Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Boxa membrana tweeter infundata

ajutor

Whisky for Mac

Xiaomi 14 Gpay
 Izolare zid exterior de scandura

Dezinstalare drivere W11 23H3

Recomandare masina de spalat fiab...

BSOD din cauza Intel Audio DSP dr...
 De ce sunt oamenii nostalgici

Cum vand casa fara factura Hidroe...

Scor FICO minim

Tonometru compensat CAS?
 polita RCA ONLINE

Termostat frigider - verificare

Mai au PC-urile vreun viitor?

Centrala termica immergas
 

Mitsubishi Colt 1.1 (sa vezi si sa nu crezi :)))

- - - - -
  • Please log in to reply
386 replies to this topic

#127
LauCalin

LauCalin

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,142
  • Înscris: 08.12.2008
Siiii... cred ca am prima "problema".  Posted Image Zilele trecute am vazut ca imi curge lichid din vasul de spalare a parbrizului si lunetei. Am reusit sa bag mana pe-acolo si in partea de jos e uscat E in schimb umed la imbinarea furtunului, cu vasul. Cel putin asa mi s-a parut. Deci nu cred ca vasul s-a spart. Nici nu vad cum. Daca era sa se sparga de la frig, se intampla iarna. Asa ca ma gandesc ca problema e la imbinarea dintre furtun si vas sau la furtun. Saptamana viitoare as vrea sa ajung in service. Posted Image
Am patit ceva asemanator si la Beetle. Dar acolo lucrurile au fost mai simple cred. Era rezervorul spart. A fost dat f usor, fiind si la indemana, si a fost lipit cu nu stiu ce substanta neagra. Aveam doua variante: sa astept pana a doua zi sa fie adus de la depozit sau sa se lipeasca pe loc. A fost mai simpla varianta a doua. V-am zis ca nu imi place sa ma vad prea des cu mecanicii. Posted Image

Edited by LauCalin, 04 June 2017 - 14:37.


#128
curentelectric

curentelectric

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,239
  • Înscris: 31.05.2007
Ce problema gravă... ;)... Nu știu cum îi vei face față...

Mulți km fara probleme cu jucăria.

Am citit de problema cu frana de mână. Un minim de întreținere de genul celei pe care ai facut-o tu, însă la intervale regulate e de ajuns. Frana de mana nu trebuie menajata absolut deloc. Folosirea ei trebuie să fie un reflex la toată lumea, la fel ca semnalizarea schimbării direcției de mers. Nefolosirea ei duce la alte probleme in timp, cum ar fi blocarea cablului la mufele de prindere sau chiar pe traseu, in interiorul mantalei spiralate.

#129
LauCalin

LauCalin

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,142
  • Înscris: 08.12.2008
Ideea e ca mi s-a recomandat ca, cel putin atunci cand masina nu e stationata pe o suprafata inclinata, e ok sa o las doar bagata in viteza. Desi ce spui tu, stiam si eu. Si tot din reflex o trageam mereu. Dar oricum la munca parchez masina pe o panta destul de inclinata si acolo mereu o las si cu frana de mana trasa.

Ieri am apucat sa ajung in service. Se uzase o granitura de cauciuc dintre vasul de lichid de parbriz si pompa. Cu ocazia asta am vazut ca trebuie schimbate si bieletele antiruliu si amortizoarele pe spate. Cost cu tot cu manopera 450 de lei. Mi se pare ok. In rest, mergem in continuare. Posted Image

Edited by LauCalin, 11 June 2017 - 11:49.


#130
serus_renault

serus_renault

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 38
  • Înscris: 30.06.2009

 LauCalin, on 06 martie 2015 - 14:28, said:

Si eu as fi vrut cu motor de 1.3, insa o gaseam mai veche si mai rulata in banii mei. Am tras linie si am ajuns la concluzia ca mai bine Coltul asta aproape nou, cu carte service la zi si de la proprietar. Plus ca masina merge mai mult in oras si la drum lung f rar depasesc 110-120 km/h. Toate astea la un consum mediu de 5-5.5 l/100 km. Deci pentru mine e ok si asa.
Referitor la pretul pieselor nu stiu ce sa zic pentru ca pana acum am schimbat doar uleiul si cureaua de accesorii. As vrea sa schimb si barele longitudinale de pe plafon si alea ma costa 250 de lei. La reprezentanta sunt 500. Nu mi se pare un pret chiar atat de mare 250 de lei.. Posted Image

Salut, unde ai gasit barele alea cu 250 lei? (Merg si la cel cu 5 usi?)

Edited by serus_renault, 11 June 2017 - 22:48.


#131
serus_renault

serus_renault

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 38
  • Înscris: 30.06.2009
Salutare! Am si eu un Colt SAM Safety 1.1 din 2007 cu care merge sotia. Spune-mi te rog: ce ulei de motor ai folosit sau recomanzi? Legat de cureaua de accesorii: ai vreo recomandare ? (o marca anume?). Stii cumva lungimea ei? Ai rezolvat ceva cu barele longitudinale? Eu le-am scos de tot.... Multumesc! Iulian

#132
LauCalin

LauCalin

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,142
  • Înscris: 08.12.2008
Barele le-am gasit pe un site pe care mi l-a recomandat cineva pe forumul monomarca. Daca am timp, am sa caut azi si iti las mesaj privat. Si cred ca merg si pe modelul in 5 usi. Nu sunt sigur insa. Trebuie verificat.
In legatura cu uleiul, i-am pus mereu Castrol Edge 5w30, pe care il schimb toamna, ca sa intru in iarna cu ulei bun. In primul an am facut 16000 de km. Dupa care cam 14000. Uleiul nu a fost negru niciodata. Adica era uzat, insa nimic grav. Mai mergea cateva mii de km fara probleme. E drept insa ca si regimul meu de mers e unul mai lejer. Urban la mine nu inseamna decat f rar trafic greu si aglomerat. Iar in extraurban merg constant cu 3000-3500 rpm. Si de cele mai multe ori merg ori singul, ori cu inca o persoana. Dar parerea mea e sa pui uleiul cu care masina se simte cel mai bine si cu cel pe care ai "obisnuit-o".

Cureaua de accesorii este Bosch. Nu stiu ce dimensiune are, iar pentru o diferenta de 10-15 lei am preferat ceva mai de incredere. Eu o schimb o data la doi ani.

#133
LauCalin

LauCalin

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,142
  • Înscris: 08.12.2008
Domnilor, o parere, va rog! Imi scartaie stergatoarele, indiferent ca e apa multa sau putina pe parbriz.. Defapt cred ca cel din stanga scartaie. De curatat, curata f bine. Ma gandesc ca s-a rigidizat cumva cauciucul. Cu ce as putea sa-l ung? Sau e posibil sa fie ceva si cu arcul de la brat? Stergatoarele sunt clasice, nu cu lamele.

#134
fotbal5

fotbal5

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,119
  • Înscris: 04.12.2015
Cred ca e arcul, dar mai bine schimba si cauciucul ca nu ai ce pierde.

#135
LauCalin

LauCalin

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,142
  • Înscris: 08.12.2008
Nu stiu cum se regleaza arcul. Dar sper sa nu mai ploua. Ca la cat de ocupat voi fi in perioada urmatoare, doar de rahatul ala nu am chef.

#136
alexsr

alexsr

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 256
  • Înscris: 12.06.2007
Arcul este ok , incearca sa stergi lamela stergatorului cu un servetel umezit cu apa. Daca continua sa scartie il schimbi (pe stergator) cu totul.

#137
LauCalin

LauCalin

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,142
  • Înscris: 08.12.2008
Multumesc.
Voi incerca maine.

#138
LauCalin

LauCalin

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,142
  • Înscris: 08.12.2008
Intre timp nu am mai avut probleme cu stergatoarele.
Azi am schimbat amortizoarele. Am ales Nipparts si cu tot cu manopera m-au costat 330 de lei.
In alta ordine de idei, de aprox o luna scutul termic a inceput sa faca galagie, dupa o perioada de pauza. Luna trecuta, cand am fost la mecanic sa schimbe garnitura de la bidonul de lichid pentru parbriz, mi-a zis ca e cam complicat de lucrat la scutul ala, pentru ca are un sistem de prendere mai aparte. Asa ca mi-a propus sa incerce sa-l sudeze. Nu prea m-a incantat ideea, dar am zis fie. L-a sudat, a fast ok cam o saptamana, dupa care a inceput sa faca mai rau, plus cu inca un zgomot suplimentar. Adica asa:

[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/Wq-3pCbko4E?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]


   De la secunda 28 se aud doua zgomote pana in 1500 rpm. Defapt doar la 1300-1400 rpm se auzeau.

Azi, cand m-am dus la service pentru amortizoare, mecanicul mi-a propus sa-l dea jos de tot.  Ca oricum mersul masinii nu e afectat deloc si nici dpdv tehnic nu vor fi probleme. Inca ma indoiesc de chestia asta. Sincer.
Asa arata scutul acum. Portiunea incercuita e cea care a fost sudata, insa sudura nu a rezistat. Oricum nu il mai pun pe masina si nu pun improvizatii. Sper sa gasesc un scut termic si cand voi face revizia la toamna, sa-l montez.
In rest, masina merge brici. aproape 56000 de km.

Attached Files


Edited by LauCalin, 15 July 2017 - 12:47.


#139
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015
La mine nu merge videoul ala... dar un scut nou cit ar costa si-n cit timp l-ai putea procura?

#140
LauCalin

LauCalin

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,142
  • Înscris: 08.12.2008
Mai pun o data linkul. Poate acum e cu noroc. Posted Image

[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/Wq-3pCbko4E?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Nu stiu cat ar costa. In mod normal, cred ca vreo 50-60 de lei. Pana la urma e o bucata de tabla. Dar tinand cont ca nu se gaseste asa usor si e de la o masina japoneza, nu m-as mira sa fie 100-150 de lei.  Poate am noroc si gasesc de Smart Forfour. Nici nu stiu daca se potriveste si cel de la motorul de 1.3 sau 1.5. Trebuie sa ma interesez. Uite de ce sunt bune platformele tehnice comune. Nimeni nu se pune la asa ceva cu VAG. Posted Image

Edited by LauCalin, 15 July 2017 - 14:56.


#141
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015
Clinchetul ala ca de clopotei?
Pe epiesa ai incercat sa cauti reperul tinichelei?

#142
LauCalin

LauCalin

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,142
  • Înscris: 08.12.2008
Nu am gasit.

#143
LauCalin

LauCalin

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,142
  • Înscris: 08.12.2008
Joi ma uitam la asta mica... se uita" si ea la mine si parca imi zicea": "du-ma la mare!" Si asa am facut. :D
Asadar vineri dimineata am plecat. Stiti cum a fost vremea atunci... tot drumul a plouat tare sau foarte tare. Viteza a fost de 110 km/h constant, aerul conditionat aproape tot drumul pornit. Dar nu m-am sfiit ca atunci cand a fost posibil, sa o mentin in 120-130 km. Chiar, la 120 km/h am aprox. 3600 rpm. La 130, cam 4100. In Constanta m-am mai fatait vreo 3 ore... nebunie: mers mereu bara-la-bara, blocaje, strazi inundate, semafoare la care am stat si 15-20 de minute. Fara sa vreau am intrat intr-o baltoaca mai mare, de vreo 15-20 de cm si mi s-a aprins pentru 2-3 secunde indicatorul de la baterie. Ocazie cu care a scartait si cureaua de accesorii. Si cu ocazia asta mi-am amintit ca am uitat sa o schimb si ma plimb cu una noua dupa mine.
Apoi am mers in Navodari si in fiecare zi am facut unul sau doua drumuri pana in Mamaia. La astea se adauga drumul de azi, in care am fost pana la Olimp si apoi m-am intors la Bucuresti. La intoarcere, pe A2, am mers constant cu 120 km/h si ac pornit mereu. Varfurile au fost de 140-150 km/h. Deci ideea e am mers cam 650 de km si am consumat 30-32 de litri de benzina. Ceea ce ma bucura. Mai ales ca nu am mers deloc la consum, la dus vremea a fost groaznica, iar in Constanta mai mult am stat, decat am mers. Ah, doua persoane, portbagaj full.
PS: scutul termic l-am gasit la reprezentanta. 13 euro. Nou. In schimb, l-am gasit si la dezmembrari, pe un Smart ForFour: 100 de lei. :D

Edited by LauCalin, 30 July 2017 - 22:04.


#144
t-balt

t-balt

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,136
  • Înscris: 05.08.2005
Acum sincer, la ce văd acolo rezolvarea e cu o șaibă mai lata. Din experiența îți spun ca tine vreo câțiva ani lejer.

Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate