Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Se poate recupera numar de telefo...

Upgrade de la MacBook Pro M1 cu 8...

Ce tip de monitor am nevoie pt of...

Resoftare camera supraveghere
 Cu ce va aparati de cainii agresi...

Nu imi platiti coletul cu cardul ...

Exista vreun plan de terorizare p...

Schimbare adresa DNS IPv4 pe rout...
 Recomandare Barebone

Monede JO 2024

Suprasolicitare sistem electric

CIV auto import
 Mutare in MOZAMBIC - pareri, expe...

Scoatere antifurt airtag de pe ha...

Magnet in loc de clește pent...

Cumparat/Locuit in apartament si ...
 

CFR

* * * - - 5 votes
  • This topic is locked This topic is locked
2701 replies to this topic

#1387
djl

djl

    Smrt fa¹izmu, sloboda narodu! Īmi cresc amprenta de Carbon

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 112,562
  • Înscris: 13.06.2004
Numai veşti triste în ceea ce priveşte transportul feroviar de la noi    :(

#1388
don_dannielo

don_dannielo

    Bah! Are we more than dumb sheep?

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 35,456
  • Înscris: 27.06.2004
Yep.

CFR Cćlćtori a īnregistrat scćderi pe toatć linia īn 2018.

Record de reclamații la CFR.

Edited by don_dannielo, 23 March 2019 - 16:49.


#1389
Wotan

Wotan

    Io n-am cerut sa ma nasc argyelean. Amu, am avut noroc...

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 21,761
  • Înscris: 01.10.2002
In momentul in care ai o deraiere pe saptamana, intr-o tara normala sectoarele afectate ar fi inchise si ar incepe o investigatie oficiala foarte serioasa. Pentru ca altfel, data viitoare ar putea deraia un tren cu sute de pasageri. Cineva responsabil isi asuma niste riscuri foarte mari, si e naiv daca isi inchipuie ca politicienii il vor proteja, in loc sa arunce toata responsabilitatea pe el...

#1390
shefu_de_combinat

shefu_de_combinat

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 46,022
  • Înscris: 18.01.2007

View Postdon_dannielo, on 23 martie 2019 - 16:45, said:


Nu este nimic suprinzator si trendul va continua pana la sfarsit in contextul actual. Nu doar la cai ferate. Toate sistemele complicate de infrastructura sunt intr-o continua degradare pentru ca nu mai exista capacitatea administrativa si tehnica de a gestiona corespunzator aceste dotari. Dar in continuare corul canta ca niciodata nu ne-a fost mai bine si ca asta e directia cea dreapta si buna, deci inseamna ca totul e ok, sa-i dam inainte.

#1391
Hunor_66

Hunor_66

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 29,530
  • Înscris: 22.08.2016

View PostWotan, on 23 martie 2019 - 23:18, said:

In momentul in care ai o deraiere pe saptamana, intr-o tara normala sectoarele afectate ar fi inchise si ar incepe o investigatie oficiala foarte serioasa. Pentru ca altfel, data viitoare ar putea deraia un tren cu sute de pasageri. Cineva responsabil isi asuma niste riscuri foarte mari, si e naiv daca isi inchipuie ca politicienii il vor proteja, in loc sa arunce toata responsabilitatea pe el...
Acel cineva responsabil reduce viteza pe calea ferata la cca. 30 km/h si o deraiere la viteza asta  se lasa cu sperietura.
In principiu.
Mai nasol e daca se intampla pe un pod sau rambleu inalt...

#1392
shefu_de_combinat

shefu_de_combinat

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 46,022
  • Înscris: 18.01.2007

View PostHunor_66, on 24 martie 2019 - 01:16, said:

Mai nasol e daca se intampla pe un pod sau rambleu inalt

Sau daca pica o garnitura de cisterne peste masini si tramvaie cu podul Constanta cu tot dupa ce cedeaza gletul magic.
Eh, da' nu se intampla d-astea la noi, ca suntem oameni cu frica lu dumnezeu.

E cumva evident ca atunci cand ai cam un avertisment pe zi manifestat printr-un accident feroviar minor, pana la un dezastru de proportii nu este decat o chestiune de timp.

Edited by shefu_de_combinat, 24 March 2019 - 01:33.


#1393
Wotan

Wotan

    Io n-am cerut sa ma nasc argyelean. Amu, am avut noroc...

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 21,761
  • Înscris: 01.10.2002
Nu putem decat sa speram ca mult discutata liberalizare completa a pietei feroviare va include si constructia de infrastructura...

#1394
don_dannielo

don_dannielo

    Bah! Are we more than dumb sheep?

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 35,456
  • Înscris: 27.06.2004
Adica fiecare companie feroviara cu sinele ei, ca in SUA?

La noi orice baiat destept care are bani sa cumpere 3 vagoane si o locomotiva, gata se numeste antreprenor in industria feroviara.

Edited by don_dannielo, 24 March 2019 - 12:26.


#1395
djl

djl

    Smrt fa¹izmu, sloboda narodu! Īmi cresc amprenta de Carbon

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 112,562
  • Înscris: 13.06.2004
În S.U.A. a fost o dată aşa, deşi cred că unele companii feroviare împărţeau anumite porţiuni de linie şi înainte de anii '60 (mă îndoiesc că în zonele foarte aglomerate ar fi mers pe anumite porţiune doar o companie... am să încerc să întreb pasionaţii din S.U.A. despre asta).
La noi bănuiesc că pe zi cel puţin încă 1.000 de oameni ar fi folosit trenul dacă infrastructura ar fi fost în stare mai bună. Spre litoral avem autostradă şi cu toate astea nu au dispărut trenurile de călători (chit că nu mai au atâtea vagoane). De ce? Pentru că la capitolul viteză se pot lua la întrecere cu transportul rutier!

Dacă ai avea o bază de călători, poţi face diversificare: vagon restaurant, vagon de bagaje şi altele, la vagon compartimentate să poţi avea muzică în difuzor.
Trebuie să le mulţumim Germanilor şi Francezilor că au dezvoltate calea ferată, dar şi Americanii au fost sursă de inspiraţie (deşi nu mi-a plăcut niciodată că vagoanele de clasă ale lor nu au avut compartimente... urăsc necompartimentatele la drum lung). Ce au în comun România şi S.U.A.? Exterminarea transportului feroviar şi al celui electric.
No, din vremurile de glorie din S.U.A.: http://streamlinermemories.info/
E rău că noi am fi putut trage ca ţară învăţăminte din greşilele altora (nu numai în domeniu feroviar), dar nu am făcut-o de nici un fel   :(

Edited by djl, 24 March 2019 - 12:35.


#1396
LunaCrystal

LunaCrystal

    Clubbing is life!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,518
  • Înscris: 20.10.2006
Trenurile spre litoral nu doar ca nu au disparut ci s-au inmultit si majoritatea circula atat de pline ca nu mai gasesti bilete cu 2-3 zile inainte in sezon. Vagoane de clasa cu difuzor nu isi au rostul acum cand mai toata lumea are smartphone si laptop, prize si eventual wifi sa fie.

#1397
shefu_de_combinat

shefu_de_combinat

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 46,022
  • Înscris: 18.01.2007

View Postdjl, on 24 martie 2019 - 12:26, said:

Ce au în comun România şi S.U.A.? Exterminarea transportului feroviar şi al celui electric

Timid dar sigur americanii isi repara din greseli, au multe proiecte in ultimii ani atat pe calea ferata cat si in transportul urban. Commuter rail, light rail, streetcar, metrou, tot ce vrei. Da, ok, mult sub cat ar fi necesar intr-o tara de marimea aia, dar lucrurile se misca intr-o directie buna.

Edited by shefu_de_combinat, 24 March 2019 - 15:28.


#1398
Alecsandru010

Alecsandru010

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 36,227
  • Înscris: 29.06.2011
Germania alocă Deutsche Bahn 50 de miliarde de euro pentru modernizarea reţelei de căi ferate

Asa, ca fapt divers..

#1399
Wotan

Wotan

    Io n-am cerut sa ma nasc argyelean. Amu, am avut noroc...

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 21,761
  • Înscris: 01.10.2002

View PostAlecsandru010, on 24 martie 2019 - 16:27, said:

Noi avem anual disponibile miliarde de euro din fondurile europene pentru infrastructura, din care folosim cam 20%. Asa, ca fapt divers.
Iar cand ungurii vor sa faca cale ferata de mare viteza de la Budapesta la Cluj, au de gand s-o faca tot cu fonduri europene, si cu firme maghiare. Pentru ca, desi Orban critica conducerea UE cu orice pretext, la final de an ungurilor le raman nefolositi doar cateva zeci de milioane de euro din fondurile europene alocate Ungariei. Tot asa, ca fapt divers...

Edited by Wotan, 24 March 2019 - 22:46.


#1400
shefu_de_combinat

shefu_de_combinat

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 46,022
  • Înscris: 18.01.2007

View PostWotan, on 24 martie 2019 - 22:45, said:

Pentru ca, desi Orban critica conducerea UE cu orice pretext, la final de an ungurilor le raman nefolositi doar cateva zeci de milioane de euro din fondurile europene alocate Ungariei.

Pai orban s-a prins ca UE nu e utila decat pe post de vaca de muls, cat mai mult cat se mai poate. Si polonezii la fel. Si fac asta cu o pricepere exceptionala.

#1401
Wotan

Wotan

    Io n-am cerut sa ma nasc argyelean. Amu, am avut noroc...

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 21,761
  • Înscris: 01.10.2002
Spre deosebire de altii, mai rupti in kur, da care se ratoiesc la conducerea UE, fara castig. Pentru noi...
Pe unguri poti sa-i intelegi ca voteaza cu Orban, ca nu pierd nimic. Da ai nostri?

#1402
shefu_de_combinat

shefu_de_combinat

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 46,022
  • Înscris: 18.01.2007

View PostWotan, on 24 martie 2019 - 23:29, said:

Da ai nostri?

he he ;)

#1403
djl

djl

    Smrt fa¹izmu, sloboda narodu! Īmi cresc amprenta de Carbon

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 112,562
  • Înscris: 13.06.2004
Spere mare se formau în Bucureşti trenuri de 12-14 vagoane. În afară de ăla cu etajate (care are tarif mai mic) nu cred că s-ar mai forma în general în sezon estival trenuri mai lungi de 8 vagoane, poate 10 în anumite zile. Dar oricum, şi cu 6 vagoane, ţinând de autostradă, e ceva să umpli un asemenea tren. Concluzia e că dacă trenul oferă o alternativă reală la transportul auto (în acest caz viteza e principalul factor, că pentru 2-4 ore nu ai nevoie de super confort), atunci va avea călători.

În S.U.A., după mai bine de vreo 70 de ani o companie privată s-a apucat să construiască o cale ferată în Florida. Pentru curierat, dar au observat şi potenţialul transportului de pasageri, aşa că sunt şi trenuri de pasageri. Şi trenuri din alea care bagă viteză. Florida însă are şi o densitate mare a populaţiei (totuşi în zonele dens populate din S.U.A. transportul de pasageri mai rămăsese în uz), plus e zonă turistică (deci încă mai mulţi potenţială călători). Nu pot decât să mă bucur.
La noi există potenţial pe anumite rute, dar...

Edited by djl, 26 March 2019 - 20:12.


#1404
Wotan

Wotan

    Io n-am cerut sa ma nasc argyelean. Amu, am avut noroc...

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 21,761
  • Înscris: 01.10.2002
Inca unul, tot in judetul Brasov https://www.libertat...i-oprit-2588702

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate