Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
limitare motor 3000ture sprinter 416
Last Updated: Jan 03 2018 15:57, Started by
claudiutomus
, Feb 03 2015 09:37
·
0
#1
Posted 03 February 2015 - 09:37
Buna ziua, poate ii un coleg ce sa confruntat cu o asfel de problema, am un sprinter 416 cdi 2004 sasiu prelata, si de ceva vreme am observat ca nu mai are putere motorul, adica se limiteaza in 3000 ture, exemplic putin: pornesc masina scoasa la liber, se tureaza pana la 4000, calc ambreajul si atunci pana la 3000, si in mers nu se tureaza mai mult de 3000 vreau sa zic ca deranjant sa circul cu ea asa pentru ca nu poti depasi. Daca a mai avut cineva probleme de genu. Mulțumesc
|
#3
Posted 03 February 2015 - 09:58
Pentru genul asta de defect, sunt mai multe cauze, verifica debimetru de aer , egr-ul lucreaza, acesta lucreaza doar cu motorul cald, verifica vacumurile sa nu traga aer fals si sa fie functionale, sonda lambda, in bord iti apare o eroare. Incearca sa strangi putin furtunul de retur motorina sau strangulat de tot si vezi daca asa se tureaza peste 3000-4000 rotati, daca se tureaza, ai probleme cu pompa de inalte.
Dar este posibil sa fie si galeria de admsie, acolo sunt niste aeropaleti, care fie se blocheaza fie sunt rupti sau indoiti, ei sunt actionati de un motoras, verifica si vezi ce acolo, daca ai cunostinte de mecanica si scule, poti desface si verifica starea acelor aeropaleti. dar cel mai bine iei una de la dezmembrari cu tot cu motoras. Succes, asteptam un raspuns cu rezolvarea problemei, care ii poate ajuta si pe altii. Edited by romulus69ro, 03 February 2015 - 10:21. |
#4
Posted 03 February 2015 - 10:00
In mare parte da, adica cupleaza f bn, o singura problema ar fi la el : volanta care are o mica bataie, dar asa e de vreo 1an de zile, e volanta cu masa dubla si cred ca are putin joc, cum am zis de 1an stiu ca e tot asa dar nu sa agravat nimic la ea pana acum. Totusi de acolo sa fie problema .???
Am inteles, in bord nu apare nici o eroare. |
#5
Posted 03 February 2015 - 10:00
Problema e mai complexa, vezi ca in spatele ceasurilor din bord este o cutie VSP si acolo e problema, dar ca sa o schimbi..e nasol, ca e legata cu calculatorul si cheia..si trebuie sa le reimperechezi.
Verifica prima data VSP-ul. |
#6
Posted 03 February 2015 - 10:05
Vreau sa zic ca daca pornesc la drum dupa 3-4 km se limiteaza, o opresc in mers si pornesc iar isi revine o perioada dupa care la fel.
Si ce rol are cutia vsp ??? |
#7
Posted 03 February 2015 - 10:38
romulus69ro, on 03 februarie 2015 - 09:58, said:
Pentru genul asta de defect, sunt mai multe cauze, verifica debimetru de aer , egr-ul lucreaza, acesta lucreaza doar cu motorul cald, verifica vacumurile sa nu traga aer fals si sa fie functionale, sonda lambda, in bord iti apare o eroare. Incearca sa strangi putin furtunul de retur motorina sau strangulat de tot si vezi daca asa se tureaza peste 3000-4000 rotati, daca se tureaza, ai probleme cu pompa de inalte. Dar este posibil sa fie si galeria de admsie, acolo sunt niste aeropaleti, care fie se blocheaza fie sunt rupti sau indoiti, ei sunt actionati de un motoras, verifica si vezi ce acolo, daca ai cunostinte de mecanica si scule, poti desface si verifica starea acelor aeropaleti. dar cel mai bine iei una de la dezmembrari cu tot cu motoras. Succes, asteptam un raspuns cu rezolvarea problemei, care ii poate ajuta si pe altii. |
#9
Posted 03 February 2015 - 10:47
Totusi nu as dori sa ma bag eu pe acolo, nu am cunostinte vaste de mecanica, cred ca prima data incerc la un tester, dar prin zona pe la mn nu prea sunt cu testere bune, masina o am de 1 an si cand am luat.o am fost la un test de genu : cateva erori:: cantact pedala frana defect ( cu toare ca luminile pe frana mergeau si merg si acum perfect) senzor volanta defect, si asr care nu functiona,asr sa rezolvat dupa o curatare electromotor si inlocuirea bobinei, a revenit la normal asr.ul si tempomatul care nu functiona inainte.
Deci cel mai bn e sa o duc la reprezentanta. |
#10
Posted 03 February 2015 - 10:53
Poti sa verifici si sigurantele sa nu fie cumva arse cateva, mai ales ca masina are multa electronica, accelaratia este electronica, motorase vaccum si multi alti senzori
|
|
#11
Posted 03 February 2015 - 11:05
Singurantele de sub scaun sau sub coloana volan.?
Multumesc orcum romulus si o sa revin cu detali imd ce stiu ceva |
#12
Posted 03 February 2015 - 12:04
Buna revin cu un detaliu, am facut o diagnoza aici la mn pe un tester habar nu am ce fel si a gasit urmatoarele: electrovalva turbo ( noua e vreo 700 lei) inca nu am schimbat.o si contact pedala iar la gasit defect dar nu stiu fin ce cauza
|
#13
Posted 04 February 2015 - 12:33
ai schimbat filtrul de aer si cel de motorina?
intai schimba-le apoi porneste sa distrugi masina |
#14
Posted 04 February 2015 - 13:43
Schimbul complet facut in urma cu 2000 km filtre+ ulei, de acolo nu cred ca e! Orcum o sa revin cu detalii odata ce ajung la reprezentanta.
Edited by claudiutomus, 04 February 2015 - 13:44. |
#15
Posted 05 February 2015 - 12:47
inainte sa ma apuc sa demontez masina si sa ii stric ajustarile as vrea sa fiu sigur ca ii vine si aer si cb cat trebuie.
cat te costa un filtru de motorica? sau il poti curata p-asta? apoi ii scoti complet filtrul de aer pentru 100m vezi daca s-a schimbat ceva. dupa ce esti sigur de asta, mergi mai departe |
|
#16
Posted 05 February 2015 - 13:59
claudiutomus, on 03 februarie 2015 - 12:04, said:
Buna revin cu un detaliu, am facut o diagnoza aici la mn pe un tester habar nu am ce fel si a gasit urmatoarele: electrovalva turbo ( noua e vreo 700 lei) inca nu am schimbat.o si contact pedala iar la gasit defect dar nu stiu fin ce cauza Inainte de a o schimba verific-o cu o pompa de vacuum si un manometru. Service-ul ar trebui sa stie, ca e simplu. |
#17
Posted 05 February 2015 - 14:08
Daca ti se aude vreun fasait suspect, verifica furtunele care intra /ies din turbina ( se mai desprind /sau se duce colierul si simptomele sunt identice cu ce descrii tu). Daca nu diagnoza.
|
#18
Posted 07 February 2015 - 16:35
Multumesc pentru sfaturi, inca nu am reusit sa ajung la un service pentru ca am avut alte prioritatii,ce am observat ca am apasat eu cu mana acea tija de la turbina si dupa parca motorul a mers normal, si inca un lucru: dupa oprirea motorului acea electrovalva de sub filtru inca fasaie in continuare si sunt sigur ca e aiaea pt ca am scos furtunul si ce face legatura cu turbina si atunci nu mai fasaie. Dc oare . Mulțumesc
Multumesc pentru sfaturi, inca nu am reusit sa ajung la un service pentru ca am avut alte prioritatii,ce am observat ca am apasat eu cu mana acea tija de la turbina si dupa parca motorul a mers normal, si inca un lucru: dupa oprirea motorului acea electrovalva de sub filtru inca fasaie in continuare si sunt sigur ca e aiaea pt ca am scos furtunul si ce face legatura cu turbina si atunci nu mai fasaie. Dc oare . Mulțumesc |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users