Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Nu invarte electromoturul, se aude un click.
Last Updated: Nov 08 2018 17:23, Started by
jogzony_b
, Jan 05 2015 12:12
·
0
#20
Posted 05 January 2015 - 16:08
Electromotorul ar trebuii sa cupleze si daca bateria nu tine suficient curent;de fapt solenoidul.In cazul cand acesta cupleaza contactul de forta(sute de amperi) si bateria este descarcata,atunci ar trebui ca luminile din bord sa faca precum cele din pomul de craciun.
Exista posibilitatea ca electromagnetul ,la o tensiune ceva mai scazuta a bateriei(12v de ex.) sa nu poata face acel contact de forta(curent mare) datorita oxidarii sau topirii capetelor suruburilor de contact.O demontare a sistemului solenoid ar putea face lumina asupra defectului propriu zis.O baterie normala in stare buna tine tensiune de 12,5-13,5 V ,cateva ore din cauza curentului de stand-by si se stabilizeaza pe la 12V sau chiar mai jos in functie de acest curent.O alarma in plus pusa pe masina poate adauga un curent de pana la 0,050-0,1A. In mod normal curentul de stand-by la masinile noi este in jurul sau sub 0,1A (100mA)... le... cu un multimetru masoara tensiunea pe baterie dupa ce motorul a functionat minim 5minute ar trebuii sa ai 14,2-14,5V Cu motorul oprit,pune multimetrul pe curent(A) si masoara curentul cu masina incuiata normal.In felul asta vei sti daca problema este la incarcare sau se descarca in mod normal datorita consumatorilor. La unele auto exista posibilitatea de a seta modul economic pt curentul de stand-by din softul masinii(ECU) Oricum problema ramane la solenoid. Edited by gcom61, 05 January 2015 - 16:14. |
#21
Posted 05 January 2015 - 16:43
gcom61, on 05 ianuarie 2015 - 16:08, said:
Oricum problema ramane la solenoid. jogzony_b, on 05 ianuarie 2015 - 13:20, said:
adisz, din cate am citit pe net si mi sa raspuns aici. daca era bateria slabita trebuia sa invarta, macar sa se auda ca invarte.. dar se aude click click, adica bateria cred ca trimite curentul la electromotor, dar acesta din urma refuza sa dea vre-un raspuns... unde se aude click? esti capabil sa detectezi zona din care vine sunetul? in bord sau la motor? Daca se aude la motor, acel click poate fi de la bendix. Nu mai arunca. Insa descrierile tale spun ca e bateria. Becurile nu trebuie sa faca ca un pom de craciun. Se pot doar stinge sau isi pot micsora luminozitatea cand incerci sa pornesti si bateria e descarcata. Tu spui: "Daca opresc masina si o pornesc intr-un interval scurt, maxim o ora, masina porneste. daca nu incarca bateria eu zic ca numai pornea deloc" Iar eu ma minunez ca nu mai exista testarea de mecanica cand primiti permisul. Nu mai zic nimic de logica....auzi, daca bateria e descarcata trebuia sa invarta. DOH! Si acum sa iti traduc ce ai spus tu: daca pornesti masina la cca 1 ora de cand ai oprit-o, merge. Asta inseamna ca INCA are curent in ea. Daca incerci dupa sa zicem doua ore, se descarca si nu mai porneste. REZULTA ca bateria NU MAI TINE CURENTUL. degeaba incarca alternatorul daca bateria nu mai tine curentul. e ca si cum ai pune apa intr-o punga gaurita. in prima ora mai gasesti putina apa ca sa nu mori de sete. Dar in doua ore s-a scurs toata si mori de sete. Edited by xtremdriving, 05 January 2015 - 16:50. |
#22
Posted 05 January 2015 - 17:31
Aceeasi chestie o patisem si eu, bateria era pe duca, la -20 nici click nu se auzea, nimic, dar faruri, claxon si restul mergeau. La -10 a pornit fara greturi, la prima cheie. Moama cate opinii ca s-a dus electromotorul, nu cupleaza, etc etc. Dupa ce am schimbat bateria, n-a mai facut figura.
Totusi n-am inteles, are bateria noua, trebuie sa fie in garantie. Pentru a-ti fi data garantie la baterie, se masoara tensiunea de incarcare inainte de a se acorda garantia. Si se curata si bornele, amanunte din astea. |
#23
Posted 05 January 2015 - 19:21
RealThing, on 05 ianuarie 2015 - 17:31, said: Totusi n-am inteles, are bateria noua, trebuie sa fie in garantie. Pentru a-ti fi data garantie la baterie, se masoara tensiunea de incarcare inainte de a se acorda garantia. Si se curata si bornele, amanunte din astea. |
#26
Posted 06 January 2015 - 14:59
Am descoperit problema prin scoaterea intr-o noapte a bornei bateriei, a 2 zi a pornit fara probleme. Nu bateria e de vina, nici electromotorul, ci ceva care consuma bateria cand masina e oprita si incuita. Dar nu stiu ce poate fi, casetofonul si tubul de bass le-am deconectat de pe masina si tot consuma ceva baterie. cum pot afla ce consuma? am sistem folow me home, oare asta o fi?
|
#27
Posted 06 January 2015 - 15:22
Vezi ca am avut dreptate?Sistemul follow me home nu are voie sa descarce bateria.Tu il folosesti?La ce perioada de timp este setat?Fara suparare,dar stii ce inseamna follow me home?Ca sa fii linistit,trece in revista toti consumatorii pe care i-ai adaugat tu ,nu cei din fabrica si vezi care iti face pocinogul.
|
#28
Posted 06 January 2015 - 16:09
jogzony_b, on 06 ianuarie 2015 - 14:59, said:
Am descoperit problema prin scoaterea intr-o noapte a bornei bateriei, a 2 zi a pornit fara probleme. Nu bateria e de vina, nici electromotorul, ci ceva care consuma bateria cand masina e oprita si incuita. |
|
#29
Posted 06 January 2015 - 16:50
xtrem
Bateria nu apuca sa se incarce la valoarea optima datorita consumatorilor..Asta-i problema. |
#30
Posted 06 January 2015 - 16:56
nelu1086, on 05 ianuarie 2015 - 15:21, said:
La Fiat-ul Panda fabricat in 2007 pe care-l am, electromotorul este chiar sub motor si s-a colmatat dupa ce m-am blocat in noroi Adica scoatea un carait lung la pornire. Mi l-a demontat cineva si am mers impreuna la un mic atelier electrotehnic de cartier din Bucuresti. Mesterul l-a facut bucati si l-a curatat in 2 ore fara nicio problema pentru doar 50 lei. Demontarea si montarea au costat cca 150 lei. LE: aceeasi operatiune la un service Fiat ar fi costat minim 1300 lei. De cand e fiatul masina? fara suparare ! |
#31
Posted 06 January 2015 - 17:05
#32
Posted 06 January 2015 - 17:18
adisz, on 06 ianuarie 2015 - 16:50, said:
xtrem Bateria nu apuca sa se incarce la valoarea optima datorita consumatorilor..Asta-i problema. Daca scoate borna si o pune dimineata, masina porneste. Daca o lasa pe masina, nu mai porneste. cel putin asa a spus, si, logic, problema e un consumator care ii mananca curentul in 1-2 ore; nu are nici o legatura cu faptul ca nu e complet incarcata deoarece daca scoate borna, a doua zi masina porneste. Ideea esentiala era ca individul care tot abera ca el are dreptate ca nu stiu ce solenoid si zapaceli, de fapt nu avea dreptate. si l-am invitat la un pariu... Edited by xtremdriving, 06 January 2015 - 17:19. |
#33
Posted 06 January 2015 - 17:25
Daca nu se ducxe la un electrician auto, singura posibilitate babeasca ar fi sa deconecteze pe rand consumatorii, si sa vada care ii zapaceste bateria. Asta daca n-are vreun scurt pe undeva si nu descopera nimic. Dracu stie cine si ce i-o fi facut la instalatia electrica. Sau pui un intrerupator pe borna de +, cand vrei sa pleci faci tzac
|
|
#34
Posted 06 January 2015 - 18:13
RealThing, on 06 ianuarie 2015 - 17:25, said:
Daca nu se ducxe la un electrician auto, singura posibilitate babeasca ar fi sa deconecteze pe rand consumatorii, si sa vada care ii zapaceste bateria. Asta daca n-are vreun scurt pe undeva si nu descopera nimic. Dracu stie cine si ce i-o fi facut la instalatia electrica. Sau pui un intrerupator pe borna de +, cand vrei sa pleci faci tzac Cam astea casetofonul si tubul de bass le-am deconectat de pe masina si alea de care nu zice inca nimic. |
#35
Posted 06 January 2015 - 20:50
#36
Posted 06 January 2015 - 21:14
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users