Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Incalzire in pardoseala etapizata

Suprataxa card energie?!

Cum era nivelul de trai cam din a...

probleme cu ochelarii
 Impozite pe proprietati de anul v...

teava rezistenta panou apa calda

Acces in Curte din Drum National

Sub mobila de bucatarie si sub fr...
 Rezultat RMN

Numar circuite IPAT si prindere t...

Pareri brgimportchina.ro - teapa ...

Lucruri inaintea vremurilor lor
 Discuții despre TVR Sport HD.

Cost abonament clinica privata

Tremura toata, dar nu de la ro...

Renault Android
 

limitare motor 3000ture sprinter 416

- - - - -
  • Please log in to reply
22 replies to this topic

#19
claudiutomus

claudiutomus

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 29
  • Înscris: 14.11.2013
Buna colegilor, dupa un test si cateva verificari am descoperit problema. E din geometria variabila care undeva pe la mijocul cursei agata, uneori ramane blocata, o sa incerc un aditiv de curatare daca nu revine trebuie demontata si curtata sau turbo nou.  O sa va anunt cum o rezolv.

Buna colegilor, dupa un test si cateva verificari am descoperit problema. E din geometria variabila care undeva pe la mijocul cursei agata, uneori ramane blocata, o sa incerc un aditiv de curatare daca nu revine trebuie demontata si curtata sau turbo nou.  O sa va anunt cum o rezolv.

Buna colegilor, dupa un test si cateva verificari am descoperit problema. E din geometria variabila care undeva pe la mijocul cursei agata, uneori ramane blocata, o sa incerc un aditiv de curatare daca nu revine trebuie demontata si curtata sau turbo nou.  O sa va anunt cum o rezolv.

#20
valitudor

valitudor

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,924
  • Înscris: 18.10.2003
Aditiv de curãțare? Dai banii pe prostii...

#21
claudiutomus

claudiutomus

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 29
  • Înscris: 14.11.2013
Pai chiar nu are nici un efect acel aditiv, care se numeste klean cetane boost.

#22
ireu

ireu

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 2
  • Înscris: 11.07.2015
Probleme sunt multe. In primul rind verifica furtunele de la intercooler amin2 pui un coleg sa accelereze , tu te bsgi dedesub si vezi dak face presiune, asta poti verifica apasind pe furtune ar trebui sa simnti cum se intaresc.
In al doilea rind verifica debitmetrul de aer se afla in partea stinga a filtrului.
Ink o problema ar mai fii filtrul de particul diesel dak a trecut peste limita de 0,8 g/ cm3 atunti trebuie sa mergi la service, pentru regenerare manuala.
Daca mai ai nevoie de sfaturi contacteazama,

#23
Bylly00

Bylly00

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,729
  • Înscris: 27.06.2015
Ca sa nu mai deschis un thread nou ma alipesc si eu aici.

Mercedes C200 CDI 2006, 127000 km. A mers foarte ok masina, pana acum vreo luna cand am plecat de pe loc un pic grabit si s-a oprit motorul. Dau la cheie din nou - nu mai voia. Am mai incercat de cateva ori, dar necheza degeaba. Nu am mai insistat si am dat un telefon mamei mele sa vina sa ma ia. Peste vreo 5 minute m-am gandit sa incerc din nou si a plecat. Pentru ca nu am avut cum sa ajung imediat la service am mai mers asa vreo 2 saptamani, timp in care ba mergea perfect din prima, ba trebuia sa astept 5-10 minute ca sa plece din nou.
De asemenea am observat ca tragea foarte greu uneori, intrerupea chiar si fiind in ture (2500rpm) si mai apoi mi-am dat seama ca uneori nu mai trecea de 3000rpm, nici chiar pe loc, pe liber. Se aprinsese si martorul check engine.

Cand am ajuns in sfarsit la service computerul de bord era plin de erori.

Concluzia a fost ca e de vina EGR-ul pentru mersul intrerupt si limita de 3000rpm si senzor ax came pentru problemele cu pornirea. Desi nu mi s-a parut o idee prea buna sa bag 2000 de lei intr-o masina care nu valoareaza mai mult de 3000-4000E am zis sa o fac totusi pentru ca nu am de gand sa o schimb prea curand... Problema cu pornirea s-a rezolvat, asta e clar, dar cealalta nu.

E un service la care ma duc de ani buni si am avut incredere in mecanicul de acolo, dar as vrea sa aduc alte sfaturi si patanii sa ma duc mai cu temele facute, sa discut despre alte directii in care am putea merge pentru a scapa de problema.

Pana acum am citit de debitmetru, am citit de probleme pe galeria de admisie, am citit de filtru de particul (nu am idee cum s-ar putea rezolva fara o cheltuiala mare), am citit despre furtune deteriorate...

Legat de filtrul de particule - am citit ca el se regenereaza in anumite conditii, conditii pe care eu nu prea le intrunesc. Masina merge ceva de genul 10-15km pe zi, nici nu apuca sa se incalzeasca motorul, mai rar merg la un drum de 40-45km (o data pe saptamana, dar in ultima vreme o data la 2-3 spt pentru ca mai avem o alta masina). De asemenea, la masina asta nu obisnuiesc sa merg prea turat, in general nu depasesc 2200 rpm pentru ca e cea mai mica motorizare si ma imbie mai degraba la un mers linistit, molcom decat sportiv.

Atasez rezultatele de la prima prezentare (inainte de schimbarile de piese) si dupa ce am schimbat piesele.

Acum problema limitarii turatiei persista si se instaleaza de obicei dupa 30 de secunde sau 2-3 minute de la plecare.

Attached Files



Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate