Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Acte cumparare auto Germania + how-to + dealeri problematici
Last Updated: Aug 31 2021 16:13, Started by
Mr_Woppit
, Jan 15 2015 13:21
·
0
#1099
Posted 20 March 2019 - 17:17
unbrutus, on 20 martie 2019 - 17:04, said: si eu am cautat manuala si am luat automata... regret si acum dar asta e. Manuale sint tot mai greu de gasit pe masinile din anumita clasa Am inteles ca passatul va veni in viitor doar cu automata... e o moda... iar bmw-ul ala maro... cred ca deja se vinde in pierdere |
#1100
Posted 03 April 2019 - 06:00
bobalex18, on 29 septembrie 2017 - 12:42, said: 1. nu cred că se poate face o astfel de plata cu cardul. sau oricum trebuie să suni Ă®n țară Ă®n centrală pentru a confirma. nu poți efectua plata prin transfer bancar cu comision de urgență? 2. kaution vei primi 100% Ă®napoi dacă nu faci „prostii”. dacă o cumperi de la un dealer oficial, mare, acesta Ă®ți va face un contract unde vor fi specificate: valoarea mașinii și garanția (contravaloarea tva). pe factură ori va apare conform contract ori va apare valoarea mașinii și garanția separat. de ce vrei să plătești garanția cash? Dealer-ii oficiali nu vor fi prea Ă®ncântați de astfel de artificii. Cei mici vor accepta. 3. E cam greu cu rezervarea, mai ales dacă nu vorbești germana. mie mi-au păstrat mașina o săptămâna dar când am plecat după ea aveam deja toate actele făcute iar dealer-ul Ă®mi scosese pe cheltuiala lui și numere roșii. dacă pleci să vezi mai multe mașini și să alegi una să iei Ă®n considerare că dealer-ii mari au o procedura destul de complicată de verificare firmă și administrator etc care durează chiar și mai multe zile: Dacă ești asociat unic și administrator e mai simplu, dacă nu e mai complicat. La dealer-ii mici e mai simplu. Cu rezervatul e mai complicat...unii cer avans și Ă®l deblochează când vezi mașina (te costă destul de mult să plătești avansul), alții nu cer avans dar când ajungi acolo afli că mașina este vândută. chiar dacă o rezervi cu bani te poți trezi că mașina a fost vândută.... Salutare. Ma puteti ajuta va rog cu un sfat? Am gasit o masina pe mobile.de la un dealer mare din koln....bun ....a fost un prieten, a negociat 500 euro la ea si cand s.a dus peste 3 zile sa dea avans....s.a sucit turcul....ca el nu lasa decat costul numereleor, de fapt platim pret intreg si plateste el numerele (350 euro pt. 3 luni...). Prietsnul meu i.a dat avans 500 euro sa tina masina pana vineri cand ajung sa o iau. Din cate vad, chit ca e ditamai parcul, turcul e truc si in ziua de paste..... Cum pot face sa.mi recuperez acansul in cazul in care imi cere mai multi bani decat ne.am inteles? Pot apela la protectia consumatorului,politie, ceva? In schimbul avansului i s.a dat o chitanta,in schimb nu s.a facut niciun antecontract/promisiune de vanzare. Va multumesc! |
#1101
Posted 03 April 2019 - 06:36
nu e mai simplu să îl întrebi pe prietenul care a făcut asta, dacă tot e acolo?
|
#1102
Posted 03 April 2019 - 06:46
Nu aa vrea...oricum deja ii pare rau ca s.a bagat sa ma ajutr....facerea de bine....
|
#1105
Posted 03 April 2019 - 08:26
Nu poti fugi de turci....au acaparat aproape tot ce inseamna piata auto....ma rog...nu e nicio noutate....la teorie stam bine toti... ideea e daca ma puteti ajuta cu un sfat....laptele e deja varsat
Multumesc! |
#1106
Posted 03 April 2019 - 13:31
protectia consumatorului este ca si inexistenta in DE si de obicei se merge direct la un avocat specializat pe o anumita tema
ai martori sau dovezi referitori la stabilirea prețului? citește aici: https://www.123recht...n-__f16298.html http://www.autorecht.../rucktritt.html nemțește se face în felul următor: se amenință turcul cu avocatul după care o dai balcanic prin care îi spui să o lase baltă și să-ți dea avansul înapoi. Edited by mannes, 03 April 2019 - 13:46. |
#1107
Posted 03 April 2019 - 13:41
Încearcă să te înțelegi cu el. Ai jimi/jumătate șanse să îți dea avansul.
|
#1108
Posted 03 April 2019 - 13:43
Aha. am inteles. ma gandeam ca in caz de ceva il intimidez cu protectia cons/sunat la politie ceva. Oricum, poate sunt eu destul de paranoic....parcul este destul de mare cu review-uri bune, poate nu se preteaza la samsareli d-astea....
Parcul e STAR AUTO GMBH in Koln. Il puteti vedea pe mobile.de sa va faceti o idee Practic , sunt curios daca isi va tine cuvantul dat, avand in vedere notorietatea si vechimea parcului, sau astea nu conteaza nici chiar in germania, avand in vedere nationalitatea "owner-ului"....? Multumesc frumos! Edited by dragos1985brasov, 03 April 2019 - 13:47. |
|
#1109
Posted 03 April 2019 - 15:42
mihalexmihalex, on 15 ianuarie 2015 - 18:27, said:
Banii "extra" mai bine sa iti ramana in Romania decat sa nu-ti ajunga pe drum. Aia 500 euro reprezinta costul vignetelor (Austria, Ungaria si Romania in Germania nu e cazul ca este in pretul carburantului), carburantul pina in Romania ( daca e diesel cam 100 euro), numerele (cam 150-160 euro nr. rosii pe 1 luna) + alte neprevazuturi ( o cazare, apa / mincare). Sa te fereasca Dumnezeu de amenda sau defectiune in Germania sau Austria. Si inca ceva, sa nu uit: daca te opreste politia in aceste tari sa nu incerci sa intri in taina cu ei. Atunci cind vezi masina incearca sa gasesti cit mai multe "defecte" pentru a putea negocia "la singe" ( sa-i arati orice zgirietura, inclusiv pe geamuri, etc) si nu te arata foarte entuziasmat de ea. De obicei se negociaza 200-250 euro la fiecare 1300-1500 euro ( sa nu fiu inteles gresit: la masina de 3000 nu vei primi "reducere" mai mult de 450-500). Inca ceva: NICIODATA tu nu vei lua masina direct de la neamt (vei lua de la arab / polonez / turc/ sirb / bulgar, etc, adica orice altceva decat neamt). Un pret bun vei putea face daca vei lua masini "la pachet" ( mai multe, dintre care una buna si alta / altele stricate pt piese). Sa fii sigur ca acea masina nu are km dati in spate sau alte prostii ca la noi de obicei sunt sinceri ( nemtii schimba masinile pe la 140000-150000 Km). Important: poti, daca accepta, sa-l faci pe vinzator sa-ti garanteze ajungerea in Romania "pe roate" (in caz de ceva el e obligat sa te ajute cu transport pina in Romania). Daca nu doreste, ii mai scazi din pret sau cauti alta masina ca aia are defecte ascunse de care el stie. Nu uita un lucru: ORICE masina premium (VW, Audi, BMW, Mercedes, Opel) rulata in Germania la pret de Logan nou este de 'nspe mii de ori mai buna ca a noastra dacie. Succes! Important: poti, daca accepta, sa-l faci pe vinzator sa-ti garanteze ajungerea in Romania "pe roate" si cum mai exact imi garanteaza el ajungerea in RO? 1. as vrea sa cumpar un golf 5 din germania (3000-3500 euro). cam cat credeti ca as putea sa negociez cu el? 2. care sunt actele necesare ? |
#1110
Posted 03 April 2019 - 16:03
unbrutus, on 20 martie 2019 - 17:04, said:
si eu am cautat manuala si am luat automata... regret si acum dar asta e. Manuale sint tot mai greu de gasit pe masinile din anumita clasa Am inteles ca passatul va veni in viitor doar cu automata... e o moda... |
#1111
Posted 03 April 2019 - 17:11
dragos1985brasov, on 03 aprilie 2019 - 13:43, said:
Aha. am inteles. ma gandeam ca in caz de ceva il intimidez cu protectia cons/sunat la politie ceva. Oricum, poate sunt eu destul de paranoic....parcul este destul de mare cu review-uri bune, poate nu se preteaza la samsareli d-astea.... Parcul e STAR AUTO GMBH in Koln. Il puteti vedea pe mobile.de sa va faceti o idee Practic , sunt curios daca isi va tine cuvantul dat, avand in vedere notorietatea si vechimea parcului, sau astea nu conteaza nici chiar in germania, avand in vedere nationalitatea "owner-ului"....? Multumesc frumos! vad ca au deja un review care spune fix problema ta, sau tu esti cel care a postat-o pe 30 mar? The seller has barely advised was barely accessible purchase price was higher than advertised later seller said the car is so good because we do not need to go down with the price why should we do that ..... Mr. Incredible, on 03 aprilie 2019 - 16:03, said:
De ce regreti ca ai luat automata? Ai probleme cu ea? in general, cutile automate mi se pare ca taie si din putere, nu sint asa brutale ca o manuala (desi masina are 170cp, se simte mai putin brutala ca cea cu 136 de dinainte) un alt aspect este costul de intretinere mult mai ridicat (ulei cutie, filtru cutie, termostat dedicat etc) si fiabilitatea mai scazuta. |
#1113
Posted 03 April 2019 - 18:04
Nu am postat.o eu, insa exact asta s.a intamplat si acum. Initial negociase 500 euro, iar peste 2 zile cand s.a dus cu avansul i.a zis ca pretul ramane cat e afisat si plateste el numerele de zoll pe 3 luni....ideea e ca sambata cand ajung sa o iau poate imi zice ca de fapt sa platesc eu si numerele, caz in care o sa iasa scandal si o sa ii cer avansul inapoi.De asta m.e teama, sa nu se mai suceasca inca o data....
LE: In review.ul de mai sus nu specifica nimic de vreun avans....ma gandesc ca atata timp cat au batut palma in birou si i.am trimis si copii dupa buletine sa fie actele gata sambata la prima ora....o fi altceva....tot sper ca un turc are cuvant.... )) Edited by dragos1985brasov, 03 April 2019 - 18:07. |
|
#1114
Posted 03 April 2019 - 18:11
ai o confirmare scrisa a pretului cu 500eur redus? sau a tot ce ati convenit? se pare ca nu mai are voie sa se razgandeasca
|
#1115
Posted 04 April 2019 - 15:55
Nu e nicio confirmare. A primit o chitanta doar....va tin la curent cand ma intorc!
Multam! |
#1116
Posted 04 April 2019 - 17:05
unbrutus, on 03 aprilie 2019 - 17:11, said:
pt ca vreau manuala cutia automata schimba cum vrea ea, cand vrea ea, mai ales acest tip de DSG e renumit pt mersul subturat in general, cutile automate mi se pare ca taie si din putere, nu sint asa brutale ca o manuala (desi masina are 170cp, se simte mai putin brutala ca cea cu 136 de dinainte) un alt aspect este costul de intretinere mult mai ridicat (ulei cutie, filtru cutie, termostat dedicat etc) si fiabilitatea mai scazuta. Folosesc automate de peste 5 ani, sunt la a doua masina cu DSG si imi place foarte mult confortul oferit de automata, merita diferenta de bani, merita si un cost mai mare de intretinere, confortul oferit este suprem, nu mai mai vad cumparand in viitor o masina cu manuala, este mult prea fain cu automata. Legat de utilizare, tine de tine sa o folosesti cum ai nevoie sau iti doresti, la manuala nu ai nimic in plus, la automata poti folosi cutia si in modul sport sau pe manual de la maneta schimbatorului sau din padelele de la volan. Ca sa eviti subturarea se foloseste cutia in modul sport. Nu exista confort mai mare decat cel oferit de automata, esti mult mai odihnit cand conduci pe distante mari sau in trafic greu. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users