Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
KIA SORENTO-impresii,pareri,comentarii,sfaturi,etc.
Last Updated: Mar 24 2020 20:21, Started by
ovidiumaja
, Jan 25 2015 15:11
·
0
#37
Posted 21 May 2015 - 20:52
N-ar fi exclus sa ai supapa EGR blocata pe pozitia deschis fapt care ar produce intrarea gazelor de esapatie in circuitul de alimentare cu aer si astfel sa produca pornirea greoaie a motorului.Tot aici,se poate verifica si clapeta dozatoare de aer care poate si ea produce acelasi lucru prin opturarea patrunderii aerului in circuitul de ardere combustibil.Sunt doar niste pareri,dar pot fi verificate simplu de catre fiecare utilizator(daca EGR-ul este blocat,motorul scoate mult fum si masina are pierdere considerabila de putere)cat despre dozatorul de aer,la oprirea masinii,una din conditiile care se indeplinesc pentru oprirea optima a masinii este si blocarea admisiei de aer in circuitul de ardere combustibil.Succes!
|
#38
Posted 24 May 2015 - 20:33
Se pare ca nu e egr, nu scoate fum si trage bine. Am schimbat bateria, aveam de 70Ah si am pus de 80, e ceva mai bine dar tot se chinuie unpic.
|
#39
Posted 10 June 2015 - 19:00
Am rezolvat, erau periile de la electromotor. Acuma porneste "la sfert" cu motor rece sau cald.
|
#40
Posted 16 June 2015 - 09:03
Ieri seara(in jurul orei 21.00) am trecut prin cea mai mare vijelie din cate-mi amintesc,respectiv o ploaie cu gheata de dimensiunea oualor de porumbei sau a cireselor de mai,timp de 10-15 minute cu o frecventa foarte mare,timp in care masina a fost expusa alaturi de alte masini(Logan,Mazda,Ford si Opel)conditiilor atmosferice expuse mai sus.Toate masinile enuntate mai sus au suferit avarii mai mari sau mai mici(cele mai multe Loganul)iar Sorento a ramas intact.Am ramas placut surprins de comportamentul lui la furtuna.
|
#41
Posted 07 August 2015 - 21:35
Buna seara,
Revin pe forum dupa o indelungata absenta cu cateva precizari.Am reusit sa parcurg cu masina primii 10.000km de cand am achizitionat-o.Pe masura trecerii timpului si a parcurgerii cat mai multor km,parerea mea vis a vis de comportamentul masinii s-a imbunatatit tot mai mult si anume:probleme mecanice si electrice-zero,comportament rutier foarte bun,iar cea mai placuta impresie mi-a facut-o consumul de carburant si anume:am litrat consumul la pompa pe o distanta de 2.000km in conditii de rulaj vitrege respectiv-temp.mediului cuprinsa intre 35-38 gr.Celsius(aer conditionat folosit aproape permanent)rulaj preponderent in oras(peste 70% de distanta rulata in oras si pe camp cu remorca) cu toate acestea consumul a reiesit 10.5l/100km.Pentru mine este un consum mai mult decat multumitor la conditiile descrise si performantele obtinute.Voi ce parere aveti? |
#42
Posted 12 August 2015 - 09:05
părerile sunt subiective
atâta timp cât te simți bine cu mașina ta, ce nevoie ai de părerile celor din jur? |
#43
Posted 02 September 2015 - 17:27
Un mic sfat de tunning Sorento pentru amatori.Am scos din functionarea curenta valva EGR astfel:pe conducta care aduce gazele de ardere de la motor la EGR,in zona de jonctiune a acesteia cu EGR-UL in locul garniturii de etansare de cupru existente am montat o garnitura de aluminiu plina confectionata de mine dintr-o tabla de 2mm,in rest totul ramane neschimbat.Ca efecte sesizabile imediat,putere mai mare a motorului,raspuns instantaneu la acceleratie in rest nimic de semnalat.Acum am o satisfactie deplina de condus masina pentru faptul ca simt aproape si disponibili toti caii putere (cai tineri si vanjosi nu batrani si letargici).Pentru doritori va stau la dispozitie oricand cu detalii privind micreo tunningul efectuat,
|
#44
Posted 05 November 2015 - 08:47
In urma cu circa 1 luna am echipat masina cu cauciucuri INSA TURBO DAKAR 245X70 R16(reesapate)si m-am gandit sa va impartasesc si voua expierenta mea cu privire la comportamentul masinii atat on cat si offroad,respectiv:
-on road-masina sta foarte bine pe sosea,franeaza mult mai repede dar a crescut consumul de carburant cu circa 1.5-2l la 100km(poate fi si efectul racirii vremii combinat cu schimbarea cauciucurilor)iar in momentul in care viteza creste peste 90km/ora cauciucurile produc un sunet asemanator celui produs de un avion care ruleaza pe pista inainte de decolare.Pentru unii poate fi suparator,mie insa,chiar imi place sunetul respectiv. -off road-comportamentul masinii se schimba radical,masina poate absolut orice,poate rula aproape pe orice teren atata vrema cat nu ramai suspendat.Din experienta proprie,imediat dupa incaltarea masinii,am iesit cu ea la padure(nevoia m-a impins)si am urcat pe panta cu inclinatie mai mare de 25-30% atat pe fanat cat si pe poteca argiloasa din padure,dupa 2 saptamani de ploaie continua.Nici un moment nu am avut senzatia c-as putea ramane impotmolit undeva.Deasemenea am rulat pe miriste(masina s-a afundat pana la caroserie)unde am avut destule emotii,dar am trecut cu bine toate obstacolele. In concluzie,la rularea off road pot spune cu certitudine ca mai mult de 80%din comportamentul masinii il au cauciucurile,restul depinde de motor si sofer. |
#45
Posted 10 January 2019 - 19:29
#46
Posted 19 January 2020 - 16:13
Salutare tuturor,
Eu sunt proprietar de Sorento 2008,170Hp și per general sunt mulțumit de alegerea făcută în urmă cu 12 ani. Am cumparat-o cu 3 km la bord iar acum are peste 220000. Pana la 173000 nu i-am făcut nimic în afara de întreținerea regulată. Apoi i s-a gripat motorul. Cauza: baia de ulei s-a umplut de mâzga care a blocat sorbul pompei de ulei. Abia după aceea am aflat ca una din greșelile de design ale motorului o reprezintă faptul că dacă garniturile de cupru ale injectoarelor se uzează, calamina aruncată din cilindru se scurge înapoi în baie în loc să fie aruncată afară, ca la alte motoare. Recomandarea mecanicului: verificarea/înlocuirea regulată a veniturilor atunci când este cazul. Apoi au mai aparut si alte probleme. A început să nu mai tragă si sa scoată fum negru la accelerare. Cauza:supapa vaccumatica de pe turbina, care reglează geometria planetelor, avea membrana sparta. Înlocuire: 750 ron. Acum am altă problemă. Am inlocuit telescoapele spate cu altele "compatibile" si acum la orice denivelare simt lovituri in sasiu iar amortizarea este aproape inexistenta. S-a mai confruntat cineva cu o situație asemănătoare? Mulțumesc! |
|
#47
Posted 20 January 2020 - 12:00
#48
Posted 18 February 2020 - 19:51
Una-i premium€ť, alta nu-i. Identificati care si cum vine.
Edited by MembruAnonim, 18 February 2020 - 19:53. |
#49
Posted 24 March 2020 - 20:21
Imi place noul model si pare o evolutie majora fata de actuala generatie.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users