Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Impozite pe proprietati de anul v...

teava rezistenta panou apa calda

Acces in Curte din Drum National

Sub mobila de bucatarie si sub fr...
 Rezultat RMN

Numar circuite IPAT si prindere t...

Pareri brgimportchina.ro - teapa ...

Lucruri inaintea vremurilor lor
 Discuții despre TVR Sport HD

Cost abonament clinica privata

Tremura toata, dar nu de la ro...

Renault Android
 Recomandare bicicleta e-bike 20&#...

Bing-Content removal tool

Nu pot accesa monitorulsv.ro de l...

Cum sa elimini urmele de acnee?
 

limitare motor 3000ture sprinter 416

- - - - -
  • Please log in to reply
22 replies to this topic

#1
claudiutomus

claudiutomus

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 29
  • Înscris: 14.11.2013
Buna ziua, poate ii un coleg ce sa confruntat cu o asfel de problema,  am un sprinter 416 cdi 2004 sasiu prelata, si de ceva vreme am observat ca nu mai are putere motorul, adica se limiteaza in 3000 ture, exemplic putin: pornesc masina scoasa la liber, se tureaza pana la 4000, calc ambreajul si atunci pana la 3000,  si in mers nu se tureaza mai mult de 3000 vreau sa zic ca deranjant sa circul cu ea asa pentru ca nu poti depasi. Daca a mai avut cineva probleme de genu. Mulțumesc

#2
myshyk

myshyk

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 21,812
  • Înscris: 26.11.2006
Ambreajul e ok?

#3
romulus69ro

romulus69ro

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,000
  • Înscris: 20.08.2012
Pentru genul asta de defect, sunt mai multe cauze, verifica debimetru de aer , egr-ul lucreaza, acesta lucreaza doar cu motorul cald,  verifica vacumurile sa nu traga aer fals si sa fie functionale, sonda lambda, in bord iti apare o eroare. Incearca sa strangi putin furtunul de retur motorina sau strangulat de tot si vezi daca asa se tureaza peste 3000-4000 rotati, daca se tureaza, ai probleme cu pompa de inalte.

Dar este posibil sa fie si galeria de admsie, acolo sunt niste aeropaleti, care fie se blocheaza fie sunt rupti sau indoiti, ei sunt actionati de un motoras, verifica si vezi ce acolo, daca ai cunostinte de mecanica si scule, poti desface si verifica starea acelor aeropaleti.  dar cel mai bine iei una de la dezmembrari cu tot cu motoras. Succes, asteptam un raspuns cu rezolvarea problemei, care ii poate ajuta si pe altii.

Edited by romulus69ro, 03 February 2015 - 10:21.


#4
claudiutomus

claudiutomus

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 29
  • Înscris: 14.11.2013
In mare parte da, adica cupleaza f bn, o singura problema ar fi la el : volanta care are o mica bataie, dar asa e de vreo 1an de zile, e volanta cu masa dubla si cred ca are putin joc, cum am zis de 1an stiu ca e tot asa dar nu sa agravat nimic la ea pana acum. Totusi de acolo sa fie problema .???

Am inteles, in bord nu apare nici o eroare.

#5
RaySefo

RaySefo

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,134
  • Înscris: 17.06.2010
Problema e mai complexa, vezi ca in spatele ceasurilor din bord este o cutie VSP si acolo e problema, dar ca sa o schimbi..e nasol, ca e legata cu calculatorul si cheia..si trebuie sa le reimperechezi.
Verifica prima data VSP-ul.

#6
claudiutomus

claudiutomus

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 29
  • Înscris: 14.11.2013
Vreau sa zic ca daca pornesc la drum dupa 3-4 km se limiteaza, o opresc in mers si pornesc iar isi revine o perioada dupa care la fel.

Si ce rol are cutia vsp ???

#7
claudiutomus

claudiutomus

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 29
  • Înscris: 14.11.2013

 romulus69ro, on 03 februarie 2015 - 09:58, said:

Pentru genul asta de defect, sunt mai multe cauze, verifica debimetru de aer , egr-ul lucreaza, acesta lucreaza doar cu motorul cald,  verifica vacumurile sa nu traga aer fals si sa fie functionale, sonda lambda, in bord iti apare o eroare. Incearca sa strangi putin furtunul de retur motorina sau strangulat de tot si vezi daca asa se tureaza peste 3000-4000 rotati, daca se tureaza, ai probleme cu pompa de inalte.

Dar este posibil sa fie si galeria de admsie, acolo sunt niste aeropaleti, care fie se blocheaza fie sunt rupti sau indoiti, ei sunt actionati de un motoras, verifica si vezi ce acolo, daca ai cunostinte de mecanica si scule, poti desface si verifica starea acelor aeropaleti.  dar cel mai bine iei una de la dezmembrari cu tot cu motoras. Succes, asteptam un raspuns cu rezolvarea problemei, care ii poate ajuta si pe altii.


#8
dexterash

dexterash

    --something---

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 22,912
  • Înscris: 19.08.2004
Fara diagnoza DAS-XENTRY nu rezolva nimeni nimic.

#9
claudiutomus

claudiutomus

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 29
  • Înscris: 14.11.2013
Totusi nu as dori sa ma bag eu pe acolo, nu am cunostinte vaste de mecanica, cred ca prima data incerc la un tester, dar prin zona pe la mn nu prea sunt cu testere bune, masina o am de 1 an si cand am luat.o am fost la un test de genu : cateva erori:: cantact pedala frana defect ( cu toare ca luminile pe frana mergeau si merg si acum perfect) senzor volanta defect, si asr care nu functiona,asr sa rezolvat dupa o curatare electromotor si inlocuirea bobinei, a revenit la normal asr.ul si tempomatul care nu functiona inainte.

Deci cel mai bn e sa o duc la reprezentanta.

#10
romulus69ro

romulus69ro

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,000
  • Înscris: 20.08.2012
Poti sa verifici si sigurantele sa nu fie cumva arse cateva, mai ales ca masina are multa electronica, accelaratia este electronica, motorase vaccum si multi alti senzori

#11
claudiutomus

claudiutomus

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 29
  • Înscris: 14.11.2013
Singurantele de sub scaun sau sub coloana volan.?

Multumesc orcum romulus si o sa revin cu detali imd ce stiu ceva

#12
claudiutomus

claudiutomus

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 29
  • Înscris: 14.11.2013
Buna revin cu un detaliu, am facut o diagnoza aici la mn pe un tester habar nu am ce fel si a gasit urmatoarele:  electrovalva turbo ( noua e vreo 700 lei)  inca nu am schimbat.o si contact pedala iar la gasit defect dar nu stiu fin ce cauza

#13
tsunnami

tsunnami

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,223
  • Înscris: 17.02.2009
ai schimbat filtrul de aer si cel de motorina?
intai schimba-le apoi porneste sa distrugi masina

#14
claudiutomus

claudiutomus

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 29
  • Înscris: 14.11.2013
Schimbul complet facut in urma cu 2000 km filtre+ ulei, de acolo nu cred ca e! Orcum o sa revin cu detalii odata ce ajung la reprezentanta.

Edited by claudiutomus, 04 February 2015 - 13:44.


#15
tsunnami

tsunnami

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,223
  • Înscris: 17.02.2009
inainte sa ma apuc sa demontez masina si sa ii stric ajustarile as vrea sa fiu sigur ca ii vine si aer si cb cat trebuie.
cat te costa un filtru de motorica? sau il poti curata p-asta? apoi ii scoti complet filtrul de aer pentru 100m vezi daca s-a schimbat ceva.
dupa ce esti sigur de asta, mergi mai departe

#16
valitudor

valitudor

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,924
  • Înscris: 18.10.2003

 claudiutomus, on 03 februarie 2015 - 12:04, said:

Buna revin cu un detaliu, am facut o diagnoza aici la mn pe un tester habar nu am ce fel si a gasit urmatoarele:  electrovalva turbo ( noua e vreo 700 lei)  inca nu am schimbat.o si contact pedala iar la gasit defect dar nu stiu fin ce cauza
Acolo e problema. Ce descrii tu este un limp mode datorat, cel mai probabil, electrovalvei de comanda a turbinei.
Inainte de a o schimba verific-o cu o pompa de vacuum si un manometru. Service-ul ar trebui sa stie, ca e simplu.

#17
N62B44

N62B44

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,797
  • Înscris: 02.02.2010
Daca ti se aude vreun fasait suspect, verifica furtunele care intra /ies din turbina ( se mai desprind /sau se duce colierul si simptomele sunt identice cu ce descrii tu). Daca nu diagnoza.

#18
claudiutomus

claudiutomus

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 29
  • Înscris: 14.11.2013
Multumesc pentru sfaturi, inca nu am reusit sa ajung la un service pentru ca am avut alte prioritatii,ce am observat ca am apasat eu cu mana acea tija de la turbina si dupa parca motorul a mers normal, si inca un lucru: dupa oprirea motorului acea electrovalva de sub filtru inca fasaie in continuare si sunt sigur ca e aiaea pt ca am scos furtunul si ce face legatura cu turbina si atunci nu mai fasaie. Dc oare . Mulțumesc

Multumesc pentru sfaturi, inca nu am reusit sa ajung la un service pentru ca am avut alte prioritatii,ce am observat ca am apasat eu cu mana acea tija de la turbina si dupa parca motorul a mers normal, si inca un lucru: dupa oprirea motorului acea electrovalva de sub filtru inca fasaie in continuare si sunt sigur ca e aiaea pt ca am scos furtunul si ce face legatura cu turbina si atunci nu mai fasaie. Dc oare . Mulțumesc

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate