Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Din ce este facuta terasa asta?

Cum accesez site-ul CNAS ?

Algoritm simplu de calculare al u...

Bitdefender Total Security ș...
 casa verde 2024

Intrerupator cu N - doza doar cu ...

Incalzire casa fara gaz/lemne

Incalzire in pardoseala etapizata
 Suprataxa card energie?!

Cum era nivelul de trai cam din a...

probleme cu ochelarii

Impozite pe proprietati de anul v...
 teava rezistenta panou apa calda

Acces in Curte din Drum National

Sub mobila de bucatarie si sub fr...

Rezultat RMN
 

Taxe scoase din burta la dhl

- - - - -
  • Please log in to reply
551 replies to this topic

#19
pianosso

pianosso

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 3
  • Înscris: 19.12.2006
Nu la doar 1$ ci la mai mult de 5 euro declarati.
Faceti plata direct in contul Biroului Vamal Otopeni, luati-va si un numar EORI (desi obligatoriu, Biroul Otopeni nu solicita in mod expres codul asta). Nu costa nimic, dureaza 2 zile pana la emitere.

#20
Iulian1010

Iulian1010

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 3
  • Înscris: 09.01.2015

View Postspare-me, on 12 ianuarie 2015 - 13:14, said:

pentru problema de mai sus nu am ce sa te sfatuiesc decat ce i-am spus si initiatorului. sa vorbesti cu ei. daca nu te-au lamurit, insa, pot sa-mi dau cu parere despre partea bolduita.
Poti sa mergi la OPC insa la parchet nu ai ce sa cauti. macar daca folosesti termeni d-astia, din burta, cauta-i pe net ca acum toata lumea e medic, avocat, etc...da search pe google si rezolva.
nu de alta, dar suna pompos la prima vedere insa, in realitate, e de o penibilitate crasa sa spui ca dai DHL-ul in judecata pentru abuz in serviciu:

Art. 297
Abuzul în serviciu
(1) Fapta funcţionarului public care, în exercitarea atribuţiilor de serviciu, nu îndeplineşte un act sau îl îndeplineşte în mod defectuos şi prin aceasta cauzează o pagubă ori o vătămare a drepturilor sau intereselor legitime ale unei persoane fizice sau ale unei persoane juridice se pedepseşte cu închisoarea de la 2 la 7 ani şi interzicerea exercitării dreptului de a ocupa o funcţie publică.

Un abuz este, si este grosolan. Ti s-a ridicat sangele la cap prea repede si nejustificat: am dreptul sa ma plang la procuratura si imi vor spune ei daca exista fapta sau nu. Iar tie iti spun: poti sa iubesti dhl-ul si sa tii partea acestor mizerabili si altora din tara asta (sunt multi, o sa ai ce face) dar nu te umfla ca un curcan in ograda (aici nu este "ograda" ta) daca cineva alege sa se adreseze justitiei, sa faca plangeri penale, intemeiate sau nu - e raspunderea lui.

#21
Iulian1010

Iulian1010

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 3
  • Înscris: 09.01.2015

View Postjonyonyx, on 13 ianuarie 2015 - 18:47, said:

Salutare. Acelas lucru am patit si eu cu o comanda din china facuta pe 02,01,2015, cei de la DHL ma forteaya sa le dau acceptul ca vreau sa platesc acest COMUISION DE GARANTARE PLATA TAXE VAMALE, desi coletul meu este scutit de taxe vamale ca are valoare de sub 150 de Euro.

Sunt dispus sa merg si eu la OPC si in instanta, am probe, printscreen de pe site-ul DHL, inregistrari ale convorbirilor telefonice si mailuri.

Mai jos aveti schimbul de mailuri incepand cu cel mai recent transmis de mine. (pt a intelege fitul evenimentelor cititi de jos in sus)


____________________________________________________________________
EU
Stimati domni,
Va rog sa imi confirmati faptul ca DHL refuza sa imi livreze coletul in conditiile in care nu detin un cod EORI si ca livrarea coletului este conditionata de plata COMISIONUL DE GARANTARE PLATA TAXE VAMALE, care asa cum se prezinta pe site-ul DHL este un serviuciu opíonal  (Link), cu toate ca valoarea coletului meu este de sub 150 Euro si este scutit de plata taxelor vamale, asa cum este prevazut in Reglementarile Directiei Generale a Vamilor referitoare la Bunuri expediate prin colete, capitolul B - Bunuri expediate către persoane particulare ca urmare a comenzilor făcute prin Internet, corespondenţă, telefon sau telechat (Link)
Asa cum am mai mentionat, avand in vedere ca acest serviciu este optional si NU OBLIGATORIU ,   SOLICIT furnizarea serviciilor standard, incluse in taxa perceputa la expeditia coletului, si platita tot de mine, precum si livrarea coletului.
___________________________________________________________________
DHL
Buna ziua,

Doresc sa va informez ca in cazul coletului dumneavoastra nu se percep taxe vamale datorita faptului ca valoarea bunurilor nu depaseste suma de 150 de dolari, singura taxa catre stat fiind TVA-ul.
Comisionul de garantare plata taxe vamale este perceput de catre DHL Romania datorita utilizarii contului DHL deschis in vama si reprezinta un serviciu al Companiei DHL pus la dispozitia persoanelor fizice ce nu detin cod-ul EORI necesar importurilor din afara Uniunii Europene.

Astept sa imi transmiteti codul EORI, dupa ce il veti obtine, si ulterior voi reveni cu instiintarea de plata.

Multumesc,

____________________________________________________________________
EU
Buna seara.

Referitor la corespondenta purtata anterior si listata mai jos cu privire la problemele asupra expeditiei cu numarul AWB 4756199066, fac urmatoarele completari.


Conform Reglementarilor Directiei Generale a Vamilor referitoare la Bunuri expediate prin colete, capitolul B - Bunuri expediate către persoane particulare ca urmare a comenzilor făcute prin Internet, corespondenţă, telefon sau telechat:

"In cazul în care primiţi un colet ca urmare a unei comenzi efectuată prin Internet, corespondenţă, telefon sau telechat, eliberarea bunurilor se poate face cu scutire de la plata taxelor vamale numai dacă valoarea globală a bunurilor nu depăşeşte valoarea de 150 EURO"


Asa cum este prezentat pe:   http://www.customs.r...in-colete.aspx.

Deoarece valoarea totala a coletului meu este de sub 150 de euro si s este scutit de plata taxelor vamale conform celor prezentate mai sus.

Prin urmare va rog sa imi explicati de ce trebuie sa platesc COMISIONUL DE GARANTARE PLATA TAXE VAMALE cand coletul este scutit de la plata acestora, deci dvs. nu faceti nici o plata a taxelor vamale pentru care imi pretindeti sa vaplatesc cei 45 lei + tva.

In acest sens va rog sa rezolvati situatia creeat cat mai repde si sa efectuati toate formalitatile vamale necesare livrarii coletului la timp si solicit ca aceste discutii sa nu intarzaie sub nici o forma sosirea coletului in Romania si livrarea lui la destinatie in termenul de care anterior am fost informat ... adica 5 zile lucratoare.
____________________________________________________________________
DHL
Buna ziua,

Va transmit ca asa cum v-am comunicat ulterior pentru a putea face plata in contul vamii ca persoana fizica este necesar sa aveti codul EORI.
Dupa ce imi veti trimite codul EORI, ce va perimite ca persoana fizica sa faceti importuri din afara UE, eu va voi trimite imediat instiintarea de plata cu datoria vamala.
Apoi veti putea face plata in contul vamii si ulterior sa imi trimiteti dovada platii pentru a putea obtine liberul de Vama.

Multumesc,


____________________________________________________________________
EU

buna ziua.

1. Va rog in primul rand sa imi comunicat care este suma de plata a:
- Taxelor Vamale
- TVA

2. Va rog sa imi confitmati, asa cum am discutat la telefon faptul ca procedura pentru in cazul in care nu doresc plata comisionului DHL de garantare taxe vamale, pot folosii urmatorii pasi:
- realizez plata in contul Biroului Vamal Otopenni Calatori RO05TREZ4212010010102XXX
- transmit catre DHL dovada platii
- DHL face toate demersurile necesare ca Biroul Vamal sa fie informat de aceasta plata si sa  efectueze toate operatiunile necesare ca livrarea sa aibe loc.

____________________________________________________________________
DHL

Buna ziua,

Va rog sa imi transmiteti codul EORI pentru a va putea trimite instiintarea de plata pentru a putea sa platiti in contul vamii.

Multumesc,


____________________________________________________________________
EU

Buna ziua.

Am discutat cu cei de la Directia Regionala Vamala Bucuresti si cu cei de la Biroul Vamal Otopeni care mi-au confirmat ca DHL solicita acest Comision de Garantare Plata Taxe Vamale in mod abuziv  si ca orice companie de curierat care este si operator vamal, atata vreme cat si-a primit taxele de transport (care includ si taxele de operare la sol), are obligatia sa reprezinte destinatarul in vama si in plus la sosirea coletului in vama are obligatia sa transmita in scris instiintarea de plata a taxelor vamale catre destinatar.

In acest sens:
1. Nu doresc ca DHL sa efectueze plata taxelor vamale inainte sosirii coletului in vama din Otopeni, astfel DHL avand pretext sa solicite acel comision de garantare.
2. Solicit transmiterea in scris (pe email) a INSTIINTARII DE PLATA A TAXELOR VAMALE.in vederea efectuarii platii catre Biroul Vamal Otopeni Calatori.
3. In urma acceptului meu de plata se vor platii taxele vamale.

____________________________________________________________________
DHL

Buna ziua,


In uma conversatiei telefonice referitoare la comisionul de garantare a platii taxelor vamale, va pot transmite urmatoarele informatii :

Persoanele fizice pot plati taxele vamale  direct in contul vamii doar daca aplica pentru  procedura standard de obtinere a unui cod EORI in baza CNP ului.

- Acest EORI este un numar de inregistrare in baza de date a Vamii Romane
- Il puteti obtine doar aplicand pe site ul www.customs.ro , unde lasati adresa de e-mail , pe care va reveni Vama la dumneavoastra cu acest cod
- Dupa ce obtineti EORI, trimiteti un e-mail colegului care se ocupa de lucrarea dumneavostra :  [email protected] , in care ii specificati faptul ca doriti sa platiti  personal in contul vamii, pe care i-l solicitati
- Faceti plata in contul Vamii si asteptati raspunsul lor

  Avand in vedere experienta vamuirii coletelor apartinand persoanelor fizice , este posibil sa se complice si sa se prelungeasca  procedura de vamuire, cu riscuri in special atribuite lor.


jonyonyx, aceleasi discutii le-am avut si eu cu dhl. Aceleasi intrebari am pus, aceleasi solicitari am formulat si am primit aceleasi rapsunsuri. Am obtinut numarul EORI pe persoana fizica (RO+CNP) si de aici s-a spulberat orice sansa de a mai intra in posesia coletului. Mi-au spus si mie, asa cum am aratat, ca dupa ce le trimit numarul EORI imi vor trimite instiintarea de plata. Dar in loc de asta mi-au spus ca sunt obligat sa prezint in vama documentul de trimitere si certificatul fito-sanitar. De asta se ocupa dl Vlad Rizescu, persoana de la dhl (sau una din ele) in a carei atributiuni intra importul. Si care face tot posibilul sa te determine sa le platesti comisionul. Iti cere sa prezinti in vama: certificat de sanatate (in original), certificat de calitate/certificat de conformitate (in original), certificat de origine (in original), buletin de analiza (in original), autorizatie de depozit pentru produse de origine non-animala (copie), aviz de notificare (IBA sau MSF), certificat de sanatate emis de producator in care sa se specifice lotul, buletin de analiza in care sa se specifice lotul, toate originale, si altele. Este imposibil ca o persoana fizica care face cumparaturi on line (in cazul meu suplimente alimentare) sa prezinte aceste documente. Si astfel este obligat sa plateasca comisionul dhl-ului, care depune o declaratie vamala curierat rapid, in baza ordinului ANAF 2323/2014, ordin in baza caruia aceasta firma de cuierat rapid (si altele de genul) ERA ORICUM OBLIGATA SA PLATEASCA IN VAMA TAXELE VAMALE SI SA INDEPLINEASCA TOATE OPERATIUNILE VAMALE PENTRU A LIVRA COLETUL DESTINATARULUI, clientul sau.
Uite ce spune Ordinul ANAF 2323/2014:
Ordinul ANAF nr. 2323/2014 - aprobarea Normelor tehnice privind procedura de intocmire a formalitatilor vamale pentru trimiterile transportate prin serviciile de curierat rapid  

Ordinul presedintelui Agentiei Nationale de Administrare Fiscala nr. 2323/2014 pentru aprobarea Normelor tehnice privind procedura de intocmire a formalitatilor vamale pentru trimiterile transportate prin serviciile de curierat rapid a fost publicat in Monitorul Oficial, Partea I, nr. 581 din 4 august 2014.

Avand in vedere prevederile art. 225 din Regulamentul (CEE) nr. 2.454/93 al Comisiei din 2 iulie 1993 de stabilire a unor dispozitii de aplicare a Regulamentului (CEE) nr. 2.913/92 al Consiliului de instituire a Codului vamal comunitar, ale art. 149, 663 si 664 din Regulamentul de aplicare a Codului vamal al Romaniei, aprobat prin Hotararea Guvernului nr. 707/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, in temeiul art. 11 alin. (3) din Hotararea Guvernului nr. 520/2013 privind organizarea si functionarea Agentiei Nationale de Administrare Fiscala,



presedintele Agentiei Nationale de Administrare Fiscala emite urmatorul ordin:

Art. 1. - Se aproba Normele tehnice privind procedura de intocmire a formalitatilor vamale pentru trimiterile transportate prin serviciile de curierat rapid, prevazute in anexa care face parte integranta din prezentul ordin.
Art. 2. - Prezentul ordin intra in vigoare la data publicarii in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I. Pe aceeasi data se abroga Ordinul vicepresedintelui Agentiei Nationale de Administrare Fiscala nr. 7.628/2006 pentru aprobarea Normelor tehnice privind procedura de vamuire a trimiterilor transportate prin serviciile de curierat rapid, publicat in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 637 din 24 iulie 2006.

Presedintele Agentiei Nationale de Administrare Fiscala, Gelu-Stefan Diaconu

Bucuresti, 28 iulie 2014.
Nr. 2.323.

ANEXA

NORME TEHNICE

privind procedura de intocmire a formalitatilor vamale pentru trimiterile transportate prin serviciile de curierat rapid

A. Dispozitii generale
Art. 1. - (1) Prevederile prezentelor norme tehnice sunt aplicabile pentru toate trimiterile transportate prin serviciile de curierat rapid care se prezinta la birourile vamale de frontiera si de interior, trimiteri care sunt supuse vamuirii si sunt expediate potrivit reglementarilor postale internationale si nationale in materie
(2) in sensul alin. (1), prin servicii de curierat rapid se intelege fie servicii postale express, fie servicii livrare speciala, asa cum acestea sunt definite in anexa nr. 1 la Decizia presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementare in Comunicatii si Tehnologia Informatiei nr. 2.858/2007 privind regimul de autorizare generala pentru furnizarea serviciilor postale, cu modificarile si completarile ulterioare.
Art. 2. - Trimiterile transportate prin serviciile de curierat rapid sunt grupate separat de celelalte categorii de trimiteri si poarta mentiunea „Express”.
Art. 3. - in aplicarea prezentelor norme tehnice, titularii autorizatiilor de comisionar in vama care desfasoara activitati de curierat rapid au urmatoarele obligatii:
a) sa detina avizele/autorizatiile reglementate de legislatia specifica din domeniul prelucrarii datelor cu caracter personal;
Posted Image sa incheie cu Agentia Nationala de Administrare Fiscala - Directia Generala a Vamilor protocoale de colaborare privind combaterea incalcarii legislatiei vamale;
c) sa prezinte biroului vamal conform prevederilor art. 184a (2) si art. 592b (1) din Regulamentul (CEE) nr. 2.454/93 al Comisiei din 2 iulie 1993 de stabilire a unor dispozitii de aplicare a Regulamentului (CEE) nr. 2.913/92 al Consiliului de instituire a Codului vamal comunitar, in cazul in care acesta este primul birou vamal de intrare in Comunitate, asa cum acesta este definit la art. 4 pct. 4a din Regulamentul (CEE) nr. 2.913/92 al Consiliului din 12 octombrie 1992 de instituire a Codului vamal comunitar, sau este biroul vamal competent la iesirea din Comunitate, asa cum acesta este definit la art. 4 pct. 4d din Regulamentul (CEE) nr. 2.913/92 al Consiliului, documentele de transport insotitoare ale bunurilor in scopul efectuarii analizei de risc comunitare;
d) in cazurile prevazute la art. 184a (5) si art. 592b (2) din Regulamentul (CEE) nr. 2.454/93 al Comisiei termenul de prezentare a documentelor de transport insotitoare ale bunurilor este de minimum 4 ore inainte de sosirea/expedierea trimiterilor;
e) in cazul in care biroul vamal din Romania nu este primul birou vamal de intrare in Comunitate in vederea realizarii analizei de risc nationale, documentele necesar a fi prezentate, precum si termenele in care acestea vor fi prezentate sunt identice cu cele prevazute la lit. d). Transmiterea acestor documente se efectueaza pe cale electronica sau, in lipsa disponibilitatii acesteia, prin fax;
f) sa constituie, in mod anticipat, un depozit banesc din care sa efectueze plata integrala a drepturilor de import, precum si a altor taxe si impozite datorate la importul bunurilor, in favoarea biroului vamal;
g) sa alimenteze in avans depozitul banesc constituit anticipat, pe baza de ordine de plata prezentate lucratorului vamal din cadrul compartimentului financiar-contabil, astfel incat, in orice moment, suma din depozitul banesc sa fie o suma acoperitoare a drepturilor de import, precum si a altor taxe si impozite datorate la importul bunurilor care fac obiectul formalitatilor vamale.
(s.n.)
B. Inregistrarea la birourile vamale de frontiera si de interior a trimiterilor transportate prin serviciile de curierat rapid
Art. 4. - (1) Trimiterile care intra sau ies din Romania, transportate prin serviciile de curierat rapid si care sunt supuse formalitatilor vamale, se inscriu de catre autoritatea vamala in Registrul simplificat de evidenta pentru bunurile transportate prin servicii de curierat rapid, al carui model este prevazut in anexa nr. 1. Instructiunile de completare a acestui registru sunt prevazute in anexa nr. 2. Pentru intrarea si iesirea in/din tara se utilizeaza registre separate
(2) Cand evidenta se realizeaza electronic, situatiile zilnice - continand aceleasi date ca si registrul prevazut la alin. (1), tiparite la imprimanta, vor fi clasate in dosare care vor avea caracter de regim special, arhivandu-se conform normelor de arhivare, respectiv numerotare, snuruire, proces-verbal pe ultima fila etc., la sfarsitul fiecarei luni.
Art. 5. - Operatorii economici care desfasoara servicii de curierat rapid:
a) realizeaza, pe baza informatiilor detinute anterior momentului prezentarii efective la biroul vamal a trimiterilor, preselectia acestora in functie de urmatoarele date: numarul total al trimiterilor aferent fiecarui transport, expeditorul, destinatarul, felul bunurilor, numarul coletelor, valoarea, regimul vamal ce urmeaza a fi solicitat si, dupa caz, calculul drepturilor datorate aferent fiecarei trimiteri sau fiecarui grupaj de trimiteri;
Posted Image asigura realizarea unui flux operational al trimiterilor prin tratarea in mod distinct a trimiterilor destinate persoanelor fizice de cele destinate celorlalte categorii de persoane, mentionate la art. 4 pct. 1 din Regulamentul (CEE) nr. 2.913/92 al Consiliului.
C. Indeplinirea formalitatilor vamale pentru trimiterile transportate prin serviciile de curierat rapid
Art. 6. - (1) Pentru trimiterile transportate prin serviciile de curierat rapid care necesita prezentarea unei autorizatii speciale pentru vamuire in sensul art. 269 din Legea nr. 86/2006 privind Codul vamal al Romaniei, cu modificarile si completarile ulterioare, precum si in cazul trimiterilor continand marfuri pentru care se impun sau se solicita restituiri sau alte sume ori rambursarea drepturilor nu se aplica declararea verbala, indiferent de valoarea acestor trimiteri si de persoanele carora le sunt destinate, fiind necesara depunerea declaratiei vamale in sistemul informatic de declarare a marfurilor
(2) in aplicarea prevederilor art. 225, 226 si 229 din Regulamentul (CEE) nr. 2.454/93 al Comisiei, pentru trimiterile care fac obiectul plasarii marfurilor sub regimurile vamale de perfectionare activa, perfectionare pasiva, transformare sub control vamal, precum si admitere temporara in cazul altor categorii de marfuri decat cele mentionate la art. 229 din Regulamentului (CEE) nr. 2.454/93 al Comisiei nu se aplica declararea verbala, indiferent de valoarea acestor trimiteri si de persoanele carora le sunt destinate, fiind necesara depunerea declaratiei vamale in sistemul informatic de declarare a marfurilor.
Art. 7. - Trimiterile transportate prin serviciile de curierat rapid, altele decat cele prevazute la art. 6, se grupeaza la sosirea/expedierea in/din Romania in 4 categorii astfel:
a) trimiteri ce au fiecare valoarea mai mica sau egala cu 10 euro si carora li se aplica declararea verbala, fara alte formalitati suplimentare, indiferent de persoanele carora le sunt destinate;
Posted Image trimiteri destinate persoanelor fizice ce au fiecare valoarea mai mare de 10 euro, inclusiv pe lot si pe declarant, pentru care se intocmeste Declaratia vamala - curierat rapid, al carei model este prevazut in anexa nr. 3;
c) trimiteri destinate persoanelor, altele decat persoanele fizice, ce au fiecare valoarea cuprinsa intre 10 euro si 150 euro, inclusiv pe lot si pe declarant, pentru care se intocmeste Declaratia vamala - curierat rapid, prevazuta la lit. Posted Image;
d) trimiteri destinate persoanelor, altele decat persoanele fizice, ce au fiecare valoarea mai mare de 150 euro, inclusiv pe lot si pe declarant, si pentru care se depune declaratia vamala in sistemul informatic de declarare a marfurilor.
Art. 8. - indeplinirea formalitatilor vamale pentru categoriile de trimiteri prevazute la art. 7 lit. Posted Image si c) se realizeaza prin parcurgerea urmatoarelor etape:
a) se inscriu informatiile prevazute la art. 5 lit. a) in Declaratia vamala - curierat rapid, prevazuta la art. 7 lit. Posted Image. Instructiunile de completare a acestei declaratii se regasesc in anexa nr. 4;
Posted Image se realizeaza jonctiunea declaratiei vamale cu trimiterea;
c) se anexeaza la declaratia vamala documentele necesare acordarii regimului vamal pentru care se declara marfurile;
d) in baza rezultatelor analizei de risc se ia decizia de control al trimiterii;
e) se verifica corectitudinea calculului drepturilor de import, precum si a altor taxe si impozite datorate la importul bunurilor;
f) se incaseaza drepturile de import, precum si alte taxe si impozite datorate la importul bunurilor si se acorda liberul de vama.
Art. 9. - in fiecare zi se intocmeste un borderou centralizator pentru toate declaratiile vamale - curierat rapid depuse in ziua respectiva in cadrul procesului de vamuire, al carui model este prevazut in anexa nr. 5. Instructiunile de completare si circuitul acestui borderou sunt prevazute in anexa nr. 6.
Art. 10. - indeplinirea formalitatilor vamale pentru trimiterile prevazute la art. 7 lit. a) si d) se efectueaza potrivit prevederilor Regulamentului (CEE) nr. 2.913/92 al Consiliului si a Regulamentului (CEE) nr. 2.454/93 al Comisiei.
Art. 11. - Dispozitiile prezentelor norme tehnice se completeaza cu prevederile Regulamentului (CEE) nr. 2.913/92 al Consiliului si ale Regulamentului (CEE) nr. 2.454/93 al Comisiei, precum si ale Legii nr. 86/1996, cu modificarile si completarile ulterioare, si ale Regulamentului de aplicare a Codului vamal al Romaniei, aprobat prin Hotararea Guvernului nr. 707/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
Art. 12. - Anexele nr. 1-6 fac parte integranta din prezentele norme tehnice.


E clar ca dhl incalca legea.

Scuze, nu am pus eu emoticon-urile. Sistemul confunda semnele de punctuatie cu emoticon-uri!

Edited by Iulian1010, 16 January 2015 - 16:00.


#22
eco333

eco333

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 11
  • Înscris: 23.04.2006
Ceea ce face DHL intruneste toate elementele unui abuz, eu fiind pregatit sa sesizez ANPC in acest sens. Incidenta unor costuri suplimentare trebuia notificata in prealabil, nu poate fi impusa ulterior clientilor. Dupa stiinta mea, baza legala care reglementeaza formalitatile vamale de import nu s-a modificat incepand cu data de 01 Ianuarie 2015 si nici nu am cunostinta ca acest "comision de utilizare al contului din vama" sa fie solicitat in prezent de vreun alt comisionar vamal, deci concluzionez - rusine DHL !!!

#23
mrbenny

mrbenny

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 4
  • Înscris: 19.11.2008
Acelasi lucru l-am patit si eu...

Nu credeam ca DHL poate fii o asemenea escrocerie, un caz de abjectie rar intalnita prin abuzul pe care il practica.
Si eu vreau sa reclam abuzul facut de ei, daca vreunul din voi a facut deja lucrul asta spuneti-mi si mie unde si cum sa fac reclamatia.

Posted Image  DHL

#24
brenditza

brenditza

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 7
  • Înscris: 27.11.2007
Am adus si eu primul transport pe 2015 acum 2 zile, si am avut bafta, in sensul ca cei din china au scris pe factura "Sample", iar la colet nu s-a aplicat acel comision de garantare. Am sunat la DHL, si mi s-a spus ca pentru coletele pe care este precizat ca sunt mostre (sample), nu se aplica acel comision. Din pacate, mai am de primit inca un colet, iar la ala nu cred ca s-a mentionat la fel pe factura, deci probabil or sa ma jumuleasca. Voi ce ati mai rezolvat, a depus cineva vreo sesizare catre ANPC?

#25
retele

retele

    Acest etern fabulos

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,788
  • Înscris: 29.04.2004
N-are nicio treabă ANPC în acest caz.
Cine nu vrea să plătească acel comision, s-a explicat clar procedura, sau să schimbe transportatorul, deși e clar că pe relația China/HK ei au cel mai bun preț.

#26
gymy

gymy

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,997
  • Înscris: 29.11.2005
Acelasi lucru am patit eu astazi.Le-am raspuns ca nu le dau banii si platesc singur la vama.Deocamdata nu mi-au cerut numarul EORI ci doar copie dupa buletin si factura de achizitie.

#27
brenditza

brenditza

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 7
  • Înscris: 27.11.2007
Am primit si al 2-lea colet, tot China- valoare declarata 8 USD. Nu mi s-a cerut sa achit nimic. Il astept si pe al 3- lea in cateva zile.

#28
spavian

spavian

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,297
  • Înscris: 09.12.2005
Hmm  ... Schimbam ... asta e , daca va spun ca am luat ceva cu shiping prin Yanwen si in 4 zile era coletul in romania ...Posted Image Alternative la DHL exista ..nu intrati in panica ...
Ia uitati aici tracking marfa, ce DHL
20.01.2015 18:00 - Arrived at ShenZhen Yanwen Sorting Center, ShenZhen
20.01.2015 20:00 - Despatched from ShenZhen Yanwen Sorting Center, ShenZhen
22.01.2015  - Arrived at Beijing Internationg Mail Center, BeiJing
22.01.2015  - Received, Beijing Internationg Mail Center
23.01.2015  - Prepare to Dispatch, Beijing Internationg Mail Center
24.01.2015  - Handled by Airline,Flight No. AF129, BeiJing
25.01.2015  - Arrive at Romania Airport-(Yanwen's Track End), Romania

Edited by spavian, 28 January 2015 - 08:22.


#29
alevike

alevike

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 4
  • Înscris: 16.06.2009
Pana la urma cum a ajuns la tine coletul, cu ce curier ??
Eu saptamana asta platesc taxa asta disperata pentru un colet de 50$.(a doua oara de cand sa introdus...) (15$ Taxa disperata DHL +  12$ Vama = 27$ Taxe pe total adica mai mult 50% din valoarea coletului.... vama e vama cu ala nu am probleme si sa zicem ca acceptam si taxa asta dar sa fie macar proportional cu valoarea coletului...
Ma tot gandesc sa obtin nr EORI de la vama ca fabrica din china cu care lucram pana acum livreaza doar prin dhl - poate i-i propun sa expedieze colete si prin Yanwen daca am mai multe informatii...


View Postspavian, on 28 ianuarie 2015 - 08:11, said:

Hmm  ... Schimbam ... asta e , daca va spun ca am luat ceva cu shiping prin Yanwen si in 4 zile era coletul in romania ...Posted Image Alternative la DHL exista ..nu intrati in panica ...
Ia uitati aici tracking marfa, ce DHL
20.01.2015 18:00 - Arrived at ShenZhen Yanwen Sorting Center, ShenZhen
20.01.2015 20:00 - Despatched from ShenZhen Yanwen Sorting Center, ShenZhen
22.01.2015  - Arrived at Beijing Internationg Mail Center, BeiJing
22.01.2015  - Received, Beijing Internationg Mail Center
23.01.2015  - Prepare to Dispatch, Beijing Internationg Mail Center
24.01.2015  - Handled by Airline,Flight No. AF129, BeiJing
25.01.2015  - Arrive at Romania Airport-(Yanwen's Track End), Romania


#30
retele

retele

    Acest etern fabulos

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,788
  • Înscris: 29.04.2004

View Postbrenditza, on 27 ianuarie 2015 - 23:01, said:

Am primit si al 2-lea colet, tot China- valoare declarata 8 USD. Nu mi s-a cerut sa achit nimic. Il astept si pe al 3- lea in cateva zile.

E remarcabil de ciudat că au acceptat o valoare declarată mult sub valoarea coletului.

#31
spavian

spavian

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,297
  • Înscris: 09.12.2005
Pe 18.01 am cumparat eu dupa Aliexpress si pe 20.01 la pus chinezu la posta . Nu a fost livrat inca ,acum astept dupa mirifica Posta Romana sa se miste ... Va tin la curent..

Edited by spavian, 28 January 2015 - 11:13.


#32
alevike

alevike

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 4
  • Înscris: 16.06.2009

View Postspavian, on 28 ianuarie 2015 - 11:12, said:

Pe 18.01 am cumparat eu dupa Aliexpress si pe 20.01 la pus chinezu la posta . Nu a fost livrat inca ,acum astept dupa mirifica Posta Romana sa se miste ... Va tin la curent..

aaa vine prin Posta Romana de la aeropot. Acolo mai dureaza... pare sa fie o alternativa daca nu este critic timpul de livrare.

#33
retele

retele

    Acest etern fabulos

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,788
  • Înscris: 29.04.2004

View Postspavian, on 28 ianuarie 2015 - 11:12, said:

Pe 18.01 am cumparat eu dupa Aliexpress si pe 20.01 la pus chinezu la posta . Nu a fost livrat inca ,acum astept dupa mirifica Posta Romana sa se miste ... Va tin la curent..

Păi noi vorbim de curierat rapid șu tu ne propui poșta normală??
În plus, statusul ăla e în neregulă, pe 20 a fost depus coletul și în aceeași zi a ajuns la centrul de sortare?
Pe 24 a fost expediat din Beijing și pe 25 a ajuns la București?
Toatea astea în condiții de preț foarte mic plătit pentru transport? Prea repede se mișcă, probabil e status fake.

#34
spavian

spavian

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,297
  • Înscris: 09.12.2005
Pai hai sa o luam pe rand ..
Nu propun o alternativa la DHL , pe cei de la Yanwen , doar arat ca si altii pot sa aduca marfa repede in Romania ,iar alternative se vor gasi si la curierat rapid ...
Nu vad cat poate dura sa vii cu un camion de la shenzen la bejing si sa urci un palet in avion .
Ca vorbim de DHL aici ..cand pleaca din HK nu ajunge in o zi in Leipzig ??
In sfarsit ..nu vreau sa creeam polemici aiurea , ideea era sa arat ca si altii pot face ce face DHL-ul ... chestia e ca veriga slaba in ecuatia mea este Posta Romana care lasa sa zaca cate o saptamana prin depozit  coletele externe.
Nu ar fi prima oara cand o patesc cu ei ,asa fac cu cele venite cu NLPost  zac pe la ei cate zece zile pana incep sa se miste .

Edited by spavian, 28 January 2015 - 14:42.


#35
spavian

spavian

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,297
  • Înscris: 09.12.2005
Daca e trimis cu DHL se duce in italia la bergamo si dupa aia vine la bucuresti .

Edited by spavian, 28 January 2015 - 15:48.


#36
kappa_ii

kappa_ii

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 276
  • Înscris: 10.09.2002
Sa va zic si eu patania mea.
pe data de 27 ale lunii am achitat un produs de pe ebay care are precizarea locatiei in Hamburg Germany.

Ebay mi-a trimis un mesaj pe data de 29 ca pachetul a fost trimis.

Azi la ora 9:30 am fost sunat de DHL ca pachetul a ajuns si se face vama la el !! I-am intrebat despre ce vama este vorba atita timp cit eu l-am cumparat din Germania. Se pare ca pachetul vine din Hong-Kong nu Germania. MI-au comunicat si suma de plata + acesti 55 lei despre care se discuta aici. Precizez, pe ebay este specificat clar ca pachetul este in Germania si nu se platesc taxe vamale in UE.

Este posibil ca de pe data de 29 sa poata ajunge in Romania pe 30- sau 31 dimineata din China ? Ma gandesc ca dureaza pana ajunge pachetul de la vanzator la avion, de la avion la DHL etc.

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate