Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Incalzire in pardoseala etapizata

Suprataxa card energie?!

Cum era nivelul de trai cam din a...

probleme cu ochelarii
 Impozite pe proprietati de anul v...

teava rezistenta panou apa calda

Acces in Curte din Drum National

Sub mobila de bucatarie si sub fr...
 Rezultat RMN

Numar circuite IPAT si prindere t...

Pareri brgimportchina.ro - teapa ...

Lucruri inaintea vremurilor lor
 Discuții despre TVR Sport HD.

Cost abonament clinica privata

Tremura toata, dar nu de la ro...

Renault Android
 

Citroen C4 Cactus

- - - - -
  • Please log in to reply
69 replies to this topic

#55
joamix

joamix

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 4
  • Înscris: 17.10.2012
Ei...poze. Poze si filmulete se gasesc intr-o gramada de review-uri pe net. Impresii da, impresii obiective in primul rand. Dupa 800 km pot spune ca sunt multumit de alegerea facuta. Exista loc de mai multumit , intotdeauna exista.
Ce imi place la Cactus: aspectul , comportamentul la drum, confortul, spatiul interior (urasc consolele centrale care imi limiteaza gradele de libertate ale piciorului drept, dotarile esentiale din punctul meu de vedere (AC, geamuri electrice fata,airbag-uri , inchidere centralizata), dotarile neesentiale , dar binevenite (climatizare automata, camera spate, senzori parcare).
Ce ar putea fi mai bine : o parte din plastice ar putea fi mai "de calitate", poate inca o viteza in plus nu ar fi stricat din perspectiva consumului la viteze putin mai mari.
Ce necesita timp de acomodare (cel putin in cazul meu): motorul in trei cilindri cu vibratii esential mai sesizabile la turatii mici fata de motoarele cu care eram familiarizat (Suzuki Ignis, Chevrolet Spark pe care nici nu-l sesizezi ca functioneaza la relanti, dupa ce s-a incalzit) , schimbatorul de viteze cu cursa mai lunga, spatiile mai mari pentru manevra.
Cum am ales aceasta masina ? Vroiam o masina usor mai mare decat celelalte pe care le am (nu sunt fan masini mari), care sa fie utila si in  deplasari mai lungi (satul de bagaje pe bancheta din spate), sa nu fie diesel (zgomot de masina de tocat la gamele joase de pret Posted Image  )dar totusi sa fie economica, sa fie noua (nu vreau sa stau prin tot felul de service-uri, daca pierd la loteria second-hand) , sa aiba "forma" , dincolo de rigoare si disciplina sa aduca ceva nou , placut ochiului si care sa nu se estompeze prea repede in timp(acelasi considerent a stat si la baza alegerii Spark-ului in 2010, pe care si acum il privesc cu placere , spre deosebire de alte marci /modele al caror farmec care se estompeaza in 2-3 ani).
Am "cutreierat" forumurile din Europa : UK unde se pare ca sunt o gramada de posesori, DE unde iar exista cel putin un forum dedicat acestui model (de ce naiba cumpara nemtii masini frantuzesti  Posted Image ), FR...
Am cautat sa vad cu ce probleme se confrunta proprietarii si pana la urma a invins DA, asta este masina .Oricum fiind lansata si in Australia , tre' sa fie ceva de capul ei.
Sper ca si Cactusul sa fie la fel de "indiferent" fata service-uri ca si celelalte masinute pe care le-am avut sau le mai am. Voi reveni cu noi impresii.

#56
CGDBZ

CGDBZ

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,012
  • Înscris: 29.06.2011
Sa o stapanesti sanatos, intradevar o masina deosebita. Ce motorizare ai ales ?

#57
alincorha

alincorha

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 3
  • Înscris: 16.08.2016
Salut

Scriu mesajul asta in timp ce astept sa imi fie livrat un Citroen Cactus Feel 1.2 vti 82cp.
Am testat urmatoarele masini pana sa ma decid: Suzuki Vitara, Mazda CX-3 si Mitsubishi ASX. In plus am avut ocazia sa merg in concediu cu un Duster (model 2014) luat imprumut de la tatal meu.

Am ales Cactus-ul din urmatoarele motive:
- Pret imbatabil 9990 euro cu TVA inclus la care se adauga 1500 RON - atata am platit pe tichetul rabla
- Imi place cum arata - aici parerile sunt impartite - mie imi place dar am prieteni carora nu le place de loc
- Modelele noi au bancheta rabatabila 1/3 respectiv 2/3 - detailu foarte important pentru mine. Primele modele aveau bancheta monobloc
- Am fost multumit de felul in care s-a comportat la drive-test desi in mazda m-am simtit mai bine
- O sa folosesc masina pentru naveta inspre si de la servici - motivul pentru care am ales motor pe benzina aspirat si nu turbo
- Cheltuieli de utilizare foarte mici

In final a contat faptul ca imi place masina si pretul este unul foarte bun din punctul meu de vedere.

Alin

#58
M0sGerila

M0sGerila

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,916
  • Înscris: 19.12.2007
a repornit Rabla ?

#59
alincorha

alincorha

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 3
  • Înscris: 16.08.2016
Initial au fost epuizate fondurile si au suplimentat cu 3000 de tichete dar nu cunosc situatia la zi.
Cred insa ca atata timp cat exista cerere vor suplimenta fondurile - statul incaseaza din fiecare masina TVA mult mai mare decat valoarea tichetului.

#60
lbanias

lbanias

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 546
  • Înscris: 21.07.2004
Nu pot intelege ce pot vedea unii frumos la aceasta forma atipica ! E ca si cum ai da sa faca un puzzle cu piese gresite unui copil de 2 ani. El stie ce unde trebuie pus si se bucura la final de rezultatul dealtfel corect. Ne-am plictisit de normalitate? E doar o incercare de supraviețuire a unei companii aproape de faliment. As fi curios cum stau cu vinzarile acum! In special la Cactus.

#61
alincorha

alincorha

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 3
  • Înscris: 16.08.2016
Am primit masina de aproximativ o luna si cred ca mi-am format o imagine mai cuprinzatoare decat impresia cu care ramasesem dupa un test-drive.
Nu discut partea de design unde gusturile difera de la om la om..

Incep cu partile negative:
- materialele din interior sunt ieftine si asta se simte peste tot chiar daca Citroen a incercat sa ascunda asta printr-un design inovativ
- e foarte departe de impresia care ti-o da un interior de masina premium dar calitatea materialelor e similara cu ce am vazut intr-un golf trendline
- suspensia spate e cel mult mediocra - asta nu am simitit-o la drive-test pentru ca am mers numai pe dumuri bune. Nu e nici rea dar masina se comporta ciudat chiar si la viteze mici in special pe drumuri mai denivelate si in curbe - asta ma deranjeaza destul de tare si sincer nu ma asteptam
- nu are nici un fel de scut dar se poate comanda de la Citroen si costa peste 600 ron - asta stiam din review-uri. Eu mi-am comandat aftermarket din tabla la 370 ron pentru ca altfel se murdareste tare de tot motorul in timp
- centurile de siguranta mi se par de jucarie si ma astept sa se auda 'soricei' cat de curand

Partile bune:
- masina este incapatoare si confortabila in conditii normale (drumuri decente)
- pozitia la volan imi place tare mult
- calitatea asamblarii in general pare foarte buna
- directia e foarte precisa si imi place cum se 'intareste' la viteze mai mari  
- totul este minimalist, accesul e facil peste tot inclusiv in compartimentul motor
- consumul in oras este destul de scazut, eu locuiesc in Cluj si in oras am o medie de pana in 6l cu AC pornit mai tot timpul (1.2 VTI82)

Eu as recomanda masina asta cuiva care apreciaza o Dacia noua nou dar vrea sa aiba parte si de putin stil si originalitate/pozitie la volan mai inalta.
Cine apreciaza dotarile si calitatea materialelor din masinile premium la mana a doua vor fi dezamagiti.

#62
joamix

joamix

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 4
  • Înscris: 17.10.2012
Citroen Cactus ,impresii dupa 6 luni.
In continuare multumit de alegerea facuta. Aproape 14000 km din care 4000 intr-un concediu in care am dus-o sa-si viziteze patria natala  Posted Image  .
Consum decent . Cu grija pe autostrada a iesit in jur de 5 , cu mai putina grija 5.7 (si astea in conditii de vara cu clima pornita) .Usor de condus, comoda. Tinuta de drum foarte buna.
A devenit mai silentioasa (dupa ce la inceput vibratiile specifice motorului in 3 cilindri, m-au deranjat putin , mai ales dupa trecerea de la Chevrolet Spark la care motorul cald la relanti abia il sesizai ca functioneaza) . Acum s-a mai asezat.
Imi place combinatia motor -cutie de viteza , aceasta din urma reusind sa scoata tot ce se poate din motorasul de 1.2.
Am intalnit mai multi Cactusi in vest decat in est, respectiv Austria, Italia, Germania si  ce sa mai zicem de Franta , unde am vazut chiar o masina de politie Cactus .
Probleme minore:
- intarzieriea aparitiei afisajului la touchscreen la pornire , fenomen care apare rar si aleator,ca si cum ar face o reboot-are.
- iti picura apa in cap la deschiderea usii portbagajului (dupa ce ai fost la spalatorie sau a plouat)

Important este insa ca se descurca bine si in oras si in afara...si arata bine pe deasupra :) (Eu n-am intalnit inca pe nimeni care sa spuna ca e urata ...din contra le place , singura retinere o au unii cand se uita la interior Posted Image tableta aia ii sperie.)
Dotarile  (geamuri electrice, clima automata , senzori parcare, camera marsarier,tempomat,limitator de viteza, plus ABS etc ) imi sunt mai mult decat  suficiente pentru o exploatare normala .

View Postlbanias, on 11 septembrie 2016 - 02:16, said:

Nu pot intelege ce pot vedea unii frumos la aceasta forma atipica ! E ca si cum ai da sa faca un puzzle cu piese gresite unui copil de 2 ani. El stie ce unde trebuie pus si se bucura la final de rezultatul dealtfel corect. Ne-am plictisit de normalitate? E doar o incercare de supraviețuire a unei companii aproape de faliment. As fi curios cum stau cu vinzarile acum! In special la Cactus.
Tocmai asta e . Frumosul nu trebuie inteles , nu are nici o treaba cu logica. Pus si simplu iti place ... sau nu  :)  , si da, cred ca uneori e bine sa renunti la normalitate, e bine sa vezi cate o data si culori vii intr-un peisaj gri , confortabil, dar anost.

#63
M0sGerila

M0sGerila

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,916
  • Înscris: 19.12.2007
Neeeeah , e mai frumos o mare de VW gri metalizat diesel .....

#64
rzvnc

rzvnc

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 3
  • Înscris: 22.11.2007

View Postjoamix, on 26 septembrie 2016 - 09:39, said:

Citroen Cactus ,impresii dupa 6 luni.

Imi place combinatia motor -cutie de viteza , aceasta din urma reusind sa scoata tot ce se poate din motorasul de 1.2.

Probleme minore:
- intarzieriea aparitiei afisajului la touchscreen la pornire , fenomen care apare rar si aleator,ca si cum ar face o reboot-are.
- iti picura apa in cap la deschiderea usii portbagajului (dupa ce ai fost la spalatorie sau a plouat)


Am avut inainte un C1 cu motor 1.0 din 2011, iar acum de aproape 9 luni un Cactus 1.2 82cp Feel cu clima, camera, proiectoare.
Am parcus cu Cactusul 10000km majoritatea in Bucuresti
La C1 ceea ce este si la Cactus, mi-a placut raportul cutie-motor, servodirectia si pedalele moi. Motiv pentru care am avut probleme cand am coborat din Logan si am dat cu spatele cu C1.
Suspensiile la Cactus sunt mult mai ok decat la C1, unde simteam orice groapa, gropita. Recunosc totusi ca pasagerii din spate s-au cam plans de suspensii, pesemne ca e masina prea usoara.

Sunt mici probleme cu Multimedia:
1. Nu citeste pe USB decat in format Fat32
2. Daca e consumul prea mare pe USB(un stick mai vechi/prost) se reseteaza continuu. La inceput nu intelegeam dece, mai ales ca acel stick nu era la prima utilizare pe masina.
3. Mi s-a resetat odata in timpul mersului, presupun ca fluctuatii de curent. Nu aveam nimic in USB pentru a "suge" curent.
4. Pozele mari nu prea se incarca.
5. Nu toate formatele audio de pe USB mi le vede. Nu garantez ca am dreptate la acest punct, dar cand am bagat stickul pe calculator am avut impresia ca sunt mai multe melodii.


Ponturi de a scoate consum mai mic:
In primul rand imi place sa plec primul de la semafor si sa ma departez de coloana. Din acest motiv imi place cutia de viteza. La logan ma trezeam in mijlocul intersectiei ca trebuia sa schimb in a 2-a.
Mers sprotiv cu aglomeratie am scos 9-10%. Daca pun limitator de viteza la 64Km/h (apropo pe GPS imi indica 60Km/h si diferenta aceasta se pastreaza la orice viteza) cosumul scade la 8-8.5%.
Pentru Bucuresti, mers sportiv si fara sa ai grija politiei, mi se pare ok.

In afara cel mai mic consum il ai in a 5-a la 70 KM/h, cam vreo 4%.

La interior:
Am avut surpriza sa conduc cu cafeaua intre picioare. Am un singur suport de pahar, intre scaunele din fata, dupa frana de motor, in care intra perfect o cutie de coca-cola(nici gand de ceva mai mare). Din pacate cotierele de la Citroen nu vin cu suport de pahare.
Scaun ok, volan  foarte ok, faptul ca lipseste turometru nu am bagat de seama, nu cred ca mai vreau masina cu ceasuri.
E prima masina cu clima pe care o am, si se simte diferenta la confort. Caldura porneste dupa ce s-a incalzit motorul cu ventilatia la maxim iar apoi se domoleste, nu o sa-ti bata aer rece. Vara e confortabil sa NU te trezesti ca ai inghetat sau ca transpiri.
Camera de marsarier combinata cu senzori pe spate e dementiala. Poti merge cu spatele mult si bine, doar ca la peste 20km/h se opreste camera. Totusi la locuri de parcare plang dupa C1.

Ca volum, am facut efortul ca intotdeauna sa bag tot pagajul in portbagaj. E la limita, dar incape. Normal in afara mergem 2 adulti si 1 copil de 3 ani, dar l-am umplut si pentru 5 adulti si 1 copil. Pot spune ca portbagajul este exact cat ai nevoie.


Pe total masina imi place, se comporta ok, e confortabila. Depui efort minim la manevre de parcare. E ok pentru oras si in afara orasului. O recomand pentru cei care au curajul de a avea propriile opinii si vor o masina din aceasta gama.

@mzamfirm Presupun ca compari un VW sh cu un Cactus nou. O masina sh e vanduta cand trebuie sa investesti bani in ea. De exemplu eu am vandut C1 cand trebuia sa schimb cauciucurile si sa fac o revizie mai serioasa. Pentru un rulaj sub 15 000 km/an merita o benzinara. A, si impozitul la Cactus este 48 RON/an. O masina noua iti aduce garantia ca nu te lasa cand iti e lumea mai draga. Iar calutii, pentru ce? Limita de viteza in Romania e de 130 km/h. Crede-ma, faptul ca e usoara si ca am un raport bun motor-cutie, accelereaza bine de pe loc si ajungi lejer la 100km/h daca vrei.

Edited by rzvnc, 08 March 2017 - 17:29.


#65
alexa32

alexa32

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,290
  • Înscris: 12.08.2006
Pentru a rezolva problemele cu usb cere un update de soft.
N-are nicio treaba cu consumul de curent, poate doar de resurse procesor.

Edited by alexa32, 09 March 2017 - 09:32.


#66
rzvnc

rzvnc

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 3
  • Înscris: 22.11.2007

View Postalexa32, on 09 martie 2017 - 09:31, said:

Pentru a rezolva problemele cu usb cere un update de soft.
N-are nicio treaba cu consumul de curent, poate doar de resurse procesor.
Am facut azi update la SMEG5.42.B.R4. A luat cam 10 minute.
Multumesc pentru sfat.

#67
Baxon

Baxon

    Dachshund

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,720
  • Înscris: 01.03.2017
Decat Cactus mai bine noul Ignis 1.2 GLX Dualjet ALLGRIP cu dotari serioase si poate pret mai mic ..

#68
rzvnc

rzvnc

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 3
  • Înscris: 22.11.2007

View PostBaxon, on 09 aprilie 2017 - 15:12, said:

Decat Cactus mai bine noul Ignis 1.2 GLX Dualjet ALLGRIP cu dotari serioase si poate pret mai mic ..
Sal,
E alta clasa, nr locuri 4, portbagaj 208l, poti compara cu un C1.

#69
boboc_andrei

boboc_andrei

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 17
  • Înscris: 23.10.2013
Salut. Sunt si eu aproape 97% sigur că am găsit masina care se potriveste bugetului meu in raport cu dotarile si caracteristicile ei. Pentru ca voi detineti aceasta masina, vreau sa imi ziceti cum sta la capitolul lumina noaptea pe drumuri neiluminate, comparativ cu ce ati avut si cum sta la capitolul racire pe timp de vara si incalzire pe timp de iarna. Mai vreau sa stiu cum e la service, preturi calitate. Ce accesorii v-ati luat si considerati ca sunt most have? Drumuri lungi, gen grecia, turcia, austria etc ati facut? Cam cum stati cu cervicala la 15 ore de condus? Multumesc.

#70
JohnnyD2

JohnnyD2

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 129
  • Înscris: 22.12.2006
salutare!

Putine impresii  despre acest model :)
Intre  timp, si-a achizitionat cineva,  motorul  de 1.6 D? ;)
PRetul. mi-se pare  foarte ok, pt masina asta, si  sunt curios sa aflu parerea posesorilor.... ;)

Zi faina!

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate