Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
PC game stream catre Nvidia Shiel...

Pompa de apa HEPU ?!

Vreau o masina electrica de tocat...

Cum ajunge remorca de tir inapoi ...
 Alt "Utilizator nou" pe T...

ULBS INFORMATICA

Index preturi

Boxa membrana tweeter infundata
 Am nevoie de poze cu un curcubeu

Whisky for Mac

Xiaomi 14 Gpay

Izolare zid exterior de scandura
 Dezinstalare drivere W11 23H3

Recomandare masina de spalat fiab...

BSOD din cauza Intel Audio DSP dr...

De ce sunt oamenii nostalgici
 

Nu invarte electromoturul, se aude un click.

- - - - -
  • Please log in to reply
40 replies to this topic

#19
sanyi_2005

sanyi_2005

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 376
  • Înscris: 25.12.2007
Iá báteriá de lá un prieten si o sá te convingi

#20
gcom61

gcom61

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,824
  • Înscris: 21.01.2007
Electromotorul ar trebuii sa cupleze si daca bateria nu tine suficient curent;de fapt solenoidul.In cazul cand acesta cupleaza contactul de forta(sute de amperi) si bateria este descarcata,atunci ar trebui ca luminile din bord sa faca precum cele din pomul de craciun.
Exista posibilitatea ca electromagnetul ,la o tensiune ceva mai scazuta a bateriei(12v de ex.) sa nu poata face acel contact de forta(curent mare) datorita oxidarii sau topirii capetelor suruburilor de contact.O demontare a sistemului solenoid ar putea face lumina asupra defectului propriu zis.O baterie normala in stare buna tine tensiune de 12,5-13,5 V ,cateva ore din cauza curentului de stand-by si se stabilizeaza pe la 12V sau chiar mai jos in functie de acest curent.O alarma in plus pusa pe masina poate adauga un curent de pana la 0,050-0,1A. In mod normal curentul de stand-by la masinile noi este in jurul sau sub 0,1A (100mA)...

le... cu un multimetru masoara tensiunea pe baterie dupa ce motorul a functionat minim 5minute ar trebuii sa ai 14,2-14,5V
Cu motorul oprit,pune multimetrul pe curent(A) si masoara curentul cu masina incuiata normal.In felul asta vei sti daca problema este la incarcare sau se descarca in mod normal datorita consumatorilor.
La unele auto exista posibilitatea de a seta modul economic pt curentul de stand-by din softul masinii(ECU)
Oricum problema ramane la solenoid.

Edited by gcom61, 05 January 2015 - 16:14.


#21
xtremdriving

xtremdriving

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,327
  • Înscris: 18.06.2006

 gcom61, on 05 ianuarie 2015 - 16:08, said:

Oricum problema ramane la solenoid.
pe ce facem pariu ca e bateria?

 jogzony_b, on 05 ianuarie 2015 - 13:20, said:

adisz, din cate am citit pe net si mi sa raspuns aici. daca era bateria slabita trebuia sa invarta, macar sa se auda ca invarte.. dar se aude click click, adica bateria cred ca trimite curentul la electromotor, dar acesta din urma refuza sa dea vre-un raspuns...
cine te-a pacalit ca daca bateria e descarcata mai invarte ceva???

unde se aude click? esti capabil sa detectezi zona din care vine sunetul? in bord sau la motor?

Daca se aude la motor, acel click poate fi de la bendix. Nu mai arunca. Insa descrierile tale spun ca e bateria. Becurile nu trebuie sa faca ca un pom de craciun. Se pot doar stinge sau isi pot micsora luminozitatea cand incerci sa pornesti si bateria e descarcata.

Tu spui: "Daca opresc masina si o pornesc intr-un interval scurt, maxim o ora, masina porneste. daca nu incarca bateria eu zic ca numai pornea deloc"


Iar eu ma minunez ca nu mai exista testarea de mecanica cand primiti permisul. Nu mai zic nimic de logica....auzi, daca bateria e descarcata trebuia sa invarta. DOH!

Si acum sa iti traduc ce ai spus tu: daca pornesti masina la cca 1 ora de cand ai oprit-o, merge. Asta inseamna ca INCA are curent in ea.
Daca incerci dupa sa zicem doua ore, se descarca si nu mai porneste. REZULTA ca bateria NU MAI TINE CURENTUL.

degeaba incarca alternatorul daca bateria nu mai tine curentul. e ca si cum ai pune apa intr-o punga gaurita. in prima ora mai gasesti putina apa ca sa nu mori de sete. Dar in doua ore s-a scurs toata si mori de sete.

Edited by xtremdriving, 05 January 2015 - 16:50.


#22
RealThing

RealThing

    paid assassin

  • Grup: Moderators
  • Posts: 28,553
  • Înscris: 06.02.2006
Aceeasi chestie o patisem si eu, bateria era pe duca, la -20 nici click nu se auzea, nimic, dar faruri, claxon si restul mergeau. La -10 a pornit fara greturi, la prima cheie. Moama cate opinii ca s-a dus electromotorul, nu cupleaza, etc etc. Dupa ce am schimbat bateria, n-a mai facut figura.

Totusi n-am inteles, are bateria noua, trebuie sa fie in garantie. Pentru a-ti fi data garantie la baterie, se masoara tensiunea de incarcare inainte de a se acorda garantia. Si se curata si bornele, amanunte din astea.

#23
xtremdriving

xtremdriving

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,327
  • Înscris: 18.06.2006

 RealThing, on 05 ianuarie 2015 - 17:31, said:



Totusi n-am inteles, are bateria noua, trebuie sa fie in garantie. Pentru a-ti fi data garantie la baterie, se masoara tensiunea de incarcare inainte de a se acorda garantia. Si se curata si bornele, amanunte din astea.
Te ca*i pe ele. Suntem o tara saraca, vin toate junghiurile aici. In ultimii ani nici o baterie nu m-a tinut mai mult de 1 an. 3 baterii am schimbat. Acum, a 4a, un caranda red a trecut iarna si va tine macar 2 sezoane

#24
RealThing

RealThing

    paid assassin

  • Grup: Moderators
  • Posts: 28,553
  • Înscris: 06.02.2006
Incearca o de-asta :) preturile sunt decente.

#25
Super Chief

Super Chief

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,491
  • Înscris: 21.08.2007
Best of the best.

Attached Files



#26
jogzony_b

jogzony_b

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 91
  • Înscris: 14.04.2009
Am descoperit problema prin scoaterea intr-o noapte a bornei bateriei, a 2 zi a pornit fara probleme. Nu bateria e de vina, nici electromotorul, ci ceva care consuma bateria cand masina e oprita si incuita.  Dar nu stiu ce poate fi, casetofonul si tubul de bass le-am deconectat de pe masina si tot consuma ceva baterie. cum pot afla ce consuma?  am sistem folow me home, oare asta o fi?

#27
adisz

adisz

    Targu Mures

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 23,995
  • Înscris: 07.11.2006
Vezi ca am avut dreptate?Sistemul follow me home nu are voie sa descarce bateria.Tu il folosesti?La ce perioada de timp este setat?Fara suparare,dar stii ce inseamna follow me home?Ca sa fii linistit,trece in revista toti consumatorii pe care i-ai adaugat tu ,nu cei din fabrica si vezi care iti face pocinogul.

#28
xtremdriving

xtremdriving

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,327
  • Înscris: 18.06.2006

 jogzony_b, on 06 ianuarie 2015 - 14:59, said:

Am descoperit problema prin scoaterea intr-o noapte a bornei bateriei, a 2 zi a pornit fara probleme. Nu bateria e de vina, nici electromotorul, ci ceva care consuma bateria cand masina e oprita si incuita.  
tot aia e...ideea era ca de la baterie se trage. Ca se descarca si nu tine curentul. Acum din ce cauze nu tine curentul vei descoperi.

#29
adisz

adisz

    Targu Mures

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 23,995
  • Înscris: 07.11.2006
xtrem
Bateria nu apuca sa se incarce la valoarea optima datorita consumatorilor..Asta-i problema.

#30
Al3csutzul

Al3csutzul

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,833
  • Înscris: 19.07.2006

 nelu1086, on 05 ianuarie 2015 - 15:21, said:

La Fiat-ul Panda fabricat in 2007 pe care-l am, electromotorul este chiar sub motor si s-a colmatat dupa ce m-am blocat in noroi Posted Image
Adica scoatea un carait lung la pornire.

Mi l-a demontat cineva si am mers impreuna la un mic atelier electrotehnic de cartier din Bucuresti. Mesterul l-a facut bucati si l-a curatat in 2 ore fara nicio problema pentru doar 50 lei.
Demontarea si montarea au costat cca 150 lei.

LE: aceeasi operatiune la un service Fiat ar fi costat minim 1300 lei.

De cand e fiatul masina? fara suparare !

#31
adisz

adisz

    Targu Mures

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 23,995
  • Înscris: 07.11.2006

 Al3csutzul, on 06 ianuarie 2015 - 16:56, said:

De cand e fiatul masina? fara suparare !

Daca te abtineai nici macar filozof nu ramaneai.

#32
xtremdriving

xtremdriving

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,327
  • Înscris: 18.06.2006

 adisz, on 06 ianuarie 2015 - 16:50, said:

xtrem
Bateria nu apuca sa se incarce la valoarea optima datorita consumatorilor..Asta-i problema.
Ba nu. daca o porneste in prima ora de cand a oprit-o, inca porneste. daca sta mai mult, nu mai porneste. Problema lui e ca are un consumator puternic care ii descarca bateria repede cu masina parcata.
Daca scoate borna si o pune dimineata, masina porneste. Daca o lasa pe masina, nu mai porneste. cel putin asa a spus, si, logic, problema e un consumator care ii mananca curentul in 1-2 ore; nu are nici o legatura cu faptul ca nu e complet incarcata deoarece daca scoate borna, a doua zi masina porneste.

Ideea esentiala era ca individul care tot abera ca el are dreptate ca nu stiu ce solenoid si zapaceli, de fapt nu avea dreptate. si l-am invitat la un pariu...Posted Image

Edited by xtremdriving, 06 January 2015 - 17:19.


#33
RealThing

RealThing

    paid assassin

  • Grup: Moderators
  • Posts: 28,553
  • Înscris: 06.02.2006
Daca nu se ducxe la un electrician auto, singura posibilitate babeasca ar fi sa deconecteze pe rand consumatorii, si sa vada care ii zapaceste bateria. Asta daca n-are vreun scurt pe undeva si nu descopera nimic. Dracu stie cine si ce i-o fi facut la instalatia electrica. Sau pui un intrerupator pe borna de +, cand vrei sa pleci faci tzac Posted Image

#34
adisz

adisz

    Targu Mures

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 23,995
  • Înscris: 07.11.2006

 RealThing, on 06 ianuarie 2015 - 17:25, said:

Daca nu se ducxe la un electrician auto, singura posibilitate babeasca ar fi sa deconecteze pe rand consumatorii, si sa vada care ii zapaceste bateria. Asta daca n-are vreun scurt pe undeva si nu descopera nimic. Dracu stie cine si ce i-o fi facut la instalatia electrica. Sau pui un intrerupator pe borna de +, cand vrei sa pleci faci tzac Posted Image

Cam astea casetofonul si tubul de bass le-am deconectat de pe masina si alea de care nu zice inca nimic.

#35
dan210

dan210

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,236
  • Înscris: 24.06.2006

 jogzony_b, on 06 ianuarie 2015 - 14:59, said:

Am descoperit problema prin scoaterea intr-o noapte a bornei bateriei, a 2 zi a pornit fara probleme. Nu bateria e de vina, nici electromotorul, ci ceva care consuma bateria cand masina e oprita si incuita.
inca nu scoate electromotorul din ecuatie

#36
xtremdriving

xtremdriving

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,327
  • Înscris: 18.06.2006

 dan210, on 06 ianuarie 2015 - 20:50, said:

inca nu scoate electromotorul din ecuatie
solenoidu', solenoidu'.... cat e solenoidu' ?

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate