Mitsubishi Colt 1.1 (sa vezi si sa nu crezi :)))
Last Updated: Mar 06 2020 21:50, Started by
LauCalin
, Jan 28 2015 13:04
·
0
#289
Posted 12 October 2018 - 14:24
Mulțumesc de răspuns. Din cate vad nu ai schimbat mare lucru la el. Iar problemele spuse, sunt in mare măsură unele tipice (spirala și ecranul). Am un prieten care a pățit exact la fel. Pe forum mai sunt câteva cazuri.
Torpedoul răcit și mie mi se pare f ok. La fel și bancheta culisabila și care se da și peste cap. Așa ceva nu vezi decât la monovolume și este o idee f practica. Motorul mie mi se pare că cel mai bine se simte pe la 100-130-140 km/h. Da, pare ciudat. Dar vibrațiile și insonorizarea par cele mai ok acolo. Și nici nu pare depășit motorul. Urcă vioi spre 4000 rpm. Da, sunt și dezavantaje... Cel mai mare în opinia mea este insonorizarea cam slabă. Dar per total și raportat și la preț, iubesc mașina asta. Mă gândesc cu tristețe că va veni o zi când ne vom desparti. Sper totuși să o păstrez ca a doua mașina sau mașina de oraș. A, referitor la cureaua de accesorii, eu o schimb o data la doi ani. Scârțâitul mereu a apărut cu câteva luni înainte de a face 2 ani. Sa te bucuri de Focus și să ai drumuri bune! Edited by LauCalin, 12 October 2018 - 14:28. |
#290
Posted 12 October 2018 - 15:53
Vezi ca ai facut bine ca nu ai vandut-o ?
Legat de insonorizare , ia-o ca o provocare de viitor, cand va aparea a doua masina. Barbatii mai trebuie sa aiba si ei piticii si hobiurile lor ! Plus ca nu vei mai renunta prea repede la ea ! 😉 |
#291
Posted 03 November 2018 - 13:04
Azi am reinoit rca-ul. De obicei făceam la Asirom. Dar când am văzut că pt 6 luni îmi cer 420 de lei, am zis pas! Data trecuta am dat cam 220 de lei/6 luni. Nu știu cum au putut să crească prețul atât de mult. Iar pt un an era undeva pe la 550 de lei. Acolo e ok.
Am ales euro ins. Am așa o strângere de inimă", pentru că am auzit prea puține lucruri bune despre ei. În rest, zilele trecute am făcut 500 de km. Jumătate din drum mașina a fost full și cu încărcătură destul de grea, iar cealaltă jumătate am mers singur. Pe A2 am mers cu 120-130 km/h, restul cu 100 constant. Am folosit ac cam 100 de km să zic. Am consumat 27-28 litri de benzina. În rest micuța merge "brici. Luna trecuta am făcut peste 2000 de km. |
#292
Posted 04 November 2018 - 19:09
Sper ca ai facut pe 6 luni la aia... Sa nu mai faci prostia asta altadata si sa faci fara DD ca vei regreta.
|
#294
Posted 04 November 2018 - 19:22
_R_A_D_U, on 04 noiembrie 2018 - 19:09, said:
Sper ca ai facut pe 6 luni la aia... Sa nu mai faci prostia asta altadata si sa faci fara DD ca vei regreta. Edited by Baxon, 04 November 2018 - 19:22. |
#295
Posted 04 November 2018 - 19:52
100% GRESIT!
Daca faci RCA la o firma de staif, in caz de ceva (si nu esti vinovat), mergi frumos cu Procesul Verbal incheiat de politie la ASIGURATORUL TAU si-ti repari tinicheaua. CASCO nu se foloseste in astfel de situatii deoarece, chiar de nu esti vinovat si faci in regres, vei aparea in reteaua lor cu dosar deschis si nu vei mai putea prinde reduceri la urmatorul an de contract. Eu fac referire la RCA - DD... |
#296
Posted 04 November 2018 - 19:59
Baxon, on 04 noiembrie 2018 - 19:22, said:
De ce sa regrete ? Ce treaba are el cu propriul asigurator in caz de accident ? Niciuna !!! Fa unde e cel mai ieftin ca si asa nu conteaza ce " firma " de RCA e . Daca faci casco se schimba povestea insa la RCA e fix albina unde ti-o faci ! Vorbesti prostii si o faci si cu vehementa... Ai auzit de clauza de decontare directa la RCA? Daca nu, e usor sa gaseti informatii. Asta pe langa faptul ca dintr-un minim de bun simt ar trebui sa te intereseze macar cat de cat in ce fel si cat de usor se rezolva urmarile unui accident pe care il faci din vina ta. Edited by paultt, 04 November 2018 - 20:02. |
#297
Posted 04 November 2018 - 20:51
paultt, on 04 noiembrie 2018 - 19:59, said: Vorbesti prostii si o faci si cu vehementa... Ai auzit de clauza de decontare directa la RCA? Daca nu, e usor sa gaseti informatii. Asta pe langa faptul ca dintr-un minim de bun simt ar trebui sa te intereseze macar cat de cat in ce fel si cat de usor se rezolva urmarile unui accident pe care il faci din vina ta. Mare dreptate ai. Eu mereu am făcut la firme serioase deși nu am avut niciun incident. Acum am făcut cu decontare directa și spun că merită cu vârf și îndesat |
#298
Posted 04 November 2018 - 21:27
Si eu am procedat, procedez si voi proceda la fel, desi nici eu nu am avut nici un incident pana in acest moment. RCA cu decontare directa am facut la masina a doua, care inca nu are CASCO. Daca ai CASCO, clauza este inutila, optiunea de deschidere dosar cu regres fiind in general deja inclusa.
Edited by paultt, 04 November 2018 - 21:51. |
|
#299
Posted 19 November 2018 - 16:18
Nedumerire.
Cam de o luna tot aud o bătaie pe stânga - fata , la gropi mai mari și luate mai tare, gen peste 40-50 km/h. Să aduc în atenție faptul că în mai am schimbat un cap de bara pe dreapta. Mă duc azi la mecanic (la cel care cred că trebuia să mă duc și în mai), și cică bieleta de pe stânga e "dusa". "La ce joc are, sa zici mersi că nu bate mereu". Ce este interesant, e că bieletele au fost schimbate in vara anului trecut. Adică în urma cu aproximativ 20000 de km sa zicem. Am pus Optimal atunci. Nu au fost nici cele mai ieftine, nici cele mai scumpe. Mecanicul meu a zis că, in acest caz , o bătaie poate fi și de la amortizor. Mie nu prea îmi vine să cred, pentru că nu pare... sau mai bine zis, nu îl simt ca fiind uzat. Am mers cu mașini cu amortizoare pe fata praf și știu cum se manifesta. A rămas să schimb din nou bieletele mâine și să vedem dacă se schimba ceva. În rest... 763xxx km. |
#300
Posted 19 November 2018 - 16:27
#301
Posted 19 November 2018 - 16:41
Nimic ieșit din comun. Singurul drum chiar dezastruos a fost până în satul Viscri, de la soseaua principala (Brașov - Sighisoara). Adica vreo 30 de km. În rest ... București - Severin, București - Galați, Brașov, Mamaia, Corbu... Plus mersul prin oraș.
|
#302
Posted 22 November 2018 - 22:11
Am schimbat bieletele. Zgomotele au dispărut. Am pus Swag.
In alta ordine de idei, am ajuns la kilometrajul la care am vândut beetle-ul. Și ținând cont că le-am cumpărat de la un kilometraj asemănător, m-am gândit la cheltuieli. La Beetle am schimbat așa (sper că mai rețin tot): plăcuțele de frână de doua ori, o sonda lambda de la motor și una de la catalizator (culmea, nu mi-au influențat consumul), distribuție, kitul de accesorii de doua ori (o data s-a blocat o rola de la gheata, s-a rupt cureaua, am rămas fără curent, deci am rămas în drum), un pivot. Când am dat-o, trebuiau schimbate sonda de la catalizator și pompa de servodirectie, iar la ITP noxele mi-au iesit la limita. În plus, capitonajul de la îmbinarea stâlpului fata cu plafonul crăpase puțin și se vedea buretele. Iar când ploua f puternic, pentru câteva fracțiuni de secundă, picau acele ceasului de bord. O data s-a stins toată lumina bordului pentru 1-2 secunde. Și tot o singura data, după ce am plecat de la spălătorie, blocul de lumini a făcut figuri. Clar avea o problema electrica. Desi pe tester nu a dat niciodată nimic. În plus modulul de la închiderea centralizata facea figuri. Când voiai să incui mașina, uneori sarea din nou siguranță de la usa șoferului. Iar dacă deschideau ușa, te urcai in mașina și nu puneai contactul in maxim 1 minut, pornea alarma (din fabrica). Ok, "ragalia" a avut așa: schimbat amortizoarele spate, schimbat bieletele antirului anul trecut, bieletele inca o data zilele trecute... și cam atât. Regim de exploatare, aproape la fel. Per total Coltul e mai bine. Dar că mașini, nu se compara. Beetle-ul era o încântare la drum lung. Platforma lui Golf se simțea: confort, insonorizare, stabilitate, ținuta de drum, chiar și sistem audio incontestabil mai bune. Bine, și prețul era f diferi. Coltul a fost nou vreo 10000 de euro. Beetle-ul undeva pe la 16500-17000 de euro. Un lucru interesant e că la aproximativ aceiași km, discurile erau uzate cam la fel. Mai țineau un rand de plăcute. Un avantaj pentru Beetle, ținând cont că trebuiau să o oprească o mașina mai grea cu aproape 200 de kg. Și după cum se vede, pe partea de articulație/suspensie, VW era mult mai solid. Edited by LauCalin, 22 November 2018 - 22:28. |
#303
Posted 23 November 2018 - 06:55
Daca mergeai la magazin cu banii jos probabil scoteai doua colturi in banii de beattle, deci....
Bine totusi ca ai pastrat-o Te-ai orientat spre ceva mai mare pana la urma ? |
|
#304
Posted 23 November 2018 - 09:51
Nu am găsit nimic care să mi se para potrivit. Adică na, ai de unde alege. Dar as vrea ceva cu o dinamică ceva mai buna, un consum nu mult mai mare, spatiu interior la nivel de clasa medie sau macar cat o compacta mai "lungită", portbagaj de peste 400 de litri, dimensiuni exterioare de compacta sau chiar clasa mica, garda la sol ceva mai înaltă, totul undeva pe la 10-12000 de euro noua (singura care s-ar încadra ar fi Tipo hatchback) sau 7000-8000 sh cu rulaj de max 30-40000 de km și vechime de maxim 5 ani. Și japoneza. Știu, e destul de complicat.
Edited by LauCalin, 23 November 2018 - 09:59. |
#306
Posted 30 November 2018 - 16:39
Doar 13000? Mie Mazda 3 mi se pare a fi una dintre cele mai scumpe compacte. Da, poate și dotarea standard e alta. Adică prețul mai mare poate se justifica.
În plus, dintre japoneze cea mai mare încredere o am in Mitsubishi și Toyota. În fine. Mai e până atunci. Decomandata mă așteaptă în decembrie doua drumuri de Galați și unul de Severin . Adică peste 1700 de km plus fataiala cu sărbătorile. Cred că voi depăși 2000 de km. Iar în ianuarie, trebuie să-i găsesc tatălui meu un Opel Astra hatch cat mai bun, pe la 3000 de euro , motor de 1.6, dotări de bun simt. O sa incerc sa vad ce H-uri găsesc. Deși nu cred că voi găsi ceva în mințile lui. |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users