Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Raiffeisen Romania - topic dedicat
Last Updated: Mar 26 2024 22:22, Started by
ZIGZAG20
, Jan 17 2015 11:49
·
113
#55
Posted 04 October 2018 - 00:14
Are cineva pachetul ala complet cu totul gratuit dacă ai minim 2000 de lei întrări lunare?
Aspecte negative? |
#56
Posted 15 October 2018 - 14:28
Această bancă este singura care nu mai oferă absolut nimic la depozitele în EURO, dobânda fiind...hilară, de 0,01%, adică mai bine îți retragi banii din moment ce comisionul de cont este 1 euro pe lună și taxa de casierie, 1%.
|
#57
Posted 17 October 2018 - 20:40
MihaiRo77, pe 04 octombrie 2018 - 00:14, a scris:
Are cineva pachetul ala complet cu totul gratuit dacă ai minim 2000 de lei întrări lunare? Aspecte negative? Eduard55, pe 12 mai 2018 - 09:25, a scris:
Dacă îmi trimit lunar 2000 de lei de la alta banca, pe care ulterior ii trimit de la raiffensen înapoi la banca inițială se mai considera încasări? Da. Așa face soția mea care primește salariul la BRD, doar că rămân la Raiffeisen și nu-i mai retransferă la BRD. Nici nu ar avea de ce. Edited by badmania98, 17 October 2018 - 20:37. |
#58
Posted 28 November 2018 - 16:10
De ceva luni folosesc transilvania si am cam uitat de contul de la astia, nu am mai alimentat nimic... aveam cont dinamic cu 5 lei pe luna... mi s-a adunat vreo 12 lei datorie si am primit sms sa o achit... am bagat 10 lei la un automat din ala ca era singura bancnota pe care o aveam, au ramas 2 lei si ceva... ma gandeam ca se considera achitate macar doua luni din urma, cum se intampla la restul serviciilor... nope, mi-au inchis contul... "Ne pare rau sa te anuntam ca in data de xxx contul tau curent a fost inchis ca urmare a datoriei acumulate. Vestea buna pentru tine e ca a fost anulata si datoria fata de Raiffeisen Bank. O zi buna!"
WTF? Daca ma duc sa redeschid, oare refuza? Par sa nu prea mai aiba chef de persoane fizice... |
#59
Posted 29 November 2018 - 19:09
TruthHurts, pe 28 noiembrie 2018 - 16:10, a scris:
De ceva luni folosesc transilvania si am cam uitat de contul de la astia, nu am mai alimentat nimic... aveam cont dinamic cu 5 lei pe luna... mi s-a adunat vreo 12 lei datorie si am primit sms sa o achit... am bagat 10 lei la un automat din ala ca era singura bancnota pe care o aveam, au ramas 2 lei si ceva... ma gandeam ca se considera achitate macar doua luni din urma, cum se intampla la restul serviciilor... nope, mi-au inchis contul... "Ne pare rau sa te anuntam ca in data de xxx contul tau curent a fost inchis ca urmare a datoriei acumulate. Vestea buna pentru tine e ca a fost anulata si datoria fata de Raiffeisen Bank. O zi buna!" WTF? Daca ma duc sa redeschid, oare refuza? Par sa nu prea mai aiba chef de persoane fizice... Daca ai uitat de el .. de ce vrei sa il re-deschizi? Sa platesti 4 ron per luna? Cred ca ti-l vor re-deschide, dar probabil iti vor cere cei 2 RON |
#60
Posted 01 December 2018 - 10:12
Voi mai gasiti optiunea de a reincarca, cartele, in special Vodafone?Ma tot chiorasc la aplicatie si nu mai gasesc optiunea asta...
|
#61
Posted 02 December 2018 - 13:04
Eu nu (mai) văd așa ceva în aplicație. Dar oricum, e o diferență dacă reîncarci cu card de debit pe site-ul Vodafone / Orange??
|
#62
Posted 20 December 2018 - 15:53
De ce nu vin mesajele? La un card de credit aștept mesajul de la 3DSecure și PIN-ul de aproximativ 4 ore.
Ce dracu să mai fac? |
#63
Posted 20 December 2018 - 16:21
E card gold? Vezi ca pt a-l folosi online trebuie sa faci mai intai o transactie cu PIN-ul la POS, sau poti sa suni la un nr de telefon, Vezi pliantul primit cu cardul pt detalii.
|
#64
Posted 20 December 2018 - 18:32
Da, e gold.
Ideea e că nu am PIN, pentru că ăla e furnizat prin SMS. |
|
#65
Posted 20 December 2018 - 18:46
#66
Posted 20 December 2018 - 19:09
Nu, e nou.
Am sunat de două ori, am retrimis codul acela de vreo 3 ori, au încercat și la telefon metode și tot nu merge. Au spus că mi l-au activat ei, dar problema e că nu primesc niciun mesaj. Mi-au spus că apar mesajele ca fiind transmise, dar nu am primit nimic. Am nevoie urgent de cardul ăsta. Magazinul nu lucrează sâmbătă și duminică, iar un card nefuncțional este gunoi. |
#67
Posted 20 December 2018 - 19:23
Eu am pățit fix la fel când mi-am portat numărul de telefon din Vodafone la Orange.
|
#69
Posted 20 December 2018 - 19:56
Fa rost de un nr neportat, si cere SMS-ul acolo . E adevarat ca nr meu nu e portat, si nu am avut probleme.
|
|
#70
Posted 20 December 2018 - 21:06
Nr de telefon pe care astepti sms-ul este acelasi cu cel declarat la banca cand ai actualizat datele ?
|
#71
Posted 22 December 2018 - 05:11
Da.
Am fost ieri la Raiffeisen și am solicitat schimbarea numărului de telefon pe altul unde BCR sigur îl vede și emite. Am sunat înapoi la *2000 și am primit PIN-ul după 4 apeluri, dar 3D Secure tot nu merge!!! unknown_35, pe 20 decembrie 2018 - 19:56, a scris:
Fa rost de un nr neportat, si cere SMS-ul acolo . E adevarat ca nr meu nu e portat, si nu am avut probleme. Și de fiecare dată să pun cartela pentru 3D Secure? Pe lângă asta, să mai plătesc și reîncărcarea. Sunt 3 carduri, deci 3 bănci: BCR, BRD și Raiffeisen. BCR - merge pe număr portat; BRD - merge pe număr portat; Raiffeisen - nu merge. Abia pe numărul asociat unui cont BCR a mers PIN-ul, dar fără 3D Secure. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users