Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Casuta vocala Digi Mobil
Last Updated: Nov 13 2017 06:54, Started by
AntonBetonistu
, Feb 03 2015 11:53
·
0
#1
Posted 03 February 2015 - 11:53
In momentul in care m-am abonat la digi am dezactivat redirectionarea apelurilor catre casuta vocala(prin cerere la serviciul clienti si setarea redirectionarii catre un alt numar )
Acum, as dori sa o reactivez, insa am anumite nelamuriri. 1. Este indeajuns sa redirectionez catre numarul +40770 000 760, sau trebuie sa fac redirectionarea catre acest numar si sa si sun la nr 760 pt activare? (citez de pe site rcs-rds: "Pentru a activa gratuit serviciul suna la numarul 760 si activeaza optiunea din meniul telefonului redirectare apel daca: nu esti in aria de acoperire / ton ocupat / toate apelurile / nu esti disponibil (ai telefonul inchis) catre +40770 000 760. Dupa activarea serviciului, vei primi SMS gratuit ori de cate ori ai un mesaj vocal inregistrat.") 2. Ascultarea mesajelor inregistrate in casuta vocala costa? ("Mesajele inregistrate pot fi ascultate apeland numarul 760. Costul unui apel catre 760 este 0,012 Euro (cu TVA) pe minut.") 3. Exista posibilitatea de a-ti inregistra propriul mesaj de intampinare la casuta vocala, sau va fi intotdeauna "ati apelat casuta vocala a abonatului..... bla bla bla...."? Multumesc PS Pasajele citate sunt copy/paste de pe pagina: http://www.rcs-rds.r...e/casuta-vocala Edited by AntonBetonistu, 03 February 2015 - 11:53. |
#2
Posted 03 February 2015 - 17:11
1. Primul pas, suni la 760 pentru activare. Al doilea pas, activezi din setarile telefonului redirectionare catre numarul +40770 000 760.
2. Ascultarea mesajelor costa 1 cent (1.24 eurocenti cu TVA). Primirea SMS-urilor e gratuita. De exemplu te suna nevasta si ai telefonul inchis. Primesti SMS de notificare gratuit cu apelul pierdut. Suni la 760 si asculti mesajul esti taxat cu 1 cent. 3, Da, poti sa iti personalizezi casuta vocala cu un mesaj propriu. Cine te suna aude mesajul de intampinare inregistrat de tine. |
#3
Posted 03 February 2015 - 23:13
catalinman, on 03 februarie 2015 - 17:11, said:
1. Primul pas, suni la 760 pentru activare. Al doilea pas, activezi din setarile telefonului redirectionare catre numarul +40770 000 760. 2. Ascultarea mesajelor costa 1 cent (1.24 eurocenti cu TVA). Primirea SMS-urilor e gratuita. De exemplu te suna nevasta si ai telefonul inchis. Primesti SMS de notificare gratuit cu apelul pierdut. Suni la 760 si asculti mesajul esti taxat cu 1 cent. 3, Da, poti sa iti personalizezi casuta vocala cu un mesaj propriu. Cine te suna aude mesajul de intampinare inregistrat de tine. Costa apelarea numarului 760 doar daca ai un abonament vechi, la abonamentele Optim sau Complet se scad din minutele gratuite (daca ai Optim Nelimitat, ai minute nelimitate si la 760). |
#4
Posted 04 February 2015 - 08:07
Aha, ok, chiar mi se parea anormal sa vorbesc gratuit international dar sa platesc pentru ascultarea casutei vocale....
|
#5
Posted 05 February 2015 - 20:57
MediaMaxRO, on 03 februarie 2015 - 23:13, said: Costa apelarea numarului 760 doar daca ai un abonament vechi, la abonamentele Optim sau Complet se scad din minutele gratuite (daca ai Optim Nelimitat, ai minute nelimitate si la 760). Esti sigur? Pentru ca a fost o intreaga discutie pe aici pe tema asta si nimeni nu a spus asa ceva. |
#6
Posted 05 February 2015 - 21:00
#8
Posted 05 February 2015 - 21:08
#9
Posted 11 February 2015 - 20:34
Eu cred că oricum ești taxat cu 1 cent + tva indiferent ce abonament ai. Altfel făceau precizarea necesară pe pagină.
|
#10
Posted 11 February 2015 - 21:54
OctiPsy, on 11 februarie 2015 - 20:34, said:
Eu cred că oricum ești taxat cu 1 cent + tva indiferent ce abonament ai. Altfel făceau precizarea necesară pe pagină. Nu, la abonamentele Optim si Complet nu esti taxat, se consuma din minutele disponibile, asa cum era logic si normal. Pentru confirmare oficiala, adreseaza-te unui oficial RCS-RDS, inclusiv lui @Digi_Helper |
|
#11
Posted 12 February 2015 - 09:42
Costul pentru apelare a numarului 760 este de 0,012 Euro (cu TVA) / minut.
In cazul abonamentelor Optim / Complet se consuma din minutele incluse. Doar daca se depasesc minutele incluse (exceptie Optim Nelimitat) din abonament se va tarifa. |
#12
Posted 12 February 2015 - 10:05
Lamuriti-ma ai pe mine va rog,la Optim Nelimitat se tarifeaza ceva la 760,sau nu?
|
#13
Posted 12 February 2015 - 10:48
Nu se tarifeaza nimic la Optim Nelimitat............de aia e Nelimitat
|
#14
Posted 12 February 2015 - 11:23
#15
Posted 12 February 2015 - 15:18
Da, dar, daca ai depasit minute incluse te taxeaza. Sa zicem ca ai Optim 2 si consumat cele 200 de minute, te taxeaza cu 1 cent.
Evident ca daca ai Optim Nelimitat nu te taxeaza. |
|
#16
Posted 12 February 2015 - 18:30
Eu, vechi abonat de Optim, ma gandesc asa, cum de se cere taxarea pentru abonamentele de la Optim 2, 3 si 5, care au minute incluse nationale si internationale, pentru un apel catre o casuta vocala in retea? In conditiile in care toate abonamentele Optim au minute nelimitate in retea.
E ca si cand am considera ca apelurile la casuta vocala nu sunt facute in reteaua DigiMobil. Ma rog, mi se pare o anomalie, insa avand in vedere costul nu mi se pare foarte important. Oricum, eu cel putin mi-am dezactivat casuta vocala de cum s-a lansat Nu-mi lasa nimeni mesaje, daca au nevoie de mine, mai insista, dar asta e alegerea mea. |
#17
Posted 11 November 2017 - 11:40
760 nu mai e valabil se pare, s-a modificat ceva intre timp?
|
#18
Posted 13 November 2017 - 06:54
Cabd faci forward catre numarul de casuta vocala se activeaza serviciul de notuficare apeluri pierdute. Adica nu mai ofera suport vocal. Diar notificari de pierde apeluri in conditiile de indisponibil, lipsa semnal etc
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users