![]() |
Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Muzica de inceput de la Horea
Last Updated: Jan 09 2015 00:41, Started by
SucreBolivar88
, Jan 08 2015 23:13
·
0

#1
Posted 08 January 2015 - 23:13

cum se numeste melodia asta care se aude in mai multe parti ale filmului si la inceput
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/NmwHaQFBsQI?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] la inceput ii intre 1:00 -1:40 |
#3
Posted 09 January 2015 - 00:08

NU ştiu cum se numeşte dar la 0:08 tare seamănă cu Arise (Sepultura)
![]() |
#4
Posted 09 January 2015 - 00:41

Este muzica special compusa pentru acest film de maestrul T.Olah. (ti-am cules de pe Gogu' cate ceva...)
Tiberiu Olah (1928 – 2002 ) “Creaţia lui Tiberiu Olah e ca o inimă preparată pentru a fi monitorizată, gata oricând de operaţie. Şi nu orice fel de operaţie, ci una pe cord deschis. Puţine sunt lucrările în care descoperirea soluţiei optime să nu conteze ori să nu fie împărtăşită cu sinceritate şi entuziasm, iar îmbrăţişarea unei cauze aleatoare să fie suficientă pentru a valoriza inteligenţa şi intuiţia compozitorului. În Timpul cerbilor, de pildă, cu toate că titlul lasă frâu liber imaginaţiei, Tiberiu Olah se joacă (or, joaca se petrece fără ascunzişuri) cu unul dintre procedeele sale preferate: coliziunea dintre unele conglomerate intens disonante cu alte acorduri consonante, coliziune în urma căreia rămân acele sonorităţi edulcorate, plasate în contrast ferm cu impactul care le-a introdus. Anatol Vieru remarca sentimentul naturii ce se degajă din această lucrare. Dar, nu-i aşa, natura e întotdeauna cinstită, neprefăcută.”(Liviu Dănceanu) Nu aș fi putut descrie mai bine tehnica de orchestraţie pe care Tiberiu Olah a folosit-o în majoritatea filmelor sale. Maestru al muzicii de film, poate cel mai reprezentativ compozitor român al genului, și-a lăsat amprenta inconfundabilă în majoritatea marilor filme româneşti. Spre deosebire de compozitorii americani ce au importat fără rețineri rețetele wagneriene și stravinskiene pentru a-și defini propriul stil, Tiberiu Olah și în general toți compozitorii de muzică de film români pe care i-am amintit mai sus, se disting printr-o autenticitate absolută a stilului muzical, poate și datorită faptului că aceștia au pus în valoare frumusețea exotică a muzicii populare românești. O inovație în muzica românească de film adusă de Tiberiu Olah constă în sonoritățile obținute prin “coliziunea unor conglomerate disonante și a unora consonante”, ce sunt, în general, interpretate de sectiunea de alămuri și lemne. (Liviu Danceanu ). Tiberiu Olah are o filmografie impresionantă, abordând orice tip de subiect dar cel mai bine parcă iși desfășoară arsenalul geniului artistic în filmele epice. Filmografie Eroii nu au vârstă (1984) Horea (1984) Vlad Ţepes (1979) Războiul Independentei (1977) Osânda (1976) Pe aici nu se trece (1975) Dincolo de nisipuri (1974) Nemuritorii (1974) Omagiu lui Brâncuşi (1974) Atunci i-am condamnat pe toţi la moarte (1972) Lupul marilor (1972) Răzbunarea (1972) Victor Iliu (1972) Mihai Viteazul (1970) Meandre (1967) Răscoala (1965) Comoara din Vadul Vechi (1964) |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users