Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Info Coronavirus/Vaccinare vs Fake News

In Arad vreun sofer cu suflet bun...

polish far

Consum termosemineu Fornelo 25kw ...
 Solutie protectie antigridina pt ...

I5 sau AMD

Parere voce

Philips 3200 Espressor - Probleme
 Alimentator de 8,4V sau 9V?

Manager transport marfa . Conditi...

NASA loveste un asteroid azi/DART...

Extindere wifi peste o cale ferat...
 Schimbare titular contract dupa c...

Ciocan rotopercutor pareri si sug...

Scartait/sunet de greieri la deni...

Centrala Peleti
 

Casa aproape pasiva in Hunedoara

- - - - -
  • Please log in to reply
461 replies to this topic

#145
kolfleading

kolfleading

    Born to Raise Hell

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,025
  • Înscris: 01.03.2013

View Postaddysoftware, on 24 martie 2016 - 22:28, said:

cat radiaza un metru patrat de perete dintr-un material oarecare oarecare (lemn, beton) la temperatura de 26-27grd (podeaua, efectiv)
Prin normativele europene de instalatii se considera ca prin radiatie se transfera cam 6 W / mp pentru fiecare 1 K diferenta intre temperatura suprafetei si temperatura medie radianta a incaperii.

Prin convectie se considera 5 W / mp pentru fiecare 1 K diferenta. Asta este valabil doar la incalzire in pardoseala si racire in tavan.

View Postaddysoftware, on 25 martie 2016 - 00:34, said:

Introdus valoarea pentru "peretele" superior, 27 grd celsius = 300K
Nu merge asa.
Trebuie sa introduci diferenta dintre temperatura suprafetei calde, care cedeaza caldura prin radiatie, si temperatura suprafetei reci (care primeste caldura prin radiatie).

In calculele pentru instalatii de incalzire se considera temperatura radianta medie ca si temperatura suprafetei reci.
https://en.wikipedia...ant_temperature

View Postaddysoftware, on 25 martie 2016 - 00:34, said:

ε este coeficientul de emisivitate al suprafetei; ptr majoritatea suprafetelor fara luciu metalic, acesta este undeva intre 0,8 si 1.
E corect, dar e mai apropiat de 1. Majoritatea camerelor infrarosu folosesc 0.95 ca valoare implicita.
De curiozitate, pielea omului are 0.98.

Edited by kolfleading, 25 March 2016 - 09:16.


#146
addysoftware

addysoftware

    Ecological Member :)

  • Grup: Moderators
  • Posts: 7,453
  • Înscris: 12.04.2007

View Postkolfleading, on 25 martie 2016 - 09:08, said:

Prin normativele europene de instalatii se considera ca prin radiatie se transfera cam 6 W / mp pentru fiecare 1 K diferenta intre temperatura suprafetei si temperatura medie radianta a incaperii.
Prin convectie se considera 5 W / mp pentru fiecare 1 K diferenta. Asta este valabil doar la incalzire in pardoseala si racire in tavan.
Thanks.  Posted Image Total 11W/mp ptr incalzirea in pardoseala, cum mi-a mai spus cineva pe topicul de instalatii cu multa vreme in urma

Nu merge asa.
Trebuie sa introduci diferenta dintre temperatura suprafetei calde, care cedeaza caldura prin radiatie, si temperatura suprafetei reci (care primeste caldura prin radiatie).

Ba nu, aici te contrazic. Trebuie introdusa diferenta intre puterea a patra a temperaturii suprafetei calde si puterea a patra a temperaturii suprafetei reci, ceea ce pana la urma duce la un rezultat identic deoarece e doar o "recompunere" a metodei utilizate de mine empiric; in urma cautarii pe net a unor info de validare, rezulta ca "mi-a iesit" corect si rezultatul , si "punerea in ecuatie"...

.....
Epsilon corect, dar e mai apropiat de 1. Majoritatea camerelor infrarosu folosesc 0.95 ca valoare implicita.
De curiozitate, pielea omului are 0.98.

Aha, mercic frumos.
Intre timp mai caut sa vad in ce masura o bariera de aluminiu ar face ceva ca sa salveze ideea, dar rezultatul nu pare incurajator; pana acum am gasit coeficienti de reflexie de cca 0,84-0,88; mult prea slab pentru cei ~80-100W/mp pierderi, si pentru targetul meu, de fapt.
Tocmai am gasit un tabel cu Epsilon, care ar putea schimba datele problemei: 0.04 pentru folia de aluminiu! ceea ce ar reduce mult pierderea, daca nu ma insel. Poate ca targetul nu e chiar irealizabil, la urma urmei. Mai sap...


View PostDIY, on 25 martie 2016 - 03:14, said:

Pai ... eu tocmai am sustinut ca exista un curent de aer in orice situatie; mai putin cea in care sistemul este in echilibru termic si dinamic. Deci, daca e curent de aer, este si convectie. Poate infinitezimala, dar exista ... convectia nu inseamna miscarea aerului pe o anumita directie, ci felul in care se redistribuie temperaturile, in urma amestecului generat de miscare. Tot aia .. ca la tine radiatia e cea puternica.
Well, daca e s-o iei asa, ma rog.... Am sesizat nuanta si atunci, dar asta nu face asertiunea valabila in cazul in speta, unde discutam de un sfert de metru cub de aer inchis intr-o cutie (adica de un "compartiment" gol, inchi,s al sistemului de podea in care s-ar fi aflat un balot de paie), cu suprafata superioara incalzita si cea de jos rece... ..

Edited by addysoftware, 25 March 2016 - 13:55.


#147
lamaisonecologique

lamaisonecologique

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 142
  • Înscris: 01.09.2012
Bun si pana la urma se face acest proiect sau nu? din calculele voastre iese un OZN ,ar fi bine sa pui lucruri concrete planuri casa,plans situatie teren etc
Vorbesti de o casa pasiva ..in mod normal o casa pasiva nu are nevoie de incalzire ci doar de o buna ventilatie .

#148
DIY

DIY

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,408
  • Înscris: 29.11.2007
1. Denumirea topicului spune "aproape pasiva".
2. O casa pasiva - ca sa clarificam asta o data pentru totdeauna! -  poate avea ventilatie, cu sau fara recuperare de caldura / energie. Cu toate acestea, ventilatia este o RECOMANDARE, nu un criteriu obligatoriu pt o casa pasiva.

#149
addysoftware

addysoftware

    Ecological Member :)

  • Grup: Moderators
  • Posts: 7,453
  • Înscris: 12.04.2007
@Lamaisonecologique: Pai... astept si astep si astept... sa termine arhitectul proiectul.
Va fi aproape pasiva, cum spune si DIY. Sper sa iasa cat mai pasiva posibil :D Climatul este destul de rece, montan, si de aceea nu cred ca o voi putea incalzi doar cu caldura corpului, si nici cu electricitate nu pot (cum fac germanii, suedezii... au electricitate ieftina (fata de salarii) si folosesc aparate electrice cu duiumul, si cei cca 10kWh pe zi disipati in interiorul cladirii sunt o portiune consistenta din necesarul ei de incalzire; mai adauga vreo 25kWh cu o pompa de caldura consumand vreo 8-10kWh (tot electrici) si gata, au iesit la standardul de pasiva (15kWh/mp/an)).

Deoarece in zona electricitatea "de la stat" e la vreo 300m distanta, m-ar costa o mica avere s-o trag, si nici daca ar fi aproape nu as intentiona, deoarece vreau sa am cat mai putine facturi de plata (doar internet si impozitele pe teren si cladire ar fi cred dezideratul optim pentru mine). Vant nu e (sunt intr-o vale), apa nu e (e un firicel, abia ar ajunge ptr un LED), ma pot baza doar pe Soare ptr electricitate. Poate si pe niste TEG-uri.

Da, voi avea si ventilatie. Intentionez sa fac ventilatie cu recuperare de caldura, deoarece se poate, nu e chiar usor dar nici deosebit de dificil. Dar nu am vrut sa vorbesc de acum despre toate proiectele pe care le voi aplica in aceasta casa, deoarece ...si asa pare OZN, cum ai scris. :)

#150
lamaisonecologique

lamaisonecologique

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 142
  • Înscris: 01.09.2012

View PostDIY, on 27 martie 2016 - 20:14, said:

1. Denumirea topicului spune "aproape pasiva".
2. O casa pasiva - ca sa clarificam asta o data pentru totdeauna! -  poate avea ventilatie, cu sau fara recuperare de caldura / energie. Cu toate acestea, ventilatia este o RECOMANDARE, nu un criteriu obligatoriu pt o casa pasiva.
Termina mai nene cu prostiile astea.;o ventilatie a dublu flux e mai mult ca necesara intr-o casa super izolata si este evident ca o ventilatie cu recuperare de caldura este obligatorie .Pe de alta parte in contradictie cu ce zici matalica un test blower door este obligatoriu pt a verifica etanseitatea globala a casei care este criterul cel mai important in constructia une case pasive.Numai acest test=/-0.15 Q4Pa-surf en m3/(h.m2) iti permite si este dovada ca acest proiect este reusit.O casa aproape pasiva nu exista ,n-ati stat un an pe calcule si socoteli sa scoti ceva pe jumatate sau la un sfertPosted Image

#151
addysoftware

addysoftware

    Ecological Member :)

  • Grup: Moderators
  • Posts: 7,453
  • Înscris: 12.04.2007
ai dreptate cu testul blower door si cu ventilatia; pe de alta parte nu ajuta cu nimic daca suntem cam.. nepoliticosi. Posted Image
Postez cateva idei despre schimbatorul de caldura, pe care o sa incerc sa il construiesc intr-un viitor nu foarte imediat.

In primul rand, niste cugetari neortodoxe:

Chestie importanta dar ignorata de mai toata lumea: materialul DE SCHIMB, cel care face adica schimbul de caldura, este AERUL. Si cum aerul este muuuuult muuuuult mai prost conducator de caldura [0,023] decat orice material solid folosit ca interfata (de exemplu tabla, aluminiul, etc), rezulta ca NU conteaza ce material folosesti la interfata. Plasticul obisnuit, de cam toate tipurile are conductivitatea cca 0,4...0,8, care e de cel putin cateva ori mai buna decat a aerului (chiar daca 0,023 este conductivitatea aerului stationar, nu a celui in curgere turbulenta, totusi nici in aceste cazuri plasticul nu e o alegere rea, valorile fiind comparabile in acest caz), si deci nu e nevoie de aluminiu cu conductivitatea 205 sau cupru cu conductivitatea 400. O alta chestiune: ca precizare, ar fi preferabil sa fie aer in curgere turbulenta, si nu laminara, aceasta imbunatateste de cateva ori transferul termic pe unitatea de suprafata dar mareste mult necesarul de putere la ventilator. Insa  cum in regim de amator ar fi greu de realizat suprafete capabile de a crea turbulente, ne vom multumi si cu curgerea laminara....

Schimbatorul nu trebuie sa fie in CRUCE ci in contracurent, pe o lungime relativ mare (cel putin de 4..6 ori mai lung decat latimea sectiunilor paralele), in acest fel se ating randamente de 95% si peste. Apoi conteaza lungimea, sectiunea totala, si viteza aerului. La sectiuni totale de cca 0,1 mp (0,3 x 0,35m), lungimi de aproape 1 metru, 5 mm intre folii (de polietilena!) si viteze de curgere a aerului de cca 5cm/s se obtine un randament de schimb de cca 99%!

Randamentul este cu atat mai bun cu cat:
- sunt mai multe etaje paralele in schimbator (25 ptr aerul de intrare si +25 cel de iesire consider ca e o cifra buna, asta face o suprafata totala de schimb foarte mare)
- zona centrala e mai putin "lata", ca aerul sa circule cat mai "suprapus" posibil
- zona centrala este mai "lunga", pentru a mari suprafata de schimb si a usura constructia (poti mari lungimea in detrimentul numarului de "etaje" paralele, dar asta micsoreaza viteza aerului prin cresterea frecarilor, de 8 sau 16 ori (nu mi-e clar inca) pentru o reducere de 2 ori a numarului de etaje si cresterea de 2 ori a lungimii).
Poate fi un lucru bun daca ai vant in zona si vrei sa folosesti circulatia naturala, sau daca rezulta viteze prea mari in circulatia naturala la diferente mari de temperatura; dar poate fi detrimental la folosirea ventilatoarelor, deoarece ar necesita o putere mai mare la ventilatoare.

Randamentul creste deci cu suprafata totala de schimb si cu scaderea vitezei aerului. De asemenea, creste proportional cu coeficientul de "implicare" al intregii mase de aer in schimbul termic, iar asta am realizat-o prin alungirea schimbatorului. Varianta in cruce, deseori folosita industrial, are un "coeficient de implicare" relativ redus; nu tot aerul participa la schimb ci doar cel din zona centrala.

Ideal ar fi ca tot aerul sa participe la schimb, prin intrare coliniara prin multe tuburi subtiri, asemanator policarbonatului, dar distributia ar fi oricum greu de realizat ca sa fie uniforma, iar policarbonatul este scump. Un schimbator simplu, cu etaje, ar fi insa destul de usor de confectionat in regim casnic.

Attached File  7695.jpg   17.39K   25 downloads

Cum functionarea "in X" trebuie evitata deoarece duce la scaderea randamentelor, lungimea trebuie sa fie mare si trebuie gatuita intrarea si iesirea intr-o oarecare masura, iar aerul obligat prin configurarea unor "sicane", sa intre si sa iasa relativ central pe axa schimbatorului. Voi posta si o imagine cu aceste sicane.

Se vor introduce "sicane", formate din cate un distantier inter-folii (5 mm, sectiune patrata sau dreptunghiulara), la intrarile si iesirile de aer, alternativ, pentru a ajuta la distribuirea aerului cat mai aproape de zona centrala a etajelor de schimb. Acestea vor dirija efectiv aerul spre centru, apoi aerul se va redistribui singur pe toata latimea odata trecut de "sicane"

Attached File  1206.jpg   10.76K   27 downloads

Asa ar fi "sicanele". Aici este reprezentat doar unul din "etaje", sa-i zicem "etaj superior", iar sageata din dreapta sus reprezinta aerul in contracurent ce iese din etajul inferior. Baghetele nu reprezinta un impediment prea mare cred, se pot taia din plastic de 5mm, si servesc atat pentru sicane cat si pentru asamblarea foliilor in "etaje"; Etajul imediat inferior va avea obturarile si sicanele in pozitia opusa.

Sectiunea prin care intra aerul printre sicane e cam mica in desen; trebuie sa fie mai mare, ca sa nu impiedice circulatia libera naturala a aerului. acest schimbator ar trebui sa functioneze free, fara ventialtoare, bazandu-se doar pe fortele arhimedice dezvoltate de diferenta de temperatura, ajutat si de lungimea tubulaturii de admisie si evacuare. Pentru a incerca aceasta, il voi monta in imteriorul coloanei principale de utilitati a casei, care se intinde din subsol pana la mansarda, si va avea suficient tiraj, cred (sa ne reamintim ca nu este nevoie de un debit prea mare de aer, cca 15-20mc/ora fiind suficienti). Cum inca nu am calculat si chestia asta, o sa merg la bunul simt si o sa prevad ventilator ptr functionare; daca nu va fi necesar, cu atat mai bine.

Un prieten m-a ajutat cu aceste desene din care se poate vedea destul de bine dispunerea si circulatia curentilor de aer in doua etaje alternative.

Attached File  1283.jpg   42.58K   27 downloadsAttached File  1292.jpg   42.87K   27 downloads

Edited by addysoftware, 28 March 2016 - 01:45.


#152
DIY

DIY

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,408
  • Înscris: 29.11.2007
Dupa cum spuneam, ventilatia NU este unul dintre criteriilor obligatorii pentru obtinerea statutului de casa pasiva.

O casa pasiva trebuie sa indeplineasca patru (numai 4!!) criterii. Si atat.
Cele 4 criterii sunt:

1. Necesarul pentru incalzire si racire: adica cei 15kWh/mp/an pentru cladirile care necesita incalzire, dar nu si racire, sau 10W/mp maxim admis la temperaturi maxime, in cazul cladirilor care necesita si racire.
2. Consumul de energie electrica pentru toate instalatiile si eletrocasnicele: 120kWh/mp/an
3. Etanseitatea: maxim 0.6 schimburi orare de aer la 50 Pa.
4. Confortul termic.
Atat! Astea-s toate criteriile.

Restul, adica ventilatia cu recuperare de caldura, ferestrele in N straturi, eliminarea puntilor termice, izolatia termica performanta, incalzirea pasiva (cu acumulare sau nu), recuperarea de caldura din evacuarea apelor uzate si alte asemenea, sunt numai RECOMANDARI. Recomandari de proiectare, pentru a atinge CRITERIILE cerute. A nu se confunda una cu alta.

Din pacate (iar asta este o nemultumire de-a mea personala) limita de consum de energie electrica de la punctul 2 este foaaaarte mare. Astfel incat s-a incurajat renuntarea la unele criterii de proiectare in favoarea unor echipamente care consuma curent electric. Adica, decat sa fim si mai grijulii in ceea ce priveste pierderile de caldura si sa maximizam aportul -gratis!- de la soare ... mai bine bagam ventilatie cu recuperare de caldura. Si ne luam punctele.

Din pacate, avizarea unei constructii ca fiind "pasive" a devenit un joc de puncte, iar nu neaparat de ingeniozitate inginereasca.

Si tot din pacate, unii nu inteleg ca un dialog civilizat este de preferat unor invective.

#153
addysoftware

addysoftware

    Ecological Member :)

  • Grup: Moderators
  • Posts: 7,453
  • Înscris: 12.04.2007
Ei, n-au fost chiar invective... Prin internet ni se pare foarte usor ca tonul interlocutorului este mult mai ascutit decat este in realitate. Am patit-o si eu, de multe ori. De ceva vreme sunt mai grijuliu cu raspunsurile, iar cand citesc si ma "loveste" cineva, prefer sa las sa treaca ceva timp, si apoi raspund, mai "la rece". Si in general, mai las si de la mine...

Apoi on topic: 120kWh/mp/an pentru electrice?? Pai atunci pt casa "pasiva" (in acte) nici nu mai e nevoie de ditai izolatia. La a mea obtineam lejer certificatul doar consumand curent ca bezmeticul. La vreo 15MWh energie electrica permisi de "standard" puteam sa-mi fac izolatia cu o jumatate de balot de paie (in grosime) si ma incadram in standardu' lu' peste oceanic marinat Posted Image Posted Image

Dar pe mine nu ma intereseaza certificatul Posted Image

#154
DIY

DIY

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,408
  • Înscris: 29.11.2007
My point, exactly!! Un standard de proiectare ... discutabil; mai ales de cand cu LED lighting, care nu era mare chestie cand s-au pus bazele pt passive house ...
Nu, nu poti renunta la izolatie Posted Image  fiindca inca ai limita de pierderi de caldura .. Desi, daca locuiesti in atelier ( sa zicem), pierderea de caldura se calculeaza numai pe spatiile locuibile. In fine ... in folosirea acestui standard exista o seama de chichite si parghii care pot fi folosite si care nu duc catre ceea ce ideea de "casa pasiva" ne inspira; adica o casa care sta, pasiv, in mediul ei ...

Cat despre partea off-topic a mesajului tau, nu am a spune decat: "Termina mai nene cu prostiile astea." Posted Image Posted Image Ei, cum e ?

Edited by DIY, 28 March 2016 - 18:40.


#155
lamaisonecologique

lamaisonecologique

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 142
  • Înscris: 01.09.2012

View Postaddysoftware, on 24 martie 2016 - 16:20, said:

A iesit cam asa (la arhitect):

Attachment floor section.jpg

Acu, mie nu prea-mi convin IJoist-urile, mi se par scumpe pt ce stiu sa faca. cam 6 euro pe metru liniar, o gramada de bani.
Ce alternative credeti ca am, la ce pret..... aproximativ \ dau un link aici despre acestea ca sa aveti idee de parametri.

Mai sunt si alte chestii care nu-mi convin, in speta placa de beton armat de 15 cm pe care se aseaza totul, dar nu (prea) am alte solutii... As fi vrut sa nu fie necesara, sa fie o placa de scanduri de lemn asezata pe grinzi. Subsolul nu va fi umed, va fi hidroizolat, asa ca ...cred ca s-ar putea, nu? aici chiar nu stiu, as avea nevoie de ceva pareri.
Curios sistem Posted Image poti sa-mi spui cum prinzi tu joist-urile pe placa ?

#156
brawnie

brawnie

    Ing.

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,395
  • Înscris: 25.09.2008

View Postlamaisonecologique, on 28 martie 2016 - 00:43, said:

Termina mai nene cu prostiile astea.;o ventilatie a dublu flux e mai mult ca necesara intr-o casa super izolata si este evident ca o ventilatie cu recuperare de caldura este obligatorie .Pe de alta parte in contradictie cu ce zici matalica un test blower door este obligatoriu pt a verifica etanseitatea globala a casei care este criterul cel mai important in constructia une case pasive.Numai acest test=/-0.15 Q4Pa-surf en m3/(h.m2) iti permite si este dovada ca acest proiect este reusit.O casa aproape pasiva nu exista ,n-ati stat un an pe calcule si socoteli sa scoti ceva pe jumatate sau la un sfertPosted Image
Continua sa fii badaran si nu o sa te mai bage nimeni in seama.... tot o bagi pe asta cu blower door (ai vazut tu pe undeva) pe toate topicurile pe care le prinzi dar pun pariu ca habar nu ai ce inseamna...Nu te mai da atata rotund ca...nu ai fost in stare sa treci o unitate de masura corecta.

#157
addysoftware

addysoftware

    Ecological Member :)

  • Grup: Moderators
  • Posts: 7,453
  • Înscris: 12.04.2007

View Postlamaisonecologique, on 01 aprilie 2016 - 17:18, said:

Curios sistem , poti sa-mi spui cum prinzi tu joist-urile pe placa ?
N-am idee,  arhitectu' stie.

#158
lamaisonecologique

lamaisonecologique

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 142
  • Înscris: 01.09.2012

View Postbrawnie, on 02 aprilie 2016 - 08:06, said:

Continua sa fii badaran si nu o sa te mai bage nimeni in seama.... tot o bagi pe asta cu blower door (ai vazut tu pe undeva) pe toate topicurile pe care le prinzi dar pun pariu ca habar nu ai ce inseamna...Nu te mai da atata rotund ca...nu ai fost in stare sa treci o unitate de masura corecta.
Ti-am zis de la inceput ca nu avem acelasi parcurs profesional ...esti mic dar dragalasPosted Image eu nu vorbesc niciodata nimic fara sa demonstrez ceea ce fac,in schimb pe aici sant cativa care monipolizeaza forumul (poate din lipsa de activitate)care vin in general cu minuni ingineresti fara nici un fel de cunostinte technice .
Badaran? Nu ,dar sant un om dintr-o bucata pe mine nu ma dai la intors cu calcule studentesti si infantile,si nu am nevoie sa ma bage nimeni in seama ..
In ceea ce priveste testele BLOWER DOOR ceea ce tu nu sti ca in Franta sant obligatorii din 2012 si fac in general 10 case pe an .
hai sa-ti arat unul sa nu mori prost
Daca vrei poti sa-ti spun vreo 30

Attached Files



#159
BodCasa

BodCasa

    Tartaria

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,744
  • Înscris: 15.04.2012
Francezi te-au "transformat" in halul asta???

#160
bobitzaaa

bobitzaaa

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,731
  • Înscris: 23.02.2007
Bai Brawnie nu mai monipoliza forumul !!! Posted Image
Stai ... :D

Edited by bobitzaaa, 04 April 2016 - 11:44.


#161
brawnie

brawnie

    Ing.

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,395
  • Înscris: 25.09.2008
Posted Image

#162
doarUNom

doarUNom

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,899
  • Înscris: 21.01.2014

View Postbobitzaaa, on 04 aprilie 2016 - 11:33, said:

Stai ... :D
La iarna e de stat. Acum poate sa continue cu lucrarile la casa ,in timpul liber :D ( asa nu mai "monipolizeaza" forumurile :) )


Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate