Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Masini Electrice - Dezbatere realista
#19
Posted 31 January 2015 - 13:18
#20
Posted 31 January 2015 - 13:19
Nazmi, on 31 ianuarie 2015 - 13:18, said:
Huh? Potrivit unor estimări, traficul pe magistrala 6 ar fi de 40.000 de persoane, respectiv circa 6% din traficul mediu de 700.000 de călători pe care îl are Metrorex în prezent. Fostul ministru al Transporturilor, Relu Fenechiu, spunea că nu vede oportunitatea unei asemenea investiţii şi că traficul nu o justifică. Aceasta deşi zona de nord, începând cu cartierul Dorobanţi şi până la Otopeni, se găsesc sediile celor mai mari companii din România. O magistrală de metrou ar dezvolta şi mai mult această zonă şi ar putea atrage investiţii în construcţia unor clădiri în care s-ar putea aşeza noi firme. http://www.incont.ro...re-otopeni.html Dar sa nu deviem de la subiect... |
#21
Posted 31 January 2015 - 13:22
#22
Posted 31 January 2015 - 13:27
Ma rog, Sofia si Lisabona...
Dar de aici si perspectiva minuscula de a avea infastructura pentru masinile electrice. Îi dadeam dreptate lui sandel: sandel_u, on 31 ianuarie 2015 - 12:47, said:
Dupa randul 5 deja nu am mai citit. Cum poti sa ai in acelasi paragraf "dezbatere realista" si "infrastructura pentru alimentare electrica, hidrogen, etc" ? |
#23
Posted 31 January 2015 - 13:30
danX, on 31 ianuarie 2015 - 12:33, said:
Presupunem un scenariu relativ realist si aplicabil poate in cativa ani si la noi cand o sa fim mai putini bananieri: |
#24
Posted 31 January 2015 - 13:45
sandel_u, on 31 ianuarie 2015 - 12:47, said:
Dupa randul 5 deja nu am mai citit. Cum poti sa ai in acelasi paragraf "dezbatere realista" si "infrastructura pentru alimentare electrica, hidrogen, etc" ? Poti obtine hidrogen si acasa.... te costa vreo 30 lei sa iti faci aparuta necesara pentru a face destul hidrogen cat sa misti o masinuta de 50 grame timp de 10 secunde. Edited by MooF2010, 31 January 2015 - 13:46. |
#25
Posted 31 January 2015 - 13:54
Nici nu stiu ce cauta pe lista aia masinile electrice. Sunt o prostie overrated. Eficiente nu sunt si mai sunt si extrem de scumpe. Nu e o chestie noua faptul ca un motor termic ultra-modern e cu vreo 8% mai eficient decat o masina electrica. 43% respectiv 35 sau 36% pt masina electrica.
Singura care merita luata in considerare este cea cu hidrogen. Ii umpli rezervorul in 2 minute sau cat dureaza si mergi 500 de km sau poate mai mult. Partea si mai buna e ca nu se pierde nimic. Se elibereaza apa, care reintra in circuitul natural si asigura o refolosire. Asta presupunand ca se gaseste o metoda eficienta de disociere a apei in o2 si h2. In opinia mea masinile electrice exista pe piata pentru ca sunt niste hipsterasi cu bani care se caca pe ei ca salveaza planeta. Mai are rost sa aduc in discutie costurile pentru modernizarea infrastructurii electrice? Nu cred. |
#26
Posted 31 January 2015 - 13:59
Si ce propui dumneata pentru viitor?
Edited by bogdan_z, 31 January 2015 - 13:59. |
#27
Posted 31 January 2015 - 14:50
JesusInDaHood, on 31 ianuarie 2015 - 13:54, said:
Nu e o chestie noua faptul ca un motor termic ultra-modern e cu vreo 8% mai eficient decat o masina electrica. 43% respectiv 35 sau 36% pt masina electrica. Un motor electric consuma numai atunci cand este actionat, adica la semafor nu va consuma , cand nu accelerezi nu consuma, nu are frecari interne mari, iar la franare poate actiona ca un alternator, deci reincarca bateria actionand ca o frana de motor. Motoarele electrice sunt eficiente, nu polueaza , ating viteza de rotatie foarte mare( nu avem nevoie de cutie de viteza) , nu avem nevoie de ulei ,au o acceleratie mai mare, si nu sunt scumpe. Bateriile pe de alta parte sunt foarte scumpe , si nici foarte bune. Daca se inventeaza maine o baterie buna, si ieftina (litiu-aer?), poti sa spui adio la masinile cu motoare pe hidrocarburi. |
#28
Posted 31 January 2015 - 16:14
_-AppleS-_, on 31 ianuarie 2015 - 14:50, said:
Sursa? Un motor electric consuma numai atunci cand este actionat, adica la semafor nu va consuma , cand nu accelerezi nu consuma, nu are frecari interne mari, iar la franare poate actiona ca un alternator, deci reincarca bateria actionand ca o frana de motor. Motoarele electrice sunt eficiente, nu polueaza , ating viteza de rotatie foarte mare( nu avem nevoie de cutie de viteza) , nu avem nevoie de ulei ,au o acceleratie mai mare, si nu sunt scumpe. Bateriile pe de alta parte sunt foarte scumpe , si nici foarte bune. Daca se inventeaza maine o baterie buna, si ieftina (litiu-aer?), poti sa spui adio la masinile cu motoare pe hidrocarburi. Acum, daca transformi enegia calorica a unui rezervor de benzina in energie electrica, apoi adaugi costurile INCOMPREHENSIBIL DE MARI pentru modernizarea retelelor de distributie a curentului electric asfel incat oricine sa-si poata incarca masina relativ aproape de casa, apoi vii cu doza de fantezism si spui ca se incarca in doar o ora, fara sa f*ti bateriile pe termen lung si intr-un final tragi linie, o sa vezi ca iesi pe minus. La asta se refera 'eficienta' unui motor electric, laund in calcul si sursa de energie: curentul electric. Daca motorul tau e limitat la 8k RPM nu inseamna ca nu poate genera 18k RPM. Un motor nu are o viteza maxia de rotatie, are o viteza maxima utila de rotatie. Nu are rost sa-l faci sa se invarta la 25k RPM(cum au unele masini de F1) cand varful parabolei puterii lui e la 3k. Restul de 22k inseamna doar combustibil ars aiurea, investitii prea mari in materiale si o uzura ridicata. Dar nu inseamna ca nu poate face asta. Ce vrei sa zici acolo cu Li-Aer? O baterie pe care sa scrie Li-O2,CO2,N2,Xe2,Ne2,Ar2,CO,etc ? Nu stii cum functioneaza o baterie ca sa fie eficienta? De ce nu o baterie Aer-Aer sau... Prafdincorndeunicorn-Aer? Of, of... Edited by JesusInDaHood, 31 January 2015 - 16:20. |
|
#29
Posted 31 January 2015 - 22:24
Si cu incalzirea/racirea cum facem? Ne intoarcem in 1968 pt ca suferim de basini si ne subventioneaza prostii ceilalti cascarabeta? Pardon, statul.
Eu cred ca voi vreti o acciza la factura de curent. Nu mare, 'decat' ca aia de la benzina. Nu mai vorbesc de pene de curent cu zilele cand vine tot boborul acasa si baga cascarabetele in priza toti la aceeasi ora. Pt ce? Ca sa se taraie unii 10 km prin oras, iarna in frig si vara in sauna cu o cascarabeta de 30 de mii de euro. Da, stiu, aberatiile isi gasesc imediat sustinatori infocati, numai normalitatea e orfana si nu o apara nimeni. Bine ca traim in Romania si dictatura unor minoritati e doar visul umed al minoritatilor respective. Si nu, nu vb de minoritatile etnice. Edited by undercoverbrother, 31 January 2015 - 22:25. |
#30
Posted 31 January 2015 - 22:42
undercoverbrother, on 31 ianuarie 2015 - 22:24, said:
Nu mai vorbesc de pene de curent cu zilele cand vine tot boborul acasa si baga cascarabetele in priza toti la aceeasi ora. Visatorii astia abstracti se trag cu bicla iar cand strang o bruma de bani se duc si isi iau o caruta de masina din asta normala. Complet analfabeti in ce tine de electricitate si orice alt domeniu dar la papagal nu ii intrece nimeni. |
#31
Posted 31 January 2015 - 23:00
Niste hipsteri simulanti
Bine ca nu-i tine mult. In scurt timp vor simula altceva. Deocamdata e la moda ecologia. Dar nu aia reala ci aia de fatada. Bag de seama ca s-au rarit bicicletele albe. Semn bun. Sa salveze dracu padurile patriei sau ceva. Edited by undercoverbrother, 31 January 2015 - 22:58. |
#32
Posted 01 February 2015 - 11:15
Eu as zice ca hidrogenul e viitorul. Se poate obtine relativ ecologic din hidrocarburi, deci infrastructura pentru inceput ar fi acolo. Toyota Mirai costa 50k usd si guvernul japonez da o subeventie de 20k. La 30k, sa fie si iepuroi, ai o masina cat un Avensis care produce apa. Si noaptea iti electrifica casa. Honda FCX stia asta, nu stiu daca Mirai are feature-ul asta.
|
#33
Posted 02 February 2015 - 13:00
E ... frumoasa discutia, chiar daca la noi e din alt film.
1. Electrica: atat timp cat nu exista puncte (macar razlete) de incarcare, este doar un vis. Nici macar frumos. Sunt poate o optiune pentru situatiile in care traiesti intr-o zona linistita si frumoasa de provincie (NU, nu in Ro), ai garaj cu toate facilitatile si - din cand in cand - vrei sa dai o tura pana la supermarket-ul din "colt" pentru oarece. 2. Hibrida: cred ca - la momentul actual - reprezinta solutia de compromis. Din pacate sunt scumpe, urate, grele si limitate ca spatiu (nu stiu de ce, insa - de cate ori ma gandesc la hibride - mi-aduc aminte de bancul cu "galeata de coaie". 3. Hidrogen powered: vezi punctul 1. Se trage mult pe partea de eco / prieten al naturii etc. Esti extraordinar de prieten cu natura cand cari in spate 2-3 chintale de baterii care in 5 ani isi vor da obstescul sfarsit si vor ferici un colt de rai cu reziduurile lor. In rest ramane partea cu scumpe in draci (achizitie si intretinere), lipsa protectie din partea autoritatilor (cel putin in RO, unde pe-afara e vopsit gardul, iar pe partea cealalta ... ). In plus ma gandesc cu drag si incantare la serviciile after-sales de la noi. |
|
#34
Posted 02 February 2015 - 14:58
Care e bancul cu galeata de oo?
Referitor la baterii, deja e aproape de productie o solutie reciclabila aproape integral. Asta face ca masinile cu baterii interschimbabile sa sune foarte bine. Referitor la punctele de incarcare, cred ca primii pasi ar trebui sa ii faca municipalitatea prin acordarea de scutiri de taxe a complexelor comerciale, de business si rezidentiale care implementeaza un numar de puncte de incarcare. Cunosc un restaurant bucurestean care are un punct de incarcare si ofera incarcarea gratuita pentru clienti. Vad destul de des doua Tesla pe acolo. As lua si maine un BMW i3 daca as sti ca am unde sa il incarc la birou. |
#35
Posted 02 February 2015 - 18:07
danX, on 31 ianuarie 2015 - 12:33, said: Presupunem un scenariu relativ realist si aplicabil poate in cativa ani danX, on 31 ianuarie 2015 - 12:33, said: Ai buget de masina noua, undeva la 500 - 1000 EUR pe luna. Dealerii de masini au sisteme de leasing operational avantajoase. danX, on 31 ianuarie 2015 - 12:33, said: Statul ofera subventii serioase pentru automobilele cu propulsie alternativa. bogdan_z, on 31 ianuarie 2015 - 12:51, said: Exista un trend, dar este incetinit de interesele companiilor petroliere. Se stie de toata lumea. bogdan_z, on 31 ianuarie 2015 - 13:16, said: De ce crezi ca se intarzie cu magistrala de metrou pana la Otopeni? Ca-s acele firme de taxi care ar pierde bani grei OmulLLORT, on 31 ianuarie 2015 - 13:30, said: Realist vorbind, cand vom fi mai putini bananieri transportul in comun va fi pus la punct iar masina personala (indiferent ca e electrica sau nu) va fi drastic taxata in interiorul oraselor. danX, on 02 februarie 2015 - 14:58, said: Vad destul de des doua Tesla pe acolo. danX, on 02 februarie 2015 - 14:58, said: As lua si maine un BMW i3 daca as sti ca am unde sa il incarc la birou. |
#36
Posted 02 February 2015 - 19:01
bladhaund, on 02 februarie 2015 - 18:07, said:
Mi se pare o eroare sa-ti iei o masina in rate. Atitudinea sanatoasa este sa economisesti. Se justifica numai cand e masina de firma si produci ceva cu ea. Ma ofer sa te sponsorizez cu 100 m cablu de 6. Te bagi? O masina e un obiect care isi justifica valoarea atat timp cat o folosesti. Un sistem normal de leasing cu avans minim si valoare reziduala mare te ajuta sa platesti atat cat folosesti. Dupa care o dai inapoi si iei alta. Si la electrice merita chiar mai mult decat la conventionale, avand in vedere bacteriile. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users