Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Vand Proiect AI cu ChatGPT 4(Gene...

E-Mail in serie prin Excel si Out...

Modul alimentare rulou/jaluzea ex...

Recuperare fișiere dupa form...
 Aplicatii stress test RAM

Asigurare auto hibrid

Asus B550M - PC-ul nu porneste di...

Tzanca Uraganu - Inconjurat de Fe...
 explicatie montaj breadboard

3 Doors Down - Kryptonite

Semnalizati cand virati pe un dru...

Succesiune - mostenire apartament...
 Donez Siofor de 1000mg ( diabet t...

Izolatie intre parter si etaj

Hranirea pasarilor din orase -pro...

[unde] goarna tramvai
 

Pareri Hyundai Tucson

- - - - -
  • Please log in to reply
42 replies to this topic

#37
Reactor2015

Reactor2015

    ReMember

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,692
  • Înscris: 06.01.2015
Ford Kuga 1.5 EcoBoost (182) 4x4 automatic (zic ei 1611kg) are consumuri date de 6,7-8 extraurban, 11,9-14,3 urban si 8-9,6 in regim de autostrada. Pe scurt, alta masina naspa, gurmanda.
Pur si simplu unii constructori spun adevarul, iar altii, cum spuneam mai sus, mint.

Daca te apuci si pui pe ea si trapa panoramica, deschidere/inchidere electrica haion, scaune ventilate si o gramada de alte rahaturi care adauga greutate, tot pe la 1700kg ajungi. E drept, in timp ce Hyundai ofera roata de rezerva de dimensiuni normale, se mai adauga si aici destule kg.

Cine vine cu povesti cum ca o masina de dimensiuni medii, pe benzina, consuma in oras sub 10, bate campii. Eu nu reusesc nici cu diesel un asemenea consum si nu vorbesc de Bucuresti. Cel mai putin mi-a consumat Octavia cu DSG in oras. In rest, nimic sub 10% la modul real.

#38
cavaliere

cavaliere

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,498
  • Înscris: 13.09.2016
In mod real, adica nu ce da producatorul, motoarele Kia/hyundai atat benzina si motorina sunt mai gurmande decat concurenta. Tu dai de reper ca ai condus masinile la drivetest 10 kilometri? Pai pana si saracul dealer a recunoscut ca in oras se duce in 14 15 in traficul de Bucuresti. Iar in afara un Sportage 2.0 diesel consuma 8,5 la 130 adica mult pt standardele actuale. Cat despre povestile tale cu karog 1.5 tsi manual care consuma 14, poate o consuma daca ii dai goneta sa vezi ce poate. Mediu urban nu are cum sa consume 14 niciodata pentru ca asta ar insemna ca un 2.0 tsi consuma cat, 16? Lasa povestile din testele tale pe 5 km facute cu pedala la podea.

#39
Reactor2015

Reactor2015

    ReMember

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,692
  • Înscris: 06.01.2015
Iar citesti rar spre deloc. Karoq era automat.
Si sa fii tu sanatos cate sute de Skoda am condus in viata mea... deh, asta mi-e meseria.
Tot te las sa te agiti ca șpreiu dar tu nu te prinzi :D

#40
filipxxx

filipxxx

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,917
  • Înscris: 25.04.2006
VAG si in general masinile germane vin cu consumuri din filmele SF, nici o legatura cu realitatea. La urma urmei i-au prins pe astia de la VAG cu milioane de masini masluite, softuri, DPFuri, etc. mai conteaza ca in viata reala consuma aproape dublu decat scriu ei? Posted Image La o masina de test nu e relevant consumul, ca de fiecare data cand am facut drive-test am mers oricum doar NU la consum. Pe de alta parte daca s-a ofuscat lumea de emisii masuluite etc, nu inteleg de ce nimeni nu spune nimic despre consumurile astea pe care nu le poti scoate pe strada nici daca mergi singur noaptea cu tempomatul pe viteza legala in oras. oricum cutiile astea inalte cu motorase mici care trebuie turate ca sa poti pleca de pe loc, nu au cum sa consume putin dar lumea nu stie asta ca majoritatea din noii posesori de SUVulete cu motoare de 1.2 si 1.4 au avut inainte compacte care nu consumau asa mult. :)

Edited by filipxxx, 24 July 2018 - 22:19.


#41
matheszabi

matheszabi

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 113
  • Înscris: 16.04.2009

 Silent96, on 28 ianuarie 2015 - 22:05, said:

Rog in primul rand posesori de Hyundai Tucson sa imi spuna cum e masina din toate punctele de vedere. Ma refer la primul model de Tucson .
[ http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/0/0a/2005_Hyundai_Tucson.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Canva cand am cumparat eu pe la Januarie 2016 pe al meu am tot cautat 4x4. Aproape toti dieseli sint 4x4, dar eu nu vroiam diesel, fiindca doream GPL. In fine am gasit una cu GPL cu taxa platita. Doar la fata locului am observat ca nu este 4x4. Inainte de aia am avut un Opel Vectrea A motor 2.0 cu 115 CP din 1995, ca si referinta. Can m-am urcat in asta primul feeling a fost ca "nu trage". Desi potrivit anuntului avea ITP si "nu trebuie investit nimic in ea" era mort compresorul AC, telescoapele, distributia...samd, aproapre supa 1500 euro ptr piese sa revenit la o stare technic foarte bun, sau chiar irreprosabil. C-am de aici a-si dori sa compar.
Exista varianta 2.0 benzina, 2.0 diesel, si 2.7 benzina  (care e considerat oarecum un lux, cu cutie automata).

Varianta diesel nu stiu cum este, nu ma bag.
Varianta 2.7 nu este cu mult mai mult puternic decit 2.0, nu este nici mai rapid, findca automatul schimba lent. Nu regret ca nu am luat aia.
Varianta 2.0 , anii 2008 au 4x4 si clima automata. Clima automata nu-mitrebuie, conside doar a fiita inutila, bani aruncati.

4x4: e bine cand ai nevoie, dar daca ai nevoie nu-l folosesti capul, nu ai fost preventiv!
Cu asta fara cu tractiune doar pe fata m-am dus la o campie, dupa ploaie. La o curba unde era iarba umega nu prea putem sa-l scot. Am dat vina pe masina, pe tractiune.
Un alt caz a fost iarna cand era un pic polei pe asfalt la o ramapa in curba am derapat , cu o viteza de 60km/h, cand cu alte masini nu am probleme. Atunci am dat seama, ca defapt alta era problema.
Trebuie sa te uiti nu numai ce adancime are cauciucurile si sa fie de 1.5mm legal si si la DOT , adica cand sa fabricat. Al meu avea 7-8 ani... De ce crezi ca neamtul arunca cauciucurile la 2-3 ani la masini "de performanta" si c-am toti la 5 ani? - fiindca vor sa dea bani afara pe fereastra nu?
Am dat si eu "afara pe fereasta" 1350 ron pentru cauciucuri cross climate, mai bune: fara zgomot, fara derapaj in noroi, si vezi ca nu numai ca nu am mai derapat, ci puteam sa urc si in zapada umeda, cand cu alta nici vorba...
In plus poti ai in portbagaj lanturi, nimeni nu te retine. Cu siguranta osa ai tractiune mai bune dacit cu 4x4 fara lanturi.
Cele 4x4 au dezavantajul, ca permanet consuma a lor cu 1L mai mult, din cauza greutati pieselor.  25000 km anuali, inseamna ca +250L combustibl in plus, care este: 250 x 5.3 = 1350 ron, permanent, de care nu poti sa scapi. Nu e mai bine sa pui 2x lanturi si il folosesti doar la nevoie?

Consumul e partial adevarat ce sa scris pe aici:
In oras 14-18L GPL ( -1L daca e bnazina)
Afara 10-14 L LPG( -1L daca e benzina)
In oras desigur depinde cit ma duc cu viteza 1-2, dace este pornit AC sau nu.
Afara depinde foarte mult de viteza! Fiecare dintre noi mergem cu 90-100km/h pe drumuri judetene, nationale, si 130-150 pe autostrazi. Ar fi bine sa citesti despre coeficienta de aerodinamica si variantia de consum raportat la viteza , macar sa stii de ce consuma asa de mult.
Intro noapte cand familia a dormit in masina si eu nu vroiam nici sa accelerez, nici sa franez, nici sa fie zgomotos motorul, m-am dus cu viteza 5-a si cu curtatie de 1800-2000 mult.
De la Rm.Valcea pina Fetesti. 341.5 km cu 24.5L GPL. Aia este 7L /100 din GPL, care o fi 6 L pe benzina.
Deci ceace a scris producatorul, ca afara consuma 6L benzina este ok, cu conditia ca tu sa te duci cu 65-75km/h.
La aerodinamica e ca caramida... normal ca o sa consume mai mult: 10L GPL la 100 km/h, pe la 13L la 130-160 km/h  +1L AC.
Desigur contreaza si cite mizerie cari cu tine, da afara roata de rezerva ( eu nu am avut decit 1 pana in 8 ani) vezi cu rezervorul: pe GPL o umplu, aia e 40kg, dar nu umplu si pe benzina full, ca este aia +60 kg, scule, bagaje inutile poate sa fie ljer 50-100kg. De cura de slabire nu ma apuic, dar canteresc aprox 1.5 sau 2 ori ca un adul in statisticile de pasager ale producatorului... Nu-i tot una ca conduce o femeie de 40-60 kg sau un barbat de 140-170kg. - poate mai stau 4 aduncti, si poate si aia barbati din toate firea.

Revenind ca nu trage am tot avut sentimentul dealungul anilor, pina cand am luat un autostopist, mai tanar, care are si o motorcicleta.
Lui am zis ca toate fain la masina asta, e comod, dar nu trace. El a raspuns fiindca eu nu stiu cum sa o calc!
Pai motorciclistii tureaza motorul lor la maxim, de aia suna.
Eu m-am uitat la o diagrama de cuplu, si sub 3500-4000 turatii nici macar cuplu nu am, dupa specificatiile producatorului, dar eu circul cu 2000 -2500 turatii...
Puterea maxima e pe la 500-6000 rotatii, dar atunci suna tare motorul, si ma deranjeaza.
Am gasit niste date oficiale ptr depasiri in viteza a 2 a, 3 a, 4a, a 5 a. Este exact asa cum scrie producatorul: pot sa aspet linistit pina mor sa accelereze in a 5-a. Daca este sum 100km/h trebuie bagat in a 2-a, daca este peste, atunci in a 3-a. Daca nu-ti convine ca suna, mai da un antifon sau izolatie.
Este o masina cu motor aspirat, si nu cu Turbo. Dieselurile sint cu turbo in ziua de astazi, dar ar fi fair sa compari benzina aspirata cu diesel aspirat, benzinar turbo cu diesel turbo!

A-si recomanda masina asta ptr cei, care ruleaza in oras, si mai ales trebuie sa care si adulti in spate, fiinda este comod, si la viteza de 70km/h "trage destul de usor". Bordurile inalte nu sint probleme la asta.
Cei care fac naveta de la drumuri judetene, cu gropi iarasi e perfect, e cau un vapor mare, foarte comod.

Ia autostrazi merge, e un pic mai lenes, fara putere daca nu o calci, si incepe sa consume. Masinile sport sint mai incomode, dar nu consuma asa de mult.

Iesiri la excursii merge iarasi, dar ia-ti ceva cauciucuri bune din 3-4 ani si pue un lanti daca te gandesti ca intilnesti gheata.

Piesele sint relativ ieftine, comparand cu orice suv premium.

Cand vrei sa o ai o masina buna , de incredere fa reparatiile sa aduci in stare mecanica excelenta si fa reviziile la timp. Nu ca nu schimb uleiul ca nu sa consumat, nu schimb filtrul de aer ca o cureti samd.

Comparand cu un Logan 2006 a-si zice ca e pe undeva cit un Logan 1.8 ( care nu sa fabricat) deci e mai puternic.
E mult mai comod.
Nu se rugineste al meu ( si am vazut un Logan din 2008, care deja tabla e gaurita peste tot de rugina)
Este inconjutita cu plastice, care protejeaza de ciocniri si tamponari in orase, si parcari. Cand te ai saturat o schimbi fara sa fi nevoit sa schimbi elemente si revopsesti elemente.
Fata de BMW, Mercedes, Porche piesele sint foarte ieftine, se poate lua de la ebay originale, unele senzori si au preturi foarte bune, doar ca trebuie asteptat.

Ca si comparatie cu un Mazda CX-7 cu motor 2.3 DISI turbo cu 260cp:
Mazda e la preti de 2x , aproape...
Mazda are preturi la revizi mai mari
La Mazda schimb distribuita e pe la 1300-1500 eruo Posted Image
La Mazda instalatia GPL este 1500 euro ( pentru ca trebuie cu injectie directa) La Tucson 500-700
La Mazda un far cu xanon este pe la 900 euro, la Tucson, nu e xenon, si e pe la 150, daca nu ma insel nu doar un far ci perechea
La Mazda un stop este pe la 2200 ron,  la Tucson parca 200-400.
La Mazda un cicat de led de pozitie daca e ars se vinde la pereche la 110 ron...

Nici Mazda nu trage la 1500 ture, la cit este viteza optima pentru deplasare. Dar incepe sa aiba puere la 2500-3000 ture, unde deja lucreaza turbo. Atunci im-i afiseaza consum de 60-188L / 100km, daca accelerez.
Cu Mazda am avut un consum de 12,5L afara + autostada dar cere benzina de 98, care este 6.3 ron? Dupa montaj GPL este 15L. (Tucsonul consuma mult mai putin)
Mazda are AWD ( care nu este chiar 4x4, dar aproape) este util doar la accelerari in curbe, cand lucreaza cel putin 200 cai din 260 total. La Tucson este "traction control", dar oricum nu are putere doar 140, care eventual sint folositi 100 la o acelerare.
Si cu Mazda  daca ma duc cu 70km/h pot sa am un consum de 9L GPL - doar ca nu ma duc ca ala asa, aia e alta poveste.
La Mazda franele sint mai solicitate, cauciucurile mai solititate, asta inseamna uzura, reparatii, bani aruncati pe geam, doar ptr fun.

Daca este cineva interesat de acest Tucson sa cumpere, atasat citeva poze:
Iata iarna cu cauciucuri buna, pe deal, cu zapada umeda, alunecoasa, fara lanturi.
Attached File  20180325_170135.jpg   301.83K   44 downloads

Iar la autostrada e c-am asa:
Attached File  20171020_175740.jpg   877.47K   44 downloads

Daca in mintea voastra e mai buna una cu 100k km, pai dati-o inapoi, dupa cumparare.
Eu intr-un weekend din Cluj-Bucuresti-Cluj bag instant 1000km.

Edited by matheszabi, 20 September 2018 - 10:39.


#42
Reactor2015

Reactor2015

    ReMember

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,692
  • Înscris: 06.01.2015
Consum extraurban cu Tucson 2019 1,6 t-gdi, mers cu 10km/h peste limita legala si fara depasiri prea multe si fonfleuri scos consum 6,4 l/100km. Cu aceeasi masina dat in goarna destul de grav undeva la 10 l/100km.
In oras consum mediu in ultimii 2000km undeva la 12,4 l/100km dar cu drumuri multe scurte si foarte scurte de nici nu apuca sa se incalzeasca motorul. Cand este trafic redus consumul este undeva la +9 l/100km.

Sunt consumuri reale, nu baliverne date de constructor sau exagerari ale anumitor utilizatori.

#43
aedoh

aedoh

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 309
  • Înscris: 09.10.2010
Buna ziua! Am luat de curant un Tucson 2008 cu mai multi km. Dupa 500 km mi a aparut o avertizare sonora in difuzoare. Un beep la 30 secunde!( inainte era mai rar) . Stie cineva de la ce e?

Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate