Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Mi-au disparut amigdalitele ?

Exista vreun plan de terorizare p...

Schimbare adresa DNS IPv4 pe rout...

Recomandare Barebone
 Monede JO 2024

Suprasolicitare sistem electric

CIV auto import

Mutare in MOZAMBIC - pareri, expe...
 Scoatere antifurt airtag de pe ha...

Magnet in loc de clește pent...

Cumparat/Locuit in apartament si ...

Pot folosi sistemul PC pe post de...
 Sokol cu distorsiuni de cross-over

Filtru apa potabila cu osmoza inv...

Kanal D va difuza serialul “...

Upgrade xiaomi mi11
 

Mitsubishi Colt 1.1 (sa vezi si sa nu crezi :)))

- - - - -
  • Please log in to reply
386 replies to this topic

#109
LauCalin

LauCalin

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,143
  • Înscris: 08.12.2008
Tocmai m-am intors acasa dupa un drum de 500 de km (Buc-Galati). Am consumat cam 30 de litri de benzina, adica am avut un consum de 6-6.2,6-3. Dar si conditiile au fost altele. A2-ul (Buc.-Drajna) l-am "facut" cu 120-130km/h constant si varfuri de 140-150 km/h. Caldura a fost pornita mereu pe dezaburire. De la Drajna pana la Galati, 110 km/h si 50-60-70 km/h in localitati.Traficul a fost destul de naspa si a trebuit sa fac multe depasiri, retrogradari si sa ajung de mai multe ori dincolo de 4000rpm. In plus, se si intunecase. Un stil diferit fata de cum merg de obicei. Adevarul e si ca ma cam grabeam. Am fost doua persoane in masina, full de bagaje si nu chiar usoare (inclusiv in spate, pe bancheta).
Micuta a muncit" din greu. Insa a facut fata cu brio. Chiar si la 120 km/h simteam cum motorul poate usor sa se duca spre 150-160 km/h. Singura problema evidenta, a fost insonorizarea. Dupa 110-120 km/h motorul parca se muta langa tine.

Edited by LauCalin, 26 December 2016 - 20:10.


#110
arthuraxeit

arthuraxeit

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 111
  • Înscris: 22.03.2010
ti s-a intamplat  sa scartie cureaua de la alternator? eu asa patesc iarna si cand e umiditate afara.si-am auzit ca at fi o problema frecventa la colt
la verificare e destul de intinsa cureaua,integra
pana acum am schimbat la 2 ani

#111
LauCalin

LauCalin

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,143
  • Înscris: 08.12.2008
Eu am patit asta in toamna cand am cumparat masina. Adica in urma cu 2 ani si cateva luni. Am schimbat-o, desi nu era prea uzata. Cred ca si de la umezeala facea asa. Daca imi amintesc bine era mai mereu ceata si aer umed.
In perioada cand am testat-o, era soare si uscat. Poate si din cauza asta nu scartaia. Cert e ca de cand am schimbat-o, nu am mai avut nici o problema. Am pus Bosch sau Continental. Nu mai stiu sigur.

#112
paul_kelso

paul_kelso

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,983
  • Înscris: 08.08.2005
Care e viteza maxima constructiva la 1.1 MPi? M-ai facut curios in legatura cu usurinta cu care ajunge la 160 de parca ar avea limitare din motor.

#113
LauCalin

LauCalin

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,143
  • Înscris: 08.12.2008
In carte scrie 165 daca imi amintesc bine. O singura data am ajuns pana acolo (acum 2 ani) si motorul parca brusc s-a limitat. Iar turatia era pe la 5000 rpm.

#114
LauCalin

LauCalin

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,143
  • Înscris: 08.12.2008
Astazi am implinit 30000 de km de cand am masina. Km au fost facuti in 2 ani si 3-4 luni. In continuare masina merge bine, a pornit fara probleme pe frigurile astea la o distinta de 4-5 zile. In weekend voi face un drum de 500 de km. Singura chestie naspa e ca ziele trecute am gast-o atinsa. Nu stiu unde si nici nu stiu cum. E in dreptul manerului de la usa din stanga. Nu e grav. Dar este enervant.

#115
LauCalin

LauCalin

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,143
  • Înscris: 08.12.2008
Azi am patit ceva ce nu mi s-a intamplat niciodata. Am mers cu masina penultima data duminica. Apoi, ultima data azi. Asa ca azi dimineata cand am pornit, toate bune si frumoase pana cand am vrut sa plec de pe loc. Efectiv nu a vrut. Ceva parca tinea "contra" si rotile din spate erau intepenite. Wtf??? Accelerez putin mai tare, plec cu roata stanga spate blocata vreo 10-15 cm (si acum mai e dara pe asfalt), se aude o pocnitura mai tare si totul revine la normal.
Dau o tura, doua de siguranta prin cartier incercand sa imi dau seama ce s-a intampla. Frane aveam, directia e ok, nu "trage" intr-o parte.... Ajung la munca si incept sa caut pe net si imi apar tot felul de probleme legate de tamburi. Cu ceva emotii am pornit de pe loc in seara asta, dar fara ca problema sa se repete. Cineva m-a sfaruit sa nu mai folosesc atat de des frana de mana, mai ales ca nu e neaparat nevoie (masina nu e oprita niciodata in panta).
Ah, si azi am lovit un catel. :( Mi-a sarit in fata cand aveam 90km/h. Bine ca nu l-am omorat. A zbierat si a fugit. Am strambat numarul si am o "amprenta" pe spoiler pentru ca era ud si jegos.

#116
alexsr

alexsr

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 257
  • Înscris: 12.06.2007
Desprafuire/curatare tamburi ai facut ?

#117
LauCalin

LauCalin

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,143
  • Înscris: 08.12.2008
Deocamdata nimic. Masina nu a mai dat nici un semn. Nu am mai tras frana de mana. Dupa amiaza am sa merg la un mecanic. Mi-a zis la telefon ca el crede ca trebuie curatat sistemul din interior. Ca se poate intampla de la asta, plus de la sarea care s-a dat pe drumuri cand a fost zapada.

#118
Tarzy

Tarzy

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,637
  • Înscris: 28.11.2001

View PostLauCalin, on 03 martie 2017 - 00:00, said:

Azi am patit ceva ce nu mi s-a intamplat niciodata. Am mers cu masina penultima data duminica. Apoi, ultima data azi. Asa ca azi dimineata cand am pornit, toate bune si frumoase pana cand am vrut sa plec de pe loc. Efectiv nu a vrut. Ceva parca tinea "contra" si rotile din spate erau intepenite. Wtf??? Accelerez putin mai tare, plec cu roata stanga spate blocata vreo 10-15 cm (si acum mai e dara pe asfalt), se aude o pocnitura mai tare si totul revine la normal.
Dau o tura, doua de siguranta prin cartier incercand sa imi dau seama ce s-a intampla. Frane aveam, directia e ok, nu "trage" intr-o parte.... Ajung la munca si incept sa caut pe net si imi apar tot felul de probleme legate de tamburi. Cu ceva emotii am pornit de pe loc in seara asta, dar fara ca problema sa se repete. Cineva m-a sfaruit sa nu mai folosesc atat de des frana de mana, mai ales ca nu e neaparat nevoie (masina nu e oprita niciodata in panta).
Ah, si azi am lovit un catel. Posted Image Mi-a sarit in fata cand aveam 90km/h. Bine ca nu l-am omorat. A zbierat si a fugit. Am strambat numarul si am o "amprenta" pe spoiler pentru ca era ud si jegos.

combinantia frane iarna, frana pe tamburi umezeala, material antiderapant, frana de mana, etc .... nimic sa te ingrijoreze, e bine ca iarna sa nu folosesti frana de mana

despre catelul lovit iti faci iluzi .... a mai schelalait si fugit datorita adrenalinei .... lovit la 90 la ore in mod sigur organele lui interne au avut de suferir.

#119
FlorinMihai

FlorinMihai

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 565
  • Înscris: 19.04.2012
Salut,

Fix acelasi lucru l-am patit si eu pe vremea cand aveam un Chevrolet Aveo.
Am lasat frana de mana trasa, a fost umezeala si tamburii s-au lipit cumva de ceva pe acolo si mi-au blocat rotile.
Citisem despre aceasta problema cu putin timp inainte sa se intample, asa ca m-am prins imediat despre ce era vorba.
Am mers la service, mi-a desfacut ce avea de desfacut, a schimbat tamburii si aia a fost.
Nu am mai lasat frana de mana trasa de atunci, ci o lasam doar in viteza.

Spor!

#120
LauCalin

LauCalin

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,143
  • Înscris: 08.12.2008

View PostTarzy, on 03 martie 2017 - 10:11, said:



combinantia frane iarna, frana pe tamburi umezeala, material antiderapant, frana de mana, etc .... nimic sa te ingrijoreze, e bine ca iarna sa nu folosesti frana de mana

despre catelul lovit iti faci iluzi .... a mai schelalait si fugit datorita adrenalinei .... lovit la 90 la ore in mod sigur organele lui interne au avut de suferir.

Din toata treaba asta de catel imi pare cel mai rau. Masina se repara. E un fier. :(

#121
LauCalin

LauCalin

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,143
  • Înscris: 08.12.2008
Am rezolvat. Mecanicul doar a curatat pe-acolo ce era de curatat. A fost destula mizerie. Mi-a zis ca nu e cazul sa schimb nimic si sa incerc sa folosesc frana de mana doar cand e necesar, gen plecari din rampa sau parcari in panta.

#122
LauCalin

LauCalin

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,143
  • Înscris: 08.12.2008
Am ajuns la 53xxx km. Weekendul asta am facut un drum de aprox. 580 de km. 170 de km regim de autostrada (120-130 km/h), restul mers constant cu 110-120 km/h in extraurban. Dintre acesti km, 170-180 i-am facut cu aerul conditionat pornit. Inainte sa plec la drum, am facut plinul. Au intrat 32 de litri de benzina. Am mers prin zona de campie cu ceva rafale de vant pe aprox. 100 de km. Mai exact Bucuresti, Fetesti, intoarcere la Drajna (pe A2), Slobozia, Braila, Galati la dus si Galati, Braila, Buzau, Bucuresti la intoarcere. Cand am ajuns acasa, acul de la nivelul benzinei era exact sau aproape exact in zona dinaintea alimentarii. Conditiile de mers au fost doua persoane, portbagaj plin si ceva plase pe bancheta din spate. Comsumul e undeva intre 5.5 si 6. Tinand cont de faptul ca am tras de ea, avand varfuri de 140 km/h si conditiile descrise, ma declar f multumit de consum. Nu stiu ce ai putea sa-i ceri mai mult de la un motor aspirat de 1100 cmc. Ah, poate o insonorizare mai buna. Mi-am zis ca mereu o voi injura pentru asta. :D

Edited by LauCalin, 01 May 2017 - 22:55.


#123
nniki

nniki

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,980
  • Înscris: 15.05.2009

View PostLauCalin, on 01 mai 2017 - 22:52, said:

Ah, poate o insonorizare mai buna. Mi-am zis ca mereu o voi injura pentru asta. Posted Image
Ai modelul dinainte sau dupa face-lift?
Ma tenteaza sa cumpar un Mitsu 1.3, 2010, cutie automata, pentru nevasta-mea. Din considerente de fiabilitate si spatiu interior maricel pentru clasa ei.
Ca gandesc ca poate la face-lift(in 2008 daca nu gresesc) au rezolvat cat de cat problema asta cu insonorizarea.

#124
LauCalin

LauCalin

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,143
  • Înscris: 08.12.2008
Nu prea s-a rezolvat cu insonorizarea nici la facelift.
Iti recomand Colt, mai ales cu motorul ala. Se misca mai bine decat a mea. Iar consumul e putin mai mare. Daca tinem cont de putere si dinamica, eu zic ca e ok. Si mai e ceva. Motorul meu e in 3 cilindri. Are arbore de echilibrare pentru diminuarea vibratiilor, insa nu se compara cu rafinamentul unui motor cu 4 cilindri, asa cum e cel in 3.
Si inca ceva: incearca totusi sa eviti cutia automata. E faina la condus. Insa nimeni sau prea putini au curaj sa se bage in cazul in care se strica ceva. Nu vreau sa generalizez. Nu este o cutie proasta. Insa stii cum se zice: e mai bine sa previi decat sa tratezi. Iar ambreiajul la Colt duce lejer 200000 de km. Eu nu am vazut/auzit pe cineva cu probleme la ambreiaj. Si stiu Colturi care au ajuns la 250-260000 de km. Vezi si pe forumul monomarca ce zic posesorii.

#125
nniki

nniki

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,980
  • Înscris: 15.05.2009
Merci pentru sfaturi.
Trebuie sa-ti spun de la inceput ca cel putin unul dintre ele nu am cum sa-l urmez. Cutia automata. I-a intrat in cap ca nu se descurca cu manuala si deci conditia nr 1 e cutia automata. O inteleg, caci si mie, dupa 20 ani de manuale de toate soiurile, mi-a picat in mana o automata cu care ma inteleg bine de peste 2 ani: Golf Variant 2012 tdi 1.6, 105 cp, DSG evident.
Nici nu ne dau banii afara din casa, insa nici ultima cazatura n-as lua, mai ales ca am decis ca e musai sa fie asigurabila Casco, deci o vechime de max 9-10 ani.
Asadar dupa ceva cautari, luptandu-ma sa imping in fata cele fiabile in dauna celor "frumoase", am nimerit catre o Honda Jazz si catre acest Mitsu Colt. Nu am gasit Polo, caci mi-as fi dorit. Cateva Yaris pe piata cam scumpe.
Jazz s-a dovedit lovita serios de vreo doua ori si a picat din schema.
Colac peste pupaza si la Colt trebuie sa am niste certitudini, caci e in alt oras si cand merg sa-l cumpar ar fi bine sa corespunda cu pozele si istoricul.
M-am obisnuit cu ideea ca va consuma mai mult decat Golful(care imi ia in Bucuresti pana in 7 vara si in jur de 8 iarna) si ca insonorizarea nu va fi de top.
Va fi folosita 90% in Bucuresti, deci suspensiile mai putin confortabile nu se vor resimti acut. In rest, mi-ar fi placut o incalzire in scaune si navi, dar nu s-a nimerit.
Sa fiu sincer, ma gandesc sa fie o masina de invatare pentru sotie, sa-si faca mana pe o masina fiabila. Iar daca vor face echipa buna, de ce nu, sa lungim mariajul. :)

Maine-poimaine sper sa ma inteleg la pret cu vanzatorul si in curand sa devin posesor de Mitsu.

Keep in touch.

#126
LauCalin

LauCalin

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,143
  • Înscris: 08.12.2008
Ok, hai sa-ti spun parerea mea pentru ca am fost fix in situatia ta. Initial m-am uitat la Ford Fiesta. Dar am dat numai peste cazaturi. Asa ca dupa 4-5 masini rupte, mi-am zis ca e pierdere de timp. Apoi m-am uitat la Yaris. Tot ce am gasit, avea peste 120-130000 de km si fusesera masini ale angajatilor unor firme. Deci pas! Jazz mi-as fi dorit... chiar f mult, dar efectiv nu am gasit decat una, cu 170000 de km. Imi place masina, imi place spatiul din ea si modularitatea, dar am vrut sa evit rulajul ridicat. Asa ca am mai cautat.
Apoi m-am hotarat sa ma uit la Colt. Era o masina care imi place demult timp si am vazut ca e ok la pret, an, rulaj si puterea motorului, raportat la clasa masinii si greutatea ei. Asa am luat masina cu 3700. Daca era Polo, nu avea 20000 de km, ci 120000 ("reali), nu era din 2008, ci din 2006-2007 si mai mult ca sigur avea "celebrul" motor de 1.2. Tocmai asta am vrut sa evit. Am facut compromis la faptul ca e in dotare de baza si in 3 usi.
Te inteleg in privinta cutiei automate. Sora mea are cutie automata pe un Clasa A din 2015. E de vis. Hai sa o dam pe-a dreapta. Posted Image
Nu zic ca un Colt automat e o masina proasta sau de evitat. Insa este un sistem care poate duce ka cheltuieli mari in cazul unei probleme, asa cum este defapt la mai toate cutiile automate. Oricum, daca vei da peste o masina ingrijita, pregateste-te sa nu renunti la ea cu una, cu doua. Iti spun ca sa te astepti la asta. Eu am facut peste 30000 de km si singurele extra schimbate, au fost o antena care mi-a fost furata si doua becuri. Posted Image
Ah, mie in Bucuresti imi consuma undeva pe la 8 (stil de condus linistit (60-70 km/h) cu frana de motor cat mai mult). Motorul de 1.3 consuma cam 9. Fiind automata, cred ca se duce in 10-10.5.

Edited by LauCalin, 16 May 2017 - 10:31.


Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate