile in mod automat - am testat ieri.
Covorase vroiam originale ca era promo pe Ford la 165 lei cu tva fata spate dar cica pentru a mea nu sunt disponibile inca - am zis ca o sa iau masini mai comune dar tot uit. Da-mi un pm cu numele firmei din Timișoara. Mersi. Anvelopele sper sa se mai aseze dar daca cu astea a venit pe astea le uzam. |
#21
Posted 10 March 2015 - 16:21
Salut. Faina mașinuța, as vrea o părere despre motor. Cum ți se pare la demaraj, depășire, viteze de 130-140 inclusiv.
Mersi. |
#22
Posted 10 March 2015 - 17:39
Motorul are doar 2k km si inca nu e relevanta impresia. Se misca bine, are suflu si e ajutat de cutia destul de elastica. Am ajus rar de tot la 130-140 dar mi s-a parut ca mai are vlaga in el. De obicei sa stau pina in 120kmh pentru ca acolo am cam 2400-2500rpm. Viteza mea de croaziera este de 100kmh pentru ca incerc sa stau si intr-un consum decent plus ca nici nu am unde sa merg mai repede.
|
#23
Posted 18 March 2015 - 15:01
5,9 consum mediu cu motorina de la Petrom (50% extern, 50% oras - bara la bara!!! ). Acum am alimentat de la Lukoil.
Mi-am comandat senzori de parcare din china pe albastru sa se potriveasca culorii - o mai conduce si sotia si are nevoie de ajutor. |
#25
Posted 19 March 2015 - 12:46
De acolo i-am comandat. Oricum toti sunt facuti acolo:) Am luat albastri si doar cu buzzer.
Urmeaza musai o camera de parbriz ca azi erau doi sa ma spulbere ca nah, cu BMW gt si s-classe e greu sa stai in spatele camioanelor si mai bine il faci pe ala de pe contrasens sa traga dreapta si sa franeze ca tu trebuie sa treci! |
#26
Posted 19 March 2015 - 20:40
De pe alibaba ai luat,sau din alta parte?
E eficienta treaba cu camera? PS: ce-i ala buzzer? |
#27
Posted 19 March 2015 - 20:43
De pe Ebay l-am luat. Buzzerul e ala care bazaie in functie de distanta la care esti de obstacol. Nu am vrut afisaj cu distante si alte luminite.
Camera din parbriz poate sa-ti ofere un avantaj in caz de incident. @DDuras - ce ai mai facut cu Connectul? |
#28
Posted 19 March 2015 - 21:35
DDuras, on 19 martie 2015 - 20:40, said:
De pe alibaba ai luat,sau din alta parte? E eficienta treaba cu camera? E eficienta camera, nu doar pentru situatii dificile in trafic dar si contra politistilor care te opresc inutil si evident vor sa te amendeze inutil. De exemplu - [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/pkXqzYR2XrE?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
|
#29
Posted 20 March 2015 - 11:54
petman, on 19 martie 2015 - 20:43, said:
De pe Ebay l-am luat. Buzzerul e ala care bazaie in functie de distanta la care esti de obstacol. Nu am vrut afisaj cu distante si alte luminite. Camera din parbriz poate sa-ti ofere un avantaj in caz de incident. @DDuras - ce ai mai facut cu Connectul? L-am vizionat. Ce sa zic... Pare mult mai masiv decat caddy (in care m-am urcat in aceiasi zi) desi pe date e mai mic.(ca spatiu intetior) Pare insa mai duba.(si am vazut varianta cu 5 locuri,nu pe cea cu 7!) In schimb garda pare mai mica,nu cred sa aiba 16,5 cat apare in datele tehnice... Partea naspa e ca n-au pe nicaieri (in Bucuresti cel putin) vre-unul pt. drive test ... Cu greu am gasit un Connect cu 5 locuri intr-un singur showroom,pentru vizionare. Nu stiu cum vor oamenii astia sa vanda masini... Sa vedem,rumegam problema. paul_kelso, on 19 martie 2015 - 21:35, said:
E eficienta camera, nu doar pentru situatii dificile in trafic dar si contra politistilor care te opresc inutil si evident vor sa te amendeze inutil. Multam. M-am delectat cu o multime de faze,plecand de la clipul pus de tine. Cred ca atunci cand schimb masina,printre primele accesorii se numara o camera. Daca nu 2. Am vazut ca unii au si pentru luneta. Edited by DDuras, 20 March 2015 - 11:51. |
#30
Posted 20 March 2015 - 12:49
Da,e nr.1 la toate. Inclusiv la pret.
La putere e relativa situatia ... |
#31
Posted 20 March 2015 - 12:53
Asa o fi, problema intervine in momentul in care analizezi "ce" masina primesti de banii aia si daca merita (din punctul fiecaruia) diferenta de bani. Frumusetea este relativa, puterea se invarte tot intre 75Cp si 115Cp (140 la caddy) iar ergonomia fiecare o percepe diferit.
Sa laudam o masina doar pentru ca e VW ... nu cred ca e normal. Plus pretul nesimtit de mare pentru cateva dotari de serie care m-au distrat: Autocolante limba engleza-franceza, Literatura bord in limba romana... |
#32
Posted 20 March 2015 - 13:29
De frumusete chiar nu cred ca se poate discuta. Sunt dube toate in segmentul asta. Dar la ele cautam altceva,nu frumusete,nu?
Puterea da, e pe acolo. 140 cp la caddy e altceva,dar nu intra in discutie in cazul meu. Cuplul e ceva mai bun la Connect,iar cp sunt dati la un numar mai mic de rotatii. Treaba e oarecum relativa pt.ca nu au chiar aceleasi puteri motarele celor doua. In plus consumul e mai bun la Connect cu vre-un litru/100. Poate unde are 6 trepte,fata de 5 ale caddy. In schimb caddy are spatiu mai mult. Se scot si scaunele de tot,spre deosebire de connect. Arata oarecum mai a masina,cel putin din fata, si are 4 ani garantie. Garantia de 2 ani de la Ford mi se pare o gluma proasta. Ce-o fi in capul lor? Si Dacia da 3 ani ! In privinta pretului,am avut o surpriza in sensul ca nici pretul la connect nu e chiar mult mai jos cum m-as fi asteptat. Practic un Connect mai dotat se apropie de un caddy mai chel. Poate discounturile dealerilor ford sa faca o diferenta mai sensibila. |
#33
Posted 20 March 2015 - 14:08
Iti iei garantie extinsa (eu am ales inca 2 ani pina la limita de 150k km) cu pina in 300 euro cu tva. Eu zic sa negociezi cu ei si o sa fie bine. Si e mare diferenta in mai dotat si chel?
Dar, poti incerca o negociere si cu dealerii VW sau poate au ei ceva promotii si il scoti la un pret mai bun. |
|
#34
Posted 24 March 2015 - 17:58
3k + ceva maruntis kilometri. Masina merge. Singura nemultumire este cu privire la boxele fata care incep sa vibreze urat la o melodie cu un bas mai pronuntat. Trebuie sa stau cu basul aproape la minim ca sa nu apara probleme.
|
#35
Posted 24 March 2015 - 20:11
petman, on 24 martie 2015 - 17:58, said:
Singura nemultumire este cu privire la boxele fata care incep sa vibreze urat la o melodie cu un bas mai pronuntat. Trebuie sa stau cu basul aproape la minim ca sa nu apara probleme. Edited by alexcrist, 24 March 2015 - 20:12. |
#36
Posted 24 March 2015 - 20:14
Pai pe rock fm dar si diferite melodii de pe stick. O sa fiu mai atent maine la ce melodii face asa.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users